Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/75341-N-2012.html |
<p class="kh_header"><b>Świdnik: Dostawa i montaż nowych elementów placów zabaw w Świdniku</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 75341 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.swidnik.tensoft.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż nowych elementów placów zabaw w Świdniku.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż nowych elementów placów zabaw w Świdniku z lokalizacją na placu zabaw przy ulicy Króla Pole i Reja w Świdniku. Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Wykonanie dokumentacji placu zabaw niezbędnej do zgłoszenia robót budowlanych (zgodnie z wymaganiami Ustawy- Prawo Budowlane), zawierającej montaż nowych elementów placu zabaw. 2. Dostawa wraz z montażem następujących nowych elementów placu zabaw: Plac zabaw przy ul. Króla Pole: zestaw zabawowy (składający się z: z dwóch zadaszonych wież w tym jednej dwupoziomowej połączonych zadaszonym trapem przejściowym; trzech zjeżdżalni w tym jednej pojedynczej, jednej zabiegowej 360° oraz jednej rurowej zabiegowej 360°; schodów wejściowych z poręczami; dodatkowego elementu sprawnościowego przeznaczone do wspinaczki; zjazdu strażackiego; wejścia - elementu wspinaczkowego (po łuku); motywów wykończeniowych.), huśtawka podwójna, karuzela tarczowa, obrotowa czteroosobowa, huśtawka waga z czterema siedziskami. Plac zabaw przy ul. Reja: zestaw zabawowy (składający się z: elementów sprawnościowych przeznaczonych do wspinaczki (przeplotnie - siatki pionowe, urządzenia do zwisu, ścianki wspinaczkowe); części dla dzieci młodszych: wieży z daszkiem, zjeżdżalni ślimakowej, zjeżdżalni prostej, schodów z poręczami.); huśtawka podwójna, karuzela tarczowa, obrotowa czteroosobowa, huśtawka waga z czterema siedziskami. 3. Dostawa wraz z montażem ogrodzenia terenu placu zabaw przy ul. Reja, o długości 120 mb. Ogrodzenie ma być wykonane jako panelowe, w kolorze czerwonym, z drutu o grubości O 5 mm, wysokości 1100 mm, zakończone łukiem górnym, z dwoma furtkami o szerokości nie mniejszej niż 1 m. 4. Dostawa wraz z montażem regulaminu placu zabaw (montaż regulaminu na oddzielnej konstrukcji, tablica płaska - jednostronna, podkład z blachy stalowej ocynkowanej o grubości 1,5 mm, na krawędziach wzmacniające zagięcia, grafika wykonana jako wydruk wielkoformatowy na folii samoprzylepnej białej pokrytej dodatkowo zabezpieczającą bezbarwną folią, tablica montowana na dwóch podporach - rurach o średnicy 6 cm ). 5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej zamontowanych elementów (jeżeli takie będą wymagania organu przyjmującego zgłoszenie na budowę placu zabaw). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ w załączniku nr 7 - Specyfikacja Techniczna..</p> <p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz .U. z 2010 r Nr 113, poz. 759 z późn. zm./.</li></ul> <p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.50.00-7.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.06.2012.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000 PLN</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał co najmniej - jedną inwestycję w zakresie dostawy i montażu elementów lub budowy placów zabaw na kwotę min. 100 000,00 zł - dwie inwestycje w zakresie dostawy i montażu elementów lub budowy placów zabaw na kwotę łączną min. 100 000,00 zł</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie): a) z uprawnieniami do projektowania - branża budowlana, b) z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - branża budowlana,</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li> </ul></li> <li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul></li> <li> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li> </ul></li> </ul> <p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.</p> <p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p> <p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, jak i jego poszczególnych etapów. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą : a) warunki atmosferyczne - w szczególności długotrwałe ulewne deszcze, mróz , porywiste wiatry uniemożliwiające lub utrudniające wykonywanie robót zgodnie z technologią, b) ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez służby specjalistyczne. c) roboty dodatkowe , o ile nie będzie ich można wykonywać równolegle z zamówieniem podstawowym, d) błąd w dokumentacji projektowej , gdy konieczność zmiany wymaga wprowadzenia zmian przez projektantów , uzyskania uzgodnień , opinii rzeczoznawców, e) siła wyższa w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Fakt ten musi być odnotowany w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Bez zgody Zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym Wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić Zamawiającego. 4)W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku Vat, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT ,obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5)W przypadku, gdy zostaną wydłużone terminy uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę nie z jego winy, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę odpowiedniej staranności, termin przekazania przedmiotu umowy może ulec zmianie na pisemny wniosek Wykonawcy.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swidnik.tensoft.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>