JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/102226-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Szkolenia osób bezrobotnych w podziale na XI części finansowane ze środków FP.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102226 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Łagiewnicka 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2813307, 2817019, 2818860, faks 032 2818860.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego. Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia osób bezrobotnych w podziale na XI części finansowane ze środków FP..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych                           w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bytomiu w podziale na  XI  części.
Szkolenia winny odbywać się na terenie Bytomia lub w innej miejscowości, przy czym łączny czas dojazdu z centrum Bytomia do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem środkami transportu zbiorowego nie może przekraczać 3 godzin.
Koszt dojazdu do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem pokrywa uczestnik szkolenia. Zajęcia winny odbywać się codziennie, wyłącznie od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych. (zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8:00 kończyć nie później niż   o godzinie 19:00),    w formie kursu , realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu.

Zamawiający skieruje osoby bezrobotne, zakwalifikowane na dane szkolenie, na badania lekarskie i psychologiczne określone w programie szkolenia we własnym zakresie i na własny koszt.
Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2012 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia                      i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zm.).

Ilość godzin wymaganych przez zamawiającego winna obejmować egzaminy końcowe                               i cząstkowe. Koszt wszystkich egzaminów jest częścią składową kosztu szkolenia i winien być podany w preliminarzu - zał. nr 2.

Wszyscy uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci pendrivów 2GB                          oraz podręczników i skryptów lub opracowań własnych wykładowców oraz materiałów piśmiennych - /zeszyt min. 60-cio kartkowy i długopis/ .
Wykonawca winien zapewnić  materiały niezbędne do realizacji zajęć praktycznych, w ilości umożliwiającej skorzystanie z nich wszystkim uczestnikom szkolenia, w sposób umożliwiający pełną realizację programu. 
Wszyscy uczestnicy otrzymają w trakcie zajęć poczęstunek w postaci mieszanych, drobnych art. spożywczych (np. paluszki, krakersy, kruche ciasteczka itp.) w ilości min. 50g. dziennie na osobę, kawy i herbaty ( w ilości pozwalającej przygotować min. dwie filiżanki dziennie na osobę ), dodatku do kawy i herbaty (cukier, mleko lub zabielasz do kawy) - w ilościach nieograniczonych, oraz zimnego napoju (sok lub woda mineralna - min. 0,5 litra na osobę dziennie)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9, 80.55.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na 2012 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, stosownie do treści art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (jt. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415).
Ponadto:

Dotyczy części I: wykonawca winien posiadać pisemne potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.)

Dotyczy części IV: wykonawca winien posiadać decyzję administracyjną właściwego do spraw rodziny ministra zatwierdzającą program szkolenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki z uwzględnieniem zasad BHP oraz wyposażeniem stosownym do potrzeb grupy słuchaczy.

Wykonawca winien wykazać, iż w celu realizacji nin. zamówienia dysponuje lub będzie dysponował lokalem obejmującym co najmniej:
a) salę wykładową min. 2 m2 powierzchni sali wykładowej na jednego kursanta, posiadającą oświetlenie dzienne z możliwością zaciemnienia w postaci
     zasłon, rolet czy żaluzji oraz oświetlenie sztuczne,
b) odpowiednio wyposażone pomieszczenie/a do przeprowadzenia zajęć praktycznych
    zgodnie z tematyką prowadzonego szkolenia,
      c)   WC,
      d)   pomieszczenie umożliwiające przygotowanie ciepłych i zimnych napoi i spożycie posiłku, wyposażone w czajnik, naczynia, sztućce - zwane w skrócie jadalnią 
oraz wskazać podstawę dysponowania powyższym zasobem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	strony tytułowej - OFERTY, 
2)	preliminarza kosztów szkolenia,
3)	programu szkolenia,
4)	pełnomocnictwa do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedłożonych w ofercie; w tym wynikające     z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku gdy ofertę składa osoba fizyczna.
5)	wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3 - miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów,
b)	zmiana terminu wykonania zamówienia będąca następstwem okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć i nie można jej przypisać Wykonawcy, w tym w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, jeżeli do wykonania zamówienia pozostało mniej niż 2 miesiące od dnia zawarcia umowy
c)	zmiany osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy,
d)	zmiany ilości uczestników szkolenia, będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupbytom.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 62.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
ul. Łagiewnicka 15
41-902 Bytom
pok. 20 Biuro Podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I:

Operator ładowarki kl. III do 2,5 m3 ze wstępnym stażem pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Operator ładowarki kl. III do 2,5 m3 ze wstępnym stażem pracy

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 202 i następujące przedmioty nauczania:

	Użytkowanie eksploatacyjne; 
	dokumentacja techniczna;
	BHP; 
	podstawy elektrotechniki;
	silniki spalinowe;
	elementy hydrauliki; 
	budowa ładowarek jednonaczyniowych
	technologia robot 
	zajęcia praktyczne .

Zamówienie obejmuje łącznie 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.

Program musi być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U nr 118 poz.1263 z 2001 r.)
Wykonawca zapewni w celu realizacji programu, co najmniej: tablice poglądowe, schematy, modele, a dla realizacji zajęć praktycznych, właściwy sprzęt budowlany i drogowy.

Szkolenie zakończy się egzaminem przed komisją IMBiGS, a jego termin musi być zbieżny z terminem zakończenia szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II:

Kurs przygotowujący do licencji agenta ochrony osób i mienia I stopnia z modułem ochrony imprez masowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs przygotowujący do licencji agenta ochrony osób i mienia I stopnia z modułem ochrony imprez masowych

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 270. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:


	Blok ogólnoprawny  (wybrane elementy prawa karnego i wykroczeń, prawa karnego procesowego, prawa cywilnego, elementy psychologii)
	Pierwsza pomoc przedlekarska 
	Ochrona obiektu, konwojów, techniczne środki zabezpieczania mienia
	Zasady działania i budowa broni, techniki posługiwania się bronią
	Samoobrona, techniki interwencyjne
	Ochrona imprez masowych
	Pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Wykonawca skieruje osoby zakwalifikowane na szkolenie na niezbędne badania lekarskie, które wykonane być muszą do 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Koszt badań lekarskich będzie częścią składową kosztu szkolenia , za który Wykonawca wystawi  odrębną fakturę.
Program szkolenia będzie zgodny z: ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI ,   Dziennik Ustaw 1998 nr 113 poz. 731 z dnia 7 sierpnia 1998 r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu., oraz  Rozporządzeniem Rady Ministrów  z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinni spełniać Kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne. 
 Wykonawca zabezpieczy uczestnikom: tablice, komputery z właściwym oprogramowaniem i stałym dostępem do Internetu, broń szkoleniową - różne rodzaje, tarcze strzeleckie, tonfy, kajdanki, sprzęt zabezpieczenia technicznego, tablice pokazowe, fantom, bankowóz i pojazd grup interwencyjnych. Strzelania odbywać się będą na licencjonowanej strzelnicy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.55.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III:

1. Dekarz - blacharz

2. Brukarz
3. Monter instalacji wod.-kan.-gaz. i CO z uprawnieniami gazowymi i lutowaniem płomieniowym twardym i miękkim rur miedzianych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dekarz - blacharz

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

	Zasady BHP i ppoż. przy robotach dekarskich;
	Pierwsza pomoc przedlekarska;
	Podstawy budownictwa ogólnego;
	Dokumentacja techniczna;
	Narzędzia i sprzęt do robót dekarskich;
	Podkłady pod pokrycia papowe;
	Materiały bitumiczne;
	Układanie pokryć z papy;
	Podkłady i materiały do krycia dachówką;
	Układanie pokryć z dachówek;
	Krycie dachów płaskich;
	Obróbki blacharskie;
	Systemy rynnowe, techniki montowania.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 4 do 5 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt i materiały oraz miejsce odbywania zajęć praktycznych w celu realizacji programu szkolenia. 

2. Brukarz

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

	Przepisy BHP i ppoż w robotach brukarskich;
	Pierwsza pomoc przedlekarska;
	Podstawowe wiadomości o robotach drogowych;
	Podstawy zasadniczych technologii robót brukarskich;
	Ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich;
	Rysunek zawodowy;
	Przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników, ulic, placów 
      z kamieni i kostek oraz płyt;
	Wykonywanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem;
	Wykonywanie podbudowy z chudego betonu;
	Przygotowanie do brukowania powierzchni skarp, stożków i węzłów tramwajowych;
	Przygotowanie do pracy urządzeń i podstawowego sprzętu;
	Obsługa i konserwacja urządzeń i podstawowego sprzętu.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 4 do 5 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędny sprzęt i materiały oraz miejsce odbywania zajęć praktycznych w celu realizacji programu szkolenia. 

3. Monter instalacji wod.-kan.-gaz. i CO z uprawnieniami gazowymi i lutowaniem płomieniowym twardym i miękkim rur miedzianych.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 400 godz. i następujące przedmioty nauczania:

	instalacja wod.-kan.-gaz i CO, 
	elementy składowe, 
	rodzaje rysunku zawodowego instalacji sanitarnej, 
	czytanie projektu technicznego, 
	rury i kształtki, 
	rodzaje armatury, 
	narzędzia pomiarowe,
	przygotowanie wykopów, układanie rur w wykopach
	lutowanie miedzi;
	zgrzewanie rurociągów z tworzyw sztucznych metodą polifuzyjną elektrooporową i doczołową;
	przepisy BHP,
	pierwsza pomoc przedlekarska

Absolwenci szkolenia otrzymają świadectwo kwalifikacyjne EG-3.

Zamówienie obejmuje łącznie od  8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanymprzez Zamawiającego,  od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
W celu realizacji zamówienia, Wykonawca zapewni uczestnikom, co najmniej: sprzęt 
i urządzenia - palniki, przecinarki, frezarkę, ukosowarkę, szlifierki stołowe i ręczne, palniki do cięcia, spawania i lutowania, gwintownice i narzędzia ślusarskie oraz rury, kształtki  i akcesoria hydrauliczne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV:

Dzienny opiekun.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dzienny opiekun

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160. i  następujące moduły;

	Rozwój dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa;
	Stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka;
	Kompetencje opiekuna dziecka;
	Praktyki zawodowe.

Zamówienie obejmuje łącznie 6 - 8 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego  od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Szkolenie odbywać się winno w oparciu o Ustawę z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do 3 lat (Dz. U. nr 45, poz. 235) oraz Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programu szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz. U. nr 69, poz. 368). 

Zajęcia winni prowadzić wykładowcy akademiccy, lekarze i nauczyciele praktycy z dużym doświadczeniem i osiągnięciami zawodowymi.
Słuchaczom należy zapewnić warunki lokalowe umożliwiające pracę w grupach oraz ćwiczenia umiejętności objętych programem. 
 
W celu realizacji zamówienia Wykonawca zabezpieczy, co najmniej: wyposażenie w środki multimedialne, podręcznik, fantomy, lalki, podstawowy sprzęt rehabilitacyjny, przybory do wykonywania masażu, środki opatrunkowe, wyposażone stanowisko do opieki i pielęgnacji dzieci i niemowląt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V:

1. Podstawy kadrowo - płacowe
2. ABC przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Podstawy kadrowo - płacowe

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

	Podstawy prawne funkcjonowania firmy;
	Prawo pracy, kodeks pracy i zagadnienia kadrowe;
	Podstawy prawne funkcjonowania firmy;
	Płace, ubezpieczenia społeczne;
	Rekrutacja pracowników;
	Teczki osobowe;
	Rodzaje umów o pracę;
	Zawarcie i rozwiązanie stosunku pracy;
	Zdarzenia kadrowe - urlopy, choroby, wypadki, zasiłki itp.;
	Raporty kadrowe;
	Obsługa komputera i komputerowych programów biurowych;
	Obsługa programu Symfonia;
	Obsługa programu PŁATNIK;

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 18 do 20 osób, dwie grupy i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 9 do 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000, lub nowszym, programy Symfonia i Płatnik - zainstalowane na każdym komputerze, podręcznik, dokumenty kadrowe.

2. ABC przedsiębiorczości

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150 godz. i następujące przedmioty nauczania:

	Podstawy prawne prowadzenia działalności gospodarczej;
	Dokumenty i procedury związane z rejestrowaniem działalności gospodarczej;
	Funkcjonowanie firmy;
	Prowadzenie rozliczeń firmy z ZUS;
	Prowadzenie rozliczeń firmy z Urzędem Skarbowym;
	Obsługa kasy fiskalnej;
	Obsługa urządzeń biurowych;
	Operacyjna obsługa komputera;
	Podstawowe zasady obsługi programu K-K Symfonia;
	Prowadzenie książki przychodów i rozchodów;
	Podstawowe przepisy prawa pracy;
	Dokumentacja handlowa, osobowa i administracyjna firmy;
	Marketing i reklama w firmie;
	Tworzenie biznesplanu;
	Szef i pracownik - komunikacja interpersonalna - mobbing w pracy.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.


Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 8 - 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI:

1. Wizażysta - stylista
2. Kosmetyka zachowawczo - upiększająca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wizażysta - stylista

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 100. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

	Zarys historii ubioru;
	Analiza sylwetki;
	Omówienie stylów i dobór stylu do osoby;
	Rola dodatków, tła i światła
	Psychologia kreowania wizerunku postaci;
	Makijaż dzienny, wieczorowy i ślubny;
	Makijaż do fotografii;
	Nowe trendy w makijażu;
	Elementy charakteryzacji;
	Analiza typu urody, fryzura i makijaż a typ urody.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
W celu realizacji zamówienia Wykonawca zabezpieczy wyposażenie w środki multimedialne. 
Każdy z uczestników szkolenia będzie miał zapewnione stanowisko pracy w pełni wyposażone  we wszelkie potrzebne produkty - środki kosmetyczne, wzorniki kolorów itp.

2. Kosmetyka zachowawczo - upiększająca

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania:

	Kosmetologia;
	Anatomia;
	Dermatologia;
	Chemia kosmetyczna;
	Masaż;
	Fizykoterapia;
	Dietetyka;
	Higiena;
	Obsługa klienta;
	Zajęcia praktyczne:
	Określanie i ustalanie kształtu łuku brwiowego dla danego kształtu twarzy;
	Rozpoznawanie rodzaju cery;
	Wykonywanie klasycznych zabiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do 	podstawowych  rodzajów cery;
	Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem kończyn dolnych  i górnych; 
	Wykonywanie depilacji ciepłym woskiem dołów pachowych, strefy bikini i wąsików;
	Przeprowadzenie diagnozy stanu skóry, biustu, ramion, łokci, kolan;
	Mikrodermabrazja;
	Elementy wizażu;
	BHP;
	Pierwsza pomoc przedlekarska .

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada  2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Każdy z uczestników szkolenia będzie miał zapewnione stanowisko pracy w pełni wyposażone  we wszelkie potrzebne produkty - środki kosmetyczne, w tym mat. do demakijażu, henny, maseczki, peelingi, wosk, środki do makijażu, przyrządy do galwanizacji,  jonoforezy, mikrodermabrazji i wprowadzania leków, podgrzewania wosku, dezynfekcji i odkażania, koagulacji i usuwania włosów, przekłuwania uszu,  a także profesjonalne leżanki. 
Wykonawca zabezpieczy również uczestnikom odzież ochronną..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VII:

1. Florysta - designer, samodzielny kreator dekoracji kwiatowych

2. Kasjer - fakturzysta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Florysta - designer, samodzielny kreator dekoracji kwiatowych

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 i następujące przedmioty nauczania:

	Podstawowe wiadomości z anatomii, fizjologii i biologii oraz produkcji roślin ozdobnych;
	Podział i przegląd roślin ozdobnych,;
	Artykuły stosowne do aranżacji roślin ozdobnych;
	Tworzenie układów kompozycyjnych z roślin żywych i utrwalonych;
	Florystyka okolicznościowa  stroiki na Boże Narodzenie i dekoracje wielkanocne, ślubna wiązanka biedermajerowska, spływająca, fantazyjna, komunijnych wianek, zdobienie świecy i wiązanka komunijna i żałobna wieniec obręczowy, poduszkowy, rzymski, dekoracje w kształcie krzyża i serca;
	Dekorowanie florystyczne wnętrz sal, kościołów i imprez plenerowych;
	Artystyczne pakowanie  prezentów;
	Elementy decoupage;
	Elementy dekoracji szkła, filcowania i scrapbooking;
	Ogólne zasady projektowania małych ogrodów, klombów sezonowych, mis i skrzynek kwiatowych;
	Obsługa kasy fiskalnej;
	Organizacja i techniki sprzedaży materiału roślinnego;
	Urządzenie i organizacja miejsca sprzedaży;
	BHP;
	Pierwsza pomoc przedlekarska.

Zamówienie obejmować będzie łącznie od 18 do 20 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego  - od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
W celu realizacji zamówienia wykonawca zabezpieczy, co najmniej następujące materiały i sprzęt: 9 do 10 kas fiskalnych różnego typu z oprogramowaniem fiskalnym i drukarkami fiskalnymi, kwiaty suszone, cięte, żywe, wstążki, ozdoby, artykuły dekoracyjne, sekatory, pistolety na klej, nożyce, wazony, koszyki, florety, półprodukty do decoupage, filcowania i scrapbookingu.

2. Kasjer - fakturzysta

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80 i następujące przedmioty nauczania:
	Zakres i obowiązki kasjera;
	Elementy towaroznawstwa handlowego;
	Dokumentacja handlowa i magazynowa;
	Rozliczenie i dokumentacja finansowa;
	Dokumentacja wymiany zagranicznej;
	Praktyczna obsługa kas fiskalnych rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, rozpoznanie i kontrola znaków pieniężnych;
	Podstawy obsługi komputera;
	Komputerowe programy do fakturowania (ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych.

Zamówienie obejmować będzie łącznie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 30 listopada  2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 8 -10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym, programy do fakturowania np. Subiekt, Symfonia  oraz min. 8 - 10 kas fiskalnych różnego typu  z oprogramowaniem fiskalnym i drukarkami fiskalnymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VIII:

1. Kosztorysowanie robót budowlanych
2. Grafika komputerowa i tworzenie stron WWW.
3. Telemarketing..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kosztorysowanie robót budowlanych

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 120. Szkolenie musi zawierać następujące przedmioty nauczania:
	prawo budowlane
	prawo zamówień publicznych
	proces inwestycyjny
	zlecenia robót budowlanych
	zasady kosztorysowania 
	normy kosztorysowe
	kalkulacja kosztorysowa
	kosztorys
	obsługa komputera - programu kosztorysowego
	umowa o wykonanie robót budowlanych 

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć.
Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 8 -10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia  np. Zuzia, Norma Pro, min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000 lub nowszym.  


2. Grafika komputerowa i tworzenie stron WWW.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 200 godz. i następujące przedmioty nauczania:

	Grafika prezentacyjna;
	MS PowerPoint; 
	wektorowa grafika komputerowa  - CorelDRAW Adobe Ilustrator Inkscape; 
	rastrowa (bitmapowa) grafika komputerowa  - Adobe Photoshop GIMP CorelPhoto-Paint; 
	animowana grafika komputerowa - Adobe Flash; 
	grafika DTP - Adobe InDesigne;
	Elementy HTML, XHTML;
	Kaskadowe arkusze stylów CSS.
 
Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez zamawiającego od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 6 godzin zajęć.
Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 8 do 10 komputerów ze stosownym oprzyrządowaniem, licencjonowanymi programami komputerowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia ( zgodnie z podanym wyżej programem), w tym min. WINDOWS XP lub nowszym i min. MS Office 2000  lub nowszym. Zamawiający nie dopuszcza użytkowania w trakcie szkolenia wersji demo, trial.

3. Telemarketing.

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 40 i następujące przedmioty nauczania:
	Telemarketing we współczesnej gospodarce;
	Dział obsługi klienta;
	Infolinie (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień i reklamacji);
	Helpdesk;
	Serwis konsumencki;
	Przygotowanie do rozmowy telefonicznej;
	Budowa i formułowanie przekazu;
	Efektywne słuchanie;
	Techniki zadawania pytań;
	Techniki sprzedaży i negocjacji wykorzystywane w telemarketingu;
	Akcje promocyjne;
	Windykacja należności przez telefon..

Zamówienie obejmować będzie łącznie od 6 do 8 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 30 listopada  2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Wykonawca zapewni uczestnikom, programy multimedialne, salę komputerową z najmniej 6 do 8 komputerami, pracownię terminalową do przeprowadzenia zajęć praktycznych z wewnętrznymi łączami telefonicznymi połączonymi w sieć, umożliwiającymi przeprowadzenie zajęć praktycznych na zasadzie symulacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IX:

1. Operator sprzętu sprzątającego
2. Uprawnienia SEP do 1 KV z pomiarami
3. Obsługa wózków jezdniowych  z modułem wymiany butli gazowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Operator sprzętu sprzątającego

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 150. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

	Technologia prac porządkowych;
	Nowoczesne urządzenia i osprzęt wykorzystywany w procesie sprzątania 
	i konserwacji odkurzacze przemysłowe do zbierania na mokro i sucho, szorowarki do 	mycia powierzchni twardych, zamiatarki bezpyłowe, myjki wysokociśnieniowe, 	mikrociągniki i ciągniki kompaktowe;
	Instruktaż prac porządkowych realizowanych ręcznie i w formie zmechanizowanej;
	Kompleksowe sprzątanie dużych obiektów;
	Czyszczenie i konserwacja posadzek;
	Pranie wykładzin dywanowych, żaluzji i tapicerki meblowej;
	Pierwsza pomoc przedlekarska;
	Zagadnienia z zakresu przepisów BHP i p. poż. na stanowisku pracy z urządzeniami sprzątającymi. 

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Wykonawca zabezpieczy uczestnikom wszystkie niezbędne do zrealizowania programu urządzenia m.in. myjki, sprzęt myjący, sprzęt czyszczący, szorowarkę i akcesoria i środki czystości. Moduł Kompleksowe sprzątanie dużych obiektów zostanie przeprowadzony 
w obiekcie zapewniającym właściwą realizację programu.

2. Uprawnienia SEP do 1 KV z pomiarami

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 60 godz. i następujące przedmioty nauczania:

	Materiałoznawstwo; 
	instalacje elektroenergetyczne;
	eksploatacja instalacji elektroenergetycznych;
	zasady BHP i przeciwpożarowe;
	ratownictwo;
	pomiary eksploatacyjne.

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
W celu realizacji zamówienia, Wykonawca zapewni uczestnikom, co najmniej: podręcznik, 
 różnego rodzaju mierniki, testery, tablice rezystancyjne.

3. Obsługa wózków jezdniowych  z modułem wymiany butli gazowej

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 67 i następujące przedmioty nauczania:

	Typy stosowanych wózków widłowych,
	Budowa wózka
	Czynności  kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami
	Czynności kierowcy w czasie pracy
	Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa
	Wiadomości z zakresu BHP, o dozorze technicznym,
	Przygotowanie kierowcy do wykonywania czynności wymiany butli
	Praktyczna nauka jazdy 
	- jazda wózkiem jezdniowym bez obciążenia przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu;
	- jazda wózkiem jezdniowym bez i z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do 
	celu;
	- jazda wózkiem jezdniowym z obciążeniem przód, tył, ósemkowanie, jazda do celu, 	paletowanie, wysokie składowanie.


Zamówienie obejmuje łącznie od 18 do 20 osób, w dwóch grupach i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego - od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
Zamawiający wymaga aby każdy z uczestników odbył min. 10 godzin jazd wózkiem, w ramach zajęć praktycznych. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia szkoleń  oraz wydawania zaświadczeń ukończenia szkolenia wózki jezdniowe z napędem silnikowym oraz bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych z napędem silnikowym , lub zatwierdzony program szkolenia.
Szkolenie zakończy się egzaminem przed komisją UDT, a jego termin musi być zbieżny 
z terminem zakończenia szkolenia. Koszt egzaminu przed komisją UDT będzie częścią składową kosztu szkolenia.
Wykonawca zabezpieczy w celu realizacji programu podręczniki, schematy, modele oraz sprzęt do praktycznej nauki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ X:
 
Grooming.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grooming

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 80. Szkolenie musi zawierać następujące bloki tematyczne:

	Podstawy wiedzy z zakresu pielęgnacji psów, technik strzyżenia i trymowania poszczególnych ras zgodnie z wymogami wystawowymi (strzyżenie wg wzorów FCI i aktualnych trendów);
	Zabiegi pielęgnacyjne, m. inn. kąpanie i suszenie psów;
	Zabiegi dodatkowe takie jak: czyszczenie uszu, zębów, obcinanie pazurów, czesanie i rozczesywanie włosów;
	Podstawy zwierzęcej psychologii, techniki obłaskiwania psów, redukowania stresu u zwierząt. Nauka właściwego podejścia do zwierząt;
	Informacje o kosmetykach dla zwierząt (szampony, odżywki, pudry, farby itp.);
	Rodzaje sierści i narzędzia do ich pielęgnacji;
	Prowadzenie salonu pielęgnacji zwierząt - kontakt z klientem, reklama, organizacja pracy.

Zamówienie obejmuje przeszkolenie od 4 do 5 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
W celu realizacji zamówienia Wykonawca zabezpieczy co najmniej: degażówki, nożyczki, ostrza, płyny do dezynfekcji, płyny do czyszczenia uszu i oczu, odżywki, pudry i  szampony. Zajęcia praktyczne odbywać się będą z udziałem psich modeli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ XI:

1. Krawiectwo lekkie
2. Kucharz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Krawiectwo lekkie

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 300 godz. i następujące przedmioty nauczania:
	Maszyny do szycia, overlock, rodzaje szwów maszynowych i ich rodzaje;
	Nauka szycia ręcznego;
	Korzystanie z żurnali, nauka dopasowywania wykrojów do figury;
	Układanie form, krojenie odzieży;
	Wykonywanie konstrukcji odzieży podstawowej;
	Szycie odzieży miarowej o prostych krojach;
	Szycie różnych typów kieszeni;
	Szycie kołnierzy,
	Wszywanie zamków;
	Szycie odzieży z zastosowaniem podszewek;
	Zdejmowanie miary i przygotowanie do pierwszej przymiarki;
	Modelowanie na płasko i na manekinie;
	Materiałoznawstwo odzieżowe ( rodzaje tkanin, dodatki krawieckie, nici odzieżowe, podszewki, rodzaje zapięć, konserwacja odzieży);
	Nauka szycia na maszynie, overlocku, dziurkarce.

Zamówienie obejmuje łącznie od 5 do 6 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
W celu realizacji zamówienia, Wykonawca zapewni, każdemu uczestnikowi szkolenia wyposażone stanowisko krawieckie, maszyny do szycia, overlocki, manekiny krawieckie, materiały, dodatki krawieckie i materiały pomocnicze, katalogi mody z formami.



2. Kucharz

Liczba godzin na szkoleniu musi wynosić min. 160 godz. i następujące przedmioty nauczania:

	Zasady żywienia
	przygotowanie stanowiska pracy w kuchni
	technika mycia maszyn i urządzeń kuchennych, konserwacja maszyn
	obróbka termiczna: gotowanie, smażenie, pieczenie, duszenie
	towaroznawstwo
	wiadomości BHP w gastronomii
	potrawy specjalistyczne
	zajęcia praktyczne
	obsługa kas fiskalnych
	pierwsza pomoc przedlekarska

Zamówienie obejmuje łącznie od 8 do 10 osób i realizowane będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, od podpisania umowy do 30 listopada 2012 r. Dziennie uczestnicy szkolenia nie mogą mieć więcej niż 8 godzin zajęć.
W celu realizacji zamówienia, Wykonawca zapewni, co najmniej: specjalistyczny sprzęt 
i narzędzia - kuchenka gazowa lub elektryczna, mikrofalowa, zmywarka, garnki, talerze, sztućce, miski, produkty żywnościowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. posiadanie certyfikatu jakości usług - 15</li>
<li>3. miejsce odbywania wszystkich zajęć w ramach szkolenia na terenie Bytomia - 15</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com